03-06-2008, 09:03 PM
Doe er al aan zoveel mee, sorry ik sla deze over...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
grote forum ek-poule
|
03-06-2008, 09:03 PM
Doe er al aan zoveel mee, sorry ik sla deze over...
04-06-2008, 08:30 AM
Heb geld overgemaakt gister, gitter!
Heb ook m'n bet verzekerd op unibet, heb niet meer verder gezocht naar betere quotes. HUP NED & ROE :8:
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
04-06-2008, 08:31 AM
Is tie weer....
Tussenstand qua betaling en geretourneerde formulieren, 2 dagen voor verstrijken van de deadline. 6 juni is dus de deadline voor betaling en retournering. Groen is al betaald en sheet binnen Blauw is alleen sheet Rood is alleen betaald Zwart is nog niets Anti Assyss BB Bierteam.net Bocaloca Box Chiel Montagne Davydoff Deshotas Dommel Dre Ekslem EJR Feits Flixieluv Gerben Zonderland Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Joep Kennemerland Kooltje Kuiper Legion Mac Mitch Mukkus Ricochan Sjeffer Tim Treesong Tripplexxx Vietjes Waf
The great old Ludwig von...
04-06-2008, 09:28 AM
Vanavond gaat het goedkomen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
04-06-2008, 11:07 AM
Ekslem Wrote:Vanavond gaat het goedkomen! Hier ook vanavond. Ik werk de hele dag al met cijfers, dus 's avonds kan ik ze niet meer zien... ![]()
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
04-06-2008, 11:13 AM
Betaling vandaag gedaan Gitter...
04-06-2008, 11:26 AM
Kan pas thuis overmaken gitter... als ik er vandaag aan denk... anders wordt het morgen ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
04-06-2008, 12:19 PM
Goed om te zien dat iedereen die een formulier heeft ingestuurd al betaald heeft, behalve Box, maar dat komt vanavond of morgen (geen probleem). Top!!! =D>
Berend, jij hebt betaald, maar ik heb nog geen uitslagen van jou he. ![]() Nu dus al zeker 22 deelnemers. Ik verwacht dat we minimaal op de 25 uitkomen. Ik zal zaterdag als de deadline verstreken is, hier de excell sheet met alle uitslagen plaatsen, zodat iedereen m even kan uploaden. De formules zijn dusdanig dat je alleen de score in de blauwe balk hoeft in te voeren en als t goed is rekent ie dan alle punten automatisch uit. [-o< Alleen de landen die doorgaan en de open vragen moeten handmatig berekend worden. Uiteraard zal ik regelmatig een tussenstand posten, dus zelf bijhouden is niet noodzakelijk. Voor de duidelijkheid: Eerste plek: 50% Tweede plek: 30% Derde plek: 20% Anti Assyss BB Bierteam.net Box Deshotas Dommel Dre (Dre, kan je m nog eens sturen in een "normale" excel sheet, kan de jouwe niet openen (anders ff in word kopieren) Feits Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Kennemerland Kooltje Kuiper Legion Mac Ricochan Sjeffer Tim Treesong Waf Bocaloca Chiel Montagne Davydoff Ekslem EJR Flixieluv Gerben Zonderland Joep Mitch Mukkus Tripplexxx Vietjes Van bovenstaande in t zwart heb ik nog niets, maar van een aantal weet ik zeker dat dit nog binnen gaat komen.
04-06-2008, 01:42 PM
gittermaster Wrote:Berend, jij hebt betaald, maar ik heb nog geen uitslagen van jou he. Goed, he? Dat is tenminste sociaal. Ik ben er mee bezig, uiterlijk morgen heb je het binnen. Aangezien ik geen MS Excel heb, moet ik het in Open Office doen, ik hoop dat het dan goed overkomt. Anders zou ik het eventueel vrijdag nog op het werk kunnen doen.
May The Schwartz Be With You
04-06-2008, 01:49 PM
Berend Botje Wrote:gittermaster Wrote:Berend, jij hebt betaald, maar ik heb nog geen uitslagen van jou he. Opslaan als .xls kan toch? Dan moet het goedkomen volgens mij.
04-06-2008, 02:09 PM
Ja, dat weet ik wel, maar ik heb het idee dat het niet altijd goed gaat. Omgekeerd gaat het ook wel eens mis, is mijn ervaring. We zullen zien.
May The Schwartz Be With You
04-06-2008, 05:09 PM
Betaald en ingediend... NL ligt er bij mij al in de eerste ronde uit, maar goed. We zien 't wel!
04-06-2008, 10:43 PM
Betaald en voorspellingen worden morgen opgestuurd.
Hup Oostenrijk!
Oh, my god, we bought Kenny!
05-06-2008, 09:05 AM
Gitter,
Ik heb je al een mail gestuurd met de uitslagen ingevuld. Gisteravond heb ik 15 euro overgemaakt, dus moet je vandaag of morgen binnen hebben.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
05-06-2008, 09:06 AM
@Gitter: mag ik je nog een wijziging sturen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
05-06-2008, 09:11 AM
Nog pokeraars die een side poule willen doen voor een x aantal $$??
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
05-06-2008, 09:30 AM
1 dag voor deadline!
TOV gisteren 4 veranderingen. Ekslem en Flixieluv hebben sheet in gevuld en betaald. Mukkus heeft betaald en vandaag komt sheet (status Berend) edit: inmiddels ook sheet binnen Joep heeft sheet ingeleverd en vandaag komt de betaling. (status Box) Waf zijn betaling is niet doorgekomen, wegens teksten die mijn bank (ABN) niet kon verwerken. ![]() Anti Assyss BB Bierteam.net Box Deshotas Dommel Dre Ekslem Feits Flixieluv Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Joep Kennemerland Kooltje Kuiper Legion Mac Mukkus Ricochan Sjeffer Tim Treesong Waf Bocaloca Chiel Montagne Davydoff EJR Gerben Zonderland Mitch Tripplexxx Vietjes @ Eslem: Ja hoor, als je dat vandaag doorgeeft is dat geen probleem
05-06-2008, 09:34 AM
vandaag betaald ... komt van postbankrekening dus hoop dat je het voor het weekend binnen hebt...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
05-06-2008, 07:41 PM
zooo das toch al een aardig groepje bij elkaar
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
05-06-2008, 11:54 PM
Opgestuurd en betaald....pfew. #-o
06-06-2008, 10:03 AM
Heren,
van alle ingezonden formulieren heb ik de betalingen binnen... =D> =D> Ik kreeg vanmorgen een mail van EB dat hij nog mee wilde doen. Als zijn betaling morgenochtend binnen is, komt hij er ook nog bij. Ook kreeg ik van 2 vrienden van mij een verzoek om mee te doen en voor hun geldt t zelfde. Morgen ochtend het geld binnen en ze doen ook mee. Als alles binnen is zal ik hier alles posten. Onderstaande mensen die aan hebben gegeven mee te willen doen, verwacht ik geen inzending meer van. Toch nog een redelijk grote club. Ik heb er zin in. Anti Assyss BB Bierteam.net Box Deshotas Dommel Dre Ekslem Feits Flixieluv Gerben Zonderland Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Joep Kennemerland Kooltje Kuiper Legion Mac Mukkus Ricochan Sjeffer Tim Treesong Waf Bocaloca Chiel Montagne Davydoff EJR Mitch Tripplexxx Vietjes
06-06-2008, 12:00 PM
Shit, helemaal vergeten. Was in de veronderstelling dat de deadline morgen was, dus had ik vandaag ingeruimd om deze toto (en nog 'n x-aantal) in te vullen.
Als 't nog mogelijk is, doe ik vandaag nog wel ff de sheet opsturen en 't geld overmaken. Anders: pech gehad. :wink:
06-06-2008, 12:22 PM
is goed Chiel, als ik m vandaag retour krijg en morgen het geld erop staat doe je nog mee
![]()
06-06-2008, 01:18 PM
Vandaag wordt het ingevuld en stuur ik een betalingsbewijs naar gittermaster.
06-06-2008, 02:47 PM
EB Sports Wrote:Vandaag wordt het ingevuld en stuur ik een bankgarantie naar gittermaster.
Oh, my god, we bought Kenny!
06-06-2008, 08:47 PM
gittermaster Wrote:is goed Chiel, als ik m vandaag retour krijg en morgen het geld erop staat doe je nog mee Nice. Sheet zou je binnen moeten hebben en het geld is ook - als het goed is - overgemaakt. :wink:
06-06-2008, 10:06 PM
Het is me gelukt. Is het goed aangekomen bij jou, gittermaster?
06-06-2008, 10:46 PM
Eb en Chiel,
Beide zijn binnen. Eb; betalingsbewijs is niet te lezen, maar ik geloof je wel hoor : ![]()
|
« Next Oldest | Next Newest »
|