Threads: 22
14 juni word hem niet hier, ben de dag ervoor jarig dus ik ga lam.
31 Mei en 7 Juni geen probleem, zolang ik je maar niet meer in Almere tegen kom...
Leuk meisje trouwens Mac
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 325
hehe dan hoop ik niet dat je er vanavond bent
en ze is nog vrijgezel
Threads: 208
Mac Wrote:en ze is nog vrijgezel 
Dan zou ik daar maar eens snel verandering in brengen :beerbros:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 22
Mac Wrote:hehe dan hoop ik niet dat je er vanavond bent 
en ze is nog vrijgezel 
Even voorstellen volgende keer
En dan wel voorstellen met me normale naam, niet iets in de trant van "Dit is Depor, die ken ik van het forum waar we op zitten onze spelletjes te bespreken"
En vanavond zit ik in Groningen dus dat is weer jammer dan
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 24
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 131
Mac Wrote:*up, voorlopig lijkt het 31 mei te worden
harry, buurs, box, depor, fc wageningen?
ligt aan de locatie.
waarschijnlijk te ver voor mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
@box: haha dat idee kreeg ik al ja  maar goed ook wel tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben, geloof dat mn haar toen nog 5x zo lang was.
@buurs: bij mij thuis, duivendrecht (amsterdam) dus. Perfect te doen met de trein man, ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m.
@iedereen: het wordt nu definitief 31 mei! dus allemaal in je agenda zetten
Threads: 131
Mac Wrote:@box: haha dat idee kreeg ik al ja maar goed ook wel tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben, geloof dat mn haar toen nog 5x zo lang was.
@buurs: bij mij thuis, duivendrecht (amsterdam) dus. Perfect te doen met de trein man, ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m.
@iedereen: het wordt nu definitief 31 mei! dus allemaal in je agenda zetten 
31 mei heb ik personeelsfeest in Ahoy bedenk ik me net...
1 en 2 juni ben ik in amsterdam.... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 312
mac, hoe laat gaan we beginnen? Ik heb die dag nl. wel een voetbal toernooi bedenk ik me ineens...
The great old Ludwig von...
de bedoeling is ergens in de middag, ik ga nog een beetje rekenen qua stacks/ blindlevels maar denk tussen 2 en 3 uur.
Mac Wrote:ekslem komt ook helemaal vanuit dat gat van m.
Oh, is dat zo?
:lol:
Mss wel, mss niet :razz:
nee eks.. mss wel, wrs niet... 
Al meer duidelijkheid omtrent de tijd.
Ik kan ongeveer vanaf 16:00 schat ik in, wellicht ietsje eerder
Heb wel aantal redenen om het niet te doen:
- net terug van vakantie
- verjaardag 's avonds
- ver karren (dus aan de limonade :wink: )
Maar ook aantal om het wel te doen:
- live poker
- forumgasten eens een keer zien
- forumgasten dollen
Ekslem Wrote:Heb wel aantal redenen om het niet te doen:
- net terug van vakantie
- verjaardag 's avonds
- ver karren (dus aan de limonade :wink: )
Maar ook aantal om het wel te doen:
- live poker
- forumgasten eens een keer zien
- forumgasten dollen
Net terug van vakantie... Perfect juist, eerst lekker op vakantie, dan heerlijk toernooitje
Verjaardag 's avonds... Perfect, hoef je daar in ieder geval niet heen
Ver karren... Perfect, nuchter speel je beter
haha ja ik zie ook geen nadelen  week niet gepokerd zul je zien hoeveel zin je weer hebt!
verjaardagen zijn meestal toch geen fuck aan en ja limonade is jammer en anders neem je je vriendin mee zodat ze kan rijden. Laat je je afzetten gaat zij lekker de stad in en komt ze je weer ophalen
@gitter: denk wel dat we iets moeten kunnen regelen dan vanaf 16 uur
Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Ooit wel geld voor gehad van haar ouders, maar daar heeft ze make-up, kleren en drank van gekocht. Ook belangrijk :razz: (en nu maar klagen dat ze niet kan rijden  )
Btw verjaardagen geen fuck aan :eeeek:. Brabant he! Dak eraf :-({|=
Ekslem Wrote:Mijn vriendin heeft geen rijbewijs. Ooit wel geld voor gehad van haar ouders, maar daar heeft ze make-up, kleren en drank van gekocht. Ook belangrijk :razz: (en nu maar klagen dat ze niet kan rijden )
wtf...en na dat verhaal had je niet zoiets van hmmm misschien is zij toch niet de ware? wat zijn haar plannen met t geld dat je verdient met poker?
Ik heb haar redelijk opgevoed vwb met geld omgaan. Was toen 18, vrije opvoeding, puber, blabla. Als je je rijbewijs al krijgt dan zullen de meeste ouders dat rechstreeks aan de rijleraar overmaken, denk ik.
Threads: 97
Mac Wrote:Laat je je afzetten gaat zij lekker de stad in en komt ze je weer ophalen  Duivendrecht in? Alleen? Is dat nou wel zo verstandig?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ekslem Wrote:Ik heb haar redelijk opgevoed vwb met geld omgaan. Was toen 18, vrije opvoeding, puber, blabla. Als je je rijbewijs al krijgt dan zullen de meeste ouders dat rechstreeks aan de rijleraar overmaken, denk ik.
haha ok goed zo!  ik kreeg idd netjes elke week 35 euro mee als ik les had. Maar goed ik 'droomde' al zolang van een rijbewijs ik had t toch wel daaraan uitgegeven.
Quote:Duivendrecht in? Alleen? Is dat nou wel zo verstandig? 
vooruit, ze mag ook wat vriendinnen meenemen
Threads: 97
Beter gaat ze dan niet de stad in :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Zal ik haar en vriendinnen sturen en zelf thuisblijven? :razz:
Threads: 76
@ Gitter, als je 1e 2 uur mist is geen enkel probleem met deepstack toernooi!
12,5 beginnen, na 2 uur heb je wrs nog 12k over... miss 11.8k ofzo!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 103
Gaat het nog door?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
yep wat mij betreft wel, we kunnen minstens 1 tafel vullen als het goed is dus wat mij betreft is dat voldoende.
ok ik heb even zitten rekenen met blinds en als we vanaf 3 uur beginnen moeten we ergens tussen 10 en 11 klaar zijn. Dan mis je een uur max gitter, dat moet wel te doen zijn toch?
Wat mij betreft kunnen we ook 4 uur beginnen maar dan zijn we dus wat later klaar. zeggen jullie t maar/
es ist mir egal...
|