Threads: 131
Matador! Wrote:4-0 winst en Lovejoy speelt gelijk, waardoor ik weer 3 punten voor sta. Deze week een relatief makkelijk programma, dus hoop eindelijk weer eens een MOTW te pakken. Verder weer rustig op zoek naar keepers en middenvelders.
Zelfde hier. 2-1 gewonnen, de nummer 2 laat punten liggen en ik stijg nu zelf naar 2 op 3 punten achter 1. Inmiddels lening 2 afgelost waardoor de uitgaven weer acceptabeler vormen aannemen en doordat mijn stadion deze week op 40.000, volgende week op 44.000 en de week erna op 52.000 en 60.000 staat worden de inkomsten ook alsmaar hoger. :8:
Ik heb nog 1 aankoop tegoed en dat wordt of een topverdediger of een topspits.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 46
Ik heb 2-0 gewonnen. Wanneer kan ik spelers kopen?
Economists do it with models...
HT-Moker Wrote:Ik heb 2-0 gewonnen. Wanneer kan ik spelers kopen?
Duurt meestal een week, volgens mij.
Threads: 22
Zrlf 3-1 gewonnen en door een gelijkspel van de nr.2 ben ik nog maar 2pnt van hem verwijderd.
Cruijf helaas 2-1 verloren met een CM op doel.
3-0 gewonnen en nog steeds op plaats 2. Voor de drie promoplaatsen gaat het bij ons tussen 4 ploegen, dus 3/4 kans dat ik daar bij zit.
verloren met 2-1
Threads: 312
1e nederlaag van het seizoen... met en 3-0 ook. Wonderbaarlijk genoeg verloren de nrs. 2 en 3 ook waardoor ik aan kop blijf. Nummer 4 doet nu helaas ook weer mee.
Threads: 27
1-2 winst en blijf met 3 punten voor op de 1e plaats. Binnenkort haalt mijn 21-jarige LB als eerste speler waarschijnlijk de 90/100 score. Is dit uitzonderlijk (zie ze namelijk vrijwel niet op de transferlijst)? Hoe zit dat bij jullie?
Matador! Wrote:1-2 winst en blijf met 3 punten voor op de 1e plaats. Binnenkort haalt mijn 21-jarige LB als eerste speler waarschijnlijk de 90/100 score. Is dit uitzonderlijk (zie ze namelijk vrijwel niet op de transferlijst)? Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb een middenvelder met rating 92 en eentje met rating 90, maar die gaan allebei nog niet weg.
Threads: 31
Na 2 weken vakantie zonder dat iemand mijn team heeft overgenomen sta ik 'gewoon' 3de, met 1 punt achterstand op nr. 2 en 10 op de nr.1
In die periode 8 overwinningen, 2 gelijke spelen en 1 nederlaag. De enige minpunten zijn de lage condities en moraal van mijn selectie...
EDIT: WTF??? Wil ik een bod uitbrengen op een keeper, krijg ik het volgende bericht: Quote:We feel that you need to play a few more games before we will allow you to put players up for transfer. Come back when you have played a few more matches
:eeeek: :eeeek: :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Ik kan mn ogen niet geloven. Vannacht GRATIS aangetroken:
Peter Dew
Club Fee: 17.4M
Special Skills: 90/100
Side Skills die max zijn: 80/80/90
Verder 2 skills op 70 maar nog niet gemaxt.
Betaal hem wel het absurde salaris van 2.700 per wedstrijd maar aangezien hij me in de aanschaf geen rooie rotcent heeft gekost maakt me dat niet veel uit want ik heb ff uitgerekend dat ik hem nu na 1851 wedstrijden 5 miljoen heb betaald en voor dat geld had ik hem zeer graag aangetrokken!
Verder een keeper van 20 gekocht voor 3 ton en (ook gratis) een 26-jarige LB club fee 3.2M special skills 80/100 met maxed side skilss 70/90 binnengehaald. Hem verkoop ik denk ik meteen door zodat ik er 3 miljoen winst op maak.
Ook nog mn wedstrijd ondanks een rode kaart met 4-1 gewonnen dus ik kan wel spreken van een topnacht vind ik zelf!
Weer 3-0 gewonnen en doordat de nummer 1 verloren heeft sta ik zoweer 1e. =D>
EB staat overigens nog 1 puntje boven de degradatiestreep in divisie 1... van hem horen we voorlopig niks dus.
Threads: 22
Dat is het nadeel van divisie 1. Iedereen kan meekijken hoe je presteerd. Het is ook wel tekenend voor EB.
Ik heb 1 speler op 91 en 3/4 van mijn selectie zowat op 80-90. De helft is nu helemaal gemaxed. De spelers met de beste stats hou ik en de rest kan oprotten.
Zelf 5-0 gewonnen bij de nr.6 en daardoor geklommen naar plek 2. Moet nu tegen een grote concurrent nr.4
Met Cruijff wilt het niet geheel lukken. 2-1 verloren van de nr.1. Te veel blessures, kaarten en te kleine selectie om echt te kunnen stunten.
2-1 uit gewonnen. Sta nu nog 4de, maar het verschil is slechts 3 punten met de nr1 en 2 punten met de nr 2 en 3. Dus er kan nog van alles gebeuren
In mijn squad heb ik:
2 spelers met een rating 91.
1 speler met een rating van 90.
2-1 gewonnen en er veranderd niks in de stand. Nog 2 overwinningen deze week en de MOTW is eindelijk binnen....
Dre Wrote:2-1 uit gewonnen. Sta nu nog 4de, maar het verschil is slechts 3 punten met de nr1 en 2 punten met de nr 2 en 3. Dus er kan nog van alles gebeuren
Succes tegen de nummer 2 vannacht. Ik hoop dat je dik wint, dan druk je die vervelende Blobbies onder de promo-streep. :8:
Iemand intresse in een friendly? liefst zo snel mogelijk...
ik heb weer verloren...ppffff
Peter Wrote:Iemand intresse in een friendly? liefst zo snel mogelijk...
Ik speel alleen friendlies in het weekend met mijn jonkies/B-team, dus daar mag je wel een uitnodiging voor sturen. Waarom eigenlijk zo snel mogelijk?
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Iemand intresse in een friendly? liefst zo snel mogelijk...
Ik speel alleen friendlies in het weekend met mijn jonkies/B-team, dus daar mag je wel een uitnodiging voor sturen. Waarom eigenlijk zo snel mogelijk?
Omdat ik zo snel mogelijk mn spelers met slechte moraal blij wil maken. Bij iedereen moraal op 10 vind ik wel mooi staan. Ik daag je uit voor zaterdag!
Peter Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Iemand intresse in een friendly? liefst zo snel mogelijk...
Omdat ik zo snel mogelijk mn spelers met slechte moraal blij wil maken. Bij iedereen moraal op 10 vind ik wel mooi staan. Ik daag je uit voor zaterdag!
Das prima. Als je de spelers met slecht moraal in de basis zet tijdens de zaterdagnachtupdate levert dat touwens 1 moraalpunt op en samen met de oefenpotjes die ik dan speel hou ik ze altijd tussen de 7 en 10. Voor reservespelers is dat niet erg, aangezien hun tijd nog wel komt. :8:
Inmiddels in 2 weken van plek 17 naar plek 8 gestegen, gaat niet onaardig, alleen dat stadion... zucht...
The great old Ludwig von...
Weer gewonnen (2-0) en nog steeds op nummer 1 en doordat Dre gewonnen heeft van de nummer 2 heb ik nu 1, 3 en 4 punten voorsprong op de achtervolgers, maar ik heb nog een potje voor de boeg tegen de nummer 19, dus die 3 punten zitten wel in de tas...(maar ik treed toch maar op volle oorlogsterkte aan). MotW voor 99% zeker, want zelfs een gelijkspel is nog wel genoeg. :wink:
Nog iemand interesse in een keeper. Heb m er sonds vanmiddag op staan en al 4 x geboden. Hij kost 3 miljoen. Is nu 3 x 3,9, 1 x 3,5 en 1 x 3,3 miljoen geboden. Kan het niet hoger dan 3,9 miljoen als ie voor 3 te koop staat?
Als iemand interesse heeft.... Brenden Moore is zijn naam
The great old Ludwig von...
Quote:Great News. Congratulations you have been voted division manager of the week. Well Done.
Best Regards, The Chairman.
\ /
3-1 gewonnen, de nummers 2 en 3 weer gelijkgespeeld, dus nu 3 punten los van Dre, die de 2e plaats (gedeeld) overgenomen heeft. De nummer 4 staat al op 6 punten, dus zelfs een verliespotje is nog toegestaan, al zal de rest ook nog wel her en der wat punten laten liggen.
netjes GZ. Wel knap dat we telkens elkaar concurrenten zijn. Zijn we zo goed of is de rest zo slecht :wink:
Dre Wrote:netjes GZ. Wel knap dat we telkens elkaar concurrenten zijn. Zijn we zo goed of is de rest zo slecht :wink:
Ach, onze selecties zijn redelijk uitgebalanceerd en als je maar ongeveer doorhebt hoe je moet spelen is het allemaal (nog) niet zo moeilijk. Ook m.b.t. financiën ben ik eigenlijk nog nooit in de problemen geweest en ik heb na volgende week een stadion van 60.000 man, 2.5 miljoen op de bank en board- en fanratings van bijna 90. Ik verwacht van IAG2 een grotere uitdaging, zowel qua trainen als qua wedstrijdtactiek en de (voorlopige) screenshots bevestigen mijn verwachting.
WAT EEN ONZIN! WIJ ZIJN GEWOON HEEL ERG GOED!
Wij speelden toch die SD-cupfinale of niet dan? :lol:
Threads: 35
omdat ik nie meedeed
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
|