The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Hewitt gaat goed, het eerste goede nieuws vandaag.
Reply
Ferrero geeft op! Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero geeft op....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Jeetje, dat is mooi zeg. Ook niet geheel onverwacht, maar wel heel vaak gekozen :razz:

Nu is het niet zo'n grote ramp dat Calleri een wanprestatie aan het leveren is, maar kom op zeg. Set verliezen van Fish op RG/gravel ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Past ook wel weer prima in deze week tot nu toe.
Het enige wat ik kan doen is uitkijken naar het einde van het gravelseizoen.
Reply
Tja, risicootje met Ferrero, al had ie natuurlijk wel een mooie loting...

Calleri, schaam je ajb en pak je niveau op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 sp's Fish :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gilles Simon, winnaar in Casablanca, gaat er hard af tegen Stephanek.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
fish pakt de set :lol:

die calleri :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik moet zeggen dat ik totaal niet wist dat hij geblesseerd was. Heb de laatste tijd ook niet zo actief gevolgd. Ach, gravel, en dan ihb Roland Garros, is bij mij altijd een drama, vanaf volgende ga ik weer serieus meedoen om de prijzen.
Reply
Idd vrij opvallend, Stepane gaat Robredo pakken!

Hewitt gaat ook erg makkelijk, blijkbaar toch niet zo blessee...

Jesse dubbele break achter :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:fish pakt de set :lol:

die calleri :dodgy:
Schandalig inderdaad, al was de 1e set dat ook en had ik dit ook wel verwacht. Maar fucking Fish joh, kom op! Ik hou me maar vast aan het feit dat Calleri altijd wel een zwak moment heeft in een partij. Hopelijk heeft ie dat nu gehad van 2-0 naar 2-4 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verkerk ook begonnen in Karlsruhe. Zal van hem moeten komen vandaag vrees ik.

Rare rukker is die Fish ook.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Fish kan natuurlijk wel serveren en als hij 64% 1e services slaat is ie toch best lastig te breaken. Maar goed, die break was er en je mag natuurlijk nooit 2x gebroken worden in een set door Fish op gravel. Voorheen kwam ie hier altijd alleen maar zijn geld ophalen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dracis 0 uit 7 in bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rodina zet schoonheid nu echt onder druk. Commentaar loopt weer eens voor op de beelden. is zo vaak bij de NOS. Hoop dat dit zo verholpen is bij Nadal- Bellucci. Wedstrijd waar ik erg naar uitkijk.

Verkerk wint eerste set van Cruciat met 6-2
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Jezus jezus jezus Calleri, ik hoop dat er lichamelijk iets met je is, anders mag je je heel hard gaan schamen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Rodina zet schoonheid nu echt onder druk. Commentaar loopt weer eens voor op de beelden. is zo vaak bij de NOS. Hoop dat dit zo verholpen is bij Nadal- Bellucci. Wedstrijd waar ik erg naar uitkijk.

Verkerk wint eerste set van Cruciat met 6-2
Dat was de eerste dagen alleen op Eurosport zo, en niet op de NOS. Maar nu dus blijkbaar wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breakt Darcis een keer, wordt ie meteen weer terug gebroken #-o

Sharapova overleeft even een 15-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
KUT CALLERI, waar ben je nou mee bezig man?! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish is een held!! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrero geeft op! Hakkuh


Hahahaha heerlijk nieuws! Alle toppers hadden hem
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er moet iets fysiek zijn met Calleri, anders kan ik dit echt niet verklaren. Dat hij niet 1-2-3 van Fish zou winnen, dacht ik wel, aangezien hij niet echt in vorm is, maar dit slaat echt nergens op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer pakt de beslissende break. regelmatige overwinning gaat dit worden, same as Davy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hewitt van 1-4 naar 6-4. Dat is een troost, daar had Calleri waarsch ook wel van verloren, dus dan scheelt het niet zo heel veel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan mist Calleri ook nog eens een 15-40, ongelofelijk, wat een wanprestatie ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu dan wel de break voor Fish, om gek van te worden Icon_evil
Je verdient ook niet, ongelofelijke loser!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Ferrero geeft op....

What the Fuck???? Tering Typhuszooi :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
En 6-2 Fish, maar Calleri zat er wel telkens dichtbij in de laatste games. Maar het blijft natuurlijk abominabel wat hij hier laat zien. Maar het kan natuurlijk nog wel, al heb ik er weinig vertrouwen meer in, 34 UEs ook al...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ferrero geeft op....

What the Fuck???? Tering Typhuszooi :letitallout: :letitallout: :letitallout:

:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: