The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Dit is dan weer positief. :Big Grin
Voor het eerst dat ik een goede week met de poll heb, terwijl ik een slechte met (F)TM heb. Heb ook wel wat mazzel gehad met de loting en de ontmoeting met Buurs moet ik zeggen. :razz:
Reply
Ik heb mijn best gedaan voor Tampie en met 70 punten was hij tevreden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik heb mijn best gedaan voor Tampie en met 70 punten was hij tevreden.

Ja ik ben zeker tevreden, bedankt Kuiper! Ik denk dat ik komende week nog maar eens op vakantie ga!
Reply
Ad Wim Wrote:Verschil tussen Tampie en mij in de 4e ronde ligt alleen in Ferrero-Nalbi (ik de 1e, Tampie de 2e) en in de BV (ik 13, Tampie 14 games).

Jammer dat hij er zelf niet is, ik had hem graag persoonlijk verslagen Icon_twisted

Deze confrontatie had ik ook graag zelf (met 2 vingers in de neus) naar me toe getrokken.

:-"
Reply
omyaca Wrote:Dit is dan weer positief. :Big Grin
Voor het eerst dat ik een goede week met de poll heb, terwijl ik een slechte met (F)TM heb. Heb ook wel wat mazzel gehad met de loting en de ontmoeting met Buurs moet ik zeggen. :razz:
Hier feliciteer ik je dan natuurlijk van harte mee!

Ik denk trouwens wel dat er wat verschuivingen gaan plaatsvinden, met Mitch vroeg exit en ik ook slechts de halve finale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk trouwens wel dat er wat verschuivingen gaan plaatsvinden, met Mitch vroeg exit en ik ook slechts de halve finale...
Voor mij zal dat wel meevallen. Ik was vorig jaar ook in die week op vakantie en had voor die week toen dus 0 punten. Ik verlies dus niks. Jij had 100 punten te verdedigen, dus bij jou gaat er wel wat af.
Omyaca wint nu 51 punten (100 - 49 te verdedigen).
In Miami heeft Omyaca 100 punten te verdedigen, ik slechts 7. Mijn zware periode begint pas in Monte Carlo (357 punten op het spel in 5 weken tijd, Omyaca 78, Mist 148 en jij 89).
Reply
Ah oke, dat was het. En ik ben weer in vorm, dus kom maar op Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk trouwens wel dat er wat verschuivingen gaan plaatsvinden, met Mitch vroeg exit en ik ook slechts de halve finale...
Voor mij zal dat wel meevallen. Ik was vorig jaar ook in die week op vakantie en had voor die week toen dus 0 punten. Ik verlies dus niks. Jij had 100 punten te verdedigen, dus bij jou gaat er wel wat af.
Omyaca wint nu 51 punten (100 - 49 te verdedigen).
In Miami heeft Omyaca 100 punten te verdedigen, ik slechts 7. Mijn zware periode begint pas in Monte Carlo (357 punten op het spel in 5 weken tijd, Omyaca 78, Mist 148 en jij 89).
Dat was wel een ongelooflijk sterke periode van jou vorig jaar. 4 van de 5 toernooien gewonnen, waaronder 3 masters. In die periode zal ik de leiding moeten gaan overnemen, want van RG tot en met Wimbledon heb ik weer 345 punten te verdedigen.
Maar misschien komt de bedreiging juist wel van Kooltje, Andre of Centre Court die tot Wimbledon nauwelijks iets te verdedigen hebben.
Reply
Dan ga ik nu echt mijn best doen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Loting doe ik morgen, zit tot over mijn oren int werk de laatste dagen Sad
Reply
Ook wel eens leuk zo pollen in the dark.
Benieuwd tegen wie ik speel.
Reply
Ja ik vind het ook wel leuk eigenlijk Big Grin
Reply
Ik ben het niet vergeten Big Grin
Reply
Elikian Wrote:Ik ben het niet vergeten Big Grin

waar blijft die loting? Icon_twisted

Ik wil trouwens graag tegen Jappiesevic of Cruijff :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wie niet :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hier nogmaals mijn vraag. ik doe ook met die atp shit mee, en daar had k wel mijn volledige 1e ronde voorspeld. Kan k deze gebruiken als poll voor de 1e rondes die k te laat was gebruiken? :roll:
Reply
neeee als je daar op tijd kan voorspellen had je het hier ook gekund OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jij hield toch zo van het spelletje Buurs, dan wil je toch op waarde winnen? :roll:

En ik ben nu wel benieuwd naar de loting Eli, ik ga wel aardig volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
was een geintje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Jij hield toch zo van het spelletje Buurs, dan wil je toch op waarde winnen? :roll:

En ik ben nu wel benieuwd naar de loting Eli, ik ga wel aardig volgens mij...
1 persoon met 12 goed (=Ad Wim)
7 personen met 11
5 personen met 10
5 personen met 9
3 personen met 8
1 persoon met 7 (Juan Zueco)
2 personen met 1 (Jappiesevic en Cruijff)
Reply
ik heb vorige week achteraf toch ook niet geklaagd?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, dat bedoel ik. Bedankt voor het overzicht Mitch! Zeker alvast wat voorwerk voor als de loting straks komt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
[-o< Ik wil tegen Juan, Jappesevic of Cruijff [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Inderdaad, straks alleen de personen bij elkaar in de poule zetten en de resterende verschillen bepalen.
Reply
Ik ga het nu doen Smile ... ben eerder naar huis gegaan opt werk. Was het helemaal zat na deze week Big Grin
Ik heb zelf nog helemaal geen tijd gehad om iets van uitslagen te zien, dus het is nog helemaal neutraal ook hehe. Zag alleen op tt vanmorgen dat Haase had verloren.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Omyaca wint de titel in Indian Wells, en komt daarbij dichtbij bij Mitch. Echter, hij verdedigt meteen weer zijn titel van Miami vorig jaar, dus hij zal misschien toch nog even moeten wachten tot het begin van het gravelseizoen, waar Mitch al zijn punten verdedigt.

Ad Wim won vorig jaar de titel in Indian Wells, en bleef nu in de halve finales steken. Hij verliest 55 punten, en daarmee 1 plaats. HIj valt terug naar plaats 5, achter Juan Zueco die vooralsnog een dramatisch seizoen draait, en vlak voor de RU van dit jaar Tampie, die het gat naar de 4e en 5e plaats heeft gedicht. De RU vorig jaar was De Kabaggaan. Hij heeft vooralsnog geen gelukkig seizoen en na de 3e eersteronde nederlaag op rij valt hij 2 plaatsen terug, naar de 13e plaats (how fitting). Met zijn halve finale stijgt Jappie van 13 naar 11.
Bocaloca en Mac winnen allebei een plaats door de gestopte Fred Naaigaren te passeren.

In de CR wel grote sprongen, aangezien dit het 2e grote toernooi van het jaar was. Australian Open winnaar São Paulo is nog steeds de nummer een, maar Omyaca is hem nu bijna bij. Hij gaat van 6 naar 2. Tampie gaat door zijn finaleplaats van 10 naar 6. De Halve finalisten Ad Wim en Jappie gaan van 13 naar 10 en 23 naar 15 respectievelijk. De grote verliezers zijn Mitch, van 5 terug naar 7 en Andre, van 8 naar 11.
Reply
Eindelijk, hier issie dan .. sorry voor de vertraging.

Loting TMS Miami

Mitch (1) - The Mailman - Overdune
Ad Wim (5) - De Kabaggaan - Buurs
Centre Court (7) - São Paulo - Cruijff
Mist (3) - Kooltje - XL
Juan Zueco (4) - Scholten! - Bocaloca
Andre (8) - Elikian - Chiel-Montagne
Tampie (6) - Jappiesevic - Haggie
Omyaca (2) - Kuiper - Mindlight

Vervolg
Winnaar P1 - No 2 P7
Winnaar P2 - No 2 P6
Winnaar P3 - No 2 P5
Winnaar P4 - No 2 P8
Winnaar P5 - No 2 P4
Winnaar P6 - No 2 P1
Winnaar P7 - No 2 P3
Winnaar P8 - No 2 P2
Reply
Aha, bij Buurs Icon_twisted

Na een snelle telling sta ik 2 punten voor op Kabaggaan en 3 op Buurs. Zij hebben beiden Melzer, dus als Llodra wint, doe ik een goede stap...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hakkuh Bij Jappesevic :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mitch (1) - The Mailman - Overdune: 12-11-9
1-2-2 Monfils - Isner
2-2-1 Gulbis - Hrbaty
1-1-2 Tipsarevic - (Q)
2-2-1 (Q) - Johansson
Vraag: 8-9-10

Ad Wim (5) - De Kabaggaan - Buurs: 14-12-11
2-1-1 Monfils - Isner
2-1-1 Melzer - Llodra
1-2-2 Giraldo - Bolelli
1-1-2 Sweeting - Volandri
1-2-2 Kunitsyn - Johansson
Vraag: 8-10-9

Centre Court (7) - São Paulo - Cruijff: 12-9-2
2-2-1 Monfils - Isner
1-2-2 Melzer - Llodra
1-2-1 (Q) - Bolelli
1-2-1 (Q) - Volandri
2-2-1 (Q) - Safin
Vraag: 7-6-7
Centre Court en Sao Paulo door naar de volgende ronde.

Mist (3) - Kooltje - XL: 13-13-13
2-1-2 Monfils - Isner
1-2-2 Melzer - Llodra
1-1-2 Giraldo - Bolelli
1-1-2 Sweeting - Volandri
1-1-2 Fish - Clement
2-1-1 Tipsarevic - Lu
2-1-2 Kunitsyn - Johansson
Vraag: 7-8-13

Juan Zueco (4) - Scholten! - Bocaloca: 8-13-10
1-2-2 Monfils - Isner
2-2-1 Melzer - Llodra
1-2-2 Sweeting - Volandri
1-1-2 Fish - Clement
Vraag: 6-8-12

Andre (8) - Elikian - Chiel-Montagne: 12-10-13
1-2-1 Monfils - Isner
1-2-2 (Q) - Bolelli
2-2-1 (Q) - Volandri
2-2-1 (Q) - Johansson
Vraag: 7-11-9

Tampie (6) - Jappiesevic - Haggie: 11-2-9
1-2-1 Monfils - Isner
2-1-1 Melzer - Llodra
1-1-2 Gulbis - Hrbaty
2-2-1 Giraldo - Bolelli
1-1-2 Sweeting - Volandri
1-1-2 Ancic - Simon
2-2-1 Reynolds - Safin
1-1-2 Fish - Clement
Vraag: 9-9-12
Tampie door naar de volgende ronde.

Omyaca (2) - Kuiper - Mindlight: 13-11-12
1-1-2 Acasuso - Ventura
2-1-1 Melzer - Llodra
2-1-2 Sweeting - Volandri
1-1-2 Fish - Clement
Vraag: 10-7-8
Reply


Forum Jump: