The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kort overzicht van <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://heerenveen.headliner.nl/">http://heerenveen.headliner.nl/</a><!-- m -->:

Quote:06-05-08 (13:03) 'Feyenoord praat met Sulejmani' (FR12.nl)
06-05-08 (13:01) 'Van Basten sprak met Sulejmani' (Goal.com)
06-05-08 (12:53) Feyenoord praat met Sulejmani (VoetbalPrimeur)
06-05-08 (12:36) 'Van Basten sprak met Sulejmani' (Ajax Online)

Komt er vast nog wel een derde hond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik lees op de vorige pagina dat die Lemic, die zojuist zijn kop uit het PSV-hol gehaald heeft, tevens de zaakwaarnemer van Sulejmani is. Zal me benieuwen met wat voor stunt ze komen om duidelijk te maken dat hij weg wil...

(zo beter? Wink)
Mijn gras is groener
Reply
Wilkes naar Inter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Was te verwachten natuurlijk:

Blind verlaat Sparta en keert terug bij Ajax
06/05/2008 16:44

Ajax heeft een opvolger gevonden voor vertrekkende Martin van Geel. De Amsterdammers halen Danny Blind terug naar de Arena.

Blind heeft nog een contract voor drie seizoenen als technisch directeur bij Sparta Rotterdam. Na een jaar zwaait de oud-international echter alweer af om bij een andere oude club van hem aan de slag te gaan. De Zeeuw, die in mei 2006 moest vertrekken als trainer van Ajax, wordt in Amsterdam de opvolger van Van Geel.

Van Geel vertrekt uit Amsterdam, omdat hij voor zichzelf geen rol meer ziet na de nieuwe taakverdeling. De functie van technisch directeur wordt in zijn ogen te veel uitgekleed. De hoofdtrainer - Marco van Basten - de verantwoordelijkheid krijgt over de hele tak betaald voetbal van Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:De Zeeuw, die in mei 2006 moest vertrekken als trainer van Ajax, wordt in Amsterdam de opvolger van Van Geel.
Heeft de Zeeuw bij Ajax gespeeld? en Gaat Blind of de Zeeuw nu technisch directeur worden?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:De Zeeuw, die in mei 2006 moest vertrekken als trainer van Ajax, wordt in Amsterdam de opvolger van Van Geel.
Heeft de Zeeuw bij Ajax gespeeld? en Gaat Blind of de Zeeuw nu technisch directeur worden?

[Image: CatLaugh.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Voorspelling:

Als Ajax over 2 wedstrijden van Heerenveen wint in de play-offs en in de volgende ronde FC Twente treft, heeft Ajax belangstelling voor Douglas en Engelaar.

'Ajax scouts bekeken Douglas'

BRON: Tubantia

Enige tijd geleden meldde Sportweek al dat Van Basten belangstelling zou hebben voor FC Twente verdediger Douglas. Volgens de regionale krant Tubantia bekeken Ajax scouts afgelopen weekend de verrichtingen van de centrale verdediger in het duel van FC Twente tegen NAC. Douglas zou een kandidaat zijn om Heitinga op te volgen.

cry
Reply
Peter, wat dacht je van deze?

Quote:Rutten wil Douglas en Engelaar bij Schalke

Fred Rutten hoopt komende zomer twee spelers van zijn huidige club FC Twente mee te nemen naar zijn toekomstig werkgever Schalke 04. Het gaat hierbij om Douglas en Orlando Engelaar, zo meldt Sportweek.
Volgens het weekblad staat het duo aan top op het lijstje van Schalke, dat komende zomer van plan is flink te investeren in haar selectie. Verdediger Douglas, dit seizoen één van de revelaties bij Twente, heeft nog een contract tot medio 2010. Engelaar heeft een verbintenis tot de zomer van 2011, maar zijn contract bevat een gelimiteerde transfersom.

Overigens is Schalke niet de enige club met interesse voor Douglas (19) en Engelaar (28). Ook Ajax volgt het duo, terwijl er vanuit Engeland tevens belangstelling zou bestaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:-({|=
Reply
Kuffour past niet in de plannen en moet weg'
Geschreven op dinsdag, 6 mei om 23:06

Ajax zal na dit seizoen niet verder gaan met Samuel Kuffour, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Ghanese verdediger zou niet in de plannen van de nieuwe trainer Marco van Basten passen.

Kuffour (31) werd in de winterstop aangetrokken als versterking in de breedte. De huidige trainer Adrie Koster had de afgelopen weken als gevolg van blessures een paar keer een beroep op Kuffour kunnen doen, maar hij liet dat telkens achterwege.

Kuffour tekende in de winterstop een contract tot aan het einde van het seizoen, met een optie voor nog twee seizoenen. Hij kwam transfervrij over van AS Roma, waar hij nauwelijks aan spelen toekwam. Vorig seizoen werd hij al uitgeleend aan Livorno.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
7/5/2008 - Wesley raadde Rodney af naar Real te gaan

Volgens Wesley Sneijder had Real Madrid interesse in zijn jongere broertje Rodney, die in de jeugdopleiding van Ajax uitkomt. Dat liet Wesley weten in een interview met Voetbal International dat woensdag uitkomt. 'Ze wilden hem heel graag hebben en Rodney zelf vond het natuurlijk prachtig. Maar toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben er geen voorstander van dat junioren steeds vaker naar topclubs gaan. Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens bij Ajax moet zien door te breken.'
Reply
Was dus gewoon fit deze play offs, maar simuleerde een blessure. Als gerechtigheid zal Twente voorronde CL gaan halen :8:. Super speler en erg goede aankoop mocht het doorgaan. Het is voor Ajax te hopen dat vB niet aan het 4-3-3 vast gaat houden!

Quote:'Heerenveen en Ajax komen eruit over Sulejmani'
08/05/2008 08:35

SC Heerenveen-aanvaller Miralem Suljemani staat op het punt naar Ajax te verkassen. De clubs zijn in gesprek de droom van de Serviër te verwezenlijken.

'Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen', zegt zaakwaarnemer Jovica Radonjic in De Telegraaf. 'En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond.'

'PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie', aldus Radonjic. 'Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler.'

De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug met SC Heerenveen. De Servische aanvaller, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.

Ajax had Sulejmani al eerder op het oog. 'Een jaar of twee geleden heb ik met Martin van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben', vertelde Sulejmani in Voetbal International. 'Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nu begint het inderdaad serieuze vormen aan te nemen, als zijn zaakwaarnemert wat info naar buiten brengt.

Maar goed. In anderhalf jaar tijd van 3 ton (aankoopsprijs) van 15M (verkoopprijs). Ik ken slechtere deals.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Uiteraard weer super voor Hee financieel gezien. Logisch dat echte toppers niet te behouden zijn voor Hee.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Logisch dat echte toppers niet te behouden zijn voor Hee.

Het probleem is dat we goede spelers kopen, die te snel progressie boeken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Logisch dat echte toppers niet te behouden zijn voor Hee.

Het probleem is dat we goede spelers kopen, die te snel progressie boeken.....

ik weiger te geloven dat ajakkes 15 mio gaat betalen.

zijn zaakwaarnemer zet hem er wel lekker gekleurd op terwijl het nog niet rond is. die zal wel een en ander willen bespoedigen. de droom van elke speler. woehaa. verdoemd istie, die reserve lurling.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:Logisch dat echte toppers niet te behouden zijn voor Hee.

Het probleem is dat we goede spelers kopen, die te snel progressie boeken.....

ik weiger te geloven dat ajakkes 15 mio gaat betalen.

Schijnt toch zo te zijn. Ergens tussen de 11M + % bij doorverkoop (=ook rond de 15 mio) of 15M in 1x. Als die Ellebooggelaar ook nog verkocht wordt voor de gestelde 35M, mag Ajax nog even dik 7M naar Friesland overmaken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Pranjic: "Mooi om bij Ajax te spelen" | Transfers
Danijel Pranjic speelt ondertussen al enkele jaren bij SC Heerenveen, maar dit seizoen wordt de 26-jarige aanvallende middenvelder voor het eerst gelinkt aan diverse clubs. Zo zou Ajax wel wat zien in de Kroatisch international. In Ajax Kick Off zegt Pranjic dat hij het fantastisch zou vinden om in het Ajax-shirt te mogen spelen.

"Ajax heeft een grote naam. Het zou mooi zijn om daar te gaan spelen. Misschien is het na drie jaar SC Heerenveen tijd om van club te veranderen", aldus Pranjic tegenover het blad dat voor aanvang van Ajax - SC Heerenveen werd uitgereikt.

Op de vraag of hij opneemt als Ajax belt, antwoordt Pranjic duidelijk: "Ja, natuurlijk. Maar ik ga eerst met mensen van Heerenveen praten om te kijken of we in zo'n situatie tot een goede oplossing kunnen komen. We zien aan het einde van het seizoen wel wat er gebeurt." Bron: AOL
The great old Ludwig von...
Reply
ik begin steeds beter te begrijpen waarom heerenveen verloren heeft.

was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?
Reply
Volgens mij wel inderdaad, maar goed weet niet wat er allemaal waar van is.
Dit zou wel heel leuk zijn overigens...
Huntelaar: ‘Van Basten en Bergkamp reden om te blijven' | De spelers
Klaas Jan Huntelaar is er nog niet uit. Zijn naam wordt bij diverse Europese topclubs genoemd, maar de topspits laat vrijdag in de nieuwe Ajax Life weten dat hij nog geen besluit heeft genomen. Ajax Life-hoofdredacteur Sander Zeldenrijk vroeg KJH drie redenen te noemen om te blijven. Hij wist ze vrij gemakkelijk te noemen. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.

Huntelaar tegenover Ajax Life: ,,Klopt, ik heb bewondering voor wat ze gepresteerd hebben. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak."
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.

maar hij wordt geciteerd....

ik vind het toch al reden om hem te verdoemen.
Reply
gittermaster Wrote:Ajax Life-hoofdredacteur Sander Zeldenrijk vroeg KJH drie redenen te noemen om te blijven. Hij wist ze vrij gemakkelijk te noemen. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.

Jammer dat hij niet kan tellen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ajax kijkt naar Huth’
Uitgegeven: 8 mei 2008 10:54
Laatst gewijzigd: 8 mei 2008 10:54

AMSTERDAM - Na het vertrek van Johnny Heitinga is Ajax op zoek naar defensieve versterking voor het komende seizoen. De Amsterdammers kijken daarbij nadrukkelijk naar Middlesbrough-speler Robert Huth, meldt The Sun.


De 23-jarige Duitser, die zeventien interlands op zijn naam heeft staan, zit de laatste maanden bij Middlesbrough op de bank omdat David Weather daar de voorkeur geniet.

©NUsport
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.

maar hij wordt geciteerd....

ik vind het toch al reden om hem te verdoemen.

Waf zegt: "ik ben vanaf nu voor ajax."

Ik kan jou ook 'citeren'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.

maar hij wordt geciteerd....

ik vind het toch al reden om hem te verdoemen.

Waf zegt: "ik ben vanaf nu voor ajax."

Ik kan jou ook 'citeren'.

ja, dat begrijp ik, maar de waarheid verdraaien doen ze zat (en ze zijn uiteraard te dom om te kakken), maar iemand citeren terwijl hij het niet gezegd heeft is dacht ik toch wel een journalistieke doodzonde.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.

maar hij wordt geciteerd....

ik vind het toch al reden om hem te verdoemen.

Waf zegt: "ik ben vanaf nu voor ajax."

Ik kan jou ook 'citeren'.

ja, dat begrijp ik, maar de waarheid verdraaien doen ze zat (en ze zijn uiteraard te dom om te kakken), maar iemand citeren terwijl hij het niet gezegd heeft is dacht ik toch wel een journalistieke doodzonde.

Ik zou een ajax-schoolkrantje nou niet echt journalistiek willen noemen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:was dit die gast die heeft uitgekraamd dat hij nooit voor een andere club dan heerenveen zou spelen in nederland?

Ja. En daarom geloof ik dit Ajax-schoolkrantje ook niet.

maar hij wordt geciteerd....

ik vind het toch al reden om hem te verdoemen.

Waf zegt: "ik ben vanaf nu voor ajax."

Ik kan jou ook 'citeren'.

ja, dat begrijp ik, maar de waarheid verdraaien doen ze zat (en ze zijn uiteraard te dom om te kakken), maar iemand citeren terwijl hij het niet gezegd heeft is dacht ik toch wel een journalistieke doodzonde.

Ik zou een ajax-schoolkrantje nou niet echt journalistiek willen noemen....

Net zoals je de komst van Mickey S afdeed als onzin zeker ?
Dat citaat van Pranjic wordt wel meer gebruikt, lijkt me wel iets wat hij gewoon gezegd heeft.
Daarentegen hoop ik dat ie lekker bij dat boerenk*tclupje blijft....
Reply
Fabian Wrote:Net zoals je de komst van Mickey S afdeed als onzin zeker ?
Dat citaat van Pranjic wordt wel meer gebruikt, lijkt me wel iets wat hij gewoon gezegd heeft.
Daarentegen hoop ik dat ie lekker bij dat boerenk*tclupje blijft....

Is de deal Sulejmani al rond dan?

zie vetgedrukt: daar ben je dus ook niet zeker van.

Ik hoop ook dat ze beide bij Heerenveen blijven.
Enneh, Fabian, als je nou echt graag een keertje 'kut' wilt schrijven, mag je ook best wel 'kut' schrijven, i.p.v. 'k*t'.
We snappen best wat je beodelt.....laat dat pubertaal nu maar gewoon achterwege, je begint al bijna volwassen te worden, dus gedraag je dan ook volwassen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: