The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
En het bericht van de forumkleuter, kan weer als onzin worden beschouwd. Of was het in de trant van 'hoop doet leven...'
Reply
Als ooijer en lee wegggaan heeft psv een groot probleem, hoe vinden ze weer een links en rechtsback die net zo goed zijn, verdedigend maar ook qua assists en goals ...
Bangkok resident.
Reply
Tja, Lucius is geen slechte vervanger van Ooijer, maar op de linksback plaats?????
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ferreyra natuurlijk. Of hebben ze die voor Jan *** gekocht?
Reply
Matador! Wrote:Ferreyra natuurlijk. Of hebben ze die voor Jan *** gekocht?

Heintze was al een paar jaar terug :wink:

Ferreyra is niet gekocht, maar gehuurd. Het lijkt erop dat hij de backup speler moet gaan worden voor de linkerkant. Als Lee vertrekt (wel erg stil rondom hem overigens) komt er zeker een nieuwe speler bij.

Ben benieuwd of de receptie van Kalou in de Kuip na terugkeer uit China de prijs nog doet zakken. Overigens wel een ideale gelegenheid voor Feyenoord om Wotte te lozen; als Kalou toch nog verkocht wordt is zijn geloofwaardigheid nog verder onder het nulpunt gezakt.
Maximaal 7 miljoen betalen voor Kalou, die habbekrats bij eventuele doorverkoop mag daar wel bij, Damarcus zeker niet (=topscorer in CL afgelopen seizoen)
Reply
http://www.vi.nl/vi/show/id=40063/dbid=3.../sc=820281
Reply
Hoef....jij weet het, ik weet het, eigenlijk iedereen in Nederland weet het. Behalve de regio Eindhoven.......de herhalingen tellen niet mee. Laat ze maar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Djabs Wrote:Ben benieuwd of de receptie van Kalou in de Kuip na terugkeer uit China de prijs nog doet zakken. Overigens wel een ideale gelegenheid voor Feyenoord om Wotte te lozen; als Kalou toch nog verkocht wordt is zijn geloofwaardigheid nog verder onder het nulpunt gezakt.
Maximaal 7 miljoen betalen voor Kalou, die habbekrats bij eventuele doorverkoop mag daar wel bij, Damarcus zeker niet (=topscorer in CL afgelopen seizoen)

lekker stemmingmaken. wotte heeft dat prima gezegd. nu weet paapsvee dat ze de poeplap moeten trekken en als ze dat niet willen moeten ze opsjorren. psvee zei ook dat ze bommel gingen verkopen, maar dat lukte ook niet. toen werd arneusen toch ook niet ontslagen wegens ongeloofwaardigheid? :razz:

die amerikaanse bankspeler kun je houden. we hebben al een hardlopende neger op rechts en die scoort er meer dan die biesley. :wink:
Reply
Mukkus Wrote:Hoef....jij weet het, ik weet het, eigenlijk iedereen in Nederland weet het. Behalve de regio Eindhoven.......de herhalingen tellen niet mee. Laat ze maar.

Oeps, ik dacht dat ze zelfs in eihoven al op de hoogte waren. Excuus, mijn fout
Reply
Quote:26/7/2005 - Ooijer: ik sprak nog met niemand
(Gepost door RvN)

Tegenover De Telegraaf liet Andre Ooijer weten zelf nog met niemand gesproken te hebben. "Het is in beide gevallen hetzelfde verhaal. Ik weet van de interesse, maar heb met niemand gesproken. In Zuid-Korea bereikte ook mij het nieuws dat Genoa een akkoord zou hebben met PSV, maar volgens Guus Hiddink klopte dat niet. En ik kan er niets aan doen dat een club zulke berichten naar buiten brengt."
PSV Netwerk

Wel staat hij open voor een transfer indien de clubs tot een akkoord komen.

Quote:26/7/2005 - Geen interesse meer voor Lee; PSV wil opvolger Ooijer kunnen halen; onduidelijkheid Feher, Lamey
(Gepost door RvN)



Het Eindhovens Dagblad meldt dat er geen concrete interesse meer bestaat voor Young-pyo Lee nu het Franse Monaco is afgehaakt. PSV gaat er dan ook vanuit dat de linksback blijft.
PSV Netwerk
De krant meldt verder dat PSV alleen akkoord wil gaan met een transfer van Ooijer indien de gevraagde transferprijs betaald wordt en PSV erin slaagt een goede vervanger aan te trekken. Dat zou met de verdediger zijn afgesproken.
PSV Netwerk
Verder meldt het Eindhovens Dagblad dat Lamey nog twijfelt over een transfer naar het Schotse Hearts en dat Feher deze week duidelijkheid krijgt van Hiddink.
Reply
waf Wrote:die amerikaanse bankspeler kun je houden. we hebben al een hardlopende neger op rechts en die scoort er meer dan die biesley. :wink:

Idd een hardlopende neger, meer is het niet :lol:
Reply
Bod van 40 geiten op Chelsea Clinton
Van onze redactie buitenland

Het was voor Afrikaanse begrippen een ruime bruidsschat.

[Image: chelseacgroot.jpg]

Chelsea Clinton. FOTO EPA

Toch bedankte de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton voor de 40 geiten en 20 koeien die hij voor dochterlief Chelsea kreeg geboden bij zijn bezoek aan Kenia dit weekeinde.

Een verliefde overheidsfunctionaris, genaamd Godwin Kipkemoi Chepkurgor, vroeg in een brief om de hand van de 25-jarige Clinton-telg. Via de Keniaanse minister van Buitenlandse Zaken kwam het verzoek bij het voormalige staatshoofd terecht.

Zoals gebruikelijk in traditioneel Afrika krijgt de vader cadeaus in ruil voor het uithuwelijken van zijn dochter.

De Afrikaan had grootse plannen met Chelsea, die in New York werkt. ,,Ik zou de Zuid-Afrikaanse aartsbisschop Desmond Tutu hebben uitgenodigd om de ceremonie te leiden.''

Als Clinton wilde controleren of hij wel een ideale echtgenoot was, kon hij terecht bij de voormalige president van Kenia, Daniel Arap-Moi. Die zou wel een goed woordje voor hem doen.
Reply
Ricochan Wrote:Als ooijer en lee wegggaan heeft psv een groot probleem, hoe vinden ze weer een links en rechtsback die net zo goed zijn, verdedigend maar ook qua assists en goals ...

Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die amerikaanse bankspeler kun je houden. we hebben al een hardlopende neger op rechts en die scoort er meer dan die biesley. :wink:

Idd een hardlopende neger, meer is het niet :lol:

ach, je mag wel een beetje aardiger zijn voor hem, in de gold-cup heeft hij het niet onverdienstelijk gedaan.
Reply
SB Wrote:
Ricochan Wrote:Als ooijer en lee wegggaan heeft psv een groot probleem, hoe vinden ze weer een links en rechtsback die net zo goed zijn, verdedigend maar ook qua assists en goals ...

Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin

Sterker nog, zoals ik al postte er is geen interesse meer in Lee, hij is te duur. En de optie is al gelicht.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:die amerikaanse bankspeler kun je houden. we hebben al een hardlopende neger op rechts en die scoort er meer dan die biesley. :wink:

Idd een hardlopende neger, meer is het niet :lol:

ach, je mag wel een beetje aardiger zijn voor hem, in de gold-cup heeft hij het niet onverdienstelijk gedaan.

Uiteraard heb ik het over die hardlopende neger van Feyenoord.
Beasley is een paar klasse beter dan Romeo "kijk eens hoe hard ik rennen kan" Castelen.
Reply
Kezmania Wrote:
SB Wrote:
Ricochan Wrote:Als ooijer en lee wegggaan heeft psv een groot probleem, hoe vinden ze weer een links en rechtsback die net zo goed zijn, verdedigend maar ook qua assists en goals ...

Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin

Sterker nog, zoals ik al postte er is geen interesse meer in Lee, hij is te duur. En de optie is al gelicht.

dattie te duur is dat spreekt voor zich, terecht dat monaco hier geen (minimaal! :roll: ) 5 mio voor betaald heeft. 5 vragen voor een rechtsbenige linksback en 7 mio bieden voor kalou. tssssssss.
Reply
SB Wrote:Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin

Hoe stiller het wordt rondom een speler, hoe meer zorgen ik me dan zou gaan maken.....

Lee heeft zijn zinnen op het buitenland gezet, ik schat de kans nog steeds 75% dat meneer vertrekt...

Ooijer is 98%.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
SB Wrote:
Ricochan Wrote:Als ooijer en lee wegggaan heeft psv een groot probleem, hoe vinden ze weer een links en rechtsback die net zo goed zijn, verdedigend maar ook qua assists en goals ...

Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin

Sterker nog, zoals ik al postte er is geen interesse meer in Lee, hij is te duur. En de optie is al gelicht.

dattie te duur is dat spreekt voor zich, terecht dat monaco hier geen (minimaal! :roll: ) 5 mio voor betaald heeft. 5 vragen voor een rechtsbenige linksback en 7 mio bieden voor kalou. tssssssss.

Veel meer zal Feyenoord niet krijgen voor Kalou.
Kalou speelde vorig seizoen nog bij Excelsior, heeft een half jaar lang heel goed gespeeld, maar heeft ook veel slechte wedstrijden gespeeld.
Het is een heel groot talent, maar we moeten niet gaan overdrijven.
7 a 8 miljoen, plus een klein percentage bij doorverkoop is een mooi bedrag. Dan kan Feyenoord Landzaat en Daerden halen.

En Lee is uiteraard veel meer waard dan 5 miljoen euro.
Reply
Fabian Wrote:Hoe stiller het wordt rondom een speler, hoe meer zorgen ik me dan zou gaan maken.....

Dan zou ik me als feyenoord maar eens zorgen gaan maken...
Reply
Fabian Wrote:
SB Wrote:Eerst maar eens zien, het lijkt nl mooi stil te worden rondom lee, dus die zal wel blijven, bovendien heeft psv ook nog een optie om hem nog een jaar extra te houden :Big Grin

Hoe stiller het wordt rondom een speler, hoe meer zorgen ik me dan zou gaan maken.....

Lee heeft zijn zinnen op het buitenland gezet, ik schat de kans nog steeds 75% dat meneer vertrekt...

Ooijer is 98%.

Lee heeft zijn zinnen helemaal niet op het buitenland gezet, Lee houd alles open (ook een contract verlenging), dat is heel wat anders.

Voor Ooijer zou het mooi zijn als hij naar bijv. Schalke kan.
Reply
Kezmania Wrote:Veel meer zal Feyenoord niet krijgen voor Kalou.

fijn. dan houwen we hem toch lekker. :razz:
Reply
Kezmania Wrote:Bod van 40 geiten op Chelsea Clinton
Van onze redactie buitenland

Het was voor Afrikaanse begrippen een ruime bruidsschat.

[Image: chelseacgroot.jpg]

Chelsea Clinton. FOTO EPA

Toch bedankte de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton voor de 40 geiten en 20 koeien die hij voor dochterlief Chelsea kreeg geboden bij zijn bezoek aan Kenia dit weekeinde.

Een verliefde overheidsfunctionaris, genaamd Godwin Kipkemoi Chepkurgor, vroeg in een brief om de hand van de 25-jarige Clinton-telg. Via de Keniaanse minister van Buitenlandse Zaken kwam het verzoek bij het voormalige staatshoofd terecht.

Zoals gebruikelijk in traditioneel Afrika krijgt de vader cadeaus in ruil voor het uithuwelijken van zijn dochter.

De Afrikaan had grootse plannen met Chelsea, die in New York werkt. ,,Ik zou de Zuid-Afrikaanse aartsbisschop Desmond Tutu hebben uitgenodigd om de ceremonie te leiden.''

Als Clinton wilde controleren of hij wel een ideale echtgenoot was, kon hij terecht bij de voormalige president van Kenia, Daniel Arap-Moi. Die zou wel een goed woordje voor hem doen.

Die koeien mag ie wel houden....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lee meer waard dan 5 mio ? Godvergeten overschatte stinkvoetballer, dat is het! Die kerel kan alleen maar heel hard rennen, altijd naar z'n rechter draaien....

Daarom heeft ook enkelt en alleen 'Tobclub' Monaco geïnformeerd naar die rechstbenige linksback....

Wat een flapdrollen die boeren, lee meer waard... :roll:
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Veel meer zal Feyenoord niet krijgen voor Kalou.

fijn. dan houwen we hem toch lekker. :razz:

Volgende week vrijdag speelt hij in elk geval in de Arena.
Reply
Fabian Wrote:Lee meer waard dan 5 mio ? Godvergeten overschatte stinkvoetballer, dat is het! Die kerel kan alleen maar heel hard rennen, altijd naar z'n rechter draaien....

Daarom heeft ook enkelt en alleen 'Tobclub' Monaco geïnformeerd naar die rechstbenige linksback....

Wat een flapdrollen die boeren, lee meer waard... :roll:

Ja en het grootste talent uit jullie opleiding kon alleen naar tobclub HSV..
Verder heeft HSV maximaal 5 miljoen betaald voor die dikzak.
Dus die overschatte stinkvoetballer die alleen maar heel hard kan rennen en naar zijn rechter kan draaien, gaat als hij verkocht wordt minstens zo veel opleveren als het grootste talent uit jullie opleiding. Verder kun je Monaco een paar treetjes hoger aanslaan dan HSV.
Reply
Fabian Wrote:Lee meer waard dan 5 mio ? Godvergeten overschatte stinkvoetballer, dat is het! Die kerel kan alleen maar heel hard rennen, altijd naar z'n rechter draaien....

Tel bij de waarde van de speler ook nog even de waarde van de merchandising, waarom denk je dat ManU Park heeft gekocht Icon_question
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Lee meer waard dan 5 mio ? Godvergeten overschatte stinkvoetballer, dat is het! Die kerel kan alleen maar heel hard rennen, altijd naar z'n rechter draaien....

Daarom heeft ook enkelt en alleen 'Tobclub' Monaco geïnformeerd naar die rechstbenige linksback....

Wat een flapdrollen die boeren, lee meer waard... :roll:

Ja en het grootste talent uit jullie opleiding kon alleen naar tobclub HSV..
Verder heeft HSV maximaal 5 miljoen betaald voor die dikzak.
Dus die overschatte stinkvoetballer die alleen maar heel hard kan rennen en naar zijn rechter kan draaien, gaat als hij verkocht wordt minstens zo veel opleveren als het grootste talent uit jullie opleiding. Verder kun je Monaco een paar treetjes hoger aanslaan dan HSV.

het verschil is: hij is wel verkocht en die pinda wordt niet verkocht voor 5 mio, want men vindt dat te duur. je gaat toch geen 5 mio voor een loempia betalen?

dat jullie die brekebeen appelvlaai hebben wil natuurlijk niet zeggen dat je kan opeens kan oordelen over welke jeugdopleiding dan ook. tot slot, die vette pad wilde paapsvee (die naar eht lijkt alleen maar in de pot roert om onrust te zaaien) maar al te graag hebben, maar hij wilde niet, en dat siert hem (maar is ook begrijpelijk).
Reply
waf Wrote:je gaat toch geen 5 mio voor een loempia betalen?
Heb je er dan ook sambal bij?

Hogere wiskunde van Mkks:
Psv wil Kalou, Kalou wil naar PSV en Feyenoord heeft het geld nodig en wil geen ontevreden Kalou in de selectie.

1+1+1=3. Simpel. Laat het PSV-shirtje maar drukken!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Geen Feilhaber voor Heerenveen
SC Heerenveen grijpt naast Benny Feilhaber. De talentvolle middenvelder koos uit een handvol Europese clubs het Duitse Hamburger SV als zijn nieuwe club.

Feilhaber speelde met de Verenigde Staten een sterk WK onder 20. Tot het WK in Nederland was hij een onbekende in de voetbalwereld. Dat veranderde na dat toernooi: Betis Sevilla, Espanyol, Real Mallorca, Borussia Mönchengladbach, Kaiserslautern, Ajax en dus ook SC Heerenveen deden pogingen Feilhaber in te lijven. Uiteindelijk ging dus Hamburger SV er met de buit vandoor. De middenvelder speelde tot nu toe voor UCLA in Amerika. Feilhaber vraagt een Oostenrijks paspoort aan, om in de Bundesliga te kunnen spelen. Hij tekende bij HSV een contract tot de zomer van 2008.

Speler was me niet echt opgevallen tijdens het WK onder de 20.....wel een interessant rijtje belangstellenden, overigens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: