The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Fabian Wrote:Waf, wat is dat voor raar bericht op feyenoord.netwerk.to ...??

Over die Jihad-debiel in F'nooit shirt... ?!?!

een ajakkessied die ons probeert te verneuken? :wink: maf verhaal iig. :|

maar kijk maar uit, want ik stuur em zo op je af! :razz:
Reply
Fabian Wrote:Meelezen... :lol:

Als je niks te doen hebt, en heel hard wil lachen, moet je het topic over Kalou eens lezen..Ze zitten al op ruim 200 pagina's
Reply
Hahaha, gaar verhaal. Beetje stemmingmakerij titeltje, want verder gaat het totaal niet over Feyenoord. Vond het maf om te lezen....!

Ik kijk wel uit btw... :Big Grin
Reply
Heb je een link, Fab? Heb al lopen zoeken.......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik ook.. kan hem niet vinden :letitallout:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/modules/w3s-merge.phtml?w3s_dbms=mysql&w3s_host=w3s.rotterdamsdagblad.nl&w3s_database=rdagblad&w3s_table=artikel&w3s_id=26593&w3s_template=Artikel">http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/modules ... te=Artikel</a><!-- m -->

Suc6 allen!
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Waf, wat is dat voor raar bericht op feyenoord.netwerk.to ...??

Over die Jihad-debiel in F'nooit shirt... ?!?!

een ajakkessied die ons probeert te verneuken? :wink: maf verhaal iig. :|

Het zal wel door dat 'geen woorden, maar daden' van jullie komen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Waf, wat is dat voor raar bericht op feyenoord.netwerk.to ...??

Over die Jihad-debiel in F'nooit shirt... ?!?!

een ajakkessied die ons probeert te verneuken? :wink: maf verhaal iig. :|

Het zal wel door dat 'geen woorden, maar daden' van jullie komen :wink:

Geen woorden, maar draden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoef Wrote:Deze bedoelen jullie?

[Image: handinhandkameraden.jpg]

Geen wonder dat ze hem hebben gearresteerd. Iemand met zo'n zwart balkje voor de ogen wordt toch meteen herkend!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat schreef ik? :razz: Volgens mij is het trouwens Metgod (die waarschijnlijk zijn naam heeft laten wijzigen in Metallah).
Reply
Hoef Wrote:Wat schreef ik? :razz: Volgens mij is het trouwens Metgod (die waarschijnlijk zijn naam heeft laten wijzigen in Metallah).
:waf:
Reply
Na Genoa kan André Ooijer ook Schalke 04 schrappen als potentiële nieuwe club. Hoewel de clubs er al uit waren, kwam het niet tot een overgang van de verdediger van PSV
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
mooi zo!
Reply
Davydoff Wrote:Na Genoa kan André Ooijer ook Schalke 04 schrappen als potentiële nieuwe club. Hoewel de clubs er al uit waren, kwam het niet tot een overgang van de verdediger van PSV

Hier het volledige bericht:

Quote:28/7/2005 - Ooijer niet naar Schalke
(Gepost door BvT)

BRON: PSV.NL

Op PSV.NL meldt André Ooijer zelf dat een transfer van hem naar Schalke 04 is afgeketst. "We zijn er gewoon niet uitgekomen. Ik wil PSV niet verlaten, tenzij de voorwaarden goed zijn. En dat was niet het geval", aldus de Amsterdammer. De PSV-verdediger vertelt verder vereerd te zijn met de belangstelling, maar dat een club 'van goede huize zal moeten komen' om hem weg te kapen uit Eindhoven. [reageer]
Reply
Kezmania Wrote:
Davydoff Wrote:Na Genoa kan André Ooijer ook Schalke 04 schrappen als potentiële nieuwe club. Hoewel de clubs er al uit waren, kwam het niet tot een overgang van de verdediger van PSV

Hier het volledige bericht:

Quote:28/7/2005 - Ooijer niet naar Schalke
(Gepost door BvT)

BRON: PSV.NL

Op PSV.NL meldt André Ooijer zelf dat een transfer van hem naar Schalke 04 is afgeketst. "We zijn er gewoon niet uitgekomen. Ik wil PSV niet verlaten, tenzij de voorwaarden goed zijn. En dat was niet het geval", aldus de Amsterdammer. De PSV-verdediger vertelt verder vereerd te zijn met de belangstelling, maar dat een club 'van goede huize zal moeten komen' om hem weg te kapen uit Eindhoven. [reageer]


Hier het uitgebreide bericht:
Transfer Ooijer naar Schalke 04 van de baan

28/7/2005 14:17

Na Genoa kan André Ooijer ook Schalke 04 schrappen als potentiële nieuwe club. Hoewel de clubs er al uit waren, kwam het niet tot een overgang van de PSV-verdediger.
Schalke 04 en PSV hadden elkaar al gevonden in een afkoopsom voor het nog tot 2007 lopende contract van Ooijer. Voor een bedrag van ruim één miljoen zou de international van Eindhoven naar Gelsenkirchen verhuizen. Maar tot de transfer komt het niet.

'We zijn er gewoon niet uitgekomen. Ik wil PSV niet verlaten, tenzij de voorwaarden goed zijn. En dat was niet het geval', aldus de international de website van PSV. 'Als een club me wil hebben, dan zullen ze van hele goeden huize moeten komen. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd.'

In Duitsland wordt gespeculeerd dat Schalke te zeer twijfelde aan de fysieke gesteldheid van de verdediger. Ooijer heeft afgelopen seizoen verschillende blessures gehad. Deze verhalen doet de verdediger af als onzin.

'Het is stukgelopen op de voorwaarden. Ik ben ook niet aanwezig geweest bij de wedstrijd die Schalke woensdagavond speelde, zoals in de media is gemeld', zegt Ooijer. 'Als ik alles moet aannemen, woonde ik allang in Italië en in Duitsland. Ik zit lekker in Eindhoven, ben topfit, draai een lekkere voorbereiding en heb tot nu toe alle duels meegespeeld.'

Trainer Ralf Rangnick had er al rekening gehouden dat Ooijer niet naar Gelsenkirchen zou komen. 'Het ziet er niet naar uit dat het gaat lukken', had hij gezegd na de 2-1 overwinning op Werder Bremen.

Schalke 04 heeft z'n pijlen gericht op een aanvaller, waarbij nu ook de naam van Milan Baros valt. Liverpool heeft de Tsjechische spits in de etalage gezet, met een prijskaartje van zo'n tien miljoen euro.
Wie dit leest is gek
Reply
Conclusie: ooijer wil dus zelf blijven en er zal wel een topclub moeten komen om hem weg te kapen =D>
Reply
SB Wrote:Conclusie: ooijer wil dus zelf blijven en er zal wel een topclub moeten komen om hem weg te kapen =D>

Die niet komt en dan blijft Ooijer dus zijn hele verdere loopbaan bij lampies.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
SB Wrote:Conclusie: ooijer wil dus zelf blijven en er zal wel een topclub moeten komen om hem weg te kapen =D>

Die niet komt en dan blijft Ooijer dus zijn hele verdere loopbaan bij lampies.


Goeie zaak lijkt me!
Wie dit leest is gek
Reply
oftewel de succesvolle verdediging van vorig seizoen blijft geheel in takt!

Laat ze maar komen die spitsjes aan de over kant :lol:
Reply
Ooijer blijft dus na Alex en Lee ook in Eindhoven! =D>

Tip voor komend CM-seizoen overigens:
Bouma, Wilfred PSV 17.10M

Gaat namelijk steeds waarschijnlijker op het middenveld spelen en dus meer scoren en punten voor de 0 pakken! =D>
Reply
SB Wrote:oftewel de succesvolle verdediging van vorig seizoen blijft geheel in takt!

Laat ze maar komen die spitsjes aan de over kant :lol:

Met Rosenberg, Arveladse, van Hooijdonck zijn er helaas wat aardige spitsjes bijgekomen. Gelukkig heeft PSV straks met Kalou, Vennegoor en Robert ook 3 goede spitsen!
Reply
Maar goed dat Ooijert niet naar Genoa is gegaan....Die zijn twee divisie terug gezet n.a.v. een omkoopschandaal.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Maar goed dat Ooijert niet naar Genoa is gegaan....Die zijn twee divisie terug gezet n.a.v. een omkoopschandaal.

Dat is ook de reden dat ie niet naar Genoa gaat... :roll:
Reply
Peter Wrote:
SB Wrote:oftewel de succesvolle verdediging van vorig seizoen blijft geheel in takt!

Laat ze maar komen die spitsjes aan de over kant :lol:

Met Rosenberg, Arveladse, van Hooijdonck zijn er helaas wat aardige spitsjes bijgekomen. Gelukkig heeft PSV straks met Kalou, Vennegoor en Robert ook 3 goede spitsen!

Doe maar ArverladZe
Reply
Peter Wrote:Gaat namelijk steeds waarschijnlijker op het middenveld spelen en dus meer scoren en punten voor de 0 pakken! =D>

Minder scoren zal ook lastig worden, want hij heeft vorig jaar welgeteld 1 doelpunt gemaakt. En heel veel meer zal hij ook niet scoren, vermoed ik, want hij zal wel in de rol van Vogel gaan spelen, dus stofzuigeren, bal afgeven en weer terugzakken. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kan je nog beter weer Lee nemen.
Reply
SB Wrote:
Peter Wrote:
SB Wrote:oftewel de succesvolle verdediging van vorig seizoen blijft geheel in takt!

Laat ze maar komen die spitsjes aan de over kant :lol:

Met Rosenberg, Arveladse, van Hooijdonck zijn er helaas wat aardige spitsjes bijgekomen. Gelukkig heeft PSV straks met Kalou, Vennegoor en Robert ook 3 goede spitsen!

Doe maar ArverladZe

Als je dan toch gaat verbeteren, lampie, doe het dan allemaal.

Of schrijf je op het platteland ineens Hooijdonk met een c ertussen ?
Reply
welke platteland...?

hmm, beetje over het hoofd gezien denk ik Sad
Reply
Santos dwarsboomt alsnog transfer Robinho

29/7/2005 0 :02

Het wil maar niet vlotten met de transfer van Robinho. De Braziliaanse bond (CBF) heeft de Spaanse bond (RFEF) laten weten dat ze geen transfercertificaat afgeeft, zo melden Braziliaanse en Spaanse media.
De secretaris-generaal van de CBF, Marco Antonio Teixeira, liet zijn Spaanse collega, Jorge Pérez Arias, donderdag weten dat hij het certificaat niet kan sturen omdat Santos daar geen toestemming voor wil geven.

Santos weigert akkoord te gaan met de door Real Madrid voorgestelde betalingsregeling. De Braziliaanse club eist vijftig miljoen dollar (43 miljoen euro) voor Robinho. Zestig procent van die som komt op de rekening van Santos, Robinho ontvangt de overige veertig procent.

Real had echter een regeling getroffen met de 21-jarige aanvaller. De international zou afzien van de veertig procent die hij zou incasseren van de transfersom, zodat De Koninklijke slechts de dertig miljoen dollar (circa 25 miljoen euro) hoefde te betalen aan Santos.

Maar Santos gaat niet akkoord en wil pas instemmen met de transfer van Robinho als de Madrilenen de volle vijftig miljoen dollar hebben overgemaakt. Tot die tijd zal de CBF geen transfercertificaat afgeven, aangezien Robson da Silva nog tot januari 2008 onder contract staat bij Santos.
Reply
wat een ongelofelijke soap zeg ik zat het net ook te lezen.
Ik snap eigenlijk het hele probleem niet
Ze willen de volle mep hebben voor Robinho, waarvan ze eigenlijk 40% alweer zouden moeten afstaan aan de speler. Nu heeft Madrid een regeling getroffen dat Robinho die 40% niet hoeft. Lijkt me dan vrij logisch dat de overige 60% voor de club gewoon betaald kunnen worden

Waarom blijft santos dan zo vast houden aan de 100% som
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: