The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Hamburg 2008
Mooie punten inderdaad, veel winners. Djoko ietsje ingezakt, Chela beter geworden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan weer een paar klasse punten van Djoko en de break, wat een niveau! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsarevic zwaar favoriet bij de bookies.
had ik niet verwacht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
21 winners voor djoko in de 1e set :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waarom niet deze week weer hem genomen :8:
Reply
buurs Wrote:Tipsarevic zwaar favoriet bij de bookies.
had ik niet verwacht.
bij mij ook...verwacht een simpele overwinning
Reply
Djokovic is geen goede gravelspeler. Moet het puur hebben van zijn wilskracht en talent, zeker op zo'n langzame baan als Hamburg. Dead
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Djokovic is geen goede gravelspeler. Moet het puur hebben van zijn wilskracht en talent, zeker op zo'n langzame baan als Hamburg. Dead
doe nou je ogen maar open...en geniet
Reply
Hij probeert mij te stangen Kolemans, maar hij heeft na al die tijd no niet begrepen wat ik bedoel #-o

Wat een ongelofelijk niveau van Djoko zeg, en Chela speelt ook absoluut niet slecht. Zelden zoiets gezien op gravel. Als hij zo blijft spelen, wint ie ook gewoon weer dit toernooi :eeeek:
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Tipsarevic zwaar favoriet bij de bookies.
had ik niet verwacht.
bij mij ook...verwacht een simpele overwinning
Bij mij niet en ik ga dan ook zeker geld op Montanes zetten.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij probeert mij te stangen Kolemans, maar hij heeft na al die tijd no niet begrepen wat ik bedoel #-o

Wat een ongelofelijk niveau van Djoko zeg, en Chela speelt ook absoluut niet slecht. Zelden zoiets gezien op gravel. Als hij zo blijft spelen, wint ie ook gewoon weer dit toernooi :eeeek:

Omdat jij een enorme droplul bent, die zichzelf wat hoger inschat dan hij werkelijk is, teveel praat en het woord draaikonterij een nieuwe dimensie gegeven heeft.

Djokovic is gewoon een topper op gravel....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Gelukkig praat jij totaal niet alsof je de waarheid in pacht hebt, met je scorebordjournalistiek =D>
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig praat jij totaal niet alsof je de waarheid in pacht hebt, met je scorebordjournalistiek =D>

IK HAAT JE
Reply
Wat een fantastische reeks toevoegingen weer aan dit forum Hakkuh
Reply
Press Conference with RAFAEL NADAL

Nadal - Starace 6:4, 7:6 (6)

Q: Do you feel you got better since Rome? Do you feel physically better?

NADAL: Physically I am usually better. It was a tough match. I did not practice too much in the last days. I had a problem with a blister in Rome. After that I had 3, 4 days off. I could not put the foot on the floor very well. My first day of practice was here in Hamburg when I arrived. I tried my best, but the preparation was very fast. I did not have too much time. Today, I probably did not play my best match on clay. But I am very happy because I was with very good attitude all the match.

Q: You can put the foot down?

NADAL: Yes, it is much better. It is not 100% but much better.

Q: Were you ready for a third set? You could have played a third set?

NADAL: For sure, why not.

Q: Were you surprised how fast the court was?

NADAL: The clay is a little different than in Monte Carlo and Barcelona. When you slice on the clay, it is a little different. You have to see how to arrive to the ball, for example when you arrive to the forehand, to the backhand, it is a little different, you have to move a little bit more safe. You don't slide that well. But I think tomorrow it is going to be much better for me.

Q: You had two very high quality matches against Andy before. Do you expect another one tomorrow?

NADAL: I had a very tough match in Australia and one in Madrid. So, yes. Andy is a big player, I know. He's always a very dangerous player. One of the best players of the world. I know I will have to play my best to beat him.

Q: Were you surprised about the news about Justine Henin?

NADAL: Surely, surprised. But she knows more than anyone how she feels. We have to respect her decision and support her, I think. It's an important loss for the sport and for tennis because she was No. 1, one of the best players of the world in the last years. So, disappointing for us.

Q: Do you ever think about resting this week?

NADAL: No. No. I know 4 weeks in a row is impossible but after Rome, I have to play here. I don't have more chances.

Q: You've been very complimentary about Andy Murray. What makes him so dangerous?

NADAL: He's a very talented player. He can do every shot. He can play defensive, he can play attack, good volleys, good slice, very good backhand. He changes the rhythm very well. I know he is a very tough player, a very complete player.

Reply
Gezellig hier, tijd om me er ook eens tegenaan te bemoeien :8:
Reply
Zullen we gaan rellen mindlight? :Big Grin
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Gezellig! :-({|=
Reply
om 11uur meteen twee hele belangrijke potten...
verdasco-ferrer en tipsarevic-montanes
Reply
vandaag moeten voor mij winnen:

federer 85% kans

verdasco 45% kans

kiefer 25% kans

seppi 40% kans

tipsa 50% kans

djoko 80% kans

safin 50% kans

nadal 70% kans

Reply
Tipsa geef ik veel meer dan 50%, voor de rest ben ik het wel met je eens.
Reply
mindlight Wrote:Tipsa geef ik veel meer dan 50%, voor de rest ben ik het wel met je eens.

ik heb het gevoel dat montanes wordt onderschat.
hij kan alleen op gravel tennissen en dat doet hij best aardig de laatste 2 jaar.

Reply
Idd, maar dit jaar vind ik het nog bijzonder matig wat hij laat zien. Daarbij verbaast Tipsa nog steeds.
Reply
buurs Wrote:vandaag moeten voor mij winnen:

Soderling 10% kans
Ferrer 60% kans
Davydenko 85% kans
Monaco 60% kans
Montanes 40% kans
Karlo 10% kans
Moya 50% kans
Murray 7,5% kans
Reply
wij hebben alles tegengesteld :eeeek: :8:

Reply
Tja, waar verbaast Tipsa dan mee? Met overwinningen op Beck en Blake? Lapentti en Mathieu was knap, toegegeven. En ik zeg ook niet dat ik Montanes als favoriet zie. Ik zeg alleen dat ik Montanes veel meer kans toedicht dan Betfair dat doet. Ik zou zeggen 1.7 voor Tipsa en 1.8/1.9 voor Montanes en niet 1.45 en 3...
Reply
buurs Wrote:wij hebben alles tegengesteld :eeeek: :8:
echt geen 1 partij hetzelde :eeeek:
ferrer, montanes en murray winnen....mag jij de andere 5 hebben
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:wij hebben alles tegengesteld :eeeek: :8:
echt geen 1 partij hetzelde :eeeek:
ferrer, montanes en murray winnen....mag jij de andere 5 hebben

nadal is het belangrijkst voor mij :8:

Reply
buurs Wrote:vandaag moeten voor mij winnen:

federer 85% kans

verdasco 45% kans

kiefer 25% kans

seppi 40% kans

tipsa 50% kans

djoko 80% kans

safin 50% kans

nadal 70% kans
Ik geef Djoko 95% kans, Nadal 85%, Safin 60% en Kiefer 35/40% voor de rest ben ik het ook wel eens...
Reply
met karlo weet je het nooit.
gister ook tig aces.
paar zwakke games djoko en het is over.

murray speelde gister goed en nadal was zwak.
ik baseer het op gister.

moya lijkt ook in goede doen.
dan zijn wedstrijden tegen safin 50/50 voor mijn gevoel.

kiefer kan dat tempo van davy normaal gesproken niet aan.
maar 35% is iets reeeler misschien.

wordt een interessante en belangrijke dag [-o<

Reply

Forum Jump: