The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Monte Carlo 2008
Almagro =D>

Seppi serveer jezelf iig richting de tb dan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Federer is gewoon nog niet veel dit jaar, dat is toch ook niet te ontkennen?
Reply
Seppi is wel echt slecht trouwens :|
Waar hebben we het over, Sam Querrey... Die verliest in eigen land nog op gravel van Massu :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tuuuuuurlijk en nu de bp's tegen... :roll:
Reply
inderdaad niet massu zijn favo ondergrond :roll:

break sam Undecided =D>
Reply
querrey. duidelijke beslissing dit. :dodgy:
Reply
dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|
Reply
mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel.

EN natuurlijk is Rafa beter op gravel, ontegenzeggelijk. En ik ontken toch ook nergens dat Federer niet goed is dit jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Querrey wint, wat een onzin zeg, en wat een wanprestatie van Seppi Undecided
Reply
Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh
Reply
Haggie Wrote:dat je querrey hebt overwogen kooltje om in je team te nemen :|
won van moya...dan kan seppi ook
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik ontken dat toch nergens? Maar er is er 1 beter, en die hoeft echt geen TB derde set te spelen tegen spelers van het kaliber RRH.
Je ontkent het wel, want je zegt dat het nooit zover mag komen tegen RRH als je erg goed bent op gravel. Dat is natuurlijk absoluut geen reden als onderbouwing voor het feit dat hij niet heel goed zou zijn op gravel.

EN natuurlijk is Rafa beter op gravel, ontegenzeggelijk. En ik ontken toch ook nergens dat Federer niet goed is dit jaar?

Ik ontken het niet Smile Hij is normaal gesproken goed op gravel, maar dit jaar niet. En natuurlijk is dat wel een onderbouwing. Als je zo goed bent laat je het zover niet komen, blijkbaar is hij op dit moment niet op zijn topniveau.
Reply
Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic.
Reply
Monaco geeft op :lol:

Hakkuh Almagro Hakkuh
Reply
Ad Wim Wrote:Ancic-Nadal nu, de mooie partijen volgen elkaar op. Ik zeg 8 games voor Ancic.

5.

Ancic wordt weggevaagd!
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ik ontken het niet Smile Hij is normaal gesproken goed op gravel, maar dit jaar niet. En natuurlijk is dat wel een onderbouwing. Als je zo goed bent laat je het zover niet komen, blijkbaar is hij op dit moment niet op zijn topniveau.
Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?
Hij is gewoon niet in goede doen dit jaar, maar dat neemt niet weg dat hij wel gewoon onwijs goed op gravel is...
Reply
hoe weten jullie dat?
beide nog geen gravelpartij gespeeld?
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Maar dat is toch zijn niveau in het algemeen en dat kun je toch niet aanvoeren voor het feit dat hij niet heel goed is op gravel?
Hij is gewoon niet in goede doen dit jaar, maar dat neemt niet weg dat hij wel gewoon onwijs goed op gravel is...

Dat moeten we afwachten, misschien zeggen we over 3 maanden wel dat Federer onwijs goed op gravel was ipv is.
Reply
Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

welke partij komt er na Querrey en welke na Almagro?
Reply
Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.
Reply
Ik hou het op 13 games voor Ancic, verlies in 3.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.

Daar blijf ik het mee oneens, gezien zijn capaciteiten mag het nooit TB derde set worden.
Reply
Haggie Wrote:Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

Beiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen.

Ferrero-Niem al begonnen, 1-0 Niem
Reply
Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh

Jammer dat hij het niet in de eerste set al doet..... Feli Ad =D>
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nadal - Ancic

Ferrero - Nieminen

Beiden op andere banen. NAdal natuurlijk op Central en gaat nu beginnen.

Ferrero-Niem al begonnen, 1-0 Niem

vraag stond er beetje verkeerd. Ik weet dat die 2 bezig zijn :Big Grin , wat worden de 3e en 4e pot
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je bezig blijven. Op dit moment, gekeken naar zijn capaciteiten en resultaten, is hij gewoon enorm goed op gravel, klaar. En daar begon de discussie mee.

Daar blijf ik het mee oneens, gezien zijn capaciteiten mag het nooit TB derde set worden.
Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Monaco geeft op, dat zou ik ook maar doen ja, om een bagel te voorkomen Hakkuh

Jammer dat hij het niet in de eerste set al doet..... Feli Ad =D>
Tja, sorry.

Volgens mij heb ik wel een perfect record tegen je... Wink
Reply
bjorkie in de dubbel zie ik
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:

Dus je vindt ook dat hij geen onwijs goede HC-speler is gezien zijn resultaten eerder dit jaar?

Kijkend naar zijn resultaten van dit jaar? Nee dan niet idd.
Misschien houdt dit jaar het Federer-tijdperk op en moeten we in de was-vorm over zijn uitstekende kwaliteiten gaan praten. Dat is meer wat ik bedoel te zeggen.
Kijken naar de laatste jaren is hij natuurlijk op iedere ondergrond gewoon supergoed geweest.
Reply
En Rochus Nalbi op de tweede baan, die ga ik dus kijken :razz:
Reply

Forum Jump: