The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Seppi heb je binnen Bokkie, het gaat nu dus tussen ons om RRH-Simon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat wordt 61 61, lekker! Precies goed: in de poll door en RRH door en Calleri exit bij FTM Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sad Weer een masters 1e ronde exit. Feli Mist.
Reply
Voor de 2e keer in paar weken lig ik eruit omdat ik later heb gepolld Undecided
wat een lachertje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch (1) - The Mailman - Overdune: 10-10-11
BV: 7-7-7
Overdune (1e) en Mitch (2e, als eerstpollende) door naar de volgende ronde.

Tampie (8) - Andre - Mac: 11-10-11
BV: 7-8-9
Tampie 91e) en Mac (2e) door naar de volgende ronde.

Centre Court (7) - Kuiper - Haggie: 11-9-11
BV: 8-6-7
Haggie (1e) en Centre Court (2e) door naar de volgende ronde.

Kooltje (4) - Jappiesevic - Scholten!/XL: 11-14
Scholen!/XL nog niets ingestuurd.
Jappiesevic (1e) en Kooltje (2e) door naar de volgende ronde.

Mist (3) - Elikian - Chiel-Montagne: 9-7-10
Chiel-Montagne (1e) en Mist (2e) door naar de volgende ronde.

Ad Wim (6) - Bocaloca - Cruijff: 12-11-13
Cruijff (1e) en Ad Wim (2e) door naar de volgende ronde.

Juan Zueco (5) - De Kabaggaan - Mindlight: 13-9-10
Juan Zueco (1e) en Mindlight (2e) door naar de volgende ronde.

Omyaca (2) - São Paulo - Buurs: 11-12-11
BV: 7-6-7
Sao Paulo (1e) en Omyaca (2e, als eerstpollende) door naar de volgende ronde.

Tennispoll 2e ronde:
Overdune - Mindlight
Tampie (8) - Ad Wim (6)
Haggie - Omyaca (2)
Jappiesevic - Mist (3)
Chiel-Montagne - Mitch (1)
Cruijff - Mac
Juan Zueco (5) - Centre Court (7)
Sao Paulo - Kooltje (4)


Cilic-Kiefer is hier NIET in meegenomen.
Reply
het komt nooit voor nee....

dit was mijn laatste tennispoll
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom geen BV over meerdere wedstrijden....???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:het komt nooit voor nee....

dit was mijn laatste tennispoll

Doe niet zo kinderachtig buurs. Het is nou eenmaal een spelregel, anders krijg je geen einde.
Dat jij nu toevallig daar twee de dupe van bent is gewoon pech.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
buurs Wrote:Waarom geen BV over meerdere wedstrijden....???

hier kan ik me wel in vinden.. Gewoon een 1e BV en mocht deze geen uitsluitsel geven een 2e BV ( gewoon voor het geval dat )... Het is natuurlijk erg krom dat degene die een seconde eerder pollt daardoor door kan zijn...
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:het komt nooit voor nee....

dit was mijn laatste tennispoll

Doe niet zo kinderachtig buurs. Het is nou eenmaal een spelregel, anders krijg je geen einde.
Dat jij nu toevallig daar twee de dupe van bent is gewoon pech.

Maar het is toch een kleine moeite om een 2e BV toe te voegen? Daarmee sluit je dit soort dingen nagenoeg uit lijkt me of zie ik het verkeerd?
Reply
buurs Wrote:het komt nooit voor nee....

dit was mijn laatste tennispoll
Pfff, wat ben jij toch een slechte verliezer zeg!
Dan doe je toch lekker niet meer mee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cruijff, dan hou je nog dat je 2 bv's hetzelfde in kan vullen. Ben het met Kuiper en AW eens, kom op het is maar een spelletje. Doe niet zo moeilijk.
Reply
Iedereen staat open voor suggesties, maar daar moet je natuurlijk eerder mee komen en niet nu. Denk eens mee over een spel ipv het te bekritiseren als je verliest...
2e BV lijkt me lastig volgens genoemde argumenten. Ik dacht aan een of meer extra wedstrijd(en) van de volgende ronde als beslissing, maar die kan/kunnen ook weer gelijk worden. Het einde is dan zoek. Ergens moet je een grens stellen. En zoals gezegd, ik heb wel eens een finale verloren omdat ik later pollde dan de ander...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oplossing: eerder pollen Smile
Reply
mindlight Wrote:Cruijff, dan hou je nog dat je 2 bv's hetzelfde in kan vullen. Ben het met Kuiper en AW eens, kom op het is maar een spelletje. Doe niet zo moeilijk.

ja dat is absoluut waar, maar denk dat die kans wel een stuk kleiner is, maar goed ik vind het allemaal prima zoals het verloopt en vind het leuk om te doen..
Reply
Elikian Wrote:Oplossing: eerder pollen Smile

ik had dus zaterdagmiddag al moeten pollen voor maandag.
dat slaat toch nergens op.

ik bedoel trouwens een BV over meerdere wedstrijden.

Dus hoeveel games halen alle Nederlanders in de 1e ronde :8:

of

hoeveel aces slaan alle kroaten in de 1e ronde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het staat je vrij de poll er zelf op te zetten en dus ook de BV te bedenken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trouwens 1e in de poule, als dank mag ik uitkomen tegen Mac Wink

suc6..
Reply
ik heb misschien wel een goed idee:

je krijgt voor iedere goede voorspelling 1 punt, maar als je voorspelt dat een geplaatste speler verliest en je hebt gelijk, krijg je 2 punten.

wordt er misschien ook iets meer risico genomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik speel tegen Tampie, o jee... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:ik heb misschien wel een goed idee:

je krijgt voor iedere goede voorspelling 1 punt, maar als je voorspelt dat een geplaatste speler verliest en je hebt gelijk, krijg je 2 punten.

wordt er misschien ook iets meer risico genomen.

geen goed plan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind de opzet leuk zoals ie nu is.
Reply
Er zit iets in, maar dat verandert het probleem niet dat jij nu hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, wat je feitelijk doet is gewichten aan bepaalde partijen gaan hangen. Sommigen tellen meer mee dan anderen.

Je zou dit "in extremum" kunnen doorvoeren en zeggen: ik pak de quotes van een willekeurige website en gebruik dat als kansen. Iedereen is verplicht op op iedere wedstrijd 1 euro in te zetten, en diegene die op het eind van de ronde het meeste geld verdient heeft gaat door

Dat betekent dus dat je met
1 Federer - Hernandez welgeteld 1 cent verdient als het goed is
maar als je met
2 Federer - Hernandez goed zit krijg je daar 15 euro voor.

Ik denk dat veel mensen daar niet op zitten te wachten, omdat het het systeem te ingewikkeld maakt.
Nu tellen alle partijen even zwaar en dat maakt de opzet simpel en voor iedereen duidelijk (*kuch*)

En zoals Ad al zegt, feitelijk lost het je probleem niet op. De score kan nog steeds gelijk zijn.

Kijk je zou in plaats van "eerstpollende" ook een andere noodoplossing kunnen gebruiken, bv "wie heeft bij het aflezen van boven naar beneden van de wedstrijden het eerste verschil goed" (ik noem maar iets), maar wat doe je dan als ze allebei alles goed hebben/hetzelfde voorspeld hebben :p
Reply
Ik vind de eerstpollende wel een prima oplossing. Het is i.v.m. de beslissingsvraag toch een voordeel als je de laatstpollende bent.
Reply
Elikian Wrote:Tja, wat je feitelijk doet is gewichten aan bepaalde partijen gaan hangen. Sommigen tellen meer mee dan anderen.

Je zou dit "in extremum" kunnen doorvoeren en zeggen: ik pak de quotes van een willekeurige website en gebruik dat als kansen. Iedereen is verplicht op op iedere wedstrijd 1 euro in te zetten, en diegene die op het eind van de ronde het meeste geld verdient heeft gaat door

Dat betekent dus dat je met
1 Federer - Hernandez welgeteld 1 cent verdient als het goed is
maar als je met
2 Federer - Hernandez goed zit krijg je daar 15 euro voor.

Ik denk dat veel mensen daar niet op zitten te wachten, omdat het het systeem te ingewikkeld maakt.
Nu tellen alle partijen even zwaar en dat maakt de opzet simpel en voor iedereen duidelijk (*kuch*)

En zoals Ad al zegt, feitelijk lost het je probleem niet op. De score kan nog steeds gelijk zijn.

Kijk je zou in plaats van "eerstpollende" ook een andere noodoplossing kunnen gebruiken, bv "wie heeft bij het aflezen van boven naar beneden van de wedstrijden het eerste verschil goed" (ik noem maar iets), maar wat doe je dan als ze allebei alles goed hebben/hetzelfde voorspeld hebben :p

Ik kan je wel zeggen dat als we zoiets zouden gaan doen (met quotes), dan is het nauwelijks bij te houden. Ik ga het dan iig niet meer doen.
Nu heb ik er geen probleem mee, de huidige methode is goed te doen.
Reply
andre Wrote:Ik vind de eerstpollende wel een prima oplossing. Het is i.v.m. de beslissingsvraag toch een voordeel als je de laatstpollende bent.
En hier ben ik het dus compleet mee eens. Dit geldt alleen niet voor de poulefase, omdat dan regelmatig de loting nog niet bekend is, maar daarin is het toch uitzonderlijk dat het gelijk eindigt en de BV hetzelfde is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch Wrote:Ik kan je wel zeggen dat als we zoiets zouden gaan doen (met quotes), dan is het nauwelijks bij te houden. Ik ga het dan iig niet meer doen.
Nu heb ik er geen probleem mee, de huidige methode is goed te doen.
Ik ook niet. Dan kan ook niemand meer de polls erop zetten omdat iedereen andere quotes heeft etc ... nu kan iedereen het doen, en dit is voor iedereen het handigsteSmile
Reply
_Tampie Wrote:
Mitch Wrote:Tampie (8) - Andre - Mac: 5-4-4
1-2-2 Ramirez - Simon
2-1-1 Robredo - Wawrinka
2-1-1 Calleri - Seppi
2-2-1 Lapentti - Starace
2-1-1 Nieminen - Gicquel
BV: 7-8-9

Van Ramirez, Wawrinka, Seppi en Gicquel moeten er 2 winnen, anders ben ik exit... [-o<

Narrow escape =D>
Reply
Over de andere discussie; geen veranderingen graag. Buurs: niet miepen.
Reply


Forum Jump: