The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
10M.... pfffffffffffffffffffffffff
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind 10 mio veel voor die duikelaar. Houdt pusvee toch zeker 2 mio aan over...

voor d'ran

'Schilder te duur voor Heracles, tweede optie bij NAC'
Voetbal International meldt dat de kans klein is dat Robbert Schilder definitief naar Heracles vertrekt. Die club zou de transfersom die Ajax vraagt, te hoog vinden. Schilder zou ook in beeld zijn bij NAC, maar dan alleen als die club er niet in slaagt Molhoek vast te leggen.
Reply
Hoef Wrote:voor d'ran

'Schilder te duur voor Heracles'

En nu? Moet d'r an zelf het stadionnetje gaan verven?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Was te verwachten dat PSV met een miljoentje of 10 wel genoegen zou nemen. Dit seizoen natuurlijk 90% van de tijd uit vorm geweest wat de prijs drukt en Schalke wist ook wel dat PSV van m af moest omdat er plaats gemaakt moet worden voor Manco.
Reply
PSV is vies
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Waarom is PSV viezer dan FC Eindhoven?
Reply
Peter Wrote:Waarom is PSV viezer dan FC Eindhoven?

PSV heeft pedo's.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Voor D'r an.

een Heracles-supporter van SoccerQuest.nl:

Quote: Ik ben gisteren bij de sponsoren bijeenkomst geweest en daar werd tekst en uitleg gegeven over de Garcia afwikkeling. Het is niet aan mij om jullie de details te vertellen maar feit is dat Garcia NIET meer zou verdienen bij Vitesse dan bij Heracles. Dus iedereen die nu dacht dat Vitesse meer kan en wil betalen als Heracles voor deze speler heeft het mis! Hij was deze week MONDELING rond met Heracles, hij heeft zijn woord gegeven a/d club. Maar hij en zijn zaakwaarnemer zijn met het voorstel van Heracles gaan shoppen en het was gisteren binnen Heracles bekend dat er een 3e club in beeld was. Welke was niet bekend. (edit Mukkus: waarschijnlijk FC Groningen) Toen heeft Heracles gezegd, zoek jij het maar lekker uit mijnheer Garcia!! Want een man een man een woord een woord en daar is geen speld tussen te krijgen, hierin heeft Heracles in mijn optiek op de juiste wijze gehandeld. Heracles is heel ver met hem gegaan, een uitstekend salaris geboden, maar mijnheer houdt zich niet aan de mondelinge afspraken. Er is maar een actie daartegen, opzouten met die man, hij past niet bij een club als Heracles. Het is jammer voor ons want ik had hem er graag bijgehouden maar de club heeft juist gehandeld.

Verder moet ik het nog zien of hij bij een subtopper zal slagen, want bij zo'n club lopen ook genoeg goede spelers rond. Meer egotrippers als bij Heracles, spelers die zichtzelf belangrijk vinden en geen stapje extra willen verzetten omdat mijnheer Garcia weer balverlies heeft geleden op het middenveld en niet gaat meeverdedigen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:10M.... pfffffffffffffffffffffffff

Even een oude post van Peter opgezocht.....

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?

Peter: :-$
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Was te verwachten dat PSV met een miljoentje of 10 wel genoegen zou nemen. Dit seizoen natuurlijk 90% van de tijd uit vorm geweest wat de prijs drukt en Schalke wist ook wel dat PSV van m af moest omdat er plaats gemaakt moet worden voor Manco.

Achteraf weet jij alles! Nakaarter van de maand!
Reply
Farfan was aanvallend minder dit seizoen, omdat hij anders gebruikt werd. Maar hij heeft echt geen dramatisch seizoen gespeeld. Heel belangrijk geweest dit jaar!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:10M.... pfffffffffffffffffffffffff

Even een oude post van Peter opgezocht.....

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?

Peter: :-$

Clausule is naar nu blijkt 10 miljoen. Reker heeft gister nog maar eens aangegeven dat hij weigert te onderhandelen met Schalke '04. Farfan vertrekt voor de prijs in zn contract of blijft bij PSV. Schalke wil die 10 miljoen echter wel betalen dus wrs issie vandaag of morgen weg.
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Was te verwachten dat PSV met een miljoentje of 10 wel genoegen zou nemen. Dit seizoen natuurlijk 90% van de tijd uit vorm geweest wat de prijs drukt en Schalke wist ook wel dat PSV van m af moest omdat er plaats gemaakt moet worden voor Manco.

Achteraf weet jij alles! Nakaarter van de maand!

Hoezo? Heb dit niet zelf verzonnen hoor. Maanden terug was al bekend dat Farfan zou gaan. Nu verkocht voor 10M met 2 jaar contract dus PSV moest wel en heeft prima zaken gedaan. Gekocht voor 2, verkocht voor 10 en ondertussen 4 jaar veel plezier aan beleefd. Bovendien de vervangers al binnen. Prima dus, spelers als Farfan houdt je nu eenmaal geen 10 jaar in Nederland.
Reply
Hoef Wrote:Ik vind 10 mio veel voor die duikelaar. Houdt pusvee toch zeker 2 mio aan over...

voor d'ran

'Schilder te duur voor Heracles, tweede optie bij NAC'
Voetbal International meldt dat de kans klein is dat Robbert Schilder definitief naar Heracles vertrekt. Die club zou de transfersom die Ajax vraagt, te hoog vinden. Schilder zou ook in beeld zijn bij NAC, maar dan alleen als die club er niet in slaagt Molhoek vast te leggen.

Heracles heeft tegen Ajax gezegd dat het een betere middenvelder voor minder geld kan kopen. Linkspoot Fledderus is nu gehaald voor 175.000 euro. Ajax vroeg voor Schilder een half miljoen. RTV Oost maakte ook meteen de link dat Schilder niet meer zou komen. Wel jammer, goede speler en ik weet zeker dat hij wel voor Heracles wil uitkomen. Zijn vriendin woont in Almelo en hij helpt haar wel eens achter de bar bij een cafe'tje in de binnenstad. Hij voelt zich zeker thuis in Almelo, daar twijfel ik niet aan. Maar we hebben niet al te veel geld te besteden dus ik vind wel dat de club juist heeft gehandeld.

@ Mukkus

Ik las het net op soccerquest, ik lees wel eens mee daar. Er zijn daar een paar leden die ' dicht bij het vuur' zitten dus er komt wel eens handige informatie vrij. Wel mooi dat Heracles een poging heeft gedaan om hem te behouden, maar op deze manier hoeft het van mij ook niet. Wat daar wordt geschreven klopt, bij Heracles kunnen wij zulke figuren missen als kiespijn.
Reply
Ekslem Wrote:10M.... pfffffffffffffffffffffffff

Ik vind 10 M persoonlijk wat veel voor een simpele voetballer als Schilder...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Hoef Wrote:Ik vind 10 mio veel voor die duikelaar. Houdt pusvee toch zeker 2 mio aan over...

voor d'ran

'Schilder te duur voor Heracles, tweede optie bij NAC'
Voetbal International meldt dat de kans klein is dat Robbert Schilder definitief naar Heracles vertrekt. Die club zou de transfersom die Ajax vraagt, te hoog vinden. Schilder zou ook in beeld zijn bij NAC, maar dan alleen als die club er niet in slaagt Molhoek vast te leggen.

Heracles heeft tegen Ajax gezegd dat het een betere middenvelder voor minder geld kan kopen. Linkspoot Fledderus is nu gehaald voor 175.000 euro. Ajax vroeg voor Schilder een half miljoen. RTV Oost maakte ook meteen de link dat Schilder niet meer zou komen. Wel jammer, goede speler en ik weet zeker dat hij wel voor Heracles wil uitkomen. Zijn vriendin woont in Almelo en hij helpt haar wel eens achter de bar bij een cafe'tje in de binnenstad. Hij voelt zich zeker thuis in Almelo, daar twijfel ik niet aan. Maar we hebben niet al te veel geld te besteden dus ik vind wel dat de club juist heeft gehandeld.

@ Mukkus

Ik las het net op soccerquest, ik lees wel eens mee daar. Er zijn daar een paar leden die ' dicht bij het vuur' zitten dus er komt wel eens handige informatie vrij. Wel mooi dat Heracles een poging heeft gedaan om hem te behouden, maar op deze manier hoeft het van mij ook niet. Wat daar wordt geschreven klopt, bij Heracles kunnen wij zulke figuren missen als kiespijn.

Richting Heerenveen roept ie constant dattie geen eerlijke kans gekregen heeft. Helaas denkt meneer Garcia-Garcia dat ie alles wel weet en alles wel kan. Zijn taken niet naar behoren uitvoeren (verdedigend werk opknappen, acties te lang blijven doorvoeren, te vaak voor eigen succes gaan, etc.etc.). Enige vorm van zelfkritiek heeft ie nauwelijks.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:10M.... pfffffffffffffffffffffffff

Even een oude post van Peter opgezocht.....

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Farfan gaat deze zomer voor 16 miljoen (clausule) weg bij PSV. Lijkt me duidelijk dat de opvolger bij Heerenveen in de spits staat.

Leg die 16 miljoen dan maar vast opzij en dan nog een half jaartje sparen....

Undecided

Heerenveen is financieel zo gezond, dat ze het geld van een verkoop van een makkelijk scorende spits niet nodig hebben. Als er een club komt, die hem graag hebben wil, dan zullen ze goed moeten dokken.

Tenzij Alves zelf hogerop wil, dat hou je niet tegen. Wat heb je aan een speler die niet meer voor je club wil spelen? Maarja dat Heerenveen ooit meer dan 15 miljoen euro voor een speler zal vangen geloof je zelf toch niet?

Peter: :-$

Clausule is naar nu blijkt 10 miljoen. Reker heeft gister nog maar eens aangegeven dat hij weigert te onderhandelen met Schalke '04. Farfan vertrekt voor de prijs in zn contract of blijft bij PSV. Schalke wil die 10 miljoen echter wel betalen dus wrs issie vandaag of morgen weg.

Nu je toch reageert......zie vetgedrukte. Heb je daar nog een mooi nakaart-verhaal voor?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Hoef Wrote:Ik vind 10 mio veel voor die duikelaar. Houdt pusvee toch zeker 2 mio aan over...

voor d'ran

'Schilder te duur voor Heracles, tweede optie bij NAC'
Voetbal International meldt dat de kans klein is dat Robbert Schilder definitief naar Heracles vertrekt. Die club zou de transfersom die Ajax vraagt, te hoog vinden. Schilder zou ook in beeld zijn bij NAC, maar dan alleen als die club er niet in slaagt Molhoek vast te leggen.

Heracles heeft tegen Ajax gezegd dat het een betere middenvelder voor minder geld kan kopen. Linkspoot Fledderus is nu gehaald voor 175.000 euro. Ajax vroeg voor Schilder een half miljoen. RTV Oost maakte ook meteen de link dat Schilder niet meer zou komen. Wel jammer, goede speler en ik weet zeker dat hij wel voor Heracles wil uitkomen. Zijn vriendin woont in Almelo en hij helpt haar wel eens achter de bar bij een cafe'tje in de binnenstad. Hij voelt zich zeker thuis in Almelo, daar twijfel ik niet aan. Maar we hebben niet al te veel geld te besteden dus ik vind wel dat de club juist heeft gehandeld.

@ Mukkus

Ik las het net op soccerquest, ik lees wel eens mee daar. Er zijn daar een paar leden die ' dicht bij het vuur' zitten dus er komt wel eens handige informatie vrij. Wel mooi dat Heracles een poging heeft gedaan om hem te behouden, maar op deze manier hoeft het van mij ook niet. Wat daar wordt geschreven klopt, bij Heracles kunnen wij zulke figuren missen als kiespijn.

Richting Heerenveen roept ie constant dattie geen eerlijke kans gekregen heeft. Helaas denkt meneer Garcia-Garcia dat ie alles wel weet en alles wel kan. Zijn taken niet naar behoren uitvoeren (verdedigend werk opknappen, acties te lang blijven doorvoeren, te vaak voor eigen succes gaan, etc.etc.). Enige vorm van zelfkritiek heeft ie nauwelijks.

Hij komt zichzelf nog wel een keer tegen denk ik dan. Overigens was ik in positieve zin wel verrast dat hij bij ons nog enige verdedigende taken deed. Ik ben Garcia-Garcia dankbaar voor de punten die hij heeft bezorgd maar deze manier van handelen kan ik niet waarderen. Hij mag Heracles op zijn beurt ook wel weer dankbaar zijn dat hij door ons de kans heeft gehad om zichzelf in de kijker te spelen, maar op deze manier toont hij alles behalve die dankbaarheid. Jammer maar helaas, verder niet meer naar omkijken. Spelers die zich te groot voelen voor Heracles kunnen we niet gebruiken.
Reply
Als hij in het echt net zo goed is als met voetbalmanager dan gaan we volgend jaar voor de titel :razz: !

Ben Sahar waarschijnlijk nieuwste aanwinst NEC!
Door: Chiron | Gepubliceerd: Vandaag 15:32 | Laatst bewerkt: Vandaag 16:48 | 22 reacties


Ben Sahar is mogelijk de nieuwste aanwinst van NEC. De jonge Israëlier zal waarschijnlijk één jaar op huurbasis uitkomen voor de Nijmeegse club. De 18-jarige aanvaller zal worden gehuurd van de Engelse topclub Chelsea.

Chelsea haalde de jongeling al op 15-jarige leeftijd weg uit zijn geboorteland. De Londenaren betaalden toen €450.000 voor de speler die al jaren als het grootste talent uit de inmiddels beruchte Chelsea-academy is. De club van de puissant rijke Roman Abramovitsj koopt door heel Europa de grootste talenten al op jonge leeftijd weg zodat zij later gewoon als jeugdspelers van Chelsea tellen. Van al deze spelers, waar onder andere ook het grote Feyenoord-talent Jeffrey Bruma toebehoort, is Sahar het grootste talent.

Ook op internationaal niveau weet de aanvaller zich al te onderscheiden. Inmiddels heeft hij zelfs al zeven caps voor het Israëlische A-team op zijn naam staan waarin hij twee keer scoorde.

Ben Sahar is erg enthousiast over zijn komst naar Nijmegen. Nadat hij een stuk of zeven wedstrijden van de Nijmegenaren op dvd had gezien was hij om. Het wordt Sahar's derde huurperiode, eerder werd hij verhuurd aan Queens Park Rangers en Sheffield Wednesday.

Alleen de financiële voorwaarden staan zijn tijdelijke transfer nog in de weg. Carlos Aalbers denkt er echter uit te komen met Chelsea en de speler. De zaakwaarnemer van Sahar ziet NEC (na een gesprek met zowel Mario Been als Carlos Aalbers) als een goede stap voor zijn speler om ervaring op te doen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat waren zeker DVD's van eind afgelopen seizoen met Lens en Sibum enzo? Komt ie van een koude kermis thuis als die der niet meer blijken te zijn. Zou verder natuurlijk een geweldige stunt zijn en als je dan toch een Chelsea-connectie hebt kun je Alex mss wel een jaartje huren, wordt je zeker kampioen! :p
Reply
Alleen Lens is er niet meer :wink: ! En als ie er dalijk in de voorbereiding achter komt dat ie gewoon weer 5e keus is dan is ie voor 31 aug weer terug!

Lens - Beuk - Sahar
(met Holman erachter)

Dan heb je een loopvermogen voorin :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:Volhardendheid Vitesse trekt Westerhof over de streep
12/06/2008 10:45

Vitesse heeft in Hans Westerhof (59) een opvolger gevonden voor de eind april ontslagen Aad de Mos. De in Heerenveen woonachtige trainer tekent voor één seizoen in Arnhem en wordt vanmiddag in stadion Gelredome gepresenteerd.

Voor technisch directeur Marc van Hintum was Westerhof na het afhaken van Erwin Koeman al meteen de belangrijkste kandidaat. Ondanks de vele afspraken die de Achterhoeker voor de komende weken in het buitenland gepland had staan, koos hij voor een contract in Arnhem.

'De volhardendheid die Vitesse heeft getoond is voor mij ook heel belangrijk geweest', aldus Westerhof tegenover VI.nl. 'Ze waren enthousiast, hebben me een heel reële situatie van de werkelijkheid geschetst en wilden me echt graag hebben. Dat gaf een goed gevoel.'

Vorige week vrijdag voerden trainer en club de eerste gesprekken. 'Het eerste gevoel was super en dat gevoel is nog steeds zo. Ik vind het een geweldige uitdaging om bij Vitesse aan de slag te mogen gaan.'

Hoewel zijn enthousiasme groot is, tekent de coach voor slechts één seizoen. 'Maar dat heeft niets met Vitesse te maken, ik doe dat altijd zo. Simpelweg omdat ik nogal gehecht ben aan mijn vrijheid.' Eerder was Westerhof actief als trainer van onder meer PSV, Ajax, FC Groningen en Willem II. In 2003 vertrok hij naar Mexico. Zijn laatste club daar was Necaxa.

Van Hintum sprak deze week in VI al zijn hoop uit over Westerhofs komst. 'Voor Vitesse lijkt hij mij de ideale kandidaat. Een zeer ervaren trainer die goed weet wat er van hem wordt gevraagd.' Ook algemeen directeur Paul van der Kraan was lovend: 'We willen van Vitesse een club in rustiger vaarwater maken, Westerhof past als geen ander in dat plaatje.'

Misschien dat ik nu wel eens ga kijken in die galmbak. Heb toch nog een bon liggen voor 2 gratis kaartjes.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Is Sibum gekocht ja? Dacht alleen gehuurd. Als je alleen Lens verliest moet je dat sowieso wel kunnen opvangen met een Leonardo ofzo.
Reply
Voorlopig alleen Lens weg.

Sibum heeft 3,5 jaar contract.

Belangstelling voor Babos, Holman en Vadocz is wel groot.

Olsson zal zeker weg gaan denk ik..

Daarvoor terug willen ze Leonardo/sahar en lasse schöne halen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Boerenkool Vitesse doet goede zaken op de markt.
Jenner, Tarva en Molhoek. Die twee van AZ had ik ook graag in E'de willen zien. Ik snap niet dat ze uberhaupt bij Vitesse willen ballen, bah.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:sc Heerenveen haalt Macedoniër

sc Heerenveen heeft de Macedonische international Goran Popov aangetrokken. De 23-jarige verdediger komt over van Levadiakos dat afgelopen seizoen op de elfde plaats in de Griekse competitie eindigde. Popov tekende een contract voor vier seizoenen.

De 1.88 lange Goran Popov is een fysiek sterke, linksbenige verdediger, die op meerdere posities in de defensie uit de voeten kan. sc Heerenveen had Popov, die 17 interlands voor Macedonië speelde, al langere tijd in het vizier. Popov speelde eerder voor diverse Griekse clubs waaronder AEK Athene en Aigaleo, het Poolse Odra Wodzislaw en Rode Ster Belgrado.

Popov begon zijn betaalde carriere in Macedonié bij Belasica Strumica. De verdediger speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Levadiakos, maar stond nog onder contract bij Aigaleo dat hem na de degradatie in 2007 naar de Griekse tweede divisie op Popov’s verzoek verhuurde aan Levadiakos.

Eindelijk een echte aanvallend ingestelde linksback. Lang, sterk, snel en technisch, heb hier wel vertrouwen in.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'AZ maakt zich sterk voor aantrekken Holman'
16/06/2008 08:20

Naast huurling Jeremain Lens ziet NEC waarschijnlijk ook de Australische international Brett Holman deze zomer de overstap maken naar AZ.

Lens keerde als huurling terug naar Alkmaar, waar hij zijn contract openbrak tot medio 2012. Volgens het Algemeen Dagblad is de overgang van Holman naar AZ een kwestie van tijd. De aanvallende middenvelder zou er persoonlijk al uit zijn met de Alkmaarse club.

Voor Holman zal AZ in de buidel moeten tasten. De Australische international ligt in Nijmegen nog vast tot zomer van 2009. Omdat hij zijn verbintenis niet wil verlengen, wil NEC meewerken aan een transfer om nog geld te ontvangen voor de 24-jarige Australiër. Volgens het Algemeen Dagblad is de transfersom ongeveer drie miljoen euro.


-
Wat moet je dermee als je aansluiting bij PSV en Ajax wilt vinden. Moisander, v/d Velden, Swerts en Holman. Leuke spelers misschien, maar hooguit als waterdragers in de subtop. Confused
Reply
AJax informeert bij het management van Aimar
En wil die poolse spits hebben die guerrero :-s
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:AJax informeert bij het management van Aimar
En wil die poolse spits hebben die guerrero :-s

En Sumellejani kunnen ze vergeten, die gaat alleen voor Sneijder-achtige bedragen weg.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:AJax informeert bij het management van Aimar
En wil die poolse spits hebben die guerrero :-s

Spits ? Welk voetbal kijk jij ?

Overigens is dat een quote van een of andere vage manager in Polen, duidelijk een gerucht dus. Aimar weet ik ook niet, zuid-amerikanen weten ook niet zeker of de bronnen wel of niet goed zijn.

Sulejmani / Heerenveen zijn nog steeds 'on speaking terms' met Ajax, gok dat dit weer een ontevreden spelertje gaat worden...
Half jaartje wat leuks laten zien en dan gaan brallen 'sneijder-achtige bedragen'...... Half jaar basis tegenover 4 jaar basis... Yeah right!
Toch leuk die Friese nuchterheid..... ](*,)
Reply


Forum Jump: