The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Rus en Hogenkamp beiden weer een rondje verder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup gulbis! (hier had lapentti moeten staan)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vooral hup Ivanovic, dan kunnen we naar de partij van de dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Djoko :-({|=
Reply
Djoko pakt de set uiteindelijk op zijn 12e bp, dat moet een flinke schreeuw van opluchting opgeleverd hebben :eeeek:

Ivanovic gaat gelukkig hard =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
viel mee, hij was behoorlijk rustig. speelt ook aardig als een dweil! nadal net de baan op
Reply
Echt?! Ik ben niet aan het kijken, maar volgens de statistieken heeft ie 26 winners en 10 UEs, dat zijn behoorlijke cijfers!

Hij delft in de tweede set tot nu flink het onderspit trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gulbis een break voor. Haha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Had maar niks gezegd :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
die 26 winners zijn voor gulbis toch? Ik had het over djokovic. Speelt niet heel slecht hoor maar hij lijkt een beetje ongeinspireerd en snel geirriteerd maar hij breakt nu wel weer terug.
Reply
Almagro begint goed =D>
Reply
Het is toch voornamelijk de service van Almagro die het gaat bepalen tegen Nadal, dat zag je meteen in de eerste game al. In de rally legt ie het 9 van de 10 keer af...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:die 26 winners zijn voor gulbis toch? Ik had het over djokovic. Speelt niet heel slecht hoor maar hij lijkt een beetje ongeinspireerd en snel geirriteerd maar hij breakt nu wel weer terug.
1e set Djoko 26 winners, 10 UEs. Gulbis 34 winners, 22 UEs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op met die aces Nico, je moet wel even bijblijven en iig 12 games halen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waardeloos dit.
Reply
Haha, nogal een verschil met wat je net zei :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja maar het verschil tussen zijn eerste en tweede servicegame is toch ook groot? Dit waren geen gescoorde punten van Nadal maar allemaal missers van Nico.
Reply
Ik vond die eerste game ook niet geweldig. Je zag al meteen dat hij goed moet serveren; toen won hij de game door servicewinners...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En een aantal punten. MAar de rallies daarna waren zeer matig.
Reply
Ik heb Nico toch wat te hoog ingeschat vrees ik, met 14 games...
Ik dacht dat de huidige ace-leader wel wat makkelijker door zijn games zou gaan en iig 1 TB zou spelen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, dit worden er 6 als ie zo doorgaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb Nico toch wat te hoog ingeschat vrees ik, met 14 games...
Ik dacht dat de huidige ace-leader wel wat makkelijker door zijn games zou gaan en iig 1 TB zou spelen :|

Ach Adje, onze beslissing zal toch vallen in de wedstrijd van Federer... Dat wordt echt wel een overwinning in 3 of 4 sets voor Roger...
Reply
cruijff Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb Nico toch wat te hoog ingeschat vrees ik, met 14 games...
Ik dacht dat de huidige ace-leader wel wat makkelijker door zijn games zou gaan en iig 1 TB zou spelen :|

Ach Adje, onze beslissing zal toch vallen in de wedstrijd van Federer... Dat wordt echt wel een overwinning in 3 of 4 sets voor Roger...
Dat zit er inderdaad dik in, maar je weet het niet dit toernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, het is nu wel duidelijk een geval van kleine broertje tegen grote meneer zeg, wat een afstraffing weer... Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic heeft het toch wel erg zwaar zeg...
Reply
Tja, Gulbis is natuurlijk ook wel on fire, maar hopelijk wint Djoko wel in 3, dan hebben we iig de juiste keuze gemaakt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 6-1 Sad

Almagro ook maar 33% 1e service, dat is veel te laag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb hem op minder dan 33,5 games staan bij unibet in combinatie met Almagro minder dan 30.. Moet nu een 6-2 worden de 3e set #-o
Reply
Dat zou best wel eens kunnen hoor als hij hier de TB wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: