The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:woensdag 14 mei 2008
Marcus Berg: AZ niet, Ajax wel
ROTTERDAM - Marcus Berg wil niet naar Alkmaar verhuizen. AZ zou belangstelling hebben, maar de FC Groningen-spits ziet een transfer niet zitten. Ajax daarentegen is een ander verhaal voor de Zweed.

Marcus Berg. FOTO PRO SHOTS
,,AZ is geen stap vooruit," verklaart Berg in Voetbal International. ,,Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer." De 21-jarige spits, die vorig jaar zomer overkwam van IFK Göteborg, kent een sterk seizoen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen scoorde hij liefst vijftien keer in 25 wedstrijden.

,,De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal." Berg, die in februari zijn debuut maakte voor de Zweedse nationale ploeg, is gecharmeerd van de Amsterdamse club. ,,Ajax is huge, zeker voor buitenlanders. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

,,Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Ik ben gelukkig bij FC Groningen en ben op de goede weg."

Van de AD-site, maar met een paar belangrijke verschillen t.o.v. het 'originele' bericht. Maar wie bedoelt hij met
de top 3? Die van dit seizoen of de 'traditionele' top-3?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
- Bij NEC zal Olsson zowiezo vertrekken denk ik. Zal wrs naar Engeland gaan.
- Muslu gaat weg, naar Kayserespor ofzo!
- Belangstelling voor Holman en Vadocz: Holman verwacht ik dat ie hier blijft, Vadocz zouden ze wel eens de hoofprijs voor kunnen vangen!
- Met een europees ticket in de zak acht ik de kans vrij redelijk aanwezig dat Lens blijft!
- Babos gaat misschien naar Grunn
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:woensdag 14 mei 2008
Marcus Berg: AZ niet, Ajax wel
ROTTERDAM - Marcus Berg wil niet naar Alkmaar verhuizen. AZ zou belangstelling hebben, maar de FC Groningen-spits ziet een transfer niet zitten. Ajax daarentegen is een ander verhaal voor de Zweed.

Marcus Berg. FOTO PRO SHOTS
,,AZ is geen stap vooruit," verklaart Berg in Voetbal International. ,,Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer." De 21-jarige spits, die vorig jaar zomer overkwam van IFK Göteborg, kent een sterk seizoen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen scoorde hij liefst vijftien keer in 25 wedstrijden.

,,De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal." Berg, die in februari zijn debuut maakte voor de Zweedse nationale ploeg, is gecharmeerd van de Amsterdamse club. ,,Ajax is huge, zeker voor buitenlanders. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

,,Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Ik ben gelukkig bij FC Groningen en ben op de goede weg."

Van de AD-site, maar met een paar belangrijke verschillen t.o.v. het 'originele' bericht. Maar wie bedoelt hij met
de top 3? Die van dit seizoen of de 'traditionele' top-3?

Denk je zelf dat hij Groningen wel wil verruilen voor NAC?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:woensdag 14 mei 2008
Marcus Berg: AZ niet, Ajax wel
ROTTERDAM - Marcus Berg wil niet naar Alkmaar verhuizen. AZ zou belangstelling hebben, maar de FC Groningen-spits ziet een transfer niet zitten. Ajax daarentegen is een ander verhaal voor de Zweed.

Marcus Berg. FOTO PRO SHOTS
,,AZ is geen stap vooruit," verklaart Berg in Voetbal International. ,,Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer." De 21-jarige spits, die vorig jaar zomer overkwam van IFK Göteborg, kent een sterk seizoen. In zijn eerste jaar bij FC Groningen scoorde hij liefst vijftien keer in 25 wedstrijden.

,,De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal." Berg, die in februari zijn debuut maakte voor de Zweedse nationale ploeg, is gecharmeerd van de Amsterdamse club. ,,Ajax is huge, zeker voor buitenlanders. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."

,,Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Ik ben gelukkig bij FC Groningen en ben op de goede weg."

Van de AD-site, maar met een paar belangrijke verschillen t.o.v. het 'originele' bericht. Maar wie bedoelt hij met
de top 3? Die van dit seizoen of de 'traditionele' top-3?

hij wordt geciteerd in het beircht van vi, dus dat je hoeft niet te proberen je gelijk te blijven halen. dat deze krant het anders opschrijft maakt dus niet meer uit.
Reply
"waf Wrote:hij wordt geciteerd in het beircht van vi, dus dat je hoeft niet te proberen je gelijk te blijven halen. dat deze krant het anders opschrijft maakt dus niet meer uit.

Ehm, tis vrijdagmiddag, dus leg mij even uit waar ik mijn gelijk probeer te halen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:lhet is vrijdag middag leg eens uit[

het is vrijdag middag. dus nee ik leg het niet uit.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:lhet is vrijdag middag leg eens uit[

het is vrijdag middag. dus nee ik leg het niet uit.

Dan beschouw ik het als niet-gefundeerde kritiek, want dat beoogde ik geenszins.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:lhet is vrijdag middag leg eens uit[

het is vrijdag middag. dus nee ik leg het niet uit.

Dan beschouw ik het als niet-gefundeerde kritiek, want dat beoogde ik geenszins.

je beschouwt maar een end raak. ik weet jouw beschouwingen inmiddels op juiste waarde te schatten.
Reply
Dat komt dus wel goed...
'Gat van 1,5 miljoen tussen bod en vraagprijs Suljemani' | Transfers
Vrijdag (red. vandaag) is er een nieuw gesprek gepland tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken.Dat zouden insiders binnen Ajax hebben gemeld aan Ajaxf-side.nl.

"Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen," aldus de anonieme bron. "Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden".
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Dat zouden insiders binnen Ajax hebben gemeld aan Ajaxf-side.nl.

Wel een betrouwbare bron!

De papieren sportweek meldt overigens dat Chelsea zich heeft gemeld heeft bij (in ieder geval) de zaakwaarnemers van Sulejmani.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
betrouwbare bronnen bestaan niet
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zeg ook niet dat het waar is, maar hier hecht ik dus echt weinig waarde aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:betrouwbare bronnen bestaan niet

Ik drink al jaren chaudfontaine, en geen centje pijn Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik drink al jaren chaudfontaine

[Image: gay.gif]
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Ik drink al jaren chaudfontaine

[Image: gay.gif]

Wat is er mis met bronwater drinken? Zou je ook es moeten doen met die dikke reet van je :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim kan wel eens de nieuwe centrale verdediger worden van Feyenoord zo meldt Marca. Volgens Marca heeft bestuurslid Gerard Kerkum reeds een gesprek gehad met de clubleiding van Chelsea voor een huurovereenkomst. De 25- jarige Israeliër die in Londen nauwelijks aan spelen komt zou in de belangstelling staan van meerde clubs maar Feyenoord zou de grootste kans maken.
Reply
Hoe Joods wil je ze hebben Undecided
Reply
Woutiknout Wrote:
Quote:Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim kan wel eens de nieuwe centrale verdediger worden van Feyenoord zo meldt Marca. Volgens Marca heeft bestuurslid Gerard Kerkum reeds een gesprek gehad met de clubleiding van Chelsea voor een huurovereenkomst. De 25- jarige Israeliër die in Londen nauwelijks aan spelen komt zou in de belangstelling staan van meerde clubs maar Feyenoord zou de grootste kans maken.

dat is de enige die niet staat te springen op de coolsingel volgend jaar. Undecided
Reply
Treesong Wrote:dikke reet van je

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Woutiknout Wrote:
Quote:Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim kan wel eens de nieuwe centrale verdediger worden van Feyenoord zo meldt Marca. Volgens Marca heeft bestuurslid Gerard Kerkum reeds een gesprek gehad met de clubleiding van Chelsea voor een huurovereenkomst. De 25- jarige Israeliër die in Londen nauwelijks aan spelen komt zou in de belangstelling staan van meerde clubs maar Feyenoord zou de grootste kans maken.

dat is de enige die niet staat te springen op de coolsingel volgend jaar. Undecided
Undecided :lol:

Als dit trouwens maar geen opgezet plan is van ajakkes en de knjb! :wink:
Reply
wanneer op de laatste speeldag degradatie voorkomen wordt?
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Westerveld en Polak zijn klaar met Sparta Rotterdam
18/05/2008 00:03

Sparta Rotterdam neemt afscheid van Sander Westerveld (foto) en Sjaak Polak. Voor de twee routiniers is er geen plaats meer op Het Kasteel.

Westerveld twijfelde zelf over een langer verblijf in Rotterdam. De doelman, die aanvankelijk werd binnengehaald als noodoplossing, was ontevreden over zijn eigen spel. In gezamenlijk overleg is besloten de samenwerking tot één seizoen te beperken. Westerveld wil zijn carrière het liefst in het buitenland voortzetten

Ook het aflopende contract van Polak wordt niet verlengd. De 32-jarige linkspoot, die enkele keren in aanvaring kwam met trainer Foeke Booy, moet na drie seizoenen bij Sparta een nieuwe club vinden.

Ik zou het niet erg vinden als Sjaak nog 2 jaartjes bij Feyenoord zou komen om de jonkies eens even wat 'sturm und drang' bij te brengen. Hij is toch gratis.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik krijg net een vreemd bericht binnen. Er zal morgen in de telegraaf iets staan over een eventueel omkoopschandaal van psv. Het hoe en wat weet ik ook niet, maar het komt van een redacteur van de telegraaf.

Ik ben benieuwd wat het is.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik krijg net een vreemd bericht binnen. Er zal morgen in de telegraaf iets staan over een eventueel omkoopschandaal van psv. Het hoe en wat weet ik ook niet, maar het komt van een redacteur van de telegraaf.

Ik ben benieuwd wat het is.
:eeeek: :eeeek:

Dat zou me wat zijn
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
kuiper Wrote:Ik krijg net een vreemd bericht binnen. Er zal morgen in de telegraaf iets staan over een eventueel omkoopschandaal van psv. Het hoe en wat weet ik ook niet, maar het komt van een redacteur van de telegraaf.

Ik ben benieuwd wat het is.


Ajax in de CL =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik hoor net weer dat er niets van waar is. De telefoon van degene die ik ken bij de telegraaf was misbuikt door één van zijn vrienden. Ik vond het al zo vreemd, maar het had met lemic gekund natuurlijk.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ajax schijnt Huntelaar 4M salaris per jaar te hebben geboden. Te belachelijk voor woorden natuurlijk. Luque is met 2M de één na best betaalde.. zal een lekker gevoel oproepen bij spelers als Suarez, Stekelenburg en Gabri dat een andere belangrijke speler zoveel meer gaat verdienen. En als je al toppers kunt vinden die voor NL competitie+UEFA Cup willen komen, dan zullen die zeker genoegen nemen met 'gewoon' 1 a 2M? Dat je Huntelaar graag wilt houden ok, maar dit lijkt me niet zo slim. Dead
Reply
'FC Twente klopt aan bij werkloze McClaren'
19/05/2008 09:18

Steve McClaren is de volgende coach die in verband wordt gebracht om bij FC Twente de vertrekkende Fred Rutten op te volgen. De voormalige bondscoach van Engeland is volgens The Guardian al gepolst.

McClaren is werkloos sinds hij werd ontslagen door de Engelse voetbalbond, nadat hij er niet in was geslaagd zich met de Engelsen te kwalificeren voor het EK van komende zomer.

De beoogde nieuwe trainer van de Tukkers zat zondag in De Arena op de tribune en zag Twente de voorronde van de Champions League bereiken.

Twente zou McClaren een paar dagen bedenktijd hebben gegeven om aan te geven of hij aan de slag wil in Enschede. Naast McClaren doken ook de namen van Adrie Koster (Ajax) en Morten Olsen (Denemarken) al op als mogelijke opvolgers van Rutten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:'FC Twente klopt aan bij werkloze McClaren'
19/05/2008 09:18

Steve McClaren is de volgende coach die in verband wordt gebracht om bij FC Twente de vertrekkende Fred Rutten op te volgen.

Ja, die kunnen ze nu wel betalen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ajax informeert naar Twente-verdediger Douglas
Uitgegeven: 19 mei 2008 12:07
Laatst gewijzigd: 19 mei 2008 12:53

AMSTERDAM - Ajax heeft officieel geïnformeerd naar de mogelijkheden om verdediger Douglas van FC Twente over te nemen. Dat deed de club bij Rob Cohen, de agent van de Braziliaan. "Bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet", zegt Cohen over de 20-jarige verdediger tegen wie Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar in de play-offs geen voet aan de grond kreeg.

Cohen tipte Ajax eerder over Douglas, maar de Amsterdammers gingen hier destijds niet op in, waarop Twente hem inlijfde. In de play-offs, waarin de Tukkers zich ten koste van Ajax plaatsten voor de voorronde van de Champions League, speelde de Braziliaan topscorer Huntelaar tot twee keer toe uit de wedstrijd. Ajax zou in hem nu de opvolger zien van de naar Atletico Madrid vertrekkende John Heitinga.

Paar miljoen
Hoeveel Douglas moet kosten is nog onbekend, maar Cohen rekent op 'een paar miljoen'. De voetballer heeft nog een doorlopend contract bij Twente tot medio 2010. Douglas zelf staat volgens Cohen open voor een transfer aangezien Ajax meer 'standing' zou hebben dan Twente. De club uit Enschede onthield zich maandag van commentaar op de interesse van Ajax in Douglas.

Stage
Douglas werd begin dit seizoen na een succesvolle stage vastgelegd door Twente. In totaal speelde hij deze jaargang twaalf competitieduels en vier play-offwedstrijden, waarin hij eenmaal scoorde. Ajax is niet de enige club die geïnteresseerd is in de jonge verdediger. Scheidend FC Twente-trainer Fred Rutten, die volgend seizoen hoofdtrainer van Schalke 04 is, zou Douglas naar verluidt graag meenemen naar Duitsland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: