The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Haha, PHM is het weer eens keihard aan het verkloten. Schwank wordt ietsje beter, maar PHM is zoveel slechter gaan spelen. Weer een typische PHM-pot gaat dit worden Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chardy wint vrij eenvoudig, dan moet hij Almagro maar gaan pakken :|

PHM al 2 mp's gehad maar goed weggewerkt door Schwank, TB nu.
Schwank speelt heel goed nu, PHM redelijk maar niet zo goed als in het begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een fantastische TB, bijna alleen maar mooie punten Notworthy

Petje af voor Schwank ook, hoe hij op die eerste 4 mp's speelde =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwank :cry:

18 puntjes is natuurlijk prima, maar ik had hem toch wel iets meer kans gegeven tegen Mathieu.

Morgen weer twee hele belangrijke potten die mij dichterbij weekwinst kunnen brengen; Melzer-Monfils en Wawrinka-Gonzalez. Monfils moet dit toch 'gewoon' winnen zou je zeggen, Waw-Gonzo kan alle kanten op wat mij betreft..

Wawrinka [-o<
Reply
Oh en Steppie mag Robredo eraf slaan. Hakkuh
Reply
grr moet tot half drie werken. Precies tijdens mijn twee krakers! Moet ik ze via mobiel volgen. Hoezo spanning?
Come on ferrer en gonzo!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De mooiste pot van de dag (Waw-Gonzo) is weer op een buitenbaan verdomme! Hewitt-Ferrer ben ik wel benieuwd naar al denk ik toch dat Ferrer dat in straight gaat winnen.
En Federer-Ancic kan ook wel aardig worden...

Zoveel spelers heb ik niet meer over, dus hup Davy! :|

Voor de poll wel weer belangrijke potjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We gaan zo los, maar eerst een hele trits dubbels en wat dames. Waw-Gonzo de tweede partij op Court 2.
Reply
Toch wel mooi om te zien, dat ze de vrouwenpartijen constant als eerste zetten. Die wil toch vrijwel niemand zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo-Wawrinka wordt wel echt een rete-belangrijk potje. De winnaar hiervan haalt namelijk vrij zeker 50 punten...

Er vanuit gaande dat Davy 90 punten haalt en Almagro 50 met het wegvallen van Nalbi daar, kan mijn keuze voor Davy wel eens verkeerd gaan uitpakken als Gonzo hier wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat wordt dus voor Wawje juichen Ad. :razz:
Reply
Kuznetsova lijkt weinig zin te hebben om tijd te verspelen en breakt meteen. Als Sharapova nou ook even opschiet, hoef ik niet te lang te wachten op Monfils.
Reply
Uiteraard! Ik zie hem ook nog steeds als de favoriet. Die moeite die Gonzo met Andujar had...
En Wawrinka nog geen set verloren van toch twee lastige tegenstanders. Maar goed, het zal toch aan de vorm van de dag liggen...

Eens kijken wat Betfair vindt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Kuznetsova lijkt weinig zin te hebben om tijd te verspelen en breakt meteen. Als Sharapova nou ook even opschiet, hoef ik niet te lang te wachten op Monfils.
Voor Monfils ga ik ook al met je meejuichen voor de poll!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Reply
Bij bwin 1.50 zelfs voor Wawrinka, en 2.25 voor Gonzo. Dat wordt wedden Haggeman, aangezien je er zo van overtuigd bent!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mijn steun gaat uit naar fernando! Heb vertrouwen in mijn favo tennisser. Hopelijk kan hij het waarmaken! Opschieten nu met die vrouwenpotten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Zojuist gedaan :oops:

Maar ik ga nog steeds wel juichen voor Wawrinka hoor. Dat geld is dan een troost Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zit nu op werk. Beetje met mobiel aan het prutsen, kan helaas niet wedden. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Zojuist gedaan :oops:

Maar ik ga nog steeds wel juichen voor Wawrinka hoor. Dat geld is dan een troost Wink

:o Icon_evil
Reply
haha jij wordt rijker ad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Azarenka nou even doorbeukt, kunnen we Hewitt-Ferrer gaan kijken.
Maar Schiavone is helaas een bijtertje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer-Hewitt wordt een veegpartij ben ik bang.

Steppie is trouwens nipt favoriet tegen Robredo bij Unibet, toch wel opvallend.
Reply
Bij bwin en Betfair ook, vind ik niet zo opvallend. Stepanek gaat dat gewoon winnen denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop het, Robredo mag er wel uit.
Reply
Wie denkt er trouwens nog meer dat Davy wel eens kan gaan stunten tegen Roger in de halve?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat Davy eerst maar eens van Ferrer winnen Ad, wordt al lastig zat.
Reply
Dat wel, maar ik zie hem toch wel als duidelijke favoriet gezien zijn vorm dit jaar. En Davy wordt elk jaar beter lijkt het en vorig jaar zat ie er al zo dichtbij tegen Federer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wie denkt er trouwens nog meer dat Davy wel eens kan gaan stunten tegen Roger in de halve?

Davy tegen Roger is hetzelfde als Roger tegen Nadal. Ze kunnen het spannend maken, maar uiteindelijk wint laatstgenoemde.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: