The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
2e bp [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pfff, Wawrinka is ook maar matig hoor, maakt wel heel veel makkelijke foutjes. Zeker 3 deze game...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer klasse weggewerkt, maar Gonzo maakt geen fout :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut, deuce

kansen voor gonzo, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nope, beiden klasse weggewerkt met winners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, Gonzo laat zich meeslepen na een call waar ie het niet mee eens is. Daar gaat zijn streak :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een makkelijke backhandmisser op gp :|

Hewitt 4-1 achter Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een makkelijk backhandmisser, bp #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4e bp van de game

nu pakken!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pfff, Wawrinka Wawrinka toch. 7 UEs al deze set, kom op nou eens man. Je gaat het hier verdomme toch niet weggeven hè?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hewitt en wawje gaan even helemaal mis nu. een 5e set zie ik ze beide verliezen. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit gaat wel een van de grootste chokes (of comebacks voor Tripplexxx) van het jaar worden als Wawrinka hier verliest.
Niks aan de hand tot 7-5 6-2 3-0 en sindsdien nog maar 2 games gepakt en Gonzo 9 :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat verschil in niveau bij monfils-melzer en waw-gonzo is lachwekkend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die zijn allebei natuurlijk ook lachwekkend. Monfils moet wel even winnen voor de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk weer een makkelijk game voor Wawrinka, nu breaken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk weer eens een stukje RG meepikken, maar wat een rampweek is dit geworden zeg....
Reply
mindlight Wrote:Eindelijk weer eens een stukje RG meepikken, maar wat een rampweek is dit geworden zeg....
Dat krijg je als je niet voor Nadal gaat Wink

Maar juich maar mee voor Wawrinka, dat maakt je week iets minder dramatisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt verliest de 4e set en zal er nu ook wel afgaan. Dan moet Stepa het maar doen overmorgen...

Ginepri breakt weer, prima =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa Federer/Nadal waren de 2 zekere finalisten voor mij, het gaat erom wat er daartussen gebeurt, dat is volledig misgegaan. :8:
Reply
Weer deuce en weer geen bp voor Wawrinka, dit gaat mis :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waw werkt paar bps weg! break 'm nu wel zelf dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri wint, dat zijn iig weer knaken en belangrijk voor de poll.

Maar dat zijn schrale troosten als Gonzo hier alsnog wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, Ferrer zijn tweede waarschuwing en dus penalty point en zomaar de game voor Hewitt :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wéér deuce op service Gonzo en wéér geen bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit gaat lekker zeg...Robredo naar huis en Gonzalez, ferrer en Monfils in de problemen =D>
Reply
monfils wordt zwaar weggespeeld. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben ik weer, waarom zendt NOS die kutwedstrijd van Monfils uit terwijl er een prachige 5-setter op Lenglen wordt gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kooltje Wrote:Dit gaat lekker zeg...Robredo naar huis en Gonzalez, ferrer en Monfils in de problemen =D>
Je weet dat Gonzo 2-0 in sets en 3-0 in games achter stond?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Ben ik weer, waarom zendt NOS die kutwedstrijd van Monfils uit terwijl er een prachige 5-setter op Lenglen wordt gespeeld
Omdat ze er geen reet van snappen daar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zouden Ad en Triplexxx hier meer van weten? :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: