The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Fabian Wrote:Real Madrid was dus de club waarvan ik de naam nog niet wilde zeggen.....

Zie VI nu.

en waarom wil de jij die naam niet zeggen? omdat wij anders snel 25 mio gingen bieden.

je zal het wel gewoon niet geweten hebben.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Real Madrid was dus de club waarvan ik de naam nog niet wilde zeggen.....

Zie VI nu.

en waarom wil de jij die naam niet zeggen? omdat wij anders snel 25 mio gingen bieden.

je zal het wel gewoon niet geweten hebben.

Omdat mijn 'bron' ergens werkt waar ze checken wat er uitlekt. Dus als iemand anders dan het weer op een ander forum gaat plaatsen, weet hij afdoende en hoor ik verder niets meer...

Maar als jij het laatste wil denken, prima.
Reply
Gewoon beetje interessant lopen doen dus. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
heb je al niet laten ''uitlekken'' dat je maatje bij VI werkt? VI wist 't toch al een paar dagen van dit bod?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:[Image: 167814_806_1219328324206-FPH_0091.jpg]

afro's in tha house!

En moet je bij hem eens voorstellen dat ie al 16 jaar goulash eet!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ADO verslaat FC Eindhoven in strijd om spits Caracciolo
22/08/2008 08:59

Fabio Caracciolo gaat naar ADO Den Haag. Donderdagavond laat kwamen FC Eindhoven, de spits en de club uit Den Haag tot een akkoord over de transfer van de Belg.

Caracciolo ondertekent bij ADO een contract dat hem voor drie seizoenen aan de Haagse club bindt, met bovendien een optie voor nog twee jaar. Voor de 23-jarige Belg is ADO zijn derde Nederlandse club.

In 2001/02 belandde hij bij MVV en vorige zomer verdiende hij als stagiair een contract bij Eindhoven. Dat bleek een succesvolle stop te zijn, want met zeventien treffers kroonde hij zich tot clubtopscorer. En dit seizoen maakte hij al drie goals in twee wedstrijden.

FC Eindhoven had Caracciolo dan ook graag willen behouden. De Eerstedivisionist had donderdag een uiterste poging gedaan de spits te behouden door hem een verbeterd contract voor te leggen, maar de speler besloot toch voor ADO te kiezen.
Reply
leuke aankoop van ADO...kijken of hij het ook in de eredivisie kan...
Reply
Boussaboun voor twee jaar naar Utrecht. Prima aankoop. Ook die linksback van Steau Boekarest is een goede versterking.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Boussaboun voor twee jaar naar Utrecht. Prima aankoop. Ook die linksback van Steau Boekarest is een goede versterking.

Utrecht is eindelijk na jaren weer eens goed bezig.
Ik verwacht wel wat van ze dit seizoen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mag hopen dat t daar volgend weekend allemaal nog niet ingespeeld is op elkaar, hebben een aardige selectie nu. Gun het ze ook wel, op zich best een mooie club dat Utrecht. Alleen jammer dat ze Aissati zijn misgelopen.
Reply
Peter Wrote:Mag hopen dat t daar volgend weekend allemaal nog niet ingespeeld is op elkaar, hebben een aardige selectie nu. Gun het ze ook wel, op zich best een mooie club dat Utrecht. Alleen jammer dat ze Aissati zijn misgelopen.

Tuulk niet, ook in Utrecht (publiek) willen ze geen matennaaiert.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Leuk talent, maar niet de spits met zekere doelpunten die we juist zo hard nodig hebben...

Quote:DVHN: PSV haalt Stef Nijland
Volgens Dagblad van het Noorden heeft PSV overeenstemming bereikt met FC Groningen over de transfer van Stef Nijland. De transfersom zou naar verluidt ruim 4 miljoen euro bedragen. De jonge aanvaller reisde volgens de krant zondagavond samen met zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar Eindhoven en sprak daar met vertegenwoordigers van de landskampioen.

FC Groningen berichtte vanavond al over concrete onderhandelingen, maar noemt geen club
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Opvallend. Half jaar terug wees hij Ajax nog af omdat hij nog niet uitgeleerd was bij Grunn.

Vind het eigenlijk in tegenstelling tot de reacties op psv-forums wel een goede aankoop. Goed om te zien dat PSV de grootste talenten uit eigen land als Pieters, Amrabat en dus blijkbaar Nijland die op het punt staan echt door te breken al vastlegt voordat ze echt doorbreken en veel meer kosten. Die 3 hebben een miljoentje of 8 gekost en gaan zeker meer opleveren over een paar jaar. En dan hebben we eigen kweek als Marcellis, Afellay, Wuytens en Bakkal nog rondlopen. PSV bouwt weer aan een Nederlandstalig gezicht. Notworthy
Reply
vind 4 miljoen opvallender
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:de grootste talenten uit eigen land als Pieters, Amrabat en dus blijkbaar Nijland

aha, zijn dat nou de grootste talenten uit eigen land? Undecided
Reply
Pieters wordt de linksback van het Nederlands elftal, Amrabat kan Oranje ook nog wel gaan halen en van Nijlands leeftijd zou ik zo niet veel betere, talentvollere NL-spitsen weten. Vul dat aan met Affelay, Bakkal en ook Wuytens.. stuk voor stuk mooie talentjes waar een club als Feyenoord jaloers op kan zijn!

Kon Foppe ook totaal niet volgen. Waarom Beerens en Drenthe in Peking waren ipv Amrabat is mij een raadsel. Jong-a-pin erin ipv Pieters is ook kul. Dat we voorin Makaay en Sibon nodig hadden geeft wel aan dat er weinig talentvollers rondloopt bij de jeugd dan zo'n Nijland.
Reply
Peter Wrote:Pieters wordt de linksback van het Nederlands elftal, Amrabat kan Oranje ook nog wel gaan halen en van Nijlands leeftijd zou ik zo niet veel betere, talentvollere NL-spitsen weten. Vul dat aan met Affelay, Bakkal en ook Wuytens.. stuk voor stuk mooie talentjes waar een club als Feyenoord jaloers op kan zijn!

ik vind de ontwikkeling van appelvlaai tegenvallen. hij is allang geen talent meer. geldt ook voor bakkal, die ik in potentie beter vind dan die marokkaan met zijn veel te grote bek.

ook amrabat is nu al irritant. ik denk dat sowieso weinig marokkanen de top halen. kutinstelling hebben ze.

wuytens ken ik niet, pieters zal de beste zijn op zijn positie maar heeft bij utrecht niet echt overtuigd. als ik het goed heb verloor hij tijdens de os zijn positie aan jong a pin, die ik ook niet overdreven goed vind.

feyenoord heeft mooie talentjes zat. fer en wijnaldum behoorden (samen met emnes) tot de besten in hun lichting. de feyenoord jeugd presteert al jaren beter dan de psvee jeugd. dat de voedingsbodem om te presteren in het eerste elftal niet goed was, doet daar niet aan af.

alleen marcellis vind ik echt goed en bovendien een verstandige gast. dat het talenten zijn klopt, maar de grootste talenten is gewoon overdreven.
Reply
Peter Wrote:Kon Foppe ook totaal niet volgen. Waarom Beerens en Drenthe in Peking waren ipv Amrabat is mij een raadsel. Jong-a-pin erin ipv Pieters is ook kul. Dat we voorin Makaay en Sibon nodig hadden geeft wel aan dat er weinig talentvollers rondloopt bij de jeugd dan zo'n Nijland.

omdat amrabat net van vv komt en een irritant kutventje is. bovendien heeft hij niets met de kwalificatie te maken gehad, itt drenthe en beerens. die hadden het verdiend.

dat sibon wordt verkozen boven nijland, zegt meer over nijland. 4 mio is dan gewoon te veel.
Reply
Nijland is er nog niet, maar komt er wel denk ik persoonlijk, al zijn 9 van de 10 PSV'ers op de forums daar net als jou anders over. Niet voor niets hadden ook Ajax, Feyenoord en AZ interesse. 4 miljoen is veel, maar als je eerst afwacht of hij bij Groningen doorbreekt dit jaar dan betaal je volgende zomer meer dan het dubbele en moet je maar afwachten of je de andere clubs kunt aftroeven. Leuk gokje!

Dat Drenthe en Beerens het verdiend hadden in Peking en dat Amrabat irritant is ok, maar Amrabat is zeker beter/talentvoller dan die 2 en dus één van de grootste NL-talenten.
Reply
Maar Peter blijft zijn Pusvee brilletje ophouden en lekker alles rechtbrijen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Maar Peter blijft zijn Pusvee brilletje ophouden en lekker alles rechtbrijen Smile

Juist ja. :roll: Over de aankopen van dit jaar ben ik zeer te spreken. Ook financieel staan we er weer prima op. Reker voert gewoon prima beleid vind ik. Overigens zijn er nog wat geruchten dat Zonneveld mogelijk in de deal betrokken wordt en naar Grunn gaat. Zou ik ook weer toejuichen!
Reply
Peter Wrote:Nijland is er nog niet, maar komt er wel denk ik persoonlijk, al zijn 9 van de 10 PSV'ers op de forums daar net als jou anders over. Niet voor niets hadden ook Ajax, Feyenoord en AZ interesse. 4 miljoen is veel, maar als je eerst afwacht of hij bij Groningen doorbreekt dit jaar dan betaal je volgende zomer meer dan het dubbele en moet je maar afwachten of je de andere clubs kunt aftroeven. Leuk gokje!

Dat Drenthe en Beerens het verdiend hadden in Peking en dat Amrabat irritant is ok, maar Amrabat is zeker beter/talentvoller dan die 2 en dus één van de grootste NL-talenten.

een gokje van 4 mio. 4 goals vorig jaar in 23 wedstrijden.

maar goed, ik weet het niet, ik heb hem maar 1x zien spelen, dus ik kan niet uitsluiten dat het wel wat is.

ik vind amrabat in het geheel niet beter en talentvoller dan beerens en drenthe. dat moet hij eerst nog maar eens laten zien.
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Maar Peter blijft zijn Pusvee brilletje ophouden en lekker alles rechtbrijen Smile

Juist ja. :roll: Over de aankopen van dit jaar ben ik zeer te spreken. Ook financieel staan we er weer prima op. Reker voert gewoon prima beleid vind ik. Overigens zijn er nog wat geruchten dat Zonneveld mogelijk in de deal betrokken wordt en naar Grunn gaat. Zou ik ook weer toejuichen!

over zonneveld als aankoop was je indertijd ook zeer te spreken. :lol:

lekker makkelijk beleid voeren met die cl miljoenen. zou mij ook wel lukken. wel goed dat hij de strijd is aangegaan met die lemic. volgens genee is dat echt crimineel volk, wil ik best geloven. daar zijn ze nu bijna van af.
Reply
Dat klopt, bij NAC deed hij het erg goed. Op PSV-niveau kan hij het niet meer bijbenen. Zelfde als Lazovic.

Lemic zit nu bij Ajax met Aissati en Sulejmani. Lekker daar laten.

En met die gratis CL-miljoenen en de opbrengst van Aissati (zelfde gevalletje als Nijland en nog meer opgeleverd) ist idd makkelijk beleid voeren en een keer een gokje wagen met een leuk talentje. Liever zo'n Nijland dan weer een excoot als Reis waarbij het net zo goed afwachten is of het wat wordt.
Reply
Zonnveld wordt niet in de deal betrokken. 4M + percentage bij doorverkoop schijnbaar. Dat laatste staat me dan weer niet aan, maar is tegenwoordig gewoonte als een topclub een speler van een subtopper oplevert lijkt het wel.
Reply
Peter Wrote:Dat klopt, bij NAC deed hij het erg goed. Op PSV-niveau kan hij het niet meer bijbenen. Zelfde als Lazovic.

feyenoord had indertijd 6 mio voor lazovic betaald. psvee 7 als ik me goed herinner. en nu is het bij jullie ook al een miskoop?

hoe het ook zij, lazovic scoorde bij vitesse nog wel, nijland vooralsnog niet. maar ik ben wel eens dat er verder weinig potentiele doelpuntenmakers te verwachten zijn. emnes wordt natuurlijk helemaal niks, die gaat vel te vroeg naar het buitenland.

maar ik snap ook niet dat koevermans de hele wedstrijd op de bank zit, maar toch niet weg mag voor een normaal bedrag. of is dat gewoon de concurrentie zieken?
Reply
Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat Maduro dit seizoen wel eens op huurbasis voor PSV zou komen te spelen. Peter ben jij dit bericht ook al ergens tegengekomen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerucht wel ergens gelezen, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Hebben Simons, Bakkal, Mendez en Culina als controleurs en Maduro in zn vorm van afgelopen jaar voegt niks toe ten opzichte van die spelers. Dead

@ waf -> Lazo en Koef zijn beide net niet, Nijland op dit moment natuurlijk ook nog. Stevens heeft (voor komst Nijland) aangegeven afhankelijk van de tegenstander Koef of Lazo op te stellen zolang er geen spits die duidelijk beter is bijkomt. Staan op gelijke hoogte/laagte. Volgens mij mogen Lazo en Koef beide weg voor een miljoentje of 5 zodat er geld vrijkomt voor bv. Milevski, die is aangeboden. Tijd begint echter te dringen.

Emnes is gewoon een gevalletje Rigters natuurlijk net als dat zeer talentvolle jongetje van Fortuna Sittard die nu naar Engeland gaat. Was even sprake van dat zo'n NL-talent van Liverpool naar Utrecht zou komen, jammer dat dat niet doorging. Was daar wel benieuwd naar.
Reply
Je noemt nu nijland al Net niet.
Die gozer heeft nog geen bal gepresteerd en dan al net niet :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
milevski vond ik echt een gave speler. jammer dat hij indertijd niet naar feyenoord kwam.

niks van gehoord afgelopen jaar, vind ik toch opvallend. die hadden ze daar denk ik eerder moeten cashen.
Reply


Forum Jump: