The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Heerenveen heeft gisteren een eerste bod uitgebracht op keeper Stijn Stijnen van Club Brugge. De deal met Janmaat is zo goed als rond, met een ruil met VandenBussche.....

Die deal kan pas definitief afgerond worden, zodra Heerenveen Stijnen 'binnen' heeft.

Belangstelling voor Janmaat en Stijnen is een feit, de ruil van VdB komt uit het geruchtencircuit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Van de Ajax website.

Ajax contracteert Oleguer

Amsterdam, 26 jul 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Oleguer Presas Renom van FC Barcelona. De Spanjaard Oleguer (Sabadell, 2 februari 1980) ondergaat maandag nog de medische keuring. Daarna tekent hij een contract dat direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2011.
Ajax heeft een optie in het contract om de verbintenis met nog een extra jaar te verlengen. Afgelopen dinsdag bereikten Ajax en Barcelona al een akkoord over de overgang van de 28-jarige verdediger.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Wielaert is zelf overigens al rond met Ajax, alleen wil Twente niet meewerken... Houden zo!
Reply
Fabian Wrote:Wielaert is zelf overigens al rond met Ajax, alleen wil Twente niet meewerken... Houden zo!

Ik ben blij dat jij het transfer beleid bij Ajax niet leidt, want ik zie Wielaert wel graag komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Twente laat Wielaert pas met Ajax praten, als de deal aardig rond begint te komen.

Zou een mooie boel worden. Stel: Ajax biedt 100.000 euro en gaat dan alvast met Wielaert om tafel, terwijl Twente 3Mio vraagt. Dat lijkt me toch niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Twente laat Wielaert pas met Ajax praten, als de deal aardig rond begint te komen.

Zou een mooie boel worden. Stel: Ajax biedt 100.000 euro en gaat dan alvast met Wielaert om tafel, terwijl Twente 3Mio vraagt. Dat lijkt me toch niet.

Tuurlijk Muk, daarom was Ajax bijvoorbeeld ook al lang en breed rond met Mickey ?!

Wielaert heeft gewoon, via een bekend tussenpersoon, zijn wensen kenbaar gemaakt, Ajax heeft daar tegen gezegd 'prima'.
Deal tussen die 2 is dus rond, dat was zelfs vorige week zaterdag al zo.
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Tuurlijk Muk, daarom was Ajax bijvoorbeeld ook al lang en breed rond met Mickey ?!

Het is trouwens 'Mikki'. Ajax was inderdaad rond met hem, omdat Heerenveen en Ajax elkaar naderden qua vraagprijs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Tuurlijk Muk, daarom was Ajax bijvoorbeeld ook al lang en breed rond met Mickey ?!

Het is trouwens 'Mikki'. Ajax was inderdaad rond met hem, omdat Heerenveen en Ajax elkaar naderden qua vraagprijs.

Volgens de berichten indertijd, en dan ook vooral jouw berichten, niet! Je spreekt jezelf weer lekker tegen....
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Tuurlijk Muk, daarom was Ajax bijvoorbeeld ook al lang en breed rond met Mickey ?!

Het is trouwens 'Mikki'. Ajax was inderdaad rond met hem, omdat Heerenveen en Ajax elkaar naderden qua vraagprijs.

Volgens de berichten indertijd, en dan ook vooral jouw berichten, niet! Je spreekt jezelf weer lekker tegen....

Tsja, die berichten haalde ik ook maar uit de media.....als ik iets vond dat het weleens meer dan 11 miljoen kon worden, kwam er alleen maar reactie; "9 miljoen, meer niet voor een speler van Heerenveen, die nog maar een half jaar wat gepresteerd heeft!"

Graag bewijzen daarvan, als je iemand ergens van 'beschuldigd'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoezo bewijzen, als je het nu toch zelf al toegeeft ?!

Mijn mening omtrent spelers van Heerenveen of prijzen, in mijn ogen, hoef ik niet te geven, daar ik de zaken voor Ajax niet behartig, maar meer mijn persoonlijke mening geef.

Jij lult alles recht in je eigen straatje, alleen dit keer mislukt het toch een beetje.... Undecided
Reply
PSV lijkt zich te gaan versterken met Berg van Groningen. Aardig spitsje, maar of hij nu de doelpuntenmachine is die we nodig hebben. Ik weet het niet. Zonneveld zou in de deal betrokken worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:Hoezo bewijzen, als je het nu toch zelf al toegeeft ?!

Mijn mening omtrent spelers van Heerenveen of prijzen, in mijn ogen, hoef ik niet te geven, daar ik de zaken voor Ajax niet behartig, maar meer mijn persoonlijke mening geef.

Jij lult alles recht in je eigen straatje, alleen dit keer mislukt het toch een beetje.... Undecided

Jij snapt het echt niet, heh? Ik heb met Sumeljani steeds dichter bij de waarheid gezeten dan neusje Fabian.....
Alleen op het laatst niet, maar ja. Wie had er dan verwacht dat ajax meer dan 16 mio zou betalen? Jij ook niet, jij kwam ook niet hoger dan 9 Mio.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:PSV lijkt zich te gaan versterken met Berg van Groningen. Aardig spitsje, maar of hij nu de doelpuntenmachine is die we nodig hebben. Ik weet het niet. Zonneveld zou in de deal betrokken worden.

Aardig spitsje? Topspits, imo 1 van de beteren van de eredivisie. Is wel blessuregevoelig, heeft iets chronisch met zijn rug, geloof ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Idd 1 vd betere vd eredivisie, maar goed CL niveau betwijfel ik. Zelfde verhaal als Koevermans
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik schat Berg hoger in dan Koevermans.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Hoezo bewijzen, als je het nu toch zelf al toegeeft ?!

Mijn mening omtrent spelers van Heerenveen of prijzen, in mijn ogen, hoef ik niet te geven, daar ik de zaken voor Ajax niet behartig, maar meer mijn persoonlijke mening geef.

Jij lult alles recht in je eigen straatje, alleen dit keer mislukt het toch een beetje.... Undecided

Jij snapt het echt niet, heh? Ik heb met Sumeljani steeds dichter bij de waarheid gezeten dan neusje Fabian.....
Alleen op het laatst niet, maar ja. Wie had er dan verwacht dat ajax meer dan 16 mio zou betalen? Jij ook niet, jij kwam ook niet hoger dan 9 Mio.

Moet ik nou nog een keer gaan uitleggen dat ik die 9 miljoen noemde omdat IK dat vond ?
Is begrijpend lezen dan echt zo lastig voor je ? Boertje Harm....
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Hoezo bewijzen, als je het nu toch zelf al toegeeft ?!

Mijn mening omtrent spelers van Heerenveen of prijzen, in mijn ogen, hoef ik niet te geven, daar ik de zaken voor Ajax niet behartig, maar meer mijn persoonlijke mening geef.

Jij lult alles recht in je eigen straatje, alleen dit keer mislukt het toch een beetje.... Undecided

Jij snapt het echt niet, heh? Ik heb met Sumeljani steeds dichter bij de waarheid gezeten dan neusje Fabian.....
Alleen op het laatst niet, maar ja. Wie had er dan verwacht dat ajax meer dan 16 mio zou betalen? Jij ook niet, jij kwam ook niet hoger dan 9 Mio.

Moet ik nou nog een keer gaan uitleggen dat ik die 9 miljoen noemde omdat IK dat vond ?
Is begrijpend lezen dan echt zo lastig voor je ? Boertje Harm....

Wat jij vindt, moet je naar de politie brengen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nu noemt psv netwerk weer Jovanovic van Standaard Luik. Eerste bod van 5 M +Addo zou echter afgewezen zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Nu noemt psv netwerk weer Jovanovic van Standaard Luik. Eerste bod van 5 M +Addo zou echter afgewezen zijn.

Heb het ook gelezen en weet uit betrouwbare bron dat PSV bereid is een beter bod uit te brengen: 5M zonder Addo!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

Het wachten is nu slechts nog op een keeper.
Mijn gras is groener
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Nu noemt psv netwerk weer Jovanovic van Standaard Luik. Eerste bod van 5 M +Addo zou echter afgewezen zijn.

Heb het ook gelezen en weet uit betrouwbare bron dat PSV bereid is een beter bod uit te brengen: 5M zonder Addo!

:lol: :lol: =D>
The great old Ludwig von...
Reply
Robbie Keane voor 4 jaar naar Liverpool, 19 miljoen pond = 23,75 miljoen eurootjes.
Reply
Amor Fati Wrote:
Quote:Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

Het wachten is nu slechts nog op een keeper.

Hoeveel Nederlanders zou Heerenveen in de basis overhouden ? Zie enkel buitenlandse aankopen, op Jan Maat na dan.... ( same story als Ajax btw ).
Reply
Het lijkt PSV wel :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:
Amor Fati Wrote:
Quote:Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

Het wachten is nu slechts nog op een keeper.

Hoeveel Nederlanders zou Heerenveen in de basis overhouden ? Zie enkel buitenlandse aankopen, op Jan Maat na dan.... ( same story als Ajax btw ).

En die houdt juist niet van buitenlanders.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ekslem Wrote:Het lijkt PSV wel :razz:

Met Wielaert zijn we bijna psv....
Reply
Fabian Wrote:
Amor Fati Wrote:
Quote:Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

Het wachten is nu slechts nog op een keeper.

Hoeveel Nederlanders zou Heerenveen in de basis overhouden ? Zie enkel buitenlandse aankopen, op Jan Maat na dan.... ( same story als Ajax btw ).

Dingsdag, Janmaat, Roorda, Beerens en Sibon. Da's toch bijna de helft. Dan heb je nog Van Dijk, Breuer en Henrico Drost als wissels.
Rest: Vandenbussche, Popov, Kopic, Bak Nielsen, Grindheim, Pranjic, Elyounoussi, Kalou, Poulsen, Paulo Henrique, Pedro Beda.

Het probleem is gewoon dat er in Nederland geen betaalbare talenten / spelers rondlopen, zoals Pedro Beda en Elyounoussi.
Liever een 'topper' als Popov in de basis als linksback dan een nederlander die slechter is. Wat loopt er nou aan nederlanders rond voor de linksback, die betaalbaar zijn voor Heerenveen en hierheen willen komen? De Cler, Pieters, Emanuelson, Heubach, Marcel de Jong? De eerste 3 zijn niet betaalbaar en willen niet, de andere 2 niet goed genoeg voor het beleid van Heerenveen.

Mij boeit het overigens niet. Al stelt Sollied 11 lesbische havenarbeiders uit Rusland op, als ie maar succes heeft.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Daryl Janmaat komt overigens uit de Feyenoord-jeugd. En waar is Feyenoord naar op zoek? Idd, een rechtsback....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Amor Fati Wrote:
Quote:Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

Het wachten is nu slechts nog op een keeper.

Hoeveel Nederlanders zou Heerenveen in de basis overhouden ? Zie enkel buitenlandse aankopen, op Jan Maat na dan.... ( same story als Ajax btw ).

Dingsdag, Janmaat, Roorda, Beerens en Sibon. Da's toch bijna de helft. Dan heb je nog Van Dijk, Breuer en Henrico Drost als wissels.
Rest: Vandenbussche, Popov, Kopic, Bak Nielsen, Grindheim, Pranjic, Elyounoussi, Kalou, Poulsen, Paulo Henrique, Pedro Beda.

Het probleem is gewoon dat er in Nederland geen betaalbare talenten / spelers rondlopen, zoals Pedro Beda en Elyounoussi.
Liever een 'topper' als Popov in de basis als linksback dan een nederlander die slechter is. Wat loopt er nou aan nederlanders rond voor de linksback, die betaalbaar zijn voor Heerenveen en hierheen willen komen? De Cler, Pieters, Emanuelson, Heubach, Marcel de Jong? De eerste 3 zijn niet betaalbaar en willen niet, de andere 2 niet goed genoeg voor het beleid van Heerenveen.

Mij boeit het overigens niet. Al stelt Sollied 11 lesbische havenarbeiders uit Rotterdom op, als ie maar succes heeft.

Mmm, in dat laatste kan ik me niet vinden.

Ik zie Ajax liever met 11 , zelf opgeleide, Nederlanders kampioen worden als met een samengeraapt 'zooitje'.
Maar dat is tegenwoordig verdomde lastig, kan me nu wel vinden in het beleid 'geld op veld', dit jaar nog van de beurs af , oude logo weer op het shirt volgend seizoen , komt wel weer goed...
Reply
Huuracles heeft er ook weer een speler bij:

Quote:Heracles haalt tester Bajer op huurbasis

Lukas Bajer speelt komend seizoen voor Heracles Almelo. De 23-jarige Tsjech wordt voor een seizoen gehuurd van Sigma Olomouc. Na de huurperiode heeft de Almelose eredivisionist de eerste optie op een definitieve overname.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: