The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Het ANP:

Quote:Wotte: Vertrek Kalou niet aan de orde (2)

N i e u w bericht, meer informatie

ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord gaat er nog steeds van uit dat de
begeerde Salomon Kalou dit seizoen in de Kuip blijft. De laatste
nieuwsontwikkelingen rond de 20-jarige Ivoriaan neemt de
Rotterdamse directie voor kennisgeving aan.
,,Welk verhaal bedoel je? Wij reageren niet. Een vertrek van Kalou
is niet aan de orde'', zo luidde zaterdagochtend het summiere
commentaar van technisch directeur Mark Wotte.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten
van Kalou voor een bedrag van 9 miljoen euro aan een internationale
investesteringsmaatschappij verkocht, Soccer Investments en
Representations. Dit bedrijf zou de Afrikaanse aanvaller een of
twee jaar bij Benfica of een andere gerenommeerde Europese club
willen stallen, om hem daarna met veel winst door te verkopen aan
een echte Europese topclub.
Voor deze opzet heeft de financieringsmaatschappij wel de
medewerking nodig van Kalou en zijn management. Volgens het AD
heeft Feyenoord de opmerkelijke transferdeal evenwel niet met het
Kalou-kamp besproken. De jeugdige voetballer, die eerder niet
inging op serieuze interesse van het Spaanse Valencia, wil het
liefst in Nederland blijven. Hij hoopt binnen niet al te lange tijd
het Nederlandse staatsburgerschap te bemachtigen om daarna met
Oranje furore te maken.
Bij Feyenoord heeft hij het echter wel gezien. Hij weigert zijn
in 2007 aflopende contract tussentijds te verlengen en stapt nog
liever vandaag dan morgen over naar PSV. Zijn openlijke geflirt met
de landskampioen wordt hem in de Kuip niet in dank afgenomen. Zowel
op de Open Dag als in de openingswedstrijd tegen Hertha BSC (3-0)
werd de voormalige publiekslieveling getracteerd op een pijnlijk
fluitconcert.
In de afgelopen week smeekte Kalou de directie van Feyenoord
bijna nog om hem naar Eindhoven te laten gaan. Hij kan zich bij PSV
financieel sterk verbeteren. Bovendien lonkt voor hem dan deelname
aan de Champions League. De landskampioen heeft ook al enige tijd
grote belangstelling voor Kalou.
Drie PSV-biedingen, waarvan de laatste rond de acht miljoen euro
zou liggen, werden in Rotterdam-Zuid echter minzaam afgeslagen.
Feyenoord vreest de hoon van het machtige legioen als Kalou
onverhoopt naar de Brabantse concurrent verhuist. ,,Alleen als PSV
Robben-achtige bedragen wil betalen, mogen ze komen praten'', liet
Wotte weten. De aanvaller van Oranje stapte vorig jaar voor
ongeveer 18 miljoen euro van PSV over naar Chelsea.
Zowel het kamp-Kalou als PSV overweegt juridische stappen tegen
de halsstarrige houding van Feyenoord. Zaakwaarnemer Rodger Linse
betichtte de Rotterdamse club van dictatoriaal gedrag. ,,Kalou wil
naar PSV, PSV wil Kalou. Dat zijn bewuste keuzes. Iedereen kan hier
beter van worden. Nu zijn er alleen verliezers, omdat Feyenoord
niet met PSV wil praten.''
Reply
Quote:'WE HOUDEN KALOU AAN ZIJN CONTRACT, PUNT UIT'

Salomon Kalou wordt door Feyenoord aan zijn contract gehouden. Er is géén sprake van een verkoop aan een investeringsmaatschappij, zoals het Algemeen Dagblad vanmorgen meldt. 'Het lijkt wel of de halve wereld met Kalou bezig is. Maar we hebben maar één duidelijk en helder standpunt en dat is dat we Salomon Kalou aan zijn contract houden, punt uit’, aldus Jorien van den Herik vanmorgen.

Feyenoord betreurt de stemmingmakerij rond zijn aanvaller. Van den Herik: 'Wij willen rust. Dat weten de zaakwaarnemers van Kalou. Dat weet PSV. Dat weten ook andere gegadigden en die investeringsmaatschappij - waar nu weer over gesproken wordt - ken ik niet eens. Er zijn er zoveel die zich ongevraagd bij de directie melden. Het enige wat juist is, is dat we al heel lang bezig met de oprichting van een spelersfonds met professionele partijen. Maar staat de zaak van Kalou volledig buiten.'

[Image: 20050706Rohda_Kalou_SCALED_7.jpg]

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoord.nl">http://www.feyenoord.nl</a><!-- w -->
Reply
het is een onthutsend bericht, ik mag inderdaad hopen dat het niet waar is. hoewel het wel 'legaal' is en in portugal vaker schijnt te gebeuren. kalou hier niet in kennen gaat ook in tegen alle fatsoensnormen, en 9 mio is weinig en de selectie zou vals zijn voorgelicht.

als het niet waar is slaat de ad wel gigantisch de plank mis, ook dat lijkt me onvoorstelbaar. wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt. :eeeek:
Reply
Quote:wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt.

Volgens mij toont hij gewoon een ANP-bericht.

Het gaat weer lekker met Feyenoord btw. Had gehoopt op een jaartje positieve kritieken. Niets is minder waar, het seizoen is nog niet eens begonnen......
Ben benieuwd wat Borst zondagavond te melden heeft over zijn cluppie.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt.

Volgens mij toont hij gewoon een ANP-bericht.

Het gaat weer lekker met Feyenoord btw. Had gehoopt op een jaartje positieve kritieken. Niets is minder waar, het seizoen is nog niet eens begonnen......
Ben benieuwd wat Borst zondagavond te melden heeft over zijn cluppie.

Geen idee wat Borst over Sparta gaat zeggen, maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken??? :eeeek: :roll:
Reply
Woutiknout Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt.

Volgens mij toont hij gewoon een ANP-bericht.

Het gaat weer lekker met Feyenoord btw. Had gehoopt op een jaartje positieve kritieken. Niets is minder waar, het seizoen is nog niet eens begonnen......
Ben benieuwd wat Borst zondagavond te melden heeft over zijn cluppie.

Geen idee wat Borst over Sparta gaat zeggen, maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken??? :eeeek: :roll:

Je hebt gelijk hoor Wout, maar Borst is doorgaans nogal goed op de hoogte van de gang van zaken bij Feyenoord. Toch?
Reply
Borst is volgens mij sowieso vaak goed geinformeerd, niet alleen over Feyenoord, maar ook vaak over zaken bij ajaks en p$v.
Reply
Borst heeft heel veel 'vriendjes' in de diverse selecties... Vergeet niet dat hij al zeker een jaar of 10, 15 meeloopt in de voetbaljournalistiek...
Reply
Woutiknout Wrote:Borst is volgens mij sowieso vaak goed geinformeerd, niet alleen over Feyenoord, maar ook vaak over zaken bij ajaks en p$v.

Borst is vooral goed op de hoogte van wat er speelt bij Feyenoord.
Al vond ik dat hij afgelopen seizoen wat teveel zijn mening daarover verkondigde..hij zou het soms wat meer bij feiten moeten houden.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt.

Volgens mij toont hij gewoon een ANP-bericht.

Het gaat weer lekker met Feyenoord btw. Had gehoopt op een jaartje positieve kritieken. Niets is minder waar, het seizoen is nog niet eens begonnen......
Ben benieuwd wat Borst zondagavond te melden heeft over zijn cluppie.

:roll: [deikzeiopalleswat wafschrijftmode]he? waarom schrijft waf dit? ik zie alleen maar een anp-beircht. zo, dan zal ik even gaan zeiken. ik kijk het nog even na. nee, hoor, nergens een eigen visie van keyzer.[eindeikzeikopalleswatwafschrijftmode].

of toch wel? als je iets niet begrijpt kun je het toch gewoon vragen? (het zou fijn zijn als je de moeite eens nam alles te lezen alvorens dit soort domme reacties te plaatsen).

keyzer Wrote:Wat een smeerlappen bij Feyenooit:

gaat lekker he met fainoid? :roll: verwijt je het fainoid -daar lijkt het op namelijk- of ben je met me eens dat fainoid hier niet echt veel aan kan doen?
Reply
Kezmania Wrote:Borst is vooral goed op de hoogte van wat er speelt bij Feyenoord.
Al vond ik dat hij afgelopen seizoen wat teveel zijn mening daarover verkondigde..hij zou het soms wat meer bij feiten moeten houden.

beaam. sinds hij zo prominent op tv is vind ik hem minder goed. hij wordt een beetje een karikatuur van zichzelf. ik denk ook dat hij minder nieuwtjes krijgt nu hij op tv is.

toen hij alleen collums deed was het denk ik minder gevaarlijk hem n vertrouwen te nemen. irl is het een prima gast trouwens. en hij is natuurlijk 100x beter dan zijn leermeester derksen.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Borst is vooral goed op de hoogte van wat er speelt bij Feyenoord.
Al vond ik dat hij afgelopen seizoen wat teveel zijn mening daarover verkondigde..hij zou het soms wat meer bij feiten moeten houden.

beaam. sinds hij zo prominent op tv is vind ik hem minder goed. hij wordt een beetje een karikatuur van zichzelf. ik denk ook dat hij minder nieuwtjes krijgt nu hij op tv is.

toen hij alleen collums deed was het denk ik minder gevaarlijk hem n vertrouwen te nemen. irl is het een prima gast trouwens. en hij is natuurlijk 100x beter dan zijn leermeester derksen.


Je bedoelt dat jij vindt dat hij beter is dan Derksen? En jij vindt Derksen de leermeester van Borst? Dan is dat even duidelijk jij eeuwige en eigenwijze zwart/wit-denker....
Reply
Tripplexxx Wrote:Je bedoelt dat jij vindt dat hij beter is dan Derksen? En jij vindt Derksen de leermeester van Borst? Dan is dat even duidelijk jij eeuwige en eigenwijze zwart/wit-denker....

Bemerk ik hier enige frustratie??? :razz:
Reply
Woutiknout Wrote:
Tripplexxx Wrote:Je bedoelt dat jij vindt dat hij beter is dan Derksen? En jij vindt Derksen de leermeester van Borst? Dan is dat even duidelijk jij eeuwige en eigenwijze zwart/wit-denker....

Bemerk ik hier enige frustratie??? :razz:

Nee hoor, ik heb gewoon een bloedhekel aan Waf :razz:
Reply
Tripplexxx Wrote:
Woutiknout Wrote:
Tripplexxx Wrote:Je bedoelt dat jij vindt dat hij beter is dan Derksen? En jij vindt Derksen de leermeester van Borst? Dan is dat even duidelijk jij eeuwige en eigenwijze zwart/wit-denker....

Bemerk ik hier enige frustratie??? :razz:

Nee hoor, ik heb gewoon een bloedhekel aan Waf :razz:

en daar komt inderdaad nooit frustratie uit voort.. :roll:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:wel 'leuk' om te zien dat journalist keijzer alles (?) wat hij leest kennelijk voor zoete koek slikt.

Volgens mij toont hij gewoon een ANP-bericht.

Het gaat weer lekker met Feyenoord btw. Had gehoopt op een jaartje positieve kritieken. Niets is minder waar, het seizoen is nog niet eens begonnen......
Ben benieuwd wat Borst zondagavond te melden heeft over zijn cluppie.

:roll: [deikzeiopalleswat wafschrijftmode]he? waarom schrijft waf dit? ik zie alleen maar een anp-beircht. zo, dan zal ik even gaan zeiken. ik kijk het nog even na. nee, hoor, nergens een eigen visie van keyzer.[eindeikzeikopalleswatwafschrijftmode].

of toch wel? als je iets niet begrijpt kun je het toch gewoon vragen? (het zou fijn zijn als je de moeite eens nam alles te lezen alvorens dit soort domme reacties te plaatsen).

keyzer Wrote:Wat een smeerlappen bij Feyenooit:

gaat lekker he met fainoid? :roll: verwijt je het fainoid -daar lijkt het op namelijk- of ben je met me eens dat fainoid hier niet echt veel aan kan doen?

Chris van Nijnatten is over het algemeen zeer goed geïnformeerd over wat bij Feyenooit speelt... Die schrijft niet zomaar iets in het AD... Dan kunnen Wotte en Van den Heer ik wel gaan roepen dat ze nog nooit van dat bedrijf hebben gehoord, maar die twee liegen de laatste tijd alles aan elkaar... Dus het zal mij helemaal niets verbazen als later deze week bekend wordt dat Van Nijnatten en Ruesink 'gewoon' gelijk hebben.

En voor de zoveelste keer, ik zit hier als Keyzer de (oud-)deelnemer aan games... Niet als journalist... Daar verdien ik toevallig mijn brood mee, maar ik zit niet met die pet op op dit forum.

Of heb ik soms geen recht meer om op gevoel (dus zonder alle feiten te kennen) een mening te spuien?
Reply
Tripplexxx Wrote:
Woutiknout Wrote:
Tripplexxx Wrote:Je bedoelt dat jij vindt dat hij beter is dan Derksen? En jij vindt Derksen de leermeester van Borst? Dan is dat even duidelijk jij eeuwige en eigenwijze zwart/wit-denker....

Bemerk ik hier enige frustratie??? :razz:

Nee hoor, ik heb gewoon een bloedhekel aan Waf :razz:

juist, en daarom zoek je dingen. wat moet het frustrerend zijn als je het dan niet kunt vinden. :8:

[mavo-mode]ik vind idd borst beter dan derksen. en derksen wordt, ook door borst zelf, als zijn leermeester genoemd, gezien hun perode bij vi. als dat niet zo is zal me dat vrij hard jeuken[einde mavo-mode].
Reply
Keyzer Wrote:En voor de zoveelste keer, ik zit hier als Keyzer de (oud-)deelnemer aan games... Niet als journalist... Daar verdien ik toevallig mijn brood mee, maar ik zit niet met die pet op op dit forum.

moet ik daar voor de zoveelste keer op reageren? vooruit dan.

je neemt iets uit het ad zonder enige vorm van achterdocht aan als waar. er gaat kennelijk geen belletje bij je rinkelen dat dit wel heel verre consequenties zou hebben, die normaal gesproken door geen weldenkend mens, dus ook niet door het feyenoord-bestuur, gewenst zijn. ik weet wel dat je als journalist die beschuldiging niet zult opschrijven, maar dat maakt de beschuldiging niet minder dom.

dat je dat met je forumpet op doet vind ik net zo treurig. het klemt alleen te meer nu je zelf journalist bent. dan zou je toch helemaal moeten weten dat je 3x na moet denken voordat je als waar aanneemt wat de pers schrijft? of stop je met nadenken als je je forumpet op zet?

overigens zit het ad er de laatste tijd vrij vaak naast. ik zal voorbeelden gaan zoeken. geef jij me intussen voorbeelden van leugens van wotte en herik (ik vermoed dat die beschuldiging ook gebaseerd is op teksten uit de krant die je zonder nadenken als waar aanneemt, maar ik laat me graag verrassen).

met je mening heeft dit niets te maken. als het zo is als geschreven is door nijnatten (die niet echt goed geinformeerd is over fainoid maar naar het schijnt juist een zeer slechte verstandhouding heeft vanwege hooijdonk) ben ik het met je eens dat het triest is. maar dat is niet de discussie.
Reply
waf Wrote:
Keyzer Wrote:En voor de zoveelste keer, ik zit hier als Keyzer de (oud-)deelnemer aan games... Niet als journalist... Daar verdien ik toevallig mijn brood mee, maar ik zit niet met die pet op op dit forum.

moet ik daar voor de zoveelste keer op reageren? vooruit dan.

je neemt iets uit het ad zonder enige vorm van achterdocht aan als waar. er gaat kennelijk geen belletje bij je rinkelen dat dit wel heel verre consequenties zou hebben, die normaal gesproken door geen weldenkend mens, dus ook niet door het feyenoord-bestuur, gewenst zijn. ik weet wel dat je als journalist die beschuldiging niet zult opschrijven, maar dat maakt de beschuldiging niet minder dom.

dat je dat met je forumpet op doet vind ik net zo treurig. het klemt alleen te meer nu je zelf journalist bent. dan zou je toch helemaal moeten weten dat je 3x na moet denken voordat je als waar aanneemt wat de pers schrijft? of stop je met nadenken als je je forumpet op zet?

overigens zit het ad er de laatste tijd vrij vaak naast. ik zal voorbeelden gaan zoeken. geef jij me intussen voorbeelden van leugens van wotte en herik (ik vermoed dat die beschuldiging ook gebaseerd is op teksten uit de krant die je zonder nadenken als waar aanneemt, maar ik laat me graag verrassen).

met je mening heeft dit niets te maken. als het zo is als geschreven is door nijnatten (die niet echt goed geinformeerd is over fainoid maar naar het schijnt juist een zeer slechte verstandhouding heeft vanwege hooijdonk) ben ik het met je eens dat het triest is. maar dat is niet de discussie.

Waf, ben je nu nog steeds jaloers op de baan van Keyzer??? Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd dat stadium al gepasseerd was jochie. Misschien wordt het voor jou ook allemaal nog wel een keertje beter knulletje!

Advies: Ga eens gewoon een discussie aan en geef je mening niet steeds als de enige waarheid en het licht, je hebt echt niet altijd gelijk, en er zijn echt wel (heel veel) mensne die het echt wel beter weten dan jij, fuck up.
Reply
De Rotterdamse klucht duurt voort...

Quote:Koeman legt Feyenoord-spelers spreekverbod op

ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft de selectie van de Rotterdamse club een spreekverbod opgelegd. De trainer deed dit naar aanleiding van de aanhoudende berichtgeving rond Salomon Kalou. ,,Ik wil de rust bewaren rondom de ploeg'', zei Koeman. ,,Jullie van de pers willen anders iedereen vragen hoe het zit, wat de rust niet ten goede komt. Ik ben de enige die er op reageert.''

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten van Kalou voor een bedrag van 9 miljoen euro aan een internationale investeringsmaatschappij verkocht, Soccer Investments en Representations. Dit bedrijf zou de Afrikaanse aanvaller een of twee jaar bij Benfica of een andere gerenommeerde Europese club willen stallen, om hem daarna met veel winst door te verkopen aan een echte Europese topclub.

Het spreekverbod ging in na het oefenduel met de amateurs van Schijndel. Dat duel eindigde in 2-2. ,,Maar die uitslag zegt me niks'', aldus Koeman. Wel irriteerde hij zich over het gebrek aan concentratie bij enkele spelers. ,,Bij de warming-up zag ik al dat enkele voetballers niet volledig geconcentreerd waren. En helaas bleek dat ik gelijk had.'' Koeman verwees naar het uitvallen van Vincken en Hofs, die beiden geblesseerd raakten.
Reply
de narcist Wrote:Waf, ben je nu nog steeds jaloers op de baan van Keyzer??? Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd dat stadium al gepasseerd was jochie. Misschien wordt het voor jou ook allemaal nog wel een keertje beter knulletje!

Advies: Ga eens gewoon een discussie aan en geef je mening niet steeds als de enige waarheid en het licht, je hebt echt niet altijd gelijk, en er zijn echt wel (heel veel) mensne die het echt wel beter weten dan jij, fuck up.

[Image: icon_loser.gif]
ik reageer doorgaans niet op jouw doorlopend dramatische postings, maar ik wilde je niet onthouden dat je hier exact doet wat je mij verwijt.

en fyi, als ik een dag in dienst zou zijn van een onbenullig krantje dat louter, althans voornamelijk, gebruikt wordt als dekbed voor daklozen, word ik onterft.

ga nu maar weer fijn de forumjosti uithangen en steek je vmboadviezen diep in je meelopersaars. oninteressant sujet.

[Image: zwaai.gif]
Reply
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
de narcist Wrote:Waf, ben je nu nog steeds jaloers op de baan van Keyzer??? Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd dat stadium al gepasseerd was jochie. Misschien wordt het voor jou ook allemaal nog wel een keertje beter knulletje!

Advies: Ga eens gewoon een discussie aan en geef je mening niet steeds als de enige waarheid en het licht, je hebt echt niet altijd gelijk, en er zijn echt wel (heel veel) mensne die het echt wel beter weten dan jij, fuck up.

[Image: icon_loser.gif]
ik reageer doorgaans niet op jouw doorlopend dramatische postings, maar ik wilde je niet onthouden dat je hier exact doet wat je mij verwijt.

en fyi, als ik een dag in dienst zou zijn van een onbenullig krantje dat louter, althans voornamelijk, gebruikt wordt als dekbed voor daklozen, word ik onterft.

ga nu maar weer fijn de forumjosti uithangen en steek je vmboadviezen diep in je meelopersaars. oninteressant sujet.

[Image: zwaai.gif]

nu ik nu ik!

[-X =; [-( nou nou nou waf jij kan ook niet nomaal discussieren :-$

ik ben benieuwd :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
pfffff. Als er iemand is die discussiert is het waffie wel. Prutdiscussie eigenlijk dit maar goed. Zeker als er mensen uitgemaakt worden voor knulletje en jochie #-o
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:en fyi, als ik een dag in dienst zou zijn van een onbenullig krantje dat louter, althans voornamelijk, gebruikt wordt als dekbed voor daklozen, word ik onterft.

Het is maar goed dat je niet wordt onterfd wanneer je onterft ipv onterfd schrijft :razz:
Reply
Deel 86594 van de soap:

7/8/2005 - AD komt maandag met meer informatie omtrent bericht over Kalou
(Gepost door RvN)



Chris Nijnatten van het Algemeen Dagblad bleef vanmiddag in een interview voor Langs de Lijn bij de inhoud van het artikel over Kalou dat zaterdag zoveel opschudding veroorzaakte. (Het is in het archief van de NOS na te beluisteren, in uitzending van 15 tot 16.00 uur) Maandag zal de krant met meer informatie komen. Hij zei er wel bij dat Kalou hier medewerking aan zal moeten verlenen en niet verwacht dat Kalou dat zal doen omdat Kalou eerder in een interview heeft laten weten naar PSV te willen. 'Feyenoord had het voornemen om hem te verkopen aan een investeringsmaatschappij en heeft dat inmiddels geconcretiseerd.' aldus Van Nijnatten. 'Ik denk dat wij momenteel goed materiaal aan het vergaren zijn om te bewijzen dat we gelijk hebben. We zouden het niet publiceren als we 100% ervan overtuigd zijn dat we gelijk hebben.
Reply
'We zouden het niet publiceren als we 100% ervan overtuigd zijn dat we gelijk hebben.'

:roll:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Kezmania Wrote:Hij zei er wel bij dat Kalou hier medewerking aan zal moeten verlenen en niet verwacht dat Kalou dat zal doen omdat Kalou eerder in een interview heeft laten weten naar PSV te willen.

Of omdat hij niet mag communiceren met mensen van de pers ?
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:Hij zei er wel bij dat Kalou hier medewerking aan zal moeten verlenen en niet verwacht dat Kalou dat zal doen omdat Kalou eerder in een interview heeft laten weten naar PSV te willen.

Of omdat hij niet mag communiceren met mensen van de pers ?

Volgens mij gaat het over de het stallen bij Benfica.
Kalou moet daar voor zijn toestemming geven, en dat zal hij nooit doen aangezien hij in Nederland wil blijven.
Reply
Kezmania Wrote:'Ik denk dat wij momenteel goed materiaal aan het vergaren zijn om te bewijzen dat we gelijk hebben. We zouden het niet publiceren als we 100% ervan overtuigd zijn dat we gelijk hebben.

ik zat in de auto en hoorde het. later op ss zei hij het weer. en toen en nu vraag ik me af: hoe kun je het 100% zeker weten als je het goede materiaal nog aan het verzamelen bent? erg slechte, maar bovenal suggestieve berichtgeving van radio 1: het zal wel zo zijn want anders had fainoid het veel krachtiger ontkent. :roll: hoor en wederhoor wordt kennelijk niet meer toegepast in de journalistiek.

maar ja, ook sjaak troost bleef het ontkennen, dus ik ben heel benieuwd waar ze mee komen. als het nu nog waar is, is het hele managementteam onhoudbaar.
Reply


Forum Jump: