The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer maakt idd gehakt van Nieminen en daarom gaat Nadal dit toernooi ook niet winnen...

Ohja duidelijk! :|
Vertel me eens Haggie, kijk jij ooit wel eens naar voorgaande jaren in een bepaald toernooi? Uberhaupt wel eens naar uitslagen ipv alleen maar op je gevoel af te gaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een week trouwens: Canas die verliest van Llodra, Robredo die verliest van Karlo en Almagro die niet op komt dagen. En dan laat ik Benneteau nog maar even achterwege.
En ik had ze allemaal...

Canas verliest van Llodra
Andreev verliest van Soderling
PHM verliest van Kiefer

ik had ze allemaal Dead

OSmile
Dat is inderdaad ook zuur :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Simon begint zwak
Reply
Pfff, Simon begint ook lekker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer maakt idd gehakt van Nieminen en daarom gaat Nadal dit toernooi ook niet winnen...

Ohja duidelijk! :|
Vertel me eens Haggie, kijk jij ooit wel eens naar voorgaande jaren in een bepaald toernooi? Uberhaupt wel eens naar uitslagen ipv alleen maar op je gevoel af te gaan?

Ik geef helemaal niets om de statistiek of iemand titelverdediger is. Vind ik echt de grootste onzin! Omdat Nadal nog nooit goed heeft gepresteerd in Hamburg zou dat nu ook gebeuren? Jij vind dat Federer gehakt maakt van Nieminen, nou zo indrukwekkend is het niet!

Net of je de vorm van de week kunt bepalen of iemand vorig jaar een toernooi heeft gewonnen. Ik kijk 2 weken, hoogstens 3 weken terug en daarbij soms op gevoel! Jij kunt me niet vertellen dat je Monaco hebt genomen omdat hij vorige week nu zo geweldig was, puur op gevoel!

Dus bij deze. Nee, of iemand vorig seizoen ergens gewonnen heeft vind ik onbelangrijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alleen maar afzwaaiers en dan in zijn eigen game ook nog 40-15 voor. Ik blijf zeggen dat je tegen Murray op gravel altijd kans hebt, dus kom op eens man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-40 Moya :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GSM Federer...eerste set goed...tweede matig
Reply
moya ](*,)
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer maakt idd gehakt van Nieminen en daarom gaat Nadal dit toernooi ook niet winnen...

Ohja duidelijk! :|
Vertel me eens Haggie, kijk jij ooit wel eens naar voorgaande jaren in een bepaald toernooi? Uberhaupt wel eens naar uitslagen ipv alleen maar op je gevoel af te gaan?

Ik geef helemaal niets om de statistiek of iemand titelverdediger is. Vind ik echt de grootste onzin! Omdat Nadal nog nooit goed heeft gepresteerd in Hamburg zou dat nu ook gebeuren? Jij vind dat Federer gehakt maakt van Nieminen, nou zo indrukwekkend is het niet!

Net of je de vorm van de week kunt bepalen of iemand vorig jaar een toernooi heeft gewonnen. Ik kijk 2 weken, hoogstens 3 weken terug en daarbij soms op gevoel! Jij kunt me niet vertellen dat je Monaco hebt genomen omdat hij vorige week nu zo geweldig was, puur op gevoel!

Dus bij deze. Nee, of iemand vorig seizoen ergens gewonnen heeft vind ik onbelangrijk!
Ik zei dit bij 6-1 en toen was het nog eenrichtingsverkeer. Nu gaat het ook weer hard trouwens.

En je moet het zelf weten of je denkt dat het uitmaakt of niet. Ik geloof er wel in en de spelers ook, dat weet ik zeker.

En ik neem Monaco omdat hij in een van de zwakste stukjes zit en weer op weg terug is na zijn blessure eerder dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:0-40 Moya :Big Grin

voordeel ollie Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:0-40 Moya :Big Grin

voordeel ollie Icon_twisted
3-3 =D>
Reply
Wat is die Simon triest slecht zeg #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:x Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer maakt idd gehakt van Nieminen en daarom gaat Nadal dit toernooi ook niet winnen...

Ohja duidelijk! :|
Vertel me eens Haggie, kijk jij ooit wel eens naar voorgaande jaren in een bepaald toernooi? Uberhaupt wel eens naar uitslagen ipv alleen maar op je gevoel af te gaan?

Ik geef helemaal niets om de statistiek of iemand titelverdediger is. Vind ik echt de grootste onzin! Omdat Nadal nog nooit goed heeft gepresteerd in Hamburg zou dat nu ook gebeuren? Jij vind dat Federer gehakt maakt van Nieminen, nou zo indrukwekkend is het niet!

Net of je de vorm van de week kunt bepalen of iemand vorig jaar een toernooi heeft gewonnen. Ik kijk 2 weken, hoogstens 3 weken terug en daarbij soms op gevoel! Jij kunt me niet vertellen dat je Monaco hebt genomen omdat hij vorige week nu zo geweldig was, puur op gevoel!

Dus bij deze. Nee, of iemand vorig seizoen ergens gewonnen heeft vind ik onbelangrijk!
Ik zei dit bij 6-1 en toen was het nog eenrichtingsverkeer. Nu gaat het ook weer hard trouwens.

En je moet het zelf weten of je denkt dat het uitmaakt of niet. Ik geloof er wel in en de spelers ook, dat weet ik zeker.

En ik neem Monaco omdat hij in een van de zwakste stukjes zit en weer op weg terug is na zijn blessure eerder dit jaar.

Dat van Federer was natuurlijk beetje stoken Smile!
Ik weet dat jij daar in gelooft, dat mag ook! Maar iedereen, ook jij, hebben keuzes deze week die eigenlijk niet goed te praten zijn. Ljubicic, PHM, Moya,Chela noem ze maar op. Ik zelf doe het ook.
Maar ik zie niet in waarom Nadal nu een wedstrijd zou verliezen deze week, misschien kwam het de vorige jaren gewoon niet uit en was dat DE week zoals vorige week.

Als we volgend jaar weer Rome hebben , dan zou jij bijvoorbeeld denken aan Wawrinka omdat hij vorige week goed presteerde. Ik zou dat niet doen. Misschien kom ik wel op hem uit, maar niet om deze reden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
jezus simon
Reply
Moya / Murray .... Notworthy

gaat heerlijk zo! De relatief veel gekozen spelers staan er slecht voor..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Simon, lachwekkend! tegen Murray nog wel! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Dat van Federer was natuurlijk beetje stoken Smile!
Ik weet dat jij daar in gelooft, dat mag ook! Maar iedereen, ook jij, hebben keuzes deze week die eigenlijk niet goed te praten zijn. Ljubicic, PHM, Moya,Chela noem ze maar op. Ik zelf doe het ook.
Maar ik zie niet in waarom Nadal nu een wedstrijd zou verliezen deze week, misschien kwam het de vorige jaren gewoon niet uit en was dat DE week zoals vorige week.

Als we volgend jaar weer Rome hebben , dan zou jij bijvoorbeeld denken aan Wawrinka omdat hij vorige week goed presteerde. Ik zou dat niet doen. Misschien kom ik wel op hem uit, maar niet om deze reden!
Ik zeg niet dat elke keuze gebaseerd is op resultaten in dat toernooi in de afgelopen jaren. Maar Nadal, dé gravelkoning heeft hier nog nooit gewonnen, een gravel-TMS. Dat zegt wel iets. En Federer heeft hier wel al 4x gewonnen en pakte vorig jaar Nadal ook vrij dik. Waarom nu niet dan? Als het ergens is op gravel, dan is het wel hier.

En een incident. zoals Wawrinka vorige week, daar kijk ik niet naar. Maar als iemand het altijd goed of altijd slecht doet in een bepaald toernooi, dan kijk ik daar wel naar ja. En ik hoor de spelers ook vaak genoeg hun (on)genoegen uitspreken over een bepaald toernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moya weer op voorsprong. 4-3*. tijd voor de beslissende break, de uitschakeling van Ollie en mijn zege in de poll...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
simon pakt 1 break terug met goed spel...Allez!
Maak het af Carlos!
Reply
Nou Starace, doe het maar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ollie en Simon ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-40Moya! DOE HET
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *5-3 Moya..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Carlos =D>
SAfin kan ook!
Reply
Ad Wim Wrote:Ollie en Simon ](*,)
Simon gaat nog winnen
Reply
Safin kan niet, want die heeft hier 2x finale gehaald :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Prima Carlos =D>
SAfin kan ook!

dat zou zo maar eens kunnen :| ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ollie en Simon ](*,)
Simon gaat nog winnen
Niet als hij zoveel fouten blijft maken en voorsprongen in games weg blijft geven... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: