The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Hamburg 2008
:lol:
Reply
Tja, ik keek even twee games en toen zag ik wel echt veel hele makkelijke fouten van Marat. Vooral in de games van Berdych is het niet best, veel te veel returnmissers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:8: haha. allebei een bericht, totaal verschillend Undecided

Ik vind het allemaal prima als Safin maar wint! Goed voor FTM en de poll
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu ook weer, 3 makkelijke returnmissers. Dat mag niet op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit d ehele wedstrijd te kijken, maar is een goede partij hoor... Van beide kanten eigenlijk wel...
Reply
Montanes breakt!

Weer op een df van Chucho :razz:
Reply
8e dubbele fout al :eeeek:
Reply
cruijff Wrote:Zit d ehele wedstrijd te kijken, maar is een goede partij hoor... Van beide kanten eigenlijk wel...
Oke, ik vind het nogal rommelig wat ik er nu van zie. Wordt goed geserveerd, maar matig geretourneerd...
Reply
hoppa ik kom binnen en montanes breakt! Set en break voor nu! \Big Grin/ Die pot is erg belangrijk.
Monaco-Bolleli interesseerde me niet zo, beide 4x gekozen meen ik.
Safin ook dichtbij de winst, 7-5 5-4 nu. kom op marat!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klote acasuso...acht gratis punten...kom op...het kan nog!
Reply
Ai, Berdych slaat een mooie bal om onder 3 mps uit te komen :|
Reply
kom op James...laat zien dat het geen toeval was in Rome
Reply
Toch 2 mps nu!
Reply
Idd Kooltje, hup James =D>
Reply
mindlight Wrote:Idd Kooltje, hup James =D>
Reply
prima Marat..GSM!
Reply
Lekker Marat, eindelijk weer knaken!
Reply
acasuso geeft een love game weg...kutzooi...
Reply
Mooi ook, voor het eerst in tijden weer eens een beetje een resultaat (zelfs 4 wedstrijden op rij gewonnen incl. quali's) en totaal geen emotie :Big Grin
Reply
Kom op Montanes, bring it home!
Reply
montanes *5-2 voor maar nu 15-40. [-(

Safin. =D>

Hup Tipsa
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi ook, voor het eerst in tijden weer eens een beetje een resultaat (zelfs 4 wedstrijden op rij gewonnen incl. quali's) en totaal geen emotie :Big Grin
daarom vond ik hem ook goed...bij een fout punt geen rare dingen..gewoon weer concentreren... =D>
speelde wel tegen zijn max aan
Reply
blake begint goed...tipsa 7x gekozen dus behoorlijk belangrijk...zie beide winnen van montanes
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi ook, voor het eerst in tijden weer eens een beetje een resultaat (zelfs 4 wedstrijden op rij gewonnen incl. quali's) en totaal geen emotie :Big Grin
daarom vond ik hem ook goed...bij een fout punt geen rare dingen..gewoon weer concentreren... =D>
speelde wel tegen zijn max aan
Bedoelde eigenlijk dat hij totaal geen blijdschap toonde na toch wel een prima overwinning op een goede speler. Net of het de normaalste zaak van de wereld was...
Reply
kooltje Wrote:blake begint goed...tipsa 7x gekozen dus behoorlijk belangrijk...zie beide winnen van montanes
Dat laatste zie ik dan weer niet gebeuren, niet op zulke langzame banen...
Reply
Lekker Albert, weer kassa!

En toch ook vrij belangrijk voor FTM!
Reply
GSM Montanes..jammer
Reply
klasse montanes! dat was een belangrijke!
Reply
Robredo gaat ook zo beginnen, maar niet televised Sad
Reply
Montanes en Safin =D> !!

KOm op Tipsa en Ivo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: