The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Het ziet er naar uit dat Heerenveen de rijkste club van NL wordt... Maar de uitstraling (en het salaris?) is blijkbaar dusdanig dat iedereen die daar aardig presteert, onmiddellijk weg wil.
Reply
Quote:FC Utrecht meldt zich voor Aissati
FC Utrecht hoopt zich komende zomer te versterken met Ismail Aissati. De Domstedelingen willen profiteren van het dispuut tussen de spelmaker en zijn werkgever PSV, weet het Eindhovens Dagblad.

Aissati maakte deze week bekend dat hij niet zijn handtekening wil zetten onder een nieuw contract in Eindhoven. De middenvelder vindt dat hij te weinig aan spelen toekomt en dat zijn werkgever sportieve afspraken niet nakomt.

Algemeen directeur Jan Reker, die meent dat PSV een rechtsgeldig contract heeft met Aissati tot de zomer van 2011, is het eens met de speelwens van de middenvelder. "Daar is geen discussie over. Ismail moet wedstrijden spelen, dat is gewoon belangrijk. Daarom is het goed dat hij en Huub Stevens snel met elkaar gaan praten."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Buffel zet alles op alles voor terugkeer naar Feyenoord
09/05/2008 10:31

Thomas Buffel, uit de gratie bij Glasgow Rangers, wil terug naar Feyenoord. De Belg kan Schotland na dit seizoen transfervrij verlaten.

Buffel signeerde drie jaar geleden een verbintenis bij de Schotse topclub. Hij kwam op instigatie van toenmalig manager Alex McLeish, die nu werkzaam is bij Birmingham City. Tijdens de winterstop leek de Belg te worden verhuurd aan het Duitse 1. FC Köln, maar dat stuitte op financiële problemen.

Buffel slaagde er dit seizoen niet in Rangers-manager Walter Smith te imponeren. Hij startte één wedstrijd in de basis, en kwam daarnaast niet verder dan vier invalbeurten. De voormalige Feyenoorder onderging bovendien in februari een knieoperatie.

Overigens zouden volgens Belgische media ook Anderlecht en Club Brugge geïnteresseerd zijn in de 26-jarige international, die zelf echter een absolute voorkeur voor Feyenoord heeft.

De laatste 4 seizoenen stilgestaan, nog niet fit en ook geen echte spits, maar meer een nummer 10. Hij is gratis, dus dat scheelt, maar nog geen echte aanwinst...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ja nog een creatieve middenvelder erbij :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
FC Twente aast op Adrie Koster

ENSCHEDE - FC Twente is met Adrie Koster in onderhandeling over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van de succesvolle Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt.

Adrie Koster coachend als trainer van Ajax in Enschede. is hij volgend seizoen werkzaam bij FC Twente? FOTO ANP
De belangstelling is pikant, omdat Ajax in de finale van de play-offs met FC Twente strijdt om een ticket in de voorronde van de Champions League. De club uit Enschede polste eerst Ron Jans als mogelijke opvolger van Rutten, maar de trainer van FC Groningen zegde af.

Koster zou aanvankelijk assistent-trainer worden bij PSV, maar Ajax hield hem aan zijn doorlopende contract. Daardoor zou hij in Amsterdam volgend seizoen het beloftenelftal weer onder zijn hoede hebben.

Door de Twentse belangstelling is een nieuwe situatie ontstaan, omdat hij in Enschede hoofdtrainer kan worden. In Enschede zal Koster nauw moeten samenwerken met Erik ten Hag, nu assistent van Fred Rutten en voorbestemd om ooit het technische opperhoofd te worden.

Ajax is op haar beurt geïnteresseerd in de FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas Franco Teixeira, maar ondervindt concurrentie van Schalke 04, dat het tweetal ook hoog op het verlanglijstje heeft staan.

---
Koekje van eigen deeg voor Ajax.. lekker stoken.. =D>
Reply
Nee joh, dat zie je verkeerd. Ajax zegt gewoon, prima jullie Koster wij de voorronde CL. Klaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Twente maakt een grote fout als ze Koster aantrekken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ajax heeft een nieuwe fysiotherapeut gevonden. De Amsterdamse ploeg neemt de 34-jarige Jan Kortekaas over van Vitesse, waar hij al tien jaar werkzaam was.


Kortekaas, die bij Vitesse hoofd para-medische zaken was, tekent bij Ajax een contract voor onbepaalde tijd. Hij moet het gat invullen dat Edwin Goedhart achterlaat. Goedhart maakte enige tijd geleden bekend dat hij overstapt naar AZ.
The great old Ludwig von...
Reply
bod sulejmani afgewezen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:bod sulejmani afgewezen

\Big Grin/

Weer een middenveldert voor Feyenoord?
Quote:Feyenoord wil Vadocz
door onze Telesportredactie
NIJMEGEN - Feyenoord heeft een bod uitgebracht op NEC'er Krisztian Vadocz. De Hongaarse middenvelder werd afgelopen zomer door de Nijmeegse club gecontracteerd. De international speelde eerder voor Honved Boedapest, AJ Auxerre en Motherwell. De 23-jarige Vadocz is ook door de nieuwe Hongaarse bondscoach Erwin Koeman geselecteerd voor de nationale ploeg
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Laat ze het geld maar in Marcus Berg stoppen inderdaad

Legion Wrote:in Marcus Berg stoppen

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Bocaloca Wrote:bod sulejmani afgewezen

geef je bron eens..
Reply
De televaag....

Quote:Eerste Ajax-bod op Sulejmani afgewezen
SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op Miralem Sulejmani afgewezen. De Amsterdammers zullen het geboden bedrag moeten ophogen om de Servische aanvaller over te nemen, weet De Telegraaf.

Toch is de algemene verwachting dat beide partijen er spoedig uitkomen. Volgens zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic heeft Sulejmani zijn zinnen gezet op een transfer naar Amsterdam. Waarschijnlijk gaat Heerenveen akkoord met een bod van ongeveer elf miljoen euro.

Naast Sulejmani zou Ajax ook druk bezig zijn met een opvolger van John Heitinga. Op het verlanglijstje van Marco van Basten staat de naam van Matthieu Delpierre, weten diverse media. De Franse centrumverdediger van VfB Stuttgart zou tien miljoen euro moeten kosten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nog wat meer info, ook Sollied ziet hem liever niet vertrekken:

Quote:Ajax grijpt naast Heerenveen-spits Sulejmani

Dat Ajax geïnteresseerd was in Miralem Sulejmani was al bekend. Dat Danijel Pranjic tussen de regels door toegaf dat zijn vriend al met de nieuwe coach Marco van Basten heeft gesproken, ook. De Amsterdammers hebben nu daadwerkelijk een bod gedaan, meldt De Telegraaf. sc Heerenveen heeft dit bod echter afgewezen. Het is volgens ingewijden nog maar de vraag of Ajax wel met een nieuw bod komt, omdat Heerenveen de absolute hoofdprijs zal vragen en geen water bij de wijn doet. Dit komt doordat de Serviër een doorlopend contract heeft en Heerenveen hem niet kwijt wil of kwijt hoeft. De kans is door deze recente ontwikkeling daarom groot dat Ajax naast Sulejmani - die inmiddels in Belgrado zit - grijpt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Nog wat meer info, ook Sollied ziet hem liever niet vertrekken:

Quote:Ajax grijpt naast Heerenveen-spits Sulejmani

Dat Ajax geïnteresseerd was in Miralem Sulejmani was al bekend. Dat Danijel Pranjic tussen de regels door toegaf dat zijn vriend al met de nieuwe coach Marco van Basten heeft gesproken, ook. De Amsterdammers hebben nu daadwerkelijk een bod gedaan, meldt De Telegraaf. sc Heerenveen heeft dit bod echter afgewezen. Het is volgens ingewijden nog maar de vraag of Ajax wel met een nieuw bod komt, omdat Heerenveen de absolute hoofdprijs zal vragen en geen water bij de wijn doet. Dit komt doordat de Serviër een doorlopend contract heeft en Heerenveen hem niet kwijt wil of kwijt hoeft. De kans is door deze recente ontwikkeling daarom groot dat Ajax naast Sulejmani - die inmiddels in Belgrado zit - grijpt.

ik voorzie weer een scenario da silva lindgren. ajakkes maakt eerst deze spelers gek en die willen niet meer terug naar hun huidige club, ruzie, toch een transfer, misschien en arbitragezaakje etc etc.
Reply
Mwoah, ik denk het niet. Ik zie dat Sumeljani niet zo snel doen. Maar zeg nooit nooit.

Het waren trouwens Silva en Suarez. Net als Alves zuid-amerikanen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:ik voorzie weer een scenario da silva lindgren. ajakkes maakt eerst deze spelers gek en die willen niet meer terug naar hun huidige club, ruzie, toch een transfer, misschien en arbitragezaakje etc etc.

Dat waren spelers van Groningen. Als ze hem dan maar weer verkopen tegen de hoofdprijs aan een buitenlandse club, net als bij Knalves, heb ik er geen problemen mee. Zolang hij maar niet naar Ajax gaat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Mwoah, ik denk het niet. Ik zie dat Sumeljani niet zo snel doen. Maar zeg nooit nooit.

Het waren trouwens Silva en Suarez. Net als Alves zuid-amerikanen....

sneuarez ook nog idd. maar lindgren toch ook? daar boden ze ook 2 knopen en een kauwgombal voor.

en dan dit:


Quote:FC Groningen-spits Markus Berg heeft een bom laten ontploffen in Groningen. De 21-jarige Zweed vertelt in de Voetbal International dat hij FC Groningen alleen voor 020 zou verlaten.

Andere clubs doen er niet toe in Nederland. '020 is huge. Je moet eens weten hoe ze in Scandinavie over die club praten', zegt Berg in het weekblad.

'Hoewel ze de laatste jaren niets hebben gepresteerd in Europa, hangt er een soort mythe rond 020. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek'.

:roll:
als dit waar is maar hij ook zijn nek breken. toch wel zielig voor die lekkere wijven in zweden dat er allemaal van dit soort gloryhunterige minkukels rondlopen.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Mwoah, ik denk het niet. Ik zie dat Sumeljani niet zo snel doen. Maar zeg nooit nooit.

Het waren trouwens Silva en Suarez. Net als Alves zuid-amerikanen....

sneuarez ook nog idd. maar lindgren toch ook? daar boden ze ook 2 knopen en een kauwgombal voor.

Lindgren had, volgens mij, een clausule dat hij voor een x-bedrag weg zou mogen en misschien wel specifiek naar ajax... Dat moet nog wel terug te vinden zijn in de berichtgeving over die transfer.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Mwoah, ik denk het niet. Ik zie dat Sumeljani niet zo snel doen. Maar zeg nooit nooit.

Het waren trouwens Silva en Suarez. Net als Alves zuid-amerikanen....

sneuarez ook nog idd. maar lindgren toch ook? daar boden ze ook 2 knopen en een kauwgombal voor.

en dan dit:


Quote:FC Groningen-spits Markus Berg heeft een bom laten ontploffen in Groningen. De 21-jarige Zweed vertelt in de Voetbal International dat hij FC Groningen alleen voor 020 zou verlaten.

Andere clubs doen er niet toe in Nederland. '020 is huge. Je moet eens weten hoe ze in Scandinavie over die club praten', zegt Berg in het weekblad.

'Hoewel ze de laatste jaren niets hebben gepresteerd in Europa, hangt er een soort mythe rond 020. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek'.

:roll:
als dit waar is maar hij ook zijn nek breken. toch wel zielig voor die lekkere wijven in zweden dat er allemaal van dit soort gloryhunterige minkukels rondlopen.

Waf: Hieronder de quotes van berg, rechtstreeks uit de VI. Zijn woorden zijn alweer aardig in de richting van Ajax verdraaid. Nog even en hij ligt elke avond op zijn bed, zich af te rukken bij de poster van Marco van Basten.....

Quote:Berg: "Ajax is 'huge'"
Van belangstelling van Ajax is geen sprake, maar als het onderwerp toch ter sprake komt, wil Marcus Berg er best over praten.

De Zweedse aanvaller van FC Groningen geeft in Voetbal International desgevraagd zijn mening over de Amsterdamse club.

"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten."

In Zweden is Ajax groot, kan Berg als geen ander beamen. "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

De 21-jarige spits kwam aan het begin van dit seizoen naar FC Groningen, waar hij in 25 duels liefst vijftien keer scoorde.

Onder meer schijnen diverse clubs interesse in hem te hebben, waaronder Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:maar lindgren toch ook? daar boden ze ook 2 knopen en een kauwgombal voor.

Riemer van der Velde over de transfer van Huntelaar naar Ajax:

Quote:``Het tegenovergestelde van deze twee is onze voormalige spits Klaas Jan Huntelaar. Op goed moment komt hij bij me en zegt: ‘Voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hoger op.’ Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas Jan wel verteld dat we een goeie prijs voor hem zouden vragen. ‘Da’s prima’, zei hij. Op goed moment meldde AJAX zich bij ons voor Huntelaar en bood 2 miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht 10 miljoen wilden hebben, voor onze goalgetter. Klaas Jan vatte het sportief op: ‘Volgend seizoen loop ik hier toch gratis de deur uit, dus hebben jullie groot gelijk…’ Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgema! akt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Berg: "Ajax is 'huge'"
Van belangstelling van Ajax is geen sprake, maar als het onderwerp toch ter sprake komt, wil Marcus Berg er best over praten.

De Zweedse aanvaller van FC Groningen geeft in Voetbal International desgevraagd zijn mening over de Amsterdamse club.

"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten."

In Zweden is Ajax groot, kan Berg als geen ander beamen. "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

De 21-jarige spits kwam aan het begin van dit seizoen naar FC Groningen, waar hij in 25 duels liefst vijftien keer scoorde.

Onder meer schijnen diverse clubs interesse in hem te hebben, waaronder Feyenoord.

wat een zak hooi is dat dan met dit soort teksten. van een nederlander zou ik dit nog kunnen begrijpen, maar zo'n buitenlander niet. gaat kennelijk alleen af op succes ut het verleden en hoe de mensen in zijn land er tegen aan kijken.

he, berg, heb je zelf ook een mening? of doe je alleen maar dingen die goed vallen bij anderen en waarbij je lekker weinig weerstand ondervindt? gek genoeg wel het typische neuzengedrag waar ik met zo aan erger.

een berg poep ben je.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Berg: "Ajax is 'huge'"
Van belangstelling van Ajax is geen sprake, maar als het onderwerp toch ter sprake komt, wil Marcus Berg er best over praten.

De Zweedse aanvaller van FC Groningen geeft in Voetbal International desgevraagd zijn mening over de Amsterdamse club.

"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten."

In Zweden is Ajax groot, kan Berg als geen ander beamen. "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

De 21-jarige spits kwam aan het begin van dit seizoen naar FC Groningen, waar hij in 25 duels liefst vijftien keer scoorde.

Onder meer schijnen diverse clubs interesse in hem te hebben, waaronder Feyenoord.

wat een zak hooi is dat dan met dit soort teksten. van een nederlander zou ik dit nog kunnen begrijpen, maar zo'n buitenlander niet. gaat kennelijk alleen af op succes ut het verleden en hoe de mensen in zijn land er tegen aan kijken.

he, berg, heb je zelf ook een mening? of doe je alleen maar dingen die goed vallen bij anderen en waarbij je lekker weinig weerstand ondervindt? gek genoeg wel het typische neuzengedrag waar ik met zo aan erger.

een berg poep ben je.

Er hebben in het verleden nogal wat Zweuden met redelijke succes bij Ajax gespeeld, dus helemaal raar is het niet dat men Ajax daar 'goed kent' en afgaat op die 'resultaten uit het verleden'. Aangezien de Europese avonturen van Ajax de laatste jaren niet heel lang duren moeten ze voor de rest dus wel afgaan op transferberichten en statistieken op internet.
Ajax is voor veel spelers een springplank naar een echte topclub in Europa of voor op zijn minst
een financiële klappert bij een subtoppert in Spanje, Engeland of Griekenland. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Berg: "Ajax is 'huge'"
Van belangstelling van Ajax is geen sprake, maar als het onderwerp toch ter sprake komt, wil Marcus Berg er best over praten.

De Zweedse aanvaller van FC Groningen geeft in Voetbal International desgevraagd zijn mening over de Amsterdamse club.

"Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten."

In Zweden is Ajax groot, kan Berg als geen ander beamen. "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

De 21-jarige spits kwam aan het begin van dit seizoen naar FC Groningen, waar hij in 25 duels liefst vijftien keer scoorde.

Onder meer schijnen diverse clubs interesse in hem te hebben, waaronder Feyenoord.

wat een zak hooi is dat dan met dit soort teksten. van een nederlander zou ik dit nog kunnen begrijpen, maar zo'n buitenlander niet. gaat kennelijk alleen af op succes ut het verleden en hoe de mensen in zijn land er tegen aan kijken.

he, berg, heb je zelf ook een mening? of doe je alleen maar dingen die goed vallen bij anderen en waarbij je lekker weinig weerstand ondervindt? gek genoeg wel het typische neuzengedrag waar ik met zo aan erger.

een berg poep ben je.

Er hebben in het verleden nogal wat Zweuden met redelijke succes bij Ajax gespeeld, dus helemaal raar is het niet dat men Ajax daar 'goed kent' en afgaat op die 'resultaten uit het verleden'. Aangezien de Europese avonturen van Ajax de laatste jaren niet heel lang duren moeten ze voor de rest dus wel afgaan op transferberichten en statistieken op internet.
Ajax is voor veel spelers een springplank naar een echte topclub in Europa of voor op zijn minst
een financiële klappert bij een subtoppert in Spanje, Engeland of Griekenland. :wink:

dat ie het goed kent zal allemaal best, maar dat is nog wat anders dan zeggen dat je grun alleen verlaat voor ajakkes omdat ajakkes een zweden een hype is en je er dan kennelijk goed op staat. dan is de mening van anderen belangrijker dan die van jezelf. dan ben je een vieze gore identiteitsloze meeloper.
Reply
Hij zegt: alleen voor zo'n club wil ik nadenken over een vertrek. Daarmee doelt ie m.i. niet alleen op Ajax. Dan kunnen ook bijvoorbeeld HSV, Werder Bremen, Manchester City, Everton, Sevilla etc, etc. zijn. Oftewel andere clubs die in Scandinavie 'huge' zijn. Het siert hem inderdaad niet echt dattie dan voor 'het aanzien' voor een bepaalde club kiest.

Maar waarom moet meneer Berg van de VI zijn mening geven over Ajax? Het onderwerp kwam toevallig ter sprake....

Quote:Verslaggevert: "Waarom ben je trouwens spits geworden?"
Berg: "Ik kon niet keepen en toen hebben ze mij een keertje voorin gezet, en dat ging goed"
Verslaggevert: "Doe je ook huishoudelijke taken? Keuken schoonmaken enzo?"
Berg: "Ja, ik woon hier alleen in een appartement in Groningen, dus ik moet wel"
Verslaggevert: "En gebruik je dan Ajax?
Berg: "Nee, Cillit Bang"
Verslaggert': "Nu we het toch over Ajax hebben, zou je daar willen voetballen?"
Berg: "Huh? Nou vooruit, Ajax is huge in Scandinavie"
Verslaggevert: "Zou je wel bij Ajax willen spelen?"
Berg: "Ajax is wel een stap vooruit t.o.v. Groningen."
Verslaggevert: "Ajax. Had ik al Ajax gezegd? "
Berg: "Ja, we hebben het al even over Ajax."
Verslaggevert: "Als Ajax belt, neem je dan de telefoon op?"
Berg: "Ja, dat moet wel. Anders weet ik niet of het Ajax wel is."
Verslaggevert: "Dus Ajax heeft je al gebeld? Ajax, bedoel ik. Uit Amsterdam. Had ik al Ajax genoemd?"
Berg: "Nee, ze hebben nog niet gebeld"
Verslaggevert: "Nog niet? En jullie zijn nu druk in onderhandeling met Ajax. Huntelaar gaat weg bij Ajax. Dan ben jij dus de vervanger bij Ajax. Had ik Ajax al genoemd?"
Berg: "Zucht"
Verslaggevert: "Mag ik nog 1x Ajax zeggen?"
Berg: "Ga je gang"
Verslaggevert: "Ajax."

Conclusie: Berg gaat naar Ajax. Zijn druk in onderhandeling.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:dat ie het goed kent zal allemaal best, maar dat is nog wat anders dan zeggen dat je grun alleen verlaat voor ajakkes omdat ajakkes een zweden een hype is en je er dan kennelijk goed op staat. dan is de mening van anderen belangrijker dan die van jezelf. dan ben je een vieze gore identiteitsloze meeloper.

Om, op basis van goede ervaringen van land- en exploeggenoten (Suarez, Silva en Lindgren), te kiezen voor een bepaalde club is toch niet raar? Dat gebeurt bij Heerenveen (en nu bij Groningen) toch ook? Je kunt toch pas een gefundeerde mening hebben over die club als je er zelf hebt gespeeld? Dat hij daarmee voor 'risicoloosheid' kiest klopt, maar Ajax is de afgelopen jaren nog wel een springplank geweest voor heel veel spelers die nu bij Europese (sub)toppers spelen. Dus los van het feit dat ik het ook een nare club vind, snap ik zijn keuze en argumentatie wel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:dat ie het goed kent zal allemaal best, maar dat is nog wat anders dan zeggen dat je grun alleen verlaat voor ajakkes omdat ajakkes een zweden een hype is en je er dan kennelijk goed op staat. dan is de mening van anderen belangrijker dan die van jezelf. dan ben je een vieze gore identiteitsloze meeloper.

Om, op basis van goede ervaringen van land- en exploeggenoten (Suarez, Silva en Lindgren), te kiezen voor een bepaalde club is toch niet raar? Dat gebeurt bij Heerenveen (en nu bij Groningen) toch ook? Je kunt toch pas een gefundeerde mening hebben over die club als je er zelf hebt gespeeld? Dat hij daarmee voor 'risicoloosheid' kiest klopt, maar Ajax is de afgelopen jaren nog wel een springplank geweest voor heel veel spelers die nu bij Europese (sub)toppers spelen. Dus los van het feit dat ik het ook een nare club vind, snap ik zijn keuze en argumentatie wel.

neeheeeee, lees nou eens wat ik schrijf man. zoals het daar staat kiest hij niet ajakkes vanwege de goede ervaringen van landgenoten, maar omdat landgenoten het zo leuk vinden en hij het dus ook maar leuk vindt.
Reply
Mukkus Wrote:Hij zegt: alleen voor zo'n club wil ik nadenken over een vertrek. Daarmee doelt ie m.i. niet alleen op Ajax. Dan kunnen ook bijvoorbeeld HSV, Werder Bremen, Manchester City, Everton, Sevilla etc, etc. zijn. Oftewel andere clubs die in Scandinavie 'huge' zijn. Het siert hem inderdaad niet echt dattie dan voor 'het aanzien' voor een bepaalde club kiest.

Maar waarom moet meneer Berg van de VI zijn mening geven over Ajax? Het onderwerp kwam toevallig ter sprake....

Quote:Verslaggevert: "Waarom ben je trouwens spits geworden?"
Berg: "Ik kon niet keepen en toen hebben ze mij een keertje voorin gezet, en dat ging goed"
Verslaggevert: "Doe je ook huishoudelijke taken? Keuken schoonmaken enzo?"
Berg: "Ja, ik woon hier alleen in een appartement in Groningen, dus ik moet wel"
Verslaggevert: "En gebruik je dan Ajax?
Berg: "Nee, Cillit Bang"
Verslaggert': "Nu we het toch over Ajax hebben, zou je daar willen voetballen?"
Berg: "Huh? Nou vooruit, Ajax is huge in Scandinavie"
Verslaggevert: "Zou je wel bij Ajax willen spelen?"
Berg: "Ajax is wel een stap vooruit t.o.v. Groningen."
Verslaggevert: "Ajax. Had ik al Ajax gezegd? "
Berg: "Ja, we hebben het al even over Ajax."
Verslaggevert: "Als Ajax belt, neem je dan de telefoon op?"
Berg: "Ja, dat moet wel. Anders weet ik niet of het Ajax wel is."
Verslaggevert: "Dus Ajax heeft je al gebeld? Ajax, bedoel ik. Uit Amsterdam. Had ik al Ajax genoemd?"
Berg: "Nee, ze hebben nog niet gebeld"
Verslaggevert: "Nog niet? En jullie zijn nu druk in onderhandeling met Ajax. Huntelaar gaat weg bij Ajax. Dan ben jij dus de vervanger bij Ajax. Had ik Ajax al genoemd?"
Berg: "Zucht"
Verslaggevert: "Mag ik nog 1x Ajax zeggen?"
Berg: "Ga je gang"
Verslaggevert: "Ajax."

Conclusie: Berg gaat naar Ajax. Zijn druk in onderhandeling.

cry
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:dat ie het goed kent zal allemaal best, maar dat is nog wat anders dan zeggen dat je grun alleen verlaat voor ajakkes omdat ajakkes een zweden een hype is en je er dan kennelijk goed op staat. dan is de mening van anderen belangrijker dan die van jezelf. dan ben je een vieze gore identiteitsloze meeloper.

Om, op basis van goede ervaringen van land- en exploeggenoten (Suarez, Silva en Lindgren), te kiezen voor een bepaalde club is toch niet raar? Dat gebeurt bij Heerenveen (en nu bij Groningen) toch ook? Je kunt toch pas een gefundeerde mening hebben over die club als je er zelf hebt gespeeld? Dat hij daarmee voor 'risicoloosheid' kiest klopt, maar Ajax is de afgelopen jaren nog wel een springplank geweest voor heel veel spelers die nu bij Europese (sub)toppers spelen. Dus los van het feit dat ik het ook een nare club vind, snap ik zijn keuze en argumentatie wel.

neeheeeee, lees nou eens wat ik schrijf man. zoals het daar staat kiest hij niet ajakkes vanwege de goede ervaringen van landgenoten, maar omdat landgenoten het zo leuk vinden en hij het dus ook maar leuk vindt.

En waarom denk je dat die landgenoten het zo leuk vinden? Heeeeeeeeel misschien omdat er relatief veel Zweedse profvoetballers bij Ajax gespeeld hebben waarna ze een stap omhoog hebben gemaakt naar een Europese (sub)topclub en er daarom relatief veel aandacht voor Ajax is geweest in de Zweedse media? 'Just a wild stab in the dark....' :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gelukkig maar, he Treesong? :8:

Quote:Zwaanswijk blijft toch bij NAC
Uitgegeven: 15 mei 2008 18:01
Laatst gewijzigd: 15 mei 2008 18:02

BREDA - Patrick Zwaanswijk blijft toch bij NAC. De 33-jarige verdediger wees vorige week nog een aanbieding voor een nieuw contract af omdat daaruit te weinig waardering sprak. Na een onderhoud met technisch directeur Earnest Stewart besloot Zwaanswijk donderdag alsnog te blijven. Hij ondertekent een contract voor een jaar in Breda, zo meldde de club op de website.

Tweede seizoen
Zwaanswijk kan een tweede seizoen 'verdienen' als hij komend jaar voldoende wedstrijden speelt. De voorwaarden die aan 'voldoende' zijn verbonden, zijn na het gesprek tussen Stewart en Zwaanswijk enigszins versoepeld om de waardering voor de verdediger te onderstrepen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: