The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Hamburg 2008
kooltje Wrote:
andre Wrote:Het lijkt uit te draaien op een finale Kiefer-Moya. Dat had je een week geleden niet kunnen voorzien.
[-o<

Notworthy
Reply
Come on Andy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar Davy opeens zijn vorm terug vindt, heb ik toch liever Kiefer...

eens.

ik hoop dat nadal zijn vorm terug vindt [-o<
Dat zou ik ook maar hopen ja, al pakt hij Murray en Moya nog wel met rechts. Maar tegen Djoko moet hij er toch echt wel staan...
nu pakt hij moya ineens met rechts? gister dacht je nog dat de winnaar Safin/Moya gingen winnen van Nadal...
Volgens mij zei ik dat als er al iemand ging stunten, dat het dan de winnaar van die partij zou zijn...
ohh tuurlijk...
en van Djoko zou zeker geen stunt zijn...
Ik zou het zeker niet als stunt willen betitelen als Djoko van Nadal zou winnen nee. Jij wel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray wat doe je?
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar Davy opeens zijn vorm terug vindt, heb ik toch liever Kiefer...

eens.

ik hoop dat nadal zijn vorm terug vindt [-o<
Dat zou ik ook maar hopen ja, al pakt hij Murray en Moya nog wel met rechts. Maar tegen Djoko moet hij er toch echt wel staan...
nu pakt hij moya ineens met rechts? gister dacht je nog dat de winnaar Safin/Moya gingen winnen van Nadal...
Volgens mij zei ik dat als er al iemand ging stunten, dat het dan de winnaar van die partij zou zijn...
ohh tuurlijk...
en van Djoko zou zeker geen stunt zijn...
Ik zou het zeker niet als stunt willen betitelen als Djoko van Nadal zou winnen nee. Jij wel?

Een niet-gravelspeler die de gravelkoning verslaat? Dat lijkt mij per definitie een stunt ja.
Reply
Inderdaad, dan deed Starace het stukken beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
inderdaad...als ik je vorige week over Djoko en Nadal hoorde praten zou dat een stunt zijn...
Reply
Nou Nadal staat over een klein uurtje te douche..
Simon :x
Reply
Hahahaha, gaan jullie nou Triplexxx napraten? Undecided

En jullie luisteren/lezen net zo slecht als hij. Ik heb nooit gezegd dat Djoko een niet-gravelspeler is, ik heb gezegd dat het geen topper op gravel is, en daar blijf ik bij.
En nu gaan we het hebben over het woordje stunt. Ik vind het geen stunt als Federer of Djoko van Nadal winnen op gravel nee, hooguit verrassend of onverwacht...

Maar ik vroeg naar jouw mening, geloof ik? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahaha, gaan jullie nou Triplexxx napraten? Undecided

En jullie luisteren/lezen net zo slecht als hij. Ik heb nooit gezegd dat Djoko een niet-gravelspeler is, ik heb gezegd dat het geen topper op gravel is, en daar blijf ik bij.
En nu gaan we het hebben over het woordje stunt. Ik vind het geen stunt als Federer of Djoko van Nadal winnen op gravel nee, hooguit verrassend of onverwacht...

Maar ik vroeg naar jouw mening, geloof ik? :roll:

Dus mag ik niet reageren?
Reply
Jawel, waar zeg ik dat dan? Maar je reageert niet uit eigen overweging, je legt mij woorden in de mond. Die ook nog eens niet kloppen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik praat helemaal nooit iemand na...ik noem Djoko namelijk wel een topspeler op gravel...
Dat zei ik vorige week maandag al en ik bleek(zeker voor een groot deel) gelijk te hebben.
Ik zou het dus geen stunt noemen mocht Djoko winnen.
Vanuit jou interpertatie dat djoko niet top is op gravel kan je het noemen hoe je het wilt maar is het wel degelijk een verassing/onverwacht/stunt.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Zoals? Wat heeft hij voor wapens die Starace niet heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jawel, waar zeg ik dat dan? Maar je reageert niet uit eigen overweging, je legt mij woorden in de mond. Die ook nog eens niet kloppen...

1. Ik reageer wel vanuit eigen overweging
2. Ik leg jou geen woorden in de mond die niet kloppen.
3. Kijk post hiervoor richting Kooltje, over woorden in de mond leggen gesproken....
Reply
kooltje Wrote:Ik zou het dus geen stunt noemen mocht Djoko winnen.
Nou, dan zijn we het eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rafa speelt beter =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Ik zou het dus geen stunt noemen mocht Djoko winnen.
Nou, dan zijn we het eens.
je verandert dus snel van gedachte dat zei ik dus al
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Zoals? Wat heeft hij voor wapens die Starace niet heeft?

Ook dit zal ik je nog even uitleggen voor ik ga trainen.
In mijn ogen kan iemand met dezelde soort kwaliteiten maar waar de kwaliteiten minder groot zijn...eigenlijk niet winnen van die persoon.

Murray heeft andere kwaliteiten en zou op een topdag Nadal hiermee kunnen verslaan...Omdat Murray zijn kwaliteiten op gravel minder goed tot zn recht komen is deze kans echter miniem.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Jawel, waar zeg ik dat dan? Maar je reageert niet uit eigen overweging, je legt mij woorden in de mond. Die ook nog eens niet kloppen...

1. Ik reageer wel vanuit eigen overweging
2. Ik leg jou geen woorden in de mond die niet kloppen.
3. Kijk post hiervoor richting Kooltje, over woorden in de mond leggen gesproken....
1. Dus jij vindt Djoko een niet-gravelaar?
2. Jawel, want ik heb Djoko nooit een niet-gravelaar genoemd.
3. Ik leg Kooltje niets in de mond, ik herhaal zijn eigen woorden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad, ik ga niet weer pagina's vol posts teruglezen, want dan geef je er toch wel weer een draai aan waardoor een quote niet klopt.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Zoals? Wat heeft hij voor wapens die Starace niet heeft?

Ook dit zal ik je nog even uitleggen voor ik ga trainen.
In mijn ogen kan iemand met dezelde soort kwaliteiten maar waar de kwaliteiten minder groot zijn...eigenlijk niet winnen van die persoon.

Murray heeft andere kwaliteiten en zou op een topdag Nadal hiermee kunnen verslaan...Omdat Murray zijn kwaliteiten op gravel minder goed tot zn recht komen is deze kans echter miniem.
Ga nou niet denigrerend lopen doen, Kolemans, staat je slecht.

En leg me dan eens echt wat uit, wat voor wapens heeft Murray die Starace niet heeft, waarmee hij Nadal kan verslaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray komt er beter in trouwens, jammer van die break...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray kan een half court bal wegslaan en heeft betere volleys en een betere service
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Zoals? Wat heeft hij voor wapens die Starace niet heeft?

Ook dit zal ik je nog even uitleggen voor ik ga trainen.
In mijn ogen kan iemand met dezelde soort kwaliteiten maar waar de kwaliteiten minder groot zijn...eigenlijk niet winnen van die persoon.

Murray heeft andere kwaliteiten en zou op een topdag Nadal hiermee kunnen verslaan...Omdat Murray zijn kwaliteiten op gravel minder goed tot zn recht komen is deze kans echter miniem.
Ga nou niet denigrerend lopen doen, Kolemans, staat je slecht.

En leg me dan eens echt wat uit, wat voor wapens heeft Murray die Starace niet heeft, waarmee hij Nadal kan verslaan?

1 kwaliteit is sowieso een set/wedstrijd kunnen beslissen.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Ik zou het dus geen stunt noemen mocht Djoko winnen.
Nou, dan zijn we het eens.
je verandert dus snel van gedachte dat zei ik dus al
En jij leest niet wat ik schrijf, dat zei ik ook al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal gaat weer fouten maken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dit was natuurlijk wel te verwachten, dat Nadal nu weer goed gaat spelen...

Murray heeft vrij weinig in te brengen. Maar hij heeft ook geen wapens, hè Kolemans?
Murray heeft wel degelijk wapens...
Zoals? Wat heeft hij voor wapens die Starace niet heeft?

Ook dit zal ik je nog even uitleggen voor ik ga trainen.
In mijn ogen kan iemand met dezelde soort kwaliteiten maar waar de kwaliteiten minder groot zijn...eigenlijk niet winnen van die persoon.

Murray heeft andere kwaliteiten en zou op een topdag Nadal hiermee kunnen verslaan...Omdat Murray zijn kwaliteiten op gravel minder goed tot zn recht komen is deze kans echter miniem.
Ga nou niet denigrerend lopen doen, Kolemans, staat je slecht.

En leg me dan eens echt wat uit, wat voor wapens heeft Murray die Starace niet heeft, waarmee hij Nadal kan verslaan?

1 kwaliteit is sowieso een set/wedstrijd kunnen beslissen.
Murray een set/wedstrijd kunnen beslissen? Op gravel? :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fuck, 15-40 gemist door twee mishits :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: