Threads: 122
Ekslem Wrote:Peter Wrote:Ekslem Wrote:Hup Huntelaar © en Urby =D>
:eeeek:
Vind je dat zo'n vreemde keuze?
Ikke nie, heb ook Huntelaar © :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 208
Oeeeeeeeeeeeeee (2x) :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 103
Terechte overwinning! Maakt het in ieder geval dit weekend nog spannend!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 76
Lamme Lennie Wrote:Terechte overwinning! Maakt het in ieder geval dit weekend nog spannend!
als je meer scoort dan de tegenstander is het altijd terecht. maar de definitie van terecht die hier altijd gebruikt wordt maak ik bepaald niet op uit teletekst, dat overigens ook altijd met een ajakkes-bril schrijft.
Threads: 103
Ik heb mijn teletekst-supporterschap geupgrade naar Tele2-supporterschap. Wat is het toch geweldig om de helden eens echt in actie te zien :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
Threads: 4
Een kleine geste na het afgelopen zondag onterecht niet reglementair toekennen van de overwinning aan Ajax lijkt me logisch. Geweldig dat Suarez scoort, wat een koning! Onmiddellijk verkopen aan Vitesse samen met Huntelaar.
Threads: 312
Ekslem Wrote:Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
nou, Suarez had toch echt meer recht op een pingel...
The great old Ludwig von...
Threads: 114
Hoef Wrote:Onmiddellijk verkopen aan Vitesse samen met Huntelaar.
Vitesse wint met 8-1 van PSV en Ajax komt niet tot scoren......schiet niet echt op, Hoef!
Oh, my god, we bought Kenny!
gittermaster Wrote:nou,
[baby]
Threads: 35
goed dan alleen suarez
4-1 winst voor vitesse
en 2-0 bij ajax :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 27
Ekslem Wrote:Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
Hele wedstrijd gezien, maar dan zeker net dit moment gemist ?
Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
Ja, dat is er door de KNVB uitgeknipt.
Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
Ik heb er niks van gezien. Hoorde Kraai sr. op LdL dat het een pingel was. Maakt me verder niets uit. Is het zondag tenminste nog spannend. Heb er zin in!
Ekslem Wrote:Fabian Wrote:Ekslem Wrote:Hoor net dat Ajacied Braamhaar Gro geen pingel geeft waar dat wel had gemoeten. Dus KNVb is voor de helft alweer gelsaagd in de opzet :razz:
Ik heb er niks van gezien. Hoorde Kraai sr. op LdL dat het een pingel was. Maakt me verder niets uit. Is het zondag tenminste nog spannend. Heb er zin in!
Diezelfde Kraaij zei na de wedstrijd dat die van Suarez er 100% 1 was, maar nevermind. 3 punten zijn binnen...
The great old Ludwig von...
Threads: 93
Vreemd dat Braamhaar zowel Ajax-Groningen als Vitesse-PSV mag fluiten. Als hij gisteren een grote fout gemaakt had dan had hij deze komende zondag kunnen herstellen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Volgens mij hadden beide ploegen een pingel kunnen krijgen. Als ze m dan beide niet krijgen ist dus wel goed. Verder beide ploegen veel aardige kansen, gewoon een heerlijk duel. Kwartje had net zo goed de Groningenkant op kunnen vallen, maar Sankoh maakte het verschil. Deed continu zn best 2e geel te pakken, zeker 3x levensgevaarlijk uitverdedigen door aanvallers uit te kappen, liet Suarez lopen bij de 1-2. Hoeveel heeft Ajax hem betaalt Bumme?
Voor PSV rest niks anders dan zondag zelf een puntje pakken en als dat niet lukt verdienen we de titel ook totaal niet, simpel zat!
Threads: 137
Bumme Wrote:Vreemd dat Braamhaar zowel Ajax-Groningen als Vitesse-PSV mag fluiten. Als hij gisteren een grote fout gemaakt had dan had hij deze komende zondag kunnen herstellen.
Sowieso vreemd dat hij uberhaupt nog mag fluiten na zijn "vuistje" voorval.........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 93
Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Vreemd dat Braamhaar zowel Ajax-Groningen als Vitesse-PSV mag fluiten. Als hij gisteren een grote fout gemaakt had dan had hij deze komende zondag kunnen herstellen.
Sowieso vreemd dat hij uberhaupt nog mag fluiten na zijn "vuistje" voorval.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 76
Vret Mien Gras Wrote:Bumme Wrote:Vreemd dat Braamhaar zowel Ajax-Groningen als Vitesse-PSV mag fluiten. Als hij gisteren een grote fout gemaakt had dan had hij deze komende zondag kunnen herstellen.
goeie opmerking. dat zit nog vers in het geheugen.
de wil van de knjb is duidelijk.