The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Ad Wim Wrote:Ik denk dat hij dit jaar niet meer op gravel regulier verliest. Wellicht geeft hij in Hamburg op of komt hij niet opdagen...
:-({|=
Reply
Tja, zo zie je maar weer hoe kwetsbaar hij eigenlijk is als iemand opeens alles raakt en hij zelf niet goed speelt. Op gravel kan hij dat nog wel recht trekken met veel loopwerk, maar helaas vandaag niet. 6-1 ook de tweede set :eeeek: #-o

En wees hier maar heel blij Kolemans, hem net niet nemen als hij voor het eerst in 4 jaar of zo in de 1e ronde verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vond het echt ontzettend knap dat hij gewoon weer die twee toernooien won...
maar vond zijn spel niet zo denderend dat ik hem ook hier zag winnen...
1 van de weinige goede keuzes deze week..wel een erg belangrijke.

Hopen nu dat roddick bolelli eraf kan meppen...gaat lastig worden.
zie bolelli na zijn wedstrijd van vandag nu zomaar de (halve) finale halen.
Blake-Roddick zou ook een mooie halve finale zijn :lol:
Reply
Ik had Nalbandian en Ferrer al op 1 punt gezet, maar door de vinkjes-zetterij van iemand anders zijn deze weer op 7 punten gekomen.
Dus nogmaals: doe het goed of doe het niet.
Reply
Tja, maar de feiten spreken wel voor zich. 103 wedstrijden gewonnen en 1 verloren, van Federer. Dus de kans was wel heel klein dat hij hier niet zou winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klopt uiteraard...zeker d eerste ronde eruit is lekker.
Toch nog geen overtuiging dat ik in de medailles ga komen.
Djoko viel tegen en almagro was redelijk goed
Reply
mochten gonzalez, djokovic of murray het toernooi niet winnen dan is buurs volgens mij al weekwinnaar :eeeek:
feli =D>
Reply
djoko is gevaarlijk nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel opvallend dat Buurs zijn eerste weekwinst en opleving gaat behalen juist nu zijn grote idool op zeldzame wijze faalt :lol:

Maar het gaat om de keuzes, en het is een goede keuze geweest achteraf om Nadal niet te nemen. Belangrijk ook voor jullie drieen, zo krijgen jullie weer de aansluiting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik haal alleen wat in mocht djoko minstens de halve finale halen hoor...heb nog maar 3 spelers over...waaronder starace
Reply
Robredo winnen van Davy, Djoko verliezen van Almagro en ik pak alsnog een bronzen plak Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik wilde net zeggen idd, als Davy gewoon wint van Robredo en Djoko geen gekke dingen gaat doen, dan pak ik nog een bronzen plak deze week. cry

Zo gek is het trouwens niet als Djoko van Almagro wint, dus dan geen brons helaas.
Reply
Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
He zeg Buurs. Ik denk dat ik jou van de weekzege af ga houden :wink: !
Als Steppie wint van Fedex is het over, maar dat zie ik niet gebeuren. Robredo richting de finale via Roddick en Blake/Wawrinka, waarom niet?
Helaas moet hij ook de finale winnen voor een weekzege [-o< en voor mijn 80euro winst op unibet :8: !
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
in de stand heb ik 98 punten, maar mijn spelers hebben er al 108. Iemand heeft robredo ook al bijgewerkt zie ik. Hoe kan dit?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zo klopt het weer
Reply
Voorlopig 3e plaats. Alleen Kooltje kan me nog van een podiumplaats afhouden en Robredo heeft het in de hand welke kleur medaille het wordt.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o

komt hij weer aan....

als ik voor zoveel ga, dan ga ik alleen voor spelers met echte potentie die 1500+ kosten.
1e ronde tegen Chela en 3e ronde tegen Davy...
ik zag hem dus max. 15 punten halen net als jij....
ik heb jou geen enkele keer gehoord dat robredo een goede keuze van haggie was.
en nu begin je weer achteraf met dat gekakel.

ik heb nooit maar dan ook nooit robredo overwogen.

feli haggie met je gedurfde keuze =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zal je zien dat de finale djoko - robredo wordt....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Heb je zoveel spelers Buurs, en dan heb je Robredo niet? #-o

komt hij weer aan....

als ik voor zoveel ga, dan ga ik alleen voor spelers met echte potentie die 1500+ kosten.
1e ronde tegen Chela en 3e ronde tegen Davy...
ik zag hem dus max. 15 punten halen net als jij....
ik heb jou geen enkele keer gehoord dat robredo een goede keuze van haggie was.
en nu begin je weer achteraf met dat gekakel.

ik heb nooit maar dan ook nooit robredo overwogen.

feli haggie met je gedurfde keuze =D>

Robredo pakt tot zover goed uit, maar ik wil nu natuurlijk ook meer! Met Roddick en Blake/Wawje in het vooruitzicht zie ik mogelijkheden. Maar oke, het was een gewaagde keus. Ik zit dan natuurlijk ook in de positie om dit te doen en opnieuw pakt het goed uit.

En dat van Ad was natuurlijk niet serieus bedoeld, hij hoopt alleen op zulke reacties :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:zal je zien dat de finale djoko - robredo wordt....

De gouden plak kun je met die finale vergeten Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ad meent alles.
waarschijnlijk heeft hij zelf robredo ook in zijn team gehad Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:zal je zien dat de finale djoko - robredo wordt....

De gouden plak kun je met die finale vergeten Icon_twisted

:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:zal je zien dat de finale djoko - robredo wordt....
[-o<
Reply
buurs Wrote:ad meent alles.
waarschijnlijk heeft hij zelf robredo ook in zijn team gehad Undecided

:-$
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:zal je zien dat de finale djoko - robredo wordt....
[-o<

Prima voor mij :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik hoop nu maar dat Federer het toernooi wint :roll: Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik hoop nu maar dat Federer het toernooi wint :roll: Puke
die kans is ook zeer groot...denk dat hij stepanek <5 games gunt
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik hoop nu maar dat Federer het toernooi wint :roll: Puke
die kans is ook zeer groot...denk dat hij stepanek <5 games gunt

voor mij part wordt het 7-6 6-7 7-6 voor Federer, als hij maar wint..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: