Threads: 97
andre Wrote:Hoezo? Dit is een serieuze vraag. Het valt me op dat bij twijfelmomenten de hawk-eye niet gebruikt wordt.
Misschien weet jij iets waardoor het een domme vraag is, maar daarvan ben ik in ieder geval niet op de hoogte. Kom op Andre, hier ga ik niet op happen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 6
Gonzooooooooooooooo \ /
en Haas natuurlijk ook \ /
Threads: 105
Ad Wim Wrote:TJa, toen wel ja. Nu veel minder. En nogmaals, remember de wedstrijd tegen Roddick op Wimbledon...
Ok, maar dat was een jaar eerder toch? 2 sets tegen 0 achter en hem er met 8-6 uitslepen? Gasquet is dit jaar gewoon een stuk instabieler dan vorige jaren.
Threads: 6
Overdune Wrote:Ad Wim Wrote:Mooie keus trouwens, OD. Ik was ervan overtuigd dat Gasquet hier zou winnen, maar nu kan hij zomaar 30 punten halen :o
Thx Ad. Haas is niet top in vorm, maar wel altijd goed op de US Open. Ik wist dat Gasquet lastig zou worden, maar nu die horde genomen is liggen er kansen!
Exact mijn gedachte OD
Kiefer gaat lekker Ad. Mag ook wel tegen Minar.
Ja, niet gek. En met de H2H van 3-0 tegen Gonzo in gedachte, zie ik mooie dingen :razz:
Maar ben wel een beetje bang voor NIeminen, die wel erg makkelijk won en er toch vaak staat op de GSs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 14
Kom op nou met je antwoord, Ad. Ik vind het vervelend als je erop inhakt als ik een (in mijn ogen) serieuze vraag stel.
Ad Wim Wrote:Ja, niet gek. En met de H2H van 3-0 tegen Gonzo in gedachte, zie ik mooie dingen :razz:
Maar ben wel een beetje bang voor NIeminen, die wel erg makkelijk won en er toch vaak staat op de GSs...
Van mij mag hij Gonzo eraf slaan. :razz:
Voor Nieminen zou ik niet bang zijn, op het begin van het seizoen na heeft die gast werkelijk niets gepresteerd.
andre Wrote:Kom op nou met je antwoord, Ad. Ik vind het vervelend als je erop inhakt als ik een (in mijn ogen) serieuze vraag stel. Nou Andre, wat heb je voor Hawk-Eye nodig? Juist, een groot scherm. En hangt er op elke baan een groot scherm?
De Voest loopt lekker te kloten. Coupedeville gaat ook beginnen, vamos!
De Voest vergeet helaas terug te breaken, bijna elke game kansen. Dan maar in 4 :|
Ik zie het wel goedkomen met De Voest. Machado is vooral een gravelaar dacht ik.
Sp Machado, dit gaat nie goed nie.
Irritant dat niet voor alle partijen de stats beschikbaar zijn.
Threads: 99
Gaat weer een leuke Us Open worden :x
Blake in de shit tegen Young....Potro die acht games op rij weggeeft. net gonzo die loopt te kloten tegen Navarro nota bene...
ALLEZ ROGER!!
De Voest loopt aan het begin van de tweede set ook al meteen te kloten, kom op nou!
Ik hou het voor gezien, ik ga uit van overwinningen voor De Voest en Coupedeville. [-o<
Threads: 14
Ad Wim Wrote:andre Wrote:Kom op nou met je antwoord, Ad. Ik vind het vervelend als je erop inhakt als ik een (in mijn ogen) serieuze vraag stel. Nou Andre, wat heb je voor Hawk-Eye nodig? Juist, een groot scherm. En hangt er op elke baan een groot scherm? Dat wist ik niet. Bedankt Ad voor je antwoord.
Andreev wint. Prima voor de poll, al heeft Woerdie hem...
Kiefer wint de set, uiteindelijk toch niet zo overtuigend.
andre Wrote:Ad Wim Wrote:andre Wrote:Kom op nou met je antwoord, Ad. Ik vind het vervelend als je erop inhakt als ik een (in mijn ogen) serieuze vraag stel. Nou Andre, wat heb je voor Hawk-Eye nodig? Juist, een groot scherm. En hangt er op elke baan een groot scherm? Dat wist ik niet. Bedankt Ad voor je antwoord. Dat kan ik me niet voorstellen. Sinds de invoering wordt Hawk-Eye alleen maar op de grote banen gebruikt. Indoors is dat gewoon altijd, omdat daar meestal maar 1 baan is, maar op de grote toernooien (GS, TMS) is dat alleen in de stadions, dus meestal 2 of 3 banen...
Threads: 65
Nou een scherm bij de baan hoeft niet per se. Ik heb ook wel gezien dat de umpire een aanvraag bij de hawk-eye verantwoordelijke deed, die keek op een computerscherm en meldde het resultaat aan de umpire.
Echt? Dat lijkt me wel uitzonderlijk, want het is toch ook ingevoerd voor het publiek...
Kiefer gebroken in de tweede :|
Reynolds wint de 1e set van Zib, dat is ook weer gunstig voor de poll.
kooltje Wrote:Gaat weer een leuke Us Open worden :x
Blake in de shit tegen Young....Potro die acht games op rij weggeeft. net gonzo die loopt te kloten tegen Navarro nota bene...
ALLEZ ROGER!! Ga je je nou druk maken om het feit dat Del Potro 8 games op rij verliest? :roll:
En dat Blake en Gonzo het moeilijk hebben zegt ook niet zoveel, ze winnen gewoon en iedereen moet altijd even inkomen...
Kiefer nu op ES, gaat niet best :|
Heel veel slordige fouten en Minar speelt best goed...
Hup Kiwi!
Godver, dan mist ie ook nog eens een 0-40 om terug te breaken ](*,)
En De Voest ook nog eens gebroken naar 4-5* :letitallout:
En ja hoor, 5-1 voor Minar terwijl het net gewoon 3-2 had moeten staan. Kiefer slaat alleen maar UEs sindsdien. WTF is dit joh?!
En ja hoor, Kiefer van 40-0 met 4 UEs naar de break tegen, ongelofelijk. Hij staat ook zo nonchalant en ongeinteresseerd op de baan ](*,)
Dat net mijn enige echte troef, zo'n wanprestatie moet leveren. Zo in vorm zijn en dan tegen fucking Minar. 40 UEs al, in 3 sets :letitallout:
De Voest ook kansloos en Capdeville wint makkelijk, lekker einde van de dag zo
Ik ga slapen.
Threads: 132
Zit ff Federer-Gonzalez te kijken. Federer krijgt niet veel echt veel tegenstand, maar speelt een prima pot. Ziet er echt prima uit.
6-3/6-0 en *1-0.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 118
Tripplexxx Wrote:Zit ff Federer-Gonzalez te kijken. Federer krijgt niet veel echt veel tegenstand, maar speelt een prima pot. Ziet er echt prima uit.
6-3/6-0 en *1-0.
Zou het dan eindelijk weer? [-o<
Threads: 67
gvd. Ik ging erg laat slapen vanacht en zie capdeville zijn voorsprong verkloten. Dan komt de vijfde set en komt ie 4-1 voor dus ik ga maar na bed. VERSCHRIKKELIJK WAT EEN STUMPER! zo dodelijk dit
He i’m back, koploper FTM 2018!
|