The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
Ik helaas niet, maar het is voor mij wel de partij van de dag.
Reply
Murray favoriet? Hij heeft vorig jaar echt werkelijk helemaal niks gepresteerd op gravel...
Enige voordeel voor Murray is dat het snel gravel is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pipo in 3 zeg ik, waarbij hij 7 keer in totaal zijn service inlevert
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Murray favoriet? Hij heeft vorig jaar echt werkelijk helemaal niks gepresteerd op gravel...

Jawel hij speelde een wereldpartij tegen... komt ie... Volandri. Buitenaards goed, tot zijn spier in zijn pols ineens knakte en hij moest opgeven. Hamburg was dat volgens mij.
Reply
Forza murray!! 6-4 6-3 :8:
Reply
Hup Lisnard! :roll:
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray favoriet? Hij heeft vorig jaar echt werkelijk helemaal niks gepresteerd op gravel...

Jawel hij speelde een wereldpartij tegen... komt ie... Volandri. Buitenaards goed, tot zijn spier in zijn pols ineens knakte en hij moest opgeven. Hamburg was dat volgens mij.
Tja, hij verloor de week ervoor van Simon in de 1e ronde. Hij heeft toch echt maar 1 wedstrijd gewonnen, van graveltopper Ginepri...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro is goed nu zeg =D>
Reply
En in 2006 was Murrays gravelrecord 2-5 en verloor ie zelfs van Lisnard en Blake :lol:
En van Volandri dat jaar Wink
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Tja, hij verloor de week ervoor van Simon in de 1e ronde. Hij heeft toch echt maar 1 wedstrijd gewonnen, van graveltopper Ginepri...
Toch zou je zeggen dat zijn spel geschikt is voor gravel, of niet?
Hij heeft in de jeugd ook goed gedaan op gravel, misschien is het even wennen bij de profs.
Reply
Ja, dat snap ik ook niet. Hij speelt niet heel aanvallend en is behoorlijk vast. En volgens mij zei ie een paar jaar geleden dat gravel zijn beste ondergrond was...
Reply
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Toch zou je zeggen dat zijn spel geschikt is voor gravel, of niet?
Hij heeft in de jeugd ook goed gedaan op gravel, misschien is het even wennen bij de profs.

Idd, in potentie heeft hij zeker het spel voor gravel. Vorig jaar moet je niet naar kijken, toen kwakkelde hij met de gezondheid. Jaar daarvoor was idd niet best.
Reply
Pipo overleeft meteen al zijn 1e bp, er zullen er nog velen volgen, dit kan een lange partij worden...
Reply
Almagro maakt het weer eens lastiger dan nodig...
Reply
En weer een perfecte game van Nico. Muv het begin en de twee games net was het weer genieten. 25 winners ook en Lisnard was echt niet slecht.

Als hij zo speelt, moet hij Monaco kunnen hebben. Hopen dat het donderdag pas is, maar dat zal wel niet. Morgen zullen wel alle 2e rondes gespeeld worden.
Reply
Pfff, de break al voor Murray. Hij speelt behoorlijk aanvallend, maar Pipo speelt kut tot nu toe...
Reply
Maar weer terug naar 4-4, deze pot is echt niet goed voor je hart...
Reply
Moet er zo vandoor helaas. ZAl vanavond / morgenochtend nog de laatste update verwerken
Reply
Ongelofelijk, van 40-15 naar de break en dus setverlies :letitallout:

Ongelofelijk, Ongelofelijk, Ongelofelijk, maar ook weer zo typerend ](*,)
Reply
cruijff Wrote:Forza murray!! 6-4 6-3 :8:

Wiehoeee. Dit gaat uitkomen :-({|=
Reply
Tjonge jonge, wat een oetlul is die Pipo toch. 0 uit 8 bp's in de 2e set en dan die 40-15 op 5-4, wat een vreselijke drol zeg. En het gaat nog altijd zo ook, ik neem hem echt niet meer dit gravelseizoen :x
Reply
Alles geupdated..... Tot morgen Smile
Reply
Wat een bende dit... Eigenlijk eerste slechte nieuws van de dag maar wel meteen in de belangrijkste pot Sad

Weekwinst lijkt nu ver weg...
Reply
Prima dag!

Maar morgen is nog vele malen belangrijker, met als belangrijkste partijen Kohl-Kiefer, Youzhny-Andreev en natuurlijk Almagro-Monaco.
Reply
nog geen speler verloren...maar dat zegt nog niks inderdaad.
Reply
Al 3 van de 10 weg, dramaweek wordt dit.
Reply
ach volandri hebben de meeste wel en murray gaat er nu toch uit. niet zo'n probleem.

calleri is erger, seppi pakt natuurlijk querrey nu ook wel. dan is 1400 euro veel geld voor 8 punten. was beter geweest als 't nu calleri-querrey was geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Calleri is een poepzak idd. Seppi is typisch zo'n speler die je over het hoofd ziet en dan ineens het toernooi wint, dus ik heb nog ff gekeken naar H2H (voor wat het waard is) en zijn prestaties van dit jaar. Ok, Calleri is ook niet top, maar Seppi verdomme nog geen partij gespeeld op gravel. :x
Reply
dat had ik uiteraard ook allemaal bekeken. calleri, querrey of seppi én kiefer of kohli waren mijn 2 grote dilemma's. je kunt wel zeggen dat calleri net uit de usa komt, maar hij komt wel van gravel en heeft er gedurende 't jaar ook veel op gespeeld. seppi idd nog geen partij. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik baal gewoon dat die drol van een Pipo me weer eens naait. Voor de rest prima dag. Morgen wordt echter echt cruciaal...
Reply

Forum Jump: