The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
krajicek wint haar 1e partij van het jaar in birmingham :eeeek: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En hoe! 62 61 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu ook meteen de titel. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die behaalt ze pas over een paar weken.
Reply
andre Wrote:En Marianne Vos, de gedoodverfde winnaar, mag geen tijdrit rijden.
Nu eens niet om vage regels van het IOC of omdat een landgenoot in een vaag toernooitje een goede prestatie heeft gelverd, maar door de coaches van de bond zelf. De van Poppel-clan heeft liever een concurrent minder voor Melchers.
Ik hoorde gisteren dat het was omdat ze niet genoeg hersteltijd zou hebben. Gaan ze nu ook al voor de atleten bepalen hoeveel hersteltijd ze moeten hebben?! Te triest voor woorden, dat NOC*NSF :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en dat is vier dagen...voor Vos meer dan genoeg
Reply
Quote:Bij de heren heeft Jesse Huta Galung een wild card toegewezen gekregen evenals het Bulgaarse talent Grigor Dimitrov. Al eerder hebben toppers als David Ferrer, Richard Gasquet, Ivan Ljubicic, Mario Ancic, Juan Carlos Ferrero, Mardy Fish en Robin Haase hun deelname bevestigd. De organisatie heeft nog één wild card voor het hoofdtoernooi te vergeven.

Hoezo delen ze in alle landen WCs uit voor eigen jeugd en gaan wij weer een WC geven aan een of ander Bulgaars talent?! #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat snap ik ook niet.
Reply
zal wel een of andere uitwisseling zijn...1 wc hier in ruil voor 2 wc's bij een of andere challenger ofzo? of hebben ze een atptoernooi?
Reply
Of een of andere rijke pa of manager die bij de toernooidirectie heeft aangeklopt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krajicek verliest meteen weer van Wickmayer #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krajicek verliest meteen weer van Wickmayer #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wickmayer goede speelster hoor Ad...
Reply
In het kader van de komkommertijd:

http://www.slide.com/r/ithN5xyb7j--gau-L...0721956156

Ze schijnt er 2,5 ton voor gekregen te hebben. Ik weet nog wel een goede eerste investering..
Reply
I'd hit it!
Reply
Federer en Borg gaan dubbelen

PARIJS - Roger Federer zal in november in het Chinese Macau voor het eerst in een dubbelwedstrijd uitkomen met tennislegende Björn Borg. De demonstratiepartij maakt deel uit van het openingsprogramma van een evenement in de Tour of Champions, de toernooireeks voor voormalig tennistoppers.

Mogelijk stuiten Borg en Federer zelfs allebei op hun grootste rivalen, wanneer John McEnroe een koppel vormt met Rafael Nadal. De komst van Nadal naar de Chinese stad hangt af van het resultaat van de Daviscupontmoeting tussen de Verenigde Staten en Spanje. Wint Spanje, dan moet Nadal afzeggen en verschijnt in zijn plaats de Amerikaan James Blake om zijn landgenoot McEnroe te vergezellen.

De Zweed Borg won eind jaren zeventig Wimbledon vijf keer op rij. Federer kon die prestatie in de afgelopen editie overtreffen maar hij werd in de finale verslagen door Nadal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Deelnemers OS:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.itftennis.com/shared/medialibrary/pdf/original/IO_34665_original.PDF">http://www.itftennis.com/shared/mediali ... iginal.PDF</a><!-- m -->
Reply
Mooie reactie van de ITF op de stompzinnige actie van Schuettler:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.itftennis.com/olympics/news/newsarticle.asp?articleid=19043">http://www.itftennis.com/olympics/news/ ... leid=19043</a><!-- m -->
Reply
wat heeft schuettler gedaan dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
http://teletekst.nos.nl/tekst/653-01.html

Onvoorstelbaar dat het CAS hem gelijk geeft. Die datum van 9 juni is er toch niet voor niets? En als ik de lijst hierboven bekijk, valt het ook wel mee met al die toppers die zich hebben afgemeld...
Reply
Ik vraag me nu alleen af wie er NIET mag gaan nu ipv Schuettler? Die gast zal heel blij zijn ](*,)
Reply
Staat in het artikel dat je hier net neerzette; landgenoot Gremelmayr.
Reply
Volgens mij gaat het ten koste van Dancevic. Gremelmayr zou sowieso niet gaan omdat Duitsland hem niet stuurt, en dan is het afgelopen. Schuettler mag wel van Duitsland maar niet van ITF. Nu gaat het dus ten koste van Dancevic, die volgens de regels van de ITF op basis van ranglijst mee mocht doen ipv Schuettler.
Reply
Maar zoiets had toch ook kunnen gebeuren in Nederland als ik het goed heb? Stel dat bijvoorbeeld een Peter Wessels de 4e ronde op Wimbledon zou hebben gehaald. Dan had zou hij wel mogen gaan van het NOC en Haase niet?
Het lijkt onrechtvaardig, maar aan de andere kant vind ik er ook wel wat voor te zeggen als je voor medailles wil gaan. Maar het gaat wel krom nu, zeker als je nagaat dat Kohlschreiber volgens de Duitse eisen ook niet geplaatst is maar Schuettler wel. #-o
Reply
Mist Wrote:Staat in het artikel dat je hier net neerzette; landgenoot Gremelmayr.
Inderdaad, Gremelmayr mocht ook niet gaan, was gewoon eerste Duitse reserve, zoals ik het lees.
Reply
PARIJS - Tennisser Mathieu Montcourt mag acht weken niet aan de internationale toernooien van de overkoepelende spelersorganisatie ATP deelnemen. De Fransman, nummer 158 op de wereldranglijst, is geschorst omdat hij in 2005 op tenniswedstrijden heeft gegokt. Montcourt moet ook nog een boete van 8000 euro betalen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De kalender voor 2009:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/tournaments/fullcalendar/2009atp.pdf">http://www.atptennis.com/en/tournaments ... 009atp.pdf</a><!-- m -->

Wat opvalt is dat er een paar keer twee 500-toernooien tegelijk zijn. Voor Rotterdam ziet het er wel gunstig uit.
2010 en 2011 zijn ook al bekend, met verhaaltje:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/1/en/2008news/calendars.asp">http://www.atptennis.com/1/en/2008news/calendars.asp</a><!-- m -->
Reply
Het is niet zeker, maar het lijkt erop alsof IW en Miami beiden in 1 week gespeeld worden, met een week rust ertussen. Lijkt me een goede ontwikkeling...

En ik vind het ook goed dat er in de week van de DC kwartfinale gewoon een ATP toernooi is.
En gelukkig zijn er ook geen kleine kutweekjes meer zoals dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is niet zeker, maar het lijkt erop alsof IW en Miami beiden in 1 week gespeeld worden, met een week rust ertussen. Lijkt me een goede ontwikkeling...

Ziet er goed uit inderdaad. IW en Miami gewoon 2 weken toch? Ze zullen wel laat in die eerste week beginnen zoals gebruikelijk.

Rotterdam zit erg gunstig met een week ertussen voor Dubai, waar de oliedollars voor het oprapen liggen. De concurrentie komt van het Amerikaanse voorseizoen op HC en de Zuidamerikaanse Clay court swing. Deze hebben toch een vrij vaste groep bezoekers die je niet zo nodig in Rotterdam hoeft te zien (Roddick, Blake, Haas in N-A en de gravelrukkers in Z-A). Ik denk dat alle Europese toppers wel naar Richard komen (Federer, Nadal, Djokovic, Murray, Davydenko, Ferrer) als ze fit zijn.
Reply
Er zijn 11 '500' toernooien in 8 speelweken. Hoeveel hiervan zijn er verplicht?
Reply


Forum Jump: