The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Hamburg 2008
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:safin terug in de set..ongelofelijk maar waar
Waarschijnlijk weer door die uitbarsting :razz:
nee hoor alles behalve...
beetje scheids trekt hem van de baan
Reply
Ja was het beledigend Kooltje?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:safin terug in de set..ongelofelijk maar waar
Waarschijnlijk weer door die uitbarsting :razz:
nee hoor alles behalve...
beetje scheids trekt hem van de baan
Sure...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik noem het asociaal...ook een keer vlak voor de neus van ballenmeisje...omdat het Safin is vinden scheidsrechters het allemaal maar normaal
Reply
Ach, dit doet de helft van het circuit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Karlo breakt terug naar 2-2...het kan ivo!!
Reply
kooltje Wrote:ik noem het asociaal...ook een keer vlak voor de neus van ballenmeisje...omdat het Safin is vinden scheidsrechters het allemaal maar normaal

das als ie t op 3 meter van haar had gedaan was t minder erg geweest?
ach het hoort er gewoon bij, zolang hij er niemand pijn mee doet lijkt me weinig aan de hand.
Reply
Pfff, Djoko verslaat zich er ook al op. Misschien toch niet zo'n wanprestatie van Tommy dan :-k
Reply
Idd Mac, om hem daar nou voor van de baan te halen....
Reply
Dat was niet het enige...ik vind het belachelijk..maar jullie vinden het normaal..
Reply
Tjonge jonge zeg, Djoko... #-o

Het lijkt wel alsof iedereen minder gaat spelen tegen Djoko. Op HC en gras snap ik dat wel, maar op gravel...
Reply
Slechte pot zeg, bij Safin Moya, althans wat ik er nu van zie. Alleen maar fouten...
Reply
Ad Wim Wrote:Slechte pot zeg, bij Safin Moya, althans wat ik er nu van zie. Alleen maar fouten...
klopt...moya is ingezakt..speelde wel aardig
Reply
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge zeg, Djoko... #-o

Het lijkt wel alsof iedereen minder gaat spelen tegen Djoko. Op HC en gras snap ik dat wel, maar op gravel...

Deze snap ik niet zo...
Reply
hij bedoelt Karlo uiteraard
Reply
Sorry, ik bedoel Karlo in die tweede zin...
Reply
Haha ok, ik lees ook ff met half oog op t moment Wink Maar Karlo wordt altijd onderschat en is zo slecht echt niet. Volleert steengoed over het algemeen.
Reply
Het lijkt er inderdaad wel op, want Djoko slaat nu ook voornamelijk gewoon terug omdat ie denkt dat ie de rally wel even wint, maar hij moet de druk erop houden, want Ivo kan niet verdedigen...
Reply
Hup Marat, pak die set!
Reply
tb...spannend..niet goed...
kom op Carlos!
Reply
Op 2-0 zo'n makkelijke 2e service gewoon uit slaan #-o
Reply
Djoko heeft het gewoon echt zwaar :eeeek:

Karlo speelt gewoon goed, maar Djoko ondermaats. Kom op, je mag niet verliezen Djoko!
Reply
niveau moya daalt per seconde Sad
Reply
Klasse Marat, 6-3!
Reply
Heerlijk Safin :-({|=
Reply
En de set! Sterk gevochten. Laat ze maar lullen over je zogenaamde mentale zwakte!
Reply
jezus Carlos wat slecht dit...je stond er zo goed voor...kan nog steeds maar dan zal je hem weer moeten laten lopen
Reply
Ai Djoko, op 15-30 zo'n makkelijke 2e service uit slaan :|
Reply
prima ivo...iig een tb
Reply
Safin begint lekker, drie UEs en het is alweer 15-40 ](*,)
Reply

Forum Jump: