06-05-2008, 10:34 AM
dat is wel ziek zeg :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Trainings resultaten
|
06-05-2008, 10:34 AM
dat is wel ziek zeg :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
06-05-2008, 11:17 AM
Drie stijgingen erbij:
Quote:Fabian Soluch Quote:Jazep Sivy Quote:Machiel van der Vegt Komende vrijdag staan er nog 4 op de nominatie om te stijgen... [-o<
Oh, my god, we bought Kenny!
09-05-2008, 10:13 AM
he, een ouderwets klaverjassertje... Geen vleugel gespeeld, maar toch gestegen...
Erik Lek (79539227) 26 jaar en 15 dagen, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is. Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 14-08-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 58 980 Loon: 23 445 ââ¬/week Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: matig
The great old Ludwig von...
09-05-2008, 06:14 PM
Hier een wingback omhoog. Mooi moment om hem te verkopen, maar dan hou ik maar drie competitie-waardige verdedigers over. Twijfel twijfel...
Hideki Muñoz (116381753) 23 jaar en 58 dagen, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 02-07-2008 Nationaliteit: Bolivia Total Skill Index (TSI): 11 070 Loon: 2 405 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: goed Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitmuntend Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
16-05-2008, 08:14 AM
2 stijgers. Ik denk dat ik die eerste er maar uit moet gooien, of nog 1 niveautje?
Nicolas Lavergne 21 jaar en 11 dagen, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is. Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider. Volgende verjaardag: 25-08-2008 Nationaliteit: France Total Skill Index (TSI): 7 670 Loon: 1 835 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig en mijn jongste trainnee Nicky Malle 17 jaar en 75 dagen, zwak in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Krachtig Volgende verjaardag: 22-06-2008 Nationaliteit: Danmark Total Skill Index (TSI): 2 210 Loon: 542 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: matig Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
16-05-2008, 10:00 AM
Ligt eraan of je er met uitmuntend substantieel meer voor krijgt, gitter. Ik ken de prijzen niet, maar ik denk dat je er een prachtige 17-jarige voor terug kunt halen.
Hier overigens noppes. Helwegen en Tange stijgen begin juni pas weer, dacht ik. Hoe staat het met jullie keepers, Boca en Box?
16-05-2008, 10:13 AM
Heb net mijn eerste keepert verkocht... speel nu met deze twee Bakke.. (niet zo ver als jullie maar ja... jullie spelen ook hoger :p)
Quote:Niran Chermon Keeperstool: 10.6540369359 Quote:Björn Svensson Keeperstool: 7.0223958228 Zit erover na te denken om Svensson weer te verkopen (volgende week goed) en daar een 17-jarig goed voor terug te kopen, heb nog zo'n 5 ton in kas zitten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
16-05-2008, 10:15 AM
Quote:Friedrich Widhalm 20 jaar en gepopt naar briljant, lekker. Helaas geen bijstats, dat is jammer. Moet ik deze knakker verkopen en het geld steken in versterkingen voor komend seizoen, die ik zeker nodig ga hebben? Marktconform zou ik er bijna 2 miljoen voor krijgen! Of gewoon doortrainen en in mijn hoofdmacht laten spelen, aangezien het ook een van mijn beste IMs is en ik toch nog wel even PM blijf trainen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-05-2008, 10:17 AM
Hoe goed is zijn vervanger ? Hoe sta je in de competitie, heb je hem nodig om kampioen te worden/niet te degraderen ? Ikzelf ben van mening dat alles ouder dan 21 te oud is om trainee te zijn. Aangezien zijn volgende pop pas op zijn 21e is duurt dat mijn inziens te lang. Verder heb je nu nog kans dat een andere trainer iets in hem ziet. Met zijn rampzalig ervaring is hij niet heel intressant voor niet PM-trainers.
Ik zou hem verkopen en het geld in een 17,5 jaar oude uitstekend met redelijk passen stoppen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
16-05-2008, 10:22 AM
Ik heb daarachter een paar gasten zitten met formidabel PM, wel een paar niveaus terug dus. Maar goed, ik ga dit jaar niet meer promoveren of degraderen dus het is nu niet nodig. Echter wil ik dit volgend seizoen wel gaan doen en daar heb ik toch echt wel zo'n sterke middenvelder voor nodig, onder anderen. Mijn andere twee basis-IMs zitten ook dicht tegen briljant aan (hebben zelfs al flink hogere TSIs dan deze), maar die zijn al 22 en die hou ik dus sowieso wel.
Ik heb inmiddels een paar goede jonkies met uitstekend PM en redelijk en zelfs goed passen, maar als ik deze verkoop, kan er inderdaad wel eentje bij. Ik ben alleen bang dat ik dan wel flink inboet op het middenveld komend seizoen, aangezien zo'n nieuwe trainee een lange termijninvestering is... Ik ga er even over denken, bedankt voor je advies iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-05-2008, 10:39 AM
je kunt ook overwegen om een seizoen korte pass te trainen. Jouw topper stijgt dan sowieso 2 en grote kans zelfs 3 levels. Plus natuurlijk je andere spelers en wellicht heb je wat cash om nog een paar trainees erbij te halen.
Met korte pass kun je als je wilt 18 man trainen (dan is t echter openingen maken)
16-05-2008, 11:09 AM
Jeremy van Wieren (195119131)
19 jaar en 29 dagen, zwak in vorm, gezond Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Snel Volgende verjaardag: 07-08-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 970 Loon: 375 ââ¬/week Eigenaar: Laveloos FC Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: matig
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
16-05-2008, 08:52 PM
Valentin Dermendzhiev
TSI = 2 880, 17 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: slecht Vleugelspel: formidabel Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: zwak Staat ook meteen in de verkoop voor 150k.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
23-05-2008, 09:14 AM
Petteri Tamminen (189980169)
18 jaar en 17 dagen, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is. Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. Volgende verjaardag: 26-08-2008 Nationaliteit: Suomi Total Skill Index (TSI): 18 460 Loon: 8 010 ââ¬/week inclusief 20% bonus Club: Bokken FC Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: briljant Spelmaken: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatten: rampzalig
23-05-2008, 09:24 AM
Dietger Pierre (148527394)
21 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider. Volgende verjaardag: 24-05-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 7 410 Loon: 1 116 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: de kooltjes Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
23-05-2008, 09:43 AM
18 jaar keepert naar goed... te koop voor hoofdprijs van 199.000, indien niet verkocht zal hij doorgetrained worden..
23-05-2008, 09:49 AM
Positiespel +4:
Wordt ook nog even doorgetraind: Bence Zengei TSI = 23 970, 22 jaar en 8 dagen, goed in vorm Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: wonderbaarlijk Passen: uitstekend Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Deze week net gekocht voor 2,9Mio, meteen een pop en wordt doorgetraind. Jesse Reijerse TSI = 21 130, 22 jaar en 62 dagen, slecht in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: wereldklasse Passen: uitstekend Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: matig Overbodig, staat op de TL voor 999.000 euro. Jurriaan Mettes TSI = 4 490, 20 jaar en 100 dagen, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed Uit de jeugdopleiding, bijna een seizoen getraind op pm, zeer hoog in verdedigen en scoren, gezien zijn TSI: Patriek Bouwer TSI = 2 620, 18 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
23-05-2008, 09:54 AM
Mijn volgende naar briljant, deze zal echter zeker blijven:
Noah Clayton [1 maal een kaart gekregen] TSI = 11 340, 23 jaar en 26 dagen, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: matig Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
23-05-2008, 10:17 AM
@Muk: Lekker die Jesse die je voor 2,9 mil hebt gehaald, ook al had ik eerst mijn twijfels. Die Patriek is leuk voor de TSI maar 3 verschillende hoofdstats waar je geen reet aan hebt.... Je traint hem nog even door ?
23-05-2008, 10:30 AM
volgende week popt mn reserve keeper naar 18 en uitmuntend, die zal dan verkocht gaan worden
23-05-2008, 11:24 AM
stilte voor de storm hier. Volgende week als t goed is, mijn topperste trainee ooit op zijn 19e naar bovennatuurlijk vleugel
23-05-2008, 11:32 AM
Vleugelspel + 7 :eeeek:
Siebe Hartgring TSI = 20 610, 23 jaar en 65 dagen, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Koppen] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: wonderbaarlijk Scoren: matig Spelhervatting: zwak VÃÂctor Velamines TSI = 17 050, 21 jaar en 98 dagen, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Melchior van Saenredam TSI = 10 230, 20 jaar en 94 dagen, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Sabah Haddad TSI = 420, 18 jaar en 75 dagen, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Ignats Auzià â à ¡ TSI = 4 640, 18 jaar en 73 dagen, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: uitstekend Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Ruben Verneert TSI = 1 190, 17 jaar en 95 dagen, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: goed Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Erik Rusch TSI = 410, 20 jaar en 29 dagen, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos Verneert is een skilltrade die erop staat voor 199k (aankoop 66k), en Haddad had U21 potentieel voor Irak maar die mag ook weg. vraagprijs 25k
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
23-05-2008, 11:53 AM
wtf.... Dat is een record volgens mij. Slechts 1 speler niet gestegen =D>
23-05-2008, 09:51 PM
Box Brother Wrote:@Muk: Lekker die Jesse die je voor 2,9 mil hebt gehaald, ook al had ik eerst mijn twijfels. Die Patriek is leuk voor de TSI maar 3 verschillende hoofdstats waar je geen reet aan hebt.... Je traint hem nog even door ? Voor Jesse zou ik nu 3,5Mio kunnen krijgen, maar ik heb hem volgend seizoen nodig, dus hij blijft. Patriek staat ook op de TL voor 299.000 euro. die zit heel erg hoog in verdedigen en scoren. Je kan hem alleen gebruiken als een verdedigende mid of als verdedigende aanvaller. Ik zie wel of ie verkocht wordt. Ik ga hem niet doortrainen, hij zou dan mijn elfde trainee worden....daarnaast zou hij dan in de beker moeten spelen, en daarvoor vind ik zijn stats te laag. Hopelijk is die gek er, die zich laat leiden door die hoge TSI.
24-05-2008, 11:32 AM
Twee stijgers waaronder mijn trots. Hij heeft al goed ervaring voor zijn 20ste :
Wicher Driessen TSI = 45 850, 19 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm Heeft goed ervaring en is een slecht leider Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: zwak Wedstrijden voor nationale U-20 team: 17
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
25-05-2008, 08:11 PM
Mukkus Wrote:Box Brother Wrote:@Muk: Lekker die Jesse die je voor 2,9 mil hebt gehaald, ook al had ik eerst mijn twijfels. Die Patriek is leuk voor de TSI maar 3 verschillende hoofdstats waar je geen reet aan hebt.... Je traint hem nog even door ? Patriek Bouwer verkocht voor 347.000 euro..... :-"
29-05-2008, 09:57 AM
Antidote Wrote:Twee stijgers waaronder mijn trots. Hij heeft al goed ervaring voor zijn 20ste : Wat een topper. =D> Wat zijn je plannen met hem?
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
30-05-2008, 09:08 AM
2 man...
Snorri Veturliðason (169094244) 19 jaar en 105 dagen, goed in vorm, gezond Ik spreek Icelandic! Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Volgende verjaardag: 06-06-2008 Nationaliteit: ÃÂsland Total Skill Index (TSI): 33 300 Loon: 4 476 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 1 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: zwak Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: rampzalig Scoren: slecht Spelhervatting: zwak en Stanisà âaw Paczeà âºniak (153220482) 21 jaar en 92 dagen, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Volgende verjaardag: 19-06-2008 Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 8 170 Loon: 2 518 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: gittermaster Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
30-05-2008, 09:20 AM
Weer terug in NL en meteen verblijd worden met een stijger. Denk dat ik deze maar de verkoop in gooi, kan er een vervanger met specialty gehaald gaan worden.
Carlo Attonio (142603280) 21 jaar en 91 dagen, matig in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider. Volgende verjaardag: 20-06-2008 Nationaliteit: Italia Total Skill Index (TSI): 42 210 Loon: 8 346 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Sjeffer Utd Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: briljant Passen: slecht Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
30-05-2008, 10:18 AM
Quote:Niran Chermon (181258406) We trainen deze door tot wereldklasse denk ik...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|