The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
18 uur zijn alleen de laatste 1 a 2 partijen niet gespeeld
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat weet ik en die zijn toch niet belangrijk voor mij.

Ik wist trouwens dat het snel gravel was hier, maar dat Querrey en Tipsa zouden winnen, had ik totaal niet verwacht...
En ook Kohl en Lapentti spreken voor de snelheid van de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fantastische pot tussen Lapentti en Starace, bijna 3,5 uur bezig =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-0 Ljubo, arme Kuerten. Waarom is ie niet gewoon eerder gestopt, hij kan niks meer...

Ook stom dat ze hem een WC hebben gegeven, geef hem dan aan een talent.
Reply
Monfils gaat lekker, leuk om te zien dat hij terugkomt
Reply
Krijgt Guga straks natuurlijk op RG ook een WC, en dat gaat ten koste van Verkerk Icon_evil

Ljubo speelt trouwens wel echt heel goed.
Reply
mindlight Wrote:Monfils gaat lekker, leuk om te zien dat hij terugkomt
Dat is helemaal niet leuk. Het is een vervelend mannetje met een vreselijke stijl.

En terug komen? Hij is nooit ergens geweest...
Reply
Nou, ik ben weg, team staat. 11 man en ik ben redelijk tevreden.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Monfils gaat lekker, leuk om te zien dat hij terugkomt
Dat is helemaal niet leuk. Het is een vervelend mannetje met een vreselijke stijl.

En terug komen? Hij is nooit ergens geweest...

Hij is vervelend idd, maar een kleurrijk persoon (niet discriminerend bedoeld) en doet dingen anders dan anderen. Ik hou daar wel van.
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgt Guga straks natuurlijk op RG ook een WC, en dat gaat ten koste van Verkerk Icon_evil

Ljubo speelt trouwens wel echt heel goed.

Ja die WC kun je wel invullen, Gustavo moet nog afscheid nemen in Frankrijk. Aan de ene kant gun ik hem een mooi afscheid, maar met het niveau dat hij nu laat zien is het niet echt een waardig afscheid meer. Typisch gevalletje van te laat gestopt.....
Reply
monfils moet winnen voor m'n poll! kom op vent!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
monfils mist 2 bps op 4-4 2e set. #-o

edit: nu zijn 3e!
Reply
en de break! serveer 't uit! [-o<
Reply
Maar daar is ie dan toch
Reply
hoppa! =D>
Reply
Denk veel (bijna) dezelfde teams vanavond...
Reply
Zo hij is klaar 11 spelers, geen Rafa deze keer. 5 in linker, 6 in rechter schema. Succes voor degenen die nog aan het puzzelen zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
shit zeg...nu pas thuis nn 2015 trainen
Reply
Heel mijn team is weer leeg, dit wordt een rampweek
Reply
toch veel lastige keuzes weer. denk wel dat uiteindelijk iedereen grotendeels dezelfde keuzes gaat maken.
Reply
Waarom is Gicquel roodgekleurd als ik hem kies?
Reply
dan is je geld op. Icon_twisted
Reply
centre court Wrote:dan is je geld op. Icon_twisted

:8:

Nee, niet dus....
Reply
Nee dat had ik ook, maar meestal is dat na de deadline opgelost
Reply
ik ben voor de zoveelste keer tevreden over mijn team, maar het zal wel weer een fiasco worden...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vamos Rafa deze week buurs?
Reply
altijd vamos rafa mindlight Wink

Reply
Big Grin nee dat zeker niet :8:
Reply
buurs Wrote:altijd vamos rafa mindlight Wink

Come On, Ancic... :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Rustig hier! Iedereen zijn team al klaar!

Ik heb 16 spelers, geen Nadal.. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: