The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Overdune Wrote:Maar aan de andere kant, als het toernooi verder gaat zoals het tot nu toe gaat, haalt Monfils mss wel de halve finale. :o :razz:

:o
Reply
centre court Wrote:ferrer-monfils wordt 6-1 6-0 6-1.

:o
Reply
Overdune Wrote:Lach maar niet te hard, spelen tegen Monfils op CC afgeladen met Fransozen..

:razz:
Reply
Xtragaap4de Puke gloryhunters
Reply
Ad Wim Wrote:Dit niveau haalt hij toch niet altijd meer dit jaar, maar dan nog vond ik het heel erg goed. Boven zichzelf uitstijgen lijkt me voor jongens als Federer, Djoko en Nadal sowieso zeldzaam aangezien het voor hen genoeg is om op de toppen van hun kunnen spelen en dat halen ze vaak ook wel in belangrijke wedstrijden, zeker in de grote toernooien.
Maar ik vond het het beste tennis dat ik gezien heb van RG tot nu toe. 3 sets lang aanvallen, beuken en winners slaan, zonder enige verslappingsmomenten. Constant de druk erop houden, elke bal was diep en voornamelijk op de backhand, zodat Gonzo geen moment het initiatief kon nemen. Ik vond het echt verrassend goed. Ik heb alleen maar een stukje van de wedstrijd tegen Montanes gezien en ik had niet gedacht dat hij dit niveau had.

En die medical time-out heb ik dan even gemist. Dat verandert de zaak wel iets, maar dan nog moet je het wel even doen.

Ben het volledig met je eens :eeeek: ....

Ik heb dit jaar veel gezien van Federer. Heb in eerdere topics al gezegd dat me dit jaar twee dingen opvallen aan Federer. 1. Zijn forehand was niet zo dwingend en hij maakte hier voor zijn doen verschrikkelijk veel fouten mee. 2. Zijn service was lang niet zo dwingend en zijn percentages waren te laag.

Federer met Nadal vergelijken is appels met peren vergelijken. Nadal moet het hebben van lange rally's en weinig fouten. Heeft veel terug, beweegt goed en speelt heel zwaar. Dat deed hij afgelopen dagen nagenoeg perfect en dus zijn alle subtoppers er genadeloos afgetikt ( overigens allemaal zonder dwingende services).

Federer moet het hebben van goed serveren en vervolgens met zijn forehand het tempo bepalen, oplopen en dominant zijn. Een goede Federer slaat zelden een backhand in zijn eigen servicegames, juist omdat hij als geen ander zijn service kan sturen. dat deed hij dus vandaag erg goed. Eerste set was dramatisch, daarna zag ik de oude Federer weer terug. zeker het beste wat hij mijns inziens dit jaar heeft laten zien. Gonzalez deed namelijk niet zo heel veel fout in set 2 en 3. In set 4 was hij wat aan het klagen, maar dat deed niks af aan het goede tennis van Fedex.

Nadal wint overigens van iedereen altijd gemakkelijk op gravel, behalve van Federer. Omdat Federer als enige een spelletje heeft waar Nadal moeite mee heeft. Federer zal topfit moeten zijn, fantastisch moeten serveren en veel afwisselen. Alleen dan heeft hij een kans.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Bij winst van nadal pak ik een zilveren plak en vergroot ik mijn voorsprong in het algemeen klassement tot meer dan 400punten op de nummer 2....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer bevestigde mijn indruk, ik las net in het AD dat hij al naar de finale kijkt. Waarom zou hij verliezen van Monfils? daar heb ik nog nooit van verloren. Als ik goed speel win ik van Nadal, het zal in ieder geval anders worden dan de laatste twee jaar...aldus Federer...

Jij gaat het ook gewoon doen Roger!
Reply
Ik ga ook uit van toernooiwinst van Federer idd, en als het even meezit gaat Djokovic de schade deze week verder beperken.
Reply
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Moeilijk hè, iemand feliciteren.
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Moeilijk hè, iemand feliciteren.
nee hoor...ben ik vaak als eerste mee...

ik irriteer me er alleen aan, en dat is niet persoonlijk, dat mensen hier ineens 10x zoveel zeggen, ineens wel kunnen quoten als ze winnen/gelijk hebben.
Alle respect voor Ad Wim in deze...goed of slecht hij lult de oren van je kop =D> , tuurlijk zijn dan de berichten negatiever maar dat is juist mooi.
Reply
Ik zal je van harte feliciteren als het zover is OD, gewoon zoveel pech hebben met Wawrinka en alsnog de weekwinst halen, is heel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja ik was hier de afgelopen dagen amper te vinden, maar dat heeft te maken met zeer vervelende prive omstandigheden. Vanaf vandaag ben ik echter weer volledig aanwezig.

edit: Dit om even aan te geven dat het niets met FTM te maken heeft, want als mijn aantal posts daarmee gerelateerd zou zijn, zou ik een negatieve postcount hebben denk ik Wink

En idd, Ad blijft gewoon lullen, klasse =D>
Reply
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Moeilijk hè, iemand feliciteren.
nee hoor...ben ik vaak als eerste mee...

ik irriteer me er alleen aan, en dat is niet persoonlijk, dat mensen hier ineens 10x zoveel zeggen, ineens wel kunnen quoten als ze winnen/gelijk hebben.
Alle respect voor Ad Wim in deze...goed of slecht hij lult de oren van je kop =D> , tuurlijk zijn dan de berichten negatiever maar dat is juist mooi.

En ik was de eerste die jou vertelde dat je niet moest opgeven en dat het jaar nog lang is na je gemiste week, een tijdje terug. Als ik dan blij ben (dat gegloryhunt moet je natuurlijk een beetje doorheen kijken) dat ik zó terug kom na m'n gemiste week in Hamburg, vind ik het een beetje flauw dat je zo reageert.
Reply
En van mij mag Federer ook absoluut het toernooi winnen, het is hem zo ongelofelijk gegund. Die ene titel (samen met de Olympics) die nog ontbreekt in zijn prijzenkast. Hij is voor mij al de beste tennisser aller tijden, maar als hij RG wint, krijgt het nog meer glans en zullen vele criticasters dit toch ook niet meer kunnen ontkennen.

Ik vrees echter dat het niet gaat gebeuren... :|
Op de een of andere manier verstart Federer altijd als hij dichtbij een graveloverwinning op Nadal zit. Dat was vorig jaar zo op RG, dat was dit jaar zo in MC en Hamburg. Hopelijk is dat dit jaar niet zo, al lijkt Nadal wel zijn beste graveltennis ooit te spelen hier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht ook dat Kolemans op Haggie doelde. Als hij een goede week heeft, hoor je hem daarover. Als hij een slechte week heeft, blijft hij maar herhalen hoeveel hij wel niet voorstaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Moeilijk hè, iemand feliciteren.
nee hoor...ben ik vaak als eerste mee...

ik irriteer me er alleen aan, en dat is niet persoonlijk, dat mensen hier ineens 10x zoveel zeggen, ineens wel kunnen quoten als ze winnen/gelijk hebben.
Alle respect voor Ad Wim in deze...goed of slecht hij lult de oren van je kop =D> , tuurlijk zijn dan de berichten negatiever maar dat is juist mooi.

En ik was de eerste die jou vertelde dat je niet moest opgeven en dat het jaar nog lang is na je gemiste week, een tijdje terug. Als ik dan blij ben (dat gegloryhunt moet je natuurlijk een beetje doorheen kijken) dat ik zó terug kom na m'n gemiste week in Hamburg, vind ik het een beetje flauw dat je zo reageert.
Dat is waar inderdaad...
kwam mij even de neus uit en jij was nu inderdaad degene die het op dat moment deed terwijl ik jouw daar niet op aan moet vallen!
Reply
Rus gaat beginnen aan haar kwartfinale, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Xtragaap4de Puke gloryhunters

Moeilijk hè, iemand feliciteren.
nee hoor...ben ik vaak als eerste mee...

ik irriteer me er alleen aan, en dat is niet persoonlijk, dat mensen hier ineens 10x zoveel zeggen, ineens wel kunnen quoten als ze winnen/gelijk hebben.
Alle respect voor Ad Wim in deze...goed of slecht hij lult de oren van je kop =D> , tuurlijk zijn dan de berichten negatiever maar dat is juist mooi.

1. ad heeft nooit iets te gloryhunten :8:

2. zijn leven bestaat alleen uit het forum en "studeren" :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Rus gaat beginnen aan haar kwartfinale, hup!
eerste set met 6-3 verloren...
Reply
Maar 3-0 voor in de tweede =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar 3-0 voor in de tweede =D>
prima inderdaad...4-1 inmiddels
Reply
En 6-1!

En de nummer 1 geplaatst lijkt er uit te vliegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 4-2 in de derde =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM Rus....op naar je tweede gs-overwinning!
Reply
Klasse! =D>
Reply
Klasse Rus =D>

Maar mijn favoriet ligt eruit Icon_evil Lykina is zo'n leuk meisje, die volg ik sinds Rosmalen vorig jaar en gaat er zeker komen.
Reply
lik ina
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:lik ina
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
origineel he :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:lik ina

:lol: Was het maar zo'n feest Wink
Reply


Forum Jump: