The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Hier een krappe 2-1 overwinning op een naaste concurrent. Hij heeft geprobeerd op de counter te spelen, maar dit heeft hem geen winst gebracht. Tevens had ik voor het eerst een spelertje met 3.5 ster...

Nu solide op de tweede plaats. Volgend jaar divisie IX lijkt me een mooi streven...
Team fysio force
Reply
IK had zondag ondanks mijn walk over voor het eerst een speler met 5 sterren. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lekker Caput! Moet zeker lukken, die promotie!

5 is mooi Jansoe!
Reply
Quote:Transfers voor Gerrit Stechow

Datum Van Aan Prijs TSI toen
18-07-2005 Het Moraalteam oren carmel 357 000 € 1 430
15-07-2005 FC Voll Krass Pr Het Moraalteam 220 000 € 1 300


Ik wist niet dat skilltraden zo leuk was Icon_twisted
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
pffffffffff.... wat een klotezooi zeg ... Mijn 21-jarige briljant PM met redelijk verdedigen heeft maar 1,8 miljoen opgeleverd terwijl ik minstens 2 had verwacht... Ik sta nu dus 1 ton in de min met nog een uitwedstrijd te gaan. De goed coach die ik dit seizoen nog had willen aantrekken moet dus wachten tot volgend seizoen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik zag het Box... Ik ben vandaag ook nog niet in staat geweest om, zowel financieel als wat betreft tijd, mee te bieden... Sorry!
Verkoop van mijn briljant verd valt ook zwaar tegen; 1.6M opgeleverd waar ik 1.8M had verwacht. Maar goed, inmiddels al wel weer een leuke IM op het oog voor 1.6M...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gaat de TL dan nu alweer naar beneden ? We zitten pas net over de helft...

Meestal pas na de één na laatste wedstrijd...
Reply
Tsja.... Niet altijd... Had nu een IM op het oog en die steeg weer wel flink door...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Geeft HT trouwens enkel en alleen bij mij problemen of bij meer mensen? Pagina's niet openen, totaal ander lettertype etc.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Weet niet, ben nog niet online geweest!

Overigens 2 YP's te koop bij mij, redelijk scoren en redelijk PM. Geinig, beide had ik binnen het uur een bod van 1k binnen....

CASHEN!! :lol:
Reply
Ff totaal wat anders....Ik zoek een leuk programma voor pagina-opmaak van een scriptie. Ik wil graag aan de binnenkant van mijn rapport een vertikale blauwe bant hebben waar ik foto's in kan verwerken. In word zelf lukt dit niet zo makkelijk want je blijft dan een witte rand zien.
Als iemand ideeen heeft hoor ik het graag.
Reply
Marshall Wrote:Geeft HT trouwens enkel en alleen bij mij problemen of bij meer mensen? Pagina's niet openen, totaal ander lettertype etc.
Ik heb me sinds drie weken ook op het Hattrick gebeuren gestort, en bij mij doet ie het ook niet Sad
Reply
Lance Wrote:
Quote:Transfers voor Gerrit Stechow

Datum Van Aan Prijs TSI toen
18-07-2005 Het Moraalteam oren carmel 357 000 € 1 430
15-07-2005 FC Voll Krass Pr Het Moraalteam 220 000 € 1 300


Ik wist niet dat skilltraden zo leuk was Icon_twisted

Ik kocht eind vorig seizoen een goed verdediger voor 120.000 euro, vorige week verkocht voor 500.000!

Ow, had ik al verteld dat ie van redelijk ervaring naar goed ervaring steeg met redelijk leiderschap? :wink:

Goed clown keeper: Paar weken gekocht voor 110.000, vorige week verkocht voor 204.000.

Dat soort dingen zijn inderdaad leuk, Lance. Beetje handelen met je wisselspelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Phoeb, dit kun je toch gewoon in algemeen ofzo vragen??? Niet in Hattrick-topic... :roll:

Edit: en uiteraard welkom Bounce!!! Stel jezelf even voor in HT-managerstopic, dan weten we meteen wie en wat je bent!
Reply
en meteen een nieuwe aankoop gedaan, vanwege zijn redelijk vorm en TSI denk ik dat ie vrij hoog in IM stats zit. Wel verder een kale IM maar ok...

Yves Verrat (31290676)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 12 770
Loon: 3 984 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Diesel Vulgaris
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos


verder is ie nog jong dus ik kan m eenvoudig over een aantal seizoentjes doorverkopen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Temperamentvol EN berucht..Ai ai... TS-daling ?

Hij zou zo bij mij kunnen spelen, ik heb ook een handje in dat soort rebelse aankopen... :lol: !

Welkom Bounce ? Is Bounce geen optie voor de SD-Cup, als invaller ? WO is ook maar zo WO.... Icon_question
Reply
weet ik Fabian, geen TS daling (sympathiek persoon) en heb er maar gewoon de gok voor genomen. Als ie veel kaartjes krijgt is ie ook zo weer vertrokken maar meestal (in mijn beleving) valt het allemaal wel mee...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jij ook al een briljant IM Marsh? Dit is mijn nieuwe aankoop namelijk:

Angelo Sgherri (28502347)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 9 740
Loon: 3 816 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos


Speciaal voor de SD-cup aangeschaft. Iets boven de 1.8 voor betaald en dus gelijk mn knaken erdoorheen gejaagd. Denk dat ik maar eens wat moet gaan verkopen...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Die heb ik ook zien staan maar vond zijn TSI te laag voor zijn stats Big Grin Dus deze maar aangeschaft voor precies 2.0M
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Pffff....TSI...wie let daar nou op Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Fabian Wrote:Welkom Bounce ? Is Bounce geen optie voor de SD-Cup, als invaller ? WO is ook maar zo WO.... Icon_question
Als ik jullie daarmee help? Heb alleen al een friendly deze week..
Reply
Vanaf volgende week, plek van Fulton denk ik ? Hoop niet dat ik hiermee de organisatoren, Boca/Anti, in de wielen fiets ? (HERBERT!!!)

Briljante IM's voor de SD cup kopen? Ziekelijk.... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Vanaf volgende week, plek van Fulton denk ik ? Hoop niet dat ik hiermee de organisatoren, Boca/Anti, in de wielen fiets ? (HERBERT!!!)

Briljante IM's voor de SD cup kopen? Ziekelijk.... :wink:

Jij fiets hem nu helemaal d'erin. Naar mijn mening moet het wel mogelijk zijn. Zo heeft bounce en de divisie waar hij in terecht komt toch een friendly om te spelen. Alleen moeten we het nog bekijken wat betreft het doelsaldo. Zal er nog wel met Boca erover hebben.

Bounce welkom in the clan en in HT.

Ben ik ff blij dat ik niet tegen Lance hoef te spelen.
Reply
Lijkt me wel een goede optie idd Bounce in de SD-cup. Vind namelijk dat Fulton behoorlijk loopt te linkeballen de laatste tijd.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Laat maar weten wat ik tzt moet doen.
Reply
Antidote Wrote:Ben ik ff blij dat ik niet tegen Lance hoef te spelen.

Volgend seizoen dan maar ?

Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
@ marsh: is zo had het in het algemeen kunnen vragen. Maar ik zocht snel een antwoord dus had het snel hie op geplaatst...Sorry
Reply
Phoebus Wrote:@ marsh: is zo had het in het algemeen kunnen vragen. Maar ik zocht snel een antwoord dus had het snel hie op geplaatst...Sorry
Dat maakt niet zoveel uit hoor Phoebus. Marsh zeurt gewoon heel snel. Zal wel door de verhuizing komen Wink Om toch een antwoord op je vraag te geven. Ik heb geen idee!

Lance Wrote:
Antidote Wrote:Ben ik ff blij dat ik niet tegen Lance hoef te spelen.
Volgend seizoen dan maar ?

Wink
Prima, dan speel ik graag tegen je. Over 2 wkn schaf ik mijn eerste briljante IM aan en eind van dit seizoen mijn tweede. Dan kan ik je meer aan.

Bounce Wrote:Laat maar weten wat ik tzt moet doen.
Boca of ik hou je wel op de hoogte via HT-mail.
Reply
Antidote Wrote:
Phoebus Wrote:@ marsh: is zo had het in het algemeen kunnen vragen. Maar ik zocht snel een antwoord dus had het snel hie op geplaatst...Sorry
Dat maakt niet zoveel uit hoor Phoebus. Marsh zeurt gewoon heel snel. Zal wel door de verhuizing komen Wink Om toch een antwoord op je vraag te geven. Ik heb geen idee!

ik zeur altijd snel... Maar je hebt gelijk. Weet iemand misschien hoe ik een hommelnest uitmoordt? En weet iemand misschien of de nieuwe van grisham al uit is?



Wink
Reply
Leef je maar uit Marsh

http://www.bw-oudenaarde.be/wespenve.htm

http://www.randomhouse.com/features/grisham/
Reply


Forum Jump: