The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
sp benneteau Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu sp Benneteau. Is Cilic veel gekozen?
Reply
benneteau pakt de 4e set alsnog :lol: :lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Anyway, Benneteau sleept em eruit. =D>
Reply
Overdune Wrote:Nu sp Benneteau. Is Cilic veel gekozen?

4 of 5x dacht ik

Reply
ik ga pitten

hup tojo =D>

hup mahut =D>

hup benneteau =D>

Reply
Altijd prima, hup Julien!
Reply
Kendrick-Mahut nadert het einde van de vierde set. Belangrijk dat Kendrick het hier afmaakt en die gekke Fransoos geen hoop geeft.
Reply
Kendrick verliest maar 2 puntjes in 5 servicegames. =D> Hij staat ook lekker 200+ km/u te serveren, 25 aces al.
Reply
5-5 dus, nu 0-30 op de service van Mahut. [-o<
Reply
Bp voor de beslissing.. [-o<
Reply
Hakkuh
Reply
En op love met 3 aces naar winst, lekker. =D>
Reply
Toch weer extreem grappig om te zien hoe iedereen ziet dat het allemaal wel meevalt met Djoko, en dat Buurs er natuurlijk weer een groot drama van maakt, omdat ie hem toevallig in zijn team heeft nu. En dat terwijl het hem normaliter geen reet kan schelen hoe Djoko gezondsheidswijs is. Volgens mij heeft ie liever dat ie blessee is, aangezien zijn idool Nadal dan meer kans heeft. Hoe subjectief kun je zijn, als je opeens diegene in je team hebt Undecided

Ik durf te wedden dat je egocentrisch genoeg bent om bij een eventuele finale Nadal-Djokovic gewoon voor Djokovic te zijn 8-[
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gaat dus waarschijnlijk goedkomen, maar hij had dus echt wel last.

Q. How is your ankle?

NOVAK DJOKOVIC: Right away. Let's cut to the chase (laughter.)

Well, it's okay. It's going to be good in two days, I'm sure. After that happened, I was thinking more of it than I was really actually feeling the pain, so it's not really a big deal. But in that certain moment, I felt big pain, so I just had to tape the ankle.

But it's going to be all right.

Reply
Roddick met 3x 6-2. Erg goed gespeeld als je de verhalen moet geloven.

Ook vandaag lijken de toppers/veel gekozen spelers niet in problemen te komen.
Nadal speelt de laatste wedstrijd dus misschien wat vroeger opstaan morgen.
Reply
Ad Wim Wrote:Toch weer extreem grappig om te zien hoe iedereen ziet dat het allemaal wel meevalt met Djoko, en dat Buurs er natuurlijk weer een groot drama van maakt, omdat ie hem toevallig in zijn team heeft nu. En dat terwijl het hem normaliter geen reet kan schelen hoe Djoko gezondsheidswijs is. Volgens mij heeft ie liever dat ie blessee is, aangezien zijn idool Nadal dan meer kans heeft. Hoe subjectief kun je zijn, als je opeens diegene in je team hebt Undecided

Ik durf te wedden dat je egocentrisch genoeg bent om bij een eventuele finale Nadal-Djokovic gewoon voor Djokovic te zijn 8-[

Tsssk! [-X Laat Nadal het maar niet horen.
Reply
ik mis EB Icon_cry
Reply
Mooiste partij uit tweede ronde komt morgen tussen Roddick en Gulbis..lieten beide erg goed tennis zien!
wel pijnlijk dat er geen enkele nederlandse afvaardiging is in enkel.
Reply
Mac Wrote:ik mis EB Icon_cry
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:ik mis EB Icon_cry
Icon_question

Was dat niet degene die in staat was bij bv Kiefer-Krajicek te juichen voor Kiefer omdat hij hem in z'n team had? Beetje wat jij zei over Buurs met Djoko-Nadal.
Reply
To put it mildly, inderdaad. Hij verkondigde ook doodleuk dat zijn spelers pech hadden en gelijkwaardig waren als ze er met 2 en 3 af gingen :lol:
Maar ik vroeg me af hoe Mac er zo ineens bij kwam...

En Buurs lijkt me een vrij aardige vervanger. Is hij niet gewoon EB?
Reply
Het is DB :wink:

Reply
Ad Wim Wrote:To put it mildly, inderdaad. Hij verkondigde ook doodleuk dat zijn spelers pech hadden en gelijkwaardig waren als ze er met 2 en 3 af gingen :lol:
Maar ik vroeg me af hoe Mac er zo ineens bij kwam...

En Buurs lijkt me een vrij aardige vervanger. Is hij niet gewoon EB?

Volgens mij heb jij ook altijd pech :roll:

Reply
hehehe ja idd daarom herinnerde ik me EB vanwege die uitspraak van ad over buurs. Dat waren mooie tijden!

Die kon idd af en toe bij ajax-feyenoord gewoon voor feyenoord juichen als hij spelers van feyenoord in zn team had.
Reply
Mooi was dat idd, maar ik vind Buurs een goede vervanger. Alles voor het spelletje, zelfs Nadal moet ervoor wijken, nou dat zegt genoeg :lol:
Reply
kooltje Wrote:Mooiste partij uit tweede ronde komt morgen tussen Roddick en Gulbis..lieten beide erg goed tennis zien!
wel pijnlijk dat er geen enkele nederlandse afvaardiging is in enkel.
Dat wordt inderdaad een hele leuke pot denk ik. Lang getwijfeld over Gulbis ipv Safin, maar vond het toch echt wel te link met Roddick in ronde 2. Maar met zijn kwaliteiten kan hij best de kwartfinale halen in dat zwakke stukje.

Maar ik heb vannacht toen ik thuis kwam de 1e set van Roddick gezien en hij stond weer ouderwets te blazen. Service liep als een trein en hij was ook super dreigend van achteruit. Kan leuk voor 'm worden als hij dit vasthoudt.
Reply
kooltje Wrote:Roddick met 3x 6-2. Erg goed gespeeld als je de verhalen moet geloven.

Ook vandaag lijken de toppers/veel gekozen spelers niet in problemen te komen.
Nadal speelt de laatste wedstrijd dus misschien wat vroeger opstaan morgen.
Zitten trouwens toch wel echt leuke potjes tussen, als ik nu zo kijk.
Murray kan het best lastig krijgen tegen Llodra, Fish-PHM lijkt me een leuke pot tussen twee gasten in vorm en Kohlschreiber-Troicki lijkt me ook een leuke wedstrijd. Maar goed, voor FTM niet heel belangrijk, al zou een stunt van Llodra of Darcis natuurlijk wel heel lekker zijn.

Voor mij meteen om 17 uur Kei de baan op, hup Kei!
Reply
Ja Kei moet dat kunnen winnen denk ik...
Denk dat Murray weinig moeite zal hebben met llodra...
Kohlschreiber Troicki boeit me niet...

Met Darcis weet je het nooit en Blake overtuigde niet geheel de eerste ronde. hup James alvast!
Reply
En we gaan weer los. Hup Kei, maak er een snelle pot van want fysiek lukt het je niet!
Reply

Forum Jump: