The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Lapentti heeft het moeilijk in zijn eigen game. Kom op joh, ik wil meer punten Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis breakt lapentti Icon_evil

falla dichtbij setwinst in de tb :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, Lapentti leek ook al niet overtuigend tegen Reynolds, dan is Gulbis in vorm natuurlijk een lastig verhaal.
Reply
Falla van *5-3 naar *5-6 in de tb :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:Tja, Lapentti leek ook al niet overtuigend tegen Reynolds, dan is Gulbis in vorm natuurlijk een lastig verhaal.

Ziet er idd niet best uit Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dan gaat Benneteau er met de 2e set vandoor. ](*,) !

Falla, Faler!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tripplexxx Wrote:NOS heeft een contract voor het centre court. En in de eerste week betekent dat veel potjes van Franse spelers en speelsters. Dat wordt dus genieten van Mauresmo, Bartoli en Monfils. =D> :|

Ad Wim Wrote:Oke, ik dacht dat ze ook Lenglen wel live hadden, maar blijkbaar dus niet.

Beste alwetende Tripplexxx, hoe kan het dan dat je nu op de NOS Nadal live hebben, die op Lenglen speelt? :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis mist een belangrijk bp op 4-4 in de 2e set. Gulbis ook al 31 UEs in twee sets...
Ook wel redelijk wat winners echter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu wel de break. Einde verhaal voor Nico, jammer maar helaas.
Reply
Prima Gulbis.

Falla lijkt het ook weer op de rails te hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Falla de tb van de tweede set niet wist te winnen...
Prima Gulbis...had niet anders verwacht na wat ik gister zag...
Hopen dat falla de vifde set kan pakken al zal benneteau dan wel weer wakker zijn
Reply
Lapentti 4 winners en 22 UE, schaam je !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Llodra-Bolelli gaat nu beginnen, een van de belangrijkste van de dag. Maar nu overal Nadal op tv, en dat zal nog wel zo blijven tot ze klaar zijn :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Llodra-Bolelli gaat nu beginnen, een van de belangrijkste van de dag. Maar nu overal Nadal op tv, en dat zal nog wel zo blijven tot ze klaar zijn :|
Nadal is over een uurtje klaar...
Reply
ook in de derde set de break voor Gulbis..prima =D>
Reply
Pleuris Lapentti, 15 punten te weinig, had zeker op 30 gerekend. Nog maar 4 man over en Bolelli gata het ook zwaar krijgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Pleuris Lapentti, 15 punten te weinig, had zeker op 30 gerekend. Nog maar 4 man over en Bolelli gata het ook zwaar krijgen
heb er nog maar 2 over dus zeur niet :lol:
Reply
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Pleuris Lapentti, 15 punten te weinig, had zeker op 30 gerekend. Nog maar 4 man over en Bolelli gata het ook zwaar krijgen
heb er nog maar 2 over dus zeur niet :lol:

Lol, lekker veel risico genomen Kooltje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wel ongelooflijk dat Gulbis ineens zo staat te tennissen. Vooraf had ik getekend voor Gulbis als tegenstander van Nico in de derde ronde. :x
Reply
Die Gulbis is ook een rare knakker. Presteert het hele jaar nog geen reet en nu vanuit het niets ineens 4e ronde RG. En ik heb verdomme nog even aan hem gedacht, gezien zijn loting en prijs, maar gezien zijn recente prestaties maar niet genomen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Pleuris Lapentti, 15 punten te weinig, had zeker op 30 gerekend. Nog maar 4 man over en Bolelli gata het ook zwaar krijgen
heb er nog maar 2 over dus zeur niet :lol:

Lol, lekker veel risico genomen Kooltje
vind je dat echt?
Ik vond het moeilijk...kon maar weinig mensen vinden die "zeker" twee/drie rondjes gingen winnen. Dan kom je toch al snel op Davydenko/Ferrer...maar spelers als Almagro, Nalbandian, Berdych, Andreev, Gonzalez had ik weinig vertrouwen in voor het toernooi al.
Aangezien ik denk dat Federer gaat winnen wilde ik hem zeker hebben. om het risico niet te groot te maken als Nadal het toernooi zou winnen moest ik hem erbij nemen...en het kon een keer met budget.
niemand anders dit overwogen?
Reply
Ad Wim Wrote:Llodra-Bolelli gaat nu beginnen, een van de belangrijkste van de dag. Maar nu overal Nadal op tv, en dat zal nog wel zo blijven tot ze klaar zijn :|

Llodra [-o<
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Llodra-Bolelli gaat nu beginnen, een van de belangrijkste van de dag. Maar nu overal Nadal op tv, en dat zal nog wel zo blijven tot ze klaar zijn :|
Nadal is over een uurtje klaar...
Nou, het lijkt snel te gaan, maar ook simpele overwinningen duren altijd vrij lang bij Nadal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Stille Wrote:
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Pleuris Lapentti, 15 punten te weinig, had zeker op 30 gerekend. Nog maar 4 man over en Bolelli gata het ook zwaar krijgen
heb er nog maar 2 over dus zeur niet :lol:

Lol, lekker veel risico genomen Kooltje
vind je dat echt?
Ik vond het moeilijk...kon maar weinig mensen vinden die "zeker" twee/drie rondjes gingen winnen. Dan kom je toch al snel op Davydenko/Ferrer...maar spelers als Almagro, Nalbandian, Berdych, Andreev, Gonzalez had ik weinig vertrouwen in voor het toernooi al.
Aangezien ik denk dat Federer gaat winnen wilde ik hem zeker hebben. om het risico niet te groot te maken als Nadal het toernooi zou winnen moest ik hem erbij nemen...en het kon een keer met budget.
niemand anders dit overwogen?

ik 100%, was tot 15minuten voor de deadline nog aan het twijfelen. Uiteindelijk voor mijn huidige team gekozen. Federer/Nadal was voor mij de makkelijkste weg naar 340pnt en handhaving op mijn stevige positie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kom op Llodra...kan zeker als je van Berdych kan winnen...
Reply
Met Nadal en Davy haal ik hopelijk 290 punten. Federer en Nadal is denk ik 340 punten, Dat betekent dat ik een aantal spelers moet hebben die meer dan 50 punten scoren. Lapentti, Bolelli en Soderling doen dat denk ik wel. Maximo nog 10 punten en Andreev 7 en ik ga meer punten halen dan Kolemans (hoop ik haha)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja hoor, Falla terug gebroken als hij voor de set serveert. Die gozer is het ook goed aan het verkloten vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Met Nadal en Davy haal ik hopelijk 290 punten. Federer en Nadal is denk ik 340 punten, Dat betekent dat ik een aantal spelers moet hebben die meer dan 50 punten scoren. Lapentti, Bolelli en Soderling doen dat denk ik wel. Maximo nog 10 punten en Andreev 7 en ik ga meer punten halen dan Kolemans (hoop ik haha)

Met Nadal en Ferrer haal ik hopelijk 290punten............. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Met Nadal en Davy haal ik hopelijk 290 punten. Federer en Nadal is denk ik 340 punten, Dat betekent dat ik een aantal spelers moet hebben die meer dan 50 punten scoren. Lapentti, Bolelli en Soderling doen dat denk ik wel. Maximo nog 10 punten en Andreev 7 en ik ga meer punten halen dan Kolemans (hoop ik haha)
jij hebt dan ook een van de sterkste teams inderdaad...
ik zal de weekwinst ook niet pakken maar wel top 5
Reply
falla ](*,)
Reply


Forum Jump: