The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
mindlight Wrote:
buurs Wrote:lik ina

:lol: Was het maar zo'n feest Wink

hoezo?

heet jij Ina? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
er zijn zeker geen heren partijen :roll:
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:lik ina

:lol: Was het maar zo'n feest Wink

hoezo?

heet jij Ina? :8:

Neuj, maar haar gun ik d'r lolletje wel :-({|=
Reply
Djoko-Nadal om 13 uur morgen en ik moet om 1315 uur weg en kom pas rond 18 uur thuis :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hopelijk laten ze het op de livestream zien
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Djoko-Nadal om 13 uur morgen en ik moet om 1315 uur weg en kom pas rond 18 uur thuis :cry:
:lol:
hoe krijg je dat toch voor elkaar?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Nadal om 13 uur morgen en ik moet om 1315 uur weg en kom pas rond 18 uur thuis :cry:
:lol:
hoe krijg je dat toch voor elkaar?

24 uur per dag en 7 dagen per week thuis.
en dan komt er zo'n match op en moet ie weg Undecided

je gaat toch niet werken Ad??? :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko-Nadal om 13 uur morgen en ik moet om 1315 uur weg en kom pas rond 18 uur thuis :cry:
:lol:
hoe krijg je dat toch voor elkaar?
Tja tv opnames, die kan ik toch niet laten schieten.

En het wordt toch niet spannend denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TV opnames? Audities voor het programma "help mijn man is student"? :8: :wink:
Reply
Zoiets...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee vertel? Of juist niet natuurlijk, maar een spelletjes programma als Lingo ofzo?
Reply
Ik zal wel eens goed kijken vanuit Hilversum vandaag dan :-({|=
Reply
ik denk dat ad naar jensen gaat.

lingo wel heel erg [gay]
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom zou ik in godsnaam naar Jensen gaan? Dit is meer een programma voor iemand als jij...

En lingo is inderdaad [gay]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu ben ik ook nieuwsgierig ad....
denk dat zowel djoko als monfils de eerste set pakken om met 3-1 te verliezen...
Reply
Je hoort het vanmiddag Kolemans, eerst even kijken hoe het gaat, of ik het wel wil delen... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je hoort het vanmiddag Kolemans, eerst even kijken hoe het gaat, of ik het wel wil delen... :|
deal or no deal!
Reply
Zoek het wat hogerop graag zeg! Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met het mes op tafel?
Twee voor twaalf?
Reply
dat je überhaupt naar hilversum gaat ipv tennis kijken... :roll:

nog 1 gokje: sportjournaal Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik weet het :razz:

je vriendin heeft je opgegeven voor: help, mijn vriend is klusser!!!

aangezien je hele dag op het forum zit, natuurlijk weinig tijd om je huis te verbouwen \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mwa tennis kijken lijkt me nou ook niet het allerbelangrijkste. Bespaart m hopelijk een frustrerende middag :-k
Reply
sorry ik onderschat je Wink...
is het programma dagelijks op tv?
is het de afgelopen zeven dagen minsten 1x geweest?
Reply
buurs Wrote:dat je überhaupt naar hilversum gaat ipv tennis kijken... :roll:

nog 1 gokje: sportjournaal Undecided
En dan zeg je dat mijn leven alleen maar uit tennis en het forum bestaat. Volgens mij zou jij je bruiloft nog verplaatsen om Nadal te zien spelen cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:sorry ik onderschat je Wink...
is het programma dagelijks op tv?
is het de afgelopen zeven dagen minsten 1x geweest?
Het is de afgelopen zeven dag niet geweest volgens mij en het is ook niet dagelijks op tv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik geef het op!
Reply
mindlight Wrote:Mwa tennis kijken lijkt me nou ook niet het allerbelangrijkste. Bespaart m hopelijk een frustrerende middag :-k
Frustrerend zal het niet worden, althans niet voor FTM. Ben benieuwd wat SP in de poll heeft, maar ik denk net als ik ook gewoon Nadal in 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogmaal Kolemans, je hoort het vanmiddag. Ik wil eerst kijken of mijn optreden goed genoeg is om met jullie te delen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok 1 vraag nog Ad, gaat het even duren voor het wordt uitgezonden of kunnen we het op korte termijn verwachten?
Reply
Ik hoor het vanmiddag, maar ik gok zo tussen 1 en 2 maanden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: