The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
5-2* ](*,)
Reply
5-3.. Pak die 5-4 en hopen op een Dubbele Fout!
Reply
Wat een ongelofelijke wanprestatie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-3*
Reply
6*-3, lul!
Reply
6-3 tsja...
Reply
6-3!!!!!!!
Reply
*6-3 Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Adje, ga de voordeur maar dichtdoen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ongelofelijk, ongelofelijk! Duidelijk dus niet mijn week met eerst Benneteau en nu dit... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
feli kool :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ivo op gravel kiezen...dan beloont hij je!!! thnx ivo!!! morgen chela/djoko!
Reply
Allemachtig zeg, wat een foute keuzes deze week....
Reply
GSM KARLO




ROBREDO :dodgy: :-# Confused :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Adje, ga de voordeur maar dichtdoen :wink:

Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse keuze Kooltje =D>

RObredo, ga je diep diep schamen.

En waarom zit het me nou niet even mee? Gewoon mp op tweede service gehad en 4-2 voor... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:feli kool :8:
thnx...erg belangrijk want anders had ik wel een hele slechte week
Reply
Feli mensen met Karlo, wat een gekloot.
Reply
erg jammer dat het niet op beeld was....
Reply
buurs Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo ben jij eigenlijk blij? Directe concurrenten van jou Kooltje, Arco en Aadje hebben Karlovic... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu moya tegen rochus op die baan...misschien nog wel belangrijker...kom op Carlos!
Reply
kooltje Wrote:erg jammer dat het niet op beeld was....
Erg jammer dat Robredo zo'n wanprestatie levert en niet gewoon zijn mp op 2e service benut, dat is pas jammer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo ben jij eigenlijk blij? Directe concurrenten van jou Kooltje en Aadje hebben Karlovic... :roll:

maar directe concurrenten van mij hebben ook robredo :wink:

en ik geef tipsa toch meer kans tegen karlo dan tegen gravelaar tommy :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:erg jammer dat het niet op beeld was....
Erg jammer dat Robredo zo'n wanprestatie levert en niet gewoon zijn mp op 2e service benut, dat is pas jammer...
dat begrijp ik...dat is erg balen...wat ik erger zou vinden is dat hij zijn break voorsprong inlevert

Kiefer amuseert het thuis-publiek...erg leuke wedstrijd
Reply
kooltje Wrote:nu moya tegen rochus op die baan...misschien nog wel belangrijker...kom op Carlos!

heeeel belangrijk idd! Rochus moet eraf...

Nu moet ik voor Moya zijn :dodgy: , maarja.. hij kan mijn poll ook beslissen! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aiaiaiai, het niet nemen van Nadal is misschien stom, maar dat het dan zo zuur loopt met alternatieven als Benneteau en Robredo, sjonge jonge...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach uiteindelijk zegeviert het recht alsnog bij Robredo OSmile
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:nu moya tegen rochus op die baan...misschien nog wel belangrijker...kom op Carlos!

heeeel belangrijk idd! Rochus moet eraf...

Nu moet ik voor Moya zijn :dodgy: , maarja.. hij kan mijn poll ook beslissen! Icon_twisted
had niet gedacht medestanders te hebben...hup haggie..hup Carlos!
Reply
nadal heeft pas 1 punt vooralsnog ad...5 partijen in 5 dagen winnen kan hij natuurlijk makkelijk maar was toch geblesseerd vorige week...zal dezelfde schoenen aan hebben..ik moet het nog maar zien
Reply


Forum Jump: