The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
ik zit op school, ik hoop op jou posts. Als Nico maar niet geblesseerd is ofzo.. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
DJoko-Ljubo staat ook stil. Wellicht technisch probleem, maar kan ook regen zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Technisch probleem...ook steeds geen beeld op sport 1 Sad
Reply
Er zijn weer beelden, Almagro heeft de break!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko ook de break, serveert op 2-1, net als Nico.
Reply
=D> !

dan wordt Almagro - Monaco weer erg belangrijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3-1 Djokovic
Reply
Haggie Wrote:=D> !

Wederom 6-3 6-2 wordt dat :-({|=
Reply
Nou, niet als hij zo speelt, afzwaaier na afzwaaier. Het is dat zijn service zo goed is en Lisnard zo slecht...
Reply
Haggie Wrote:=D> !

Best wel ja, maar voor mij zijn Kohl-Kiefer, Nadal-Ancic en Pipo-Murray belangrijker.
Reply
Wat ik niet snap is dat ik 50 punten heb in de weekscore maar als je alle punten optelt kom je op 57 punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En ja hoor, daar is de trainer al voor Almagro :|
Reply
Nee niet mijn 3e speler eruit vandaag!
Reply
Dan zal Cruijff nog niet op de bereken weekscore knop hebben gedrukt denk ik.

Ja Almagro ook gewoon een stomme keus geweest. Ik baal echt van mezelf. Gisterenavond moest ik opeens weg en ff een team in elkaar geflanst. Keuzes slaan helemaal nergens op.
Reply
Stille Wrote:Wat ik niet snap is dat ik 50 punten heb in de weekscore maar als je alle punten optelt kom je op 57 punten
Dat heb ik ook ja, weet niet waar het aan ligt, ik mis ergens 8 punten... :|
Reply
mindlight Wrote:Dan zal Cruijff nog niet op de bereken weekscore knop hebben gedrukt denk ik.

Ja Almagro ook gewoon een stomme keus geweest. Ik baal echt van mezelf. Gisterenavond moest ik opeens weg en ff een team in elkaar geflanst. Keuzes slaan helemaal nergens op.

Zal ik eventjes doen Smile
Reply
mindlight Wrote:Dan zal Cruijff nog niet op de bereken weekscore knop hebben gedrukt denk ik.

Tja, ik weet niet wat het is, want hij staat wel echt goed te spelen nu...
Beeld is ook weer weg nu...
Reply
Fantastische uitslagen tot nu toe! :Big Grin
Nu Almagro eraf? Icon_twisted

Zou iemand hier misschien de link van het scorebord willen geven?
Reply
Done... Alleen meoten de Q's nog 2 punten extra krijgen volgens mij, maar dat kan ik niet invoeren dacht ik...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.protennislive.com/frameset.asp?year=2008&wkno=17&lang=en&tabno=1&eventid=0410&ref=www.atptennis.com">http://www.protennislive.com/frameset.a ... tennis.com</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:http://www.protennislive.com/frameset.as...tennis.com
Bedankt!
Almagro zal deze waarschijnlijk nog wel winnen. Hopen dat hij morgen gelijk weer moet, dan zal Monaco het toch wel winnen denk ik.
Reply
Beelden zijn weer terug, kon niet zien of hij behandeld werd.

DJoko wint ook, prima. Op naar de halve!
Reply
En de set, hij staat goed te spelen hoor nu...

Pipo-Murray op Central, heel belangrijk!
Reply
almagro begon vorige week ook niet best
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Almagro dus er zal niet veel loos zijn
Reply
Hij eindigde vorige week vooral slecht, zo slecht begon ie niet...

En meteen de break op love, staat prima te spelen nu. Hij werd ook niet behandeld tijdens de vorige change-over dus wellicht is het niks...
Reply
blaartje misschien of hij had jeuk op zijn rug. precies op de plek waar hij zelf niet bij kon
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat is graveltennis toch heerlijk om naar te kijken! Zeker als je ook nog zo'n shotmaker als Almagro in vorm hebt!

En de 1e set van Safin-Malisse was ook al zo mooi.
Reply
Forza Pipo! Ik zie hem als lichte favoriet tegen Murray, jullie?
Reply
Ad Wim Wrote:Wat is graveltennis toch heerlijk om naar te kijken! Zeker als je ook nog zo'n shotmaker als Almagro in vorm hebt!

En de 1e set van Safin-Malisse was ook al zo mooi.
Jij hebt wel een haat-liefde verhouding met graveltennis he? :wink:
Reply

Forum Jump: