The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
Ad Wim Wrote:Ja, niet gek. En met de H2H van 3-0 tegen Gonzo in gedachte, zie ik mooie dingen :razz:

Maar ben wel een beetje bang voor NIeminen, die wel erg makkelijk won en er toch vaak staat op de GSs...

ik zie ook mooie dingen :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kut qualies, de voest, isner, bhli, capdeville. Icon_evil

kost een hoop punten deze geintjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:kut qualies, de voest, isner, bhli, capdeville. Icon_evil

idd Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Lekker...weg met die qualies :Big Grin
Reply
inderdaad...niks zekerheidjes!
Reply
Hahaha, Kiefer geeft op, wat een grap weer. Het is weer een GS hoor Undecided
Degene waar ik naast Del Potro en NAdal het meeste van verwachtte, en die daardoor mijn grootste troef is, geeft nota bene op. Kijk, als ie nou verliest van Gonzo, kan ik nog mee leven want dat zit er gewoon in. Maar dit, is weer zo typisch voor een GS ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer heeft nog een puntje...Youzhny niks...

Matige dag voor de boeg met alleen de overgebleven eerste rondes
Reply
Tja, maar Kiefer was onwijs in vorm, Youzhny niet...

Zo valt de keus voor Djoko of een aantal kleintjes alweer de verkeerde kant op :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misschien ligt Djoko er wel snel uit Ad...
Geen Djoko gekozen om wat zekerheid in te bouwen?
Reply

Tja, die hebben iig nog 4 punten en kosten geen drol. Bovendien waren veel gewoon 50-50 partijen. Ik vond alleen Bohli echt verrassend. En ze worden allemaal gewoon op waarde geklopt, en hebben geen blessure Sad
Reply
kooltje Wrote:Misschien ligt Djoko er wel snel uit Ad...
Geen Djoko gekozen om wat zekerheid in te bouwen?
Nee, geen Djoko genomen omdat ik Del Potro moest hebben en een aantal anderen, waaronde Kiefer graag wilde hebben.
Dat kon niet als ik Djoko en Nadal zou hebben...
Reply
oh ja..je hebt Nadal natuurlijk. Ik vind het toch wel een beetje een gok... =D>
Toch leuke verschillende teams als het einde van het jaar nadert.
Moeten maar iets verzinnen waardoor dit gestimuleerd wordt. Dan worden de saaie weken ook leuk. Bij dat atp spel hadden ze de regel dat je iemand maar 5x per jaar mocht kiezen. Leuke regel bijvoorbeeld!
Reply
Op zich zijn er bovenin veel dezelfde teams hoor. Behalve Haggie en Buurs heeft iedereen Nadal en dan moet je het van de kleine verschillen hebben, zoals Kiefer :cry:

Maar ik vind het dit seizoen wel leuk hoor, qua verschillen. Budget helpt er ook heel erg aan mee, dat maakt een lkleine week als vorige week ook leuk.
Reply
Dat komt omdat het einde seizoen is...daarvoor zijn toch te vaak dezelfde teams gekozen vind ik.

Hoe kom je bij Moya Ad?
Muller goede keuze...twijfelde tussen hem en Isner..foute keuze gebleken.
Reply
Tsonga speelt voor het eerst sinds maanden weer, en komt misschien niet eens opdagen. Derhalve zie ik Moya wel 15 punten halen en dan komt ie tegen Safin/Robredo, ook niet onmogelijk natuurlijk. Ik moest iemand uit dat, mi zwakste, stukje hebben. En Moya scheen heel goed te zijn in Canada, maar je weet het met hem natuurlijk nooit...
Reply
Ad Wim Wrote:Tsonga speelt voor het eerst sinds maanden weer, en komt misschien niet eens opdagen. Derhalve zie ik Moya wel 15 punten halen en dan komt ie tegen Safin/Robredo, ook niet onmogelijk natuurlijk. Ik moest iemand uit dat, mi zwakste, stukje hebben. En Moya scheen heel goed te zijn in Canada, maar je weet het met hem natuurlijk nooit...

in Canada heeft hij tegen Davy, andreev en 1,5 set tegen murray heel goed gespeeld.
maar zakte daarna flink in en pakte bijna geen game meer.

moya gaat het nu in de 1e ronde al moeilijk krijgen denk ik.
hij kan het allemaal niet meer belopen.

Reply
Undecided Uiteraard liggen De Voest en Coupedeville eruit, niet te geloven. CdV zelfs 4-1 voor in de vijfde volgens Haggie, wat een wanprestatie. cry

Maar goed, scheelt me 12 puntjes, op meer had ik niet gerekend. Belangrijker is dat mijn troefjes Moya, Melzer en Haas nog een paar rondjes winnen.
Reply
Herhaling van Federer nu op ES...ziet er zeker niet verkeerd uit..pak de titel dan maar weer Roger...
Laat iedereen maar denken dat Nadal beter is...
Reply
Maximo is natuurlijk geen graadmeter, maar het zou me niet verbazen als Federer de US Open gaat winnen.

Reply
buurs Wrote:Maximo is natuurlijk geen graadmeter, maar het zou me niet verbazen als Federer de US Open gaat winnen.

Eerst bagatelliseeer je zijn prestatie, maar vervolgens zou het je niet verbazen als hij het toernooi zou winnen. Undecided
Dat is een typische reactie voor iemand die de wedstrijd niet gezien heeft en op basis van het scorebord een reactie plaatst ( en Nadal-idolaat is).

Ik vind deze wedstrijd op zich juist wel een graadmeter. Het is namelijk al weer een tijdje geleden dat Federer uberhaupt indruk maakte. Veel onnodige fouten - met name met zijn forehand - en moeite met de kleinste jongens. Hij leek echt onzeker en was bij vlagen gewoon aan het choken. Overtuiging was volledig weg. Alsof hij de man niet meer was.
Vannacht zag ik de oude Federer weer terug. Kop omhoog, dodelijke forehand en weinig weggeven.

Ik hoop dat hij dit volhoudt, want met al dat gewin van Nadal is het tennis er niet leuker op geworden.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:moya gaat het nu in de 1e ronde al moeilijk krijgen denk ik.

Wat een flauwekul man. De beste man is 'pas' 32 en staat gewoon 42 v/d wereld. Die kan het prima belopen allemaal, zeker in de eerste rondes.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Maximo is natuurlijk geen graadmeter, maar het zou me niet verbazen als Federer de US Open gaat winnen.

Eerst bagatelliseeer je zijn prestatie, maar vervolgens zou het je niet verbazen als hij het toernooi zou winnen. Undecided
Dat is een typische reactie voor iemand die de wedstrijd niet gezien heeft en op basis van het scorebord een reactie plaatst ( en Nadal-idolaat is).

Ik vind deze wedstrijd op zich juist wel een graadmeter. Het is namelijk al weer een tijdje geleden dat Federer uberhaupt indruk maakte. Veel onnodige fouten - met name met zijn forehand - en moeite met de kleinste jongens. Hij leek echt onzeker en was bij vlagen gewoon aan het choken. Overtuiging was volledig weg. Alsof hij de man niet meer was.
Vannacht zag ik de oude Federer weer terug. Kop omhoog, dodelijke forehand en weinig weggeven.

Ik hoop dat hij dit volhoudt, want met al dat gewin van Nadal is het tennis er niet leuker op geworden.

federer won onlangs nog zeer overtuigend van tursunov tijdens de OS.

Reply
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:moya gaat het nu in de 1e ronde al moeilijk krijgen denk ik.

Wat een flauwekul man. De beste man is 'pas' 32 en staat gewoon 42 v/d wereld. Die kan het prima belopen allemaal, zeker in de eerste rondes.

met 32 ben je een veteraan in het tennis.

Reply
Dit stukje is werkelijk geniaal:

http://www.nusport.nl/20080827/grand-sla...asquet-weg

Ik heb een mailtje gestuurd, dus ik gok dat ze het zo gaan aanpassen. Er staat iig in dat Haas na 12 jaar de eerste ronde overleeft op de US Open en dat hij in de vierde set 2 matchpoints verspeelde (bij een 1-2 achterstand in sets dus). cry

Edit: Ze hebben het hele artikel maar meteen verwijderd. :lol: Hier een screenshot van het originele stukje:

[Image: f_Haasm_71aceb1.png]
Reply
Hier is duidelijk veel aandacht aan besteed en even snel in elkaar gezet Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De reactie op mijn mailtje:

Quote:Dit zijn inderdaad een aantal grote ontoelaatbare fouten. Wij hebben het bericht dan ook meteen verwijderd van de site en zullen tot op de bodem uitzoeken waar dit fout is gegaan.In ieder geval bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Anne Joldersma
Chef NUsport

Even googelen leert dat deze Anne Joldersma twee jaar geleden nog derdejaars journalistiek was, en nu al chef sport dus. Dan wil ik niet weten wat voor figuren die stukjes schrijven.
Reply
:lol:

Reply
Mooi, dat wordt eens solliciteren bij Nu.nl. Undecided
Reply
Chiel-Montagne Wrote:Mooi, dat wordt eens solliciteren bij Nu.nl. Undecided

Heb ik net gedaan. :razz: Mailtje gestuurd of ik niet op freelance basis wekelijks een aantal maal een stukje kan schrijven over tennis. Mijn studie heeft niets met journalistiek te maken, maar het lijkt me geweldig zoiets erbij te doen. Hoewel de redactie vanaf 1 september weer volledig aanwezig is, ben uitgenodigd mijn CV plus motivatie op te sturen. Dat ga ik wel even doen, je weet nooit. :8:
Reply
He fuck, dat is nou net het baantje dat ik ambieer Icon_evil
Reply

Forum Jump: