The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Alles is nu aangepast en verwerkt tot en met de uitslagen van gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
sorry jongens. heb zo weinig tijd. alle dagen stage, van ochtends tot savonds. Waar kan, ben ik al online en op het forum afgelopen weekend en komende week :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen probleem Haggeman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thx Ad =D>
Reply
Kraai Wrote:Thx Ad =D>

Je bent een smiley vergeten: Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Uhh volgens mij zijn de uitslagen niet helemaal goed verwerkt. Anderson en Gonzo staan er nog gewoon bij.

Voor de rest hartelijk dank uiteraard ad :8:
Reply
kiefer ook nog
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De punten kloppen wel en ze staan goed in het schema, maar ze staan inderdaad nog op groen, dat begrijp ik ook niet helemaal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het al aangepast, achter de uitgeschakelde spelers stond geen vinkje
Reply
Ik dacht dat hij dat inmiddels automatisch deed, alleen niet in de 1e ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog 4 kanshebbers op de weekwinst: Kraai, Chiel Montagne, Tim Army en Kooltje
Reply
Kraai staat nog bovenaan, maar is kansloos voor de weekwinst.
De kanshebbers:
Kooltje: Berdych W+Tipsa niet F+Roddick niet F
Chiel Montagne: Tipsa F OF Tipsa SF+Berdych niet W OF Tipsa SF+Roddick F
Tim Army: Davy SF+Berdych niet W OF Davy SF+Roddick F
Reply
Zijn toch bijna elke week weer andere namen die strijden om de weekwinst. =D>
Reply
Maar toch wel twee mensen met 2 gouden medailles en 6 mensen met 2 of meer medailles...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En na dit toernooi waarschijnlijk nog maar 3 mensen zonder medaille.
Reply
omyaca Wrote:En na dit toernooi waarschijnlijk nog maar 3 mensen zonder medaille.
yep..mitch, aadje en overdune
Reply
33 punten in een TMS week...heeft iemand dat ooit al eens gepresteerd met een redelijk serieus team?
Reply
nee dat is echt een dramatisch laag aantal.
Moet bij gezegd worden dat er normaal gesproken bij TM al meer wedstrijden gespeeld waren.
Reply
Ik denk dat uberhaupt het gemiddeld aantal punten per team laag komt te liggen voor een TMS week. Maar dat kon je na dag 2 al zien aankomen =D>

Als alles normaal verloopt hebben alleen Kooltje en Tim-Army een halve finalist. Undecided
Reply
Hoop dat het meer te maken heeft met het grote aantal verrassingen (al het gehele seizoen natuurlijk) dan de onkunde van de managers!
Reply
weekwinst voor tim-army
Reply
mindlight Wrote:Jongens (en m.n. Mac)

Tim Army heeft deze week geen team gemaakt, omdat dit niet mogelijk was voor hem. Als je ook kijkt in de statistieken zie je dat hij maar 170 euro budget had voor deze week. Hij kon dus helemaal niemand kopen. Iemand die weet wat hier aan de hand is?

Tim-Army 1 0 1.00 12,500.00 12,330.00 170 851 0

niet slecht een weekwinst voor iemand die te laat was Undecided
Reply
Nee idd, hoewel hij geen profijt van die 2 uurtjes heeft gehad.
Reply
eh jongens ik ben een weekend weg, volgende week is er davis cup toch en geen toernooi? Mocht er toch een toernooi zijn en er zijn problemen dan zijn er wel een paar gasten hier met mijn nummer dus dan moet je maar even bellen.
Reply
Geniet ervan Mac, idd davis cup dus strakke planning :8:
Reply
Ik ben ook weg jongens, voor een week wintersport, precies goed gepland :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben ook weg jongens, voor een week wintersport, precies goed gepland :Big Grin
have fun
Reply
veel plezier jongen.

breek je vingers niet, want anders kun je straks zelf geen team meer maken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
€3 over...das het enige dat me bevalt aan me huidige team Smile
Reply


Forum Jump: