The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
yep dat zeg ik het lijkt wel of murray pas gaat leven als hij achter staat. Hij houdt gewoon niet van makkelijke wedstrijden.
Reply
En het is alweer 0-3, hier word je toch gek van? ](*,)
Reply
1-6, ik word niet goed. :cry:
Reply
Was een duidelijke tank.

Heel goed begin van de vijfde echter, hou dit vast!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer wordt ook wel consequent genaaid met close calls trouwens, hopelijk houdt hij zijn hoofd koel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aaaah, 15-40 gemist door Melzer en een aardige kans op die 2e Icon_evil

Zo irritant ook dat Murray vanaf 15-40 alleen maar hele goede 1e services slaat :|
Het is knap, maar ik vind het echt zo'n irritant mannetje, ik kan het niet waarderen nu. En hij heeft me ook zovaak genaaid inmiddels...
Reply
En Murray breakt vervolgens wel op zijn 1e bp, tennis is soms zo keihard...

Zul je zien dat Murray nu 90 punten gaat halen, ondanks telkens die moeizame partijen Confused
Reply
murray Notworthy
Reply
GVD, hier word je toch helemaal gek van?! Zoveel kansen. Icon_evil :cry:
Reply
Hup Del Potro dan maar voor de poll.
Reply
Lol, Nalbi is slecht Undecided

Hup Del Potro inderdaad, behoorlijk belangrijk. En Fish moet straks ook winnen eigenlijk. Ik ga de stad in, vamos!
Reply
Godver, ik kom thuis en zie Del Potro 4 bp's missen op 1-1 in de 4 set, dus ongeveer de beslissing, en vervolgens gebroken worden en nu dus waarsch richting 5e set gaat Icon_evil

Nishikori wel 2-0 in sets voor tegen Ferrer :eeeek:
Maar ook daar heb ik zeker geen goede gevoel over :|
Reply
Wat een keuze weer van Eurosport !!! ](*,)
Ferrer - Nishikori zit diep in de 4de set en Potro- Simon in de 5de set en wat doet eurosport? gaan ze naar Brackzin nog wat tegen safina ???? ](*,)
Reply
Potro verkloot een break voorsprong en weer 2 breakpoints...3-3 nu in set 5 Sad
Ferrer pakt ook de 4de set en ook daar nu een 5de set...beide geweldige wedstrijden !!
Reply
Potro pakt weer de break 5-3 nu en serveert voor de wedstrijd....jaaaaaaaaaaaaaa Potro wint =D> =D>
(en eurosport nog steeds bij die kut dames wedstrijd) ](*,) ](*,) ](*,) :crazy:
Reply
Hehe...wijvenpot eindelijk afgelopen en nu wordt er dan eindelijk overgeschakeld naar Ferrer -Nishikori....5-3 Nishikori, hij serveert voor de wedstrijd. Het is nu inmiddelds 03.40 uur :razz:
Reply
Ferrer breakt terug na met een geweldige passing een MP overleeft te hebben...super wedstrijd, nog steeds hoog tempo en geweldige hoeken en rallies !!! =D> 5-5 nu
Reply
En Kei pakt alsnog de wedstrijd met 7-5 !!!!! :eeeek: =D> =D>

Nu dus Nishikori - Potro en Wawa- Murray....allemaal een zware 5 setter in de benen...ben benieuwd :8:
Ik ga maar eens naar bed...het is bijna 04.00 uur :wink:
Reply
het is over. Stink blake. Bah.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:Melzer Hakkuh Nu volhouden verdorie!

Er schijnen wat spanningen te zijn tussen Wawje en Cipolla, Wawje vindt dat Cipolla een blessure veinst. Zie je vervolgens een fragment waar Wawje net z'n game gewonnen heeft, met gebalde vuist terugloopt naar z'n stoel en dan ineens heel ostentatief naar z'n lies grijpt en mank begint te lopen, ondertussen Cipolla aankijkend (die ook aan het teruglopen is). Cipolla leek not amused en gaf Wawje een cynisch applausje. :lol: =D>

Cipolla weigerde ook om Wawrinka de hand te schudden na de wedstrijd.
Reply
Ai, nu kan mijn keuze om Potro niet te nemen nog een dure worden. Had echt gedacht dat misschien Simon, maar zeker Ferrer zijn eindstation zou zijn. Nu maar hopen dat die Nishikori het nog een keer kan opbrengen, als hij uberhaupt nog kan lopen. :roll:
Verder wel leuke uitslagen overigens :wink:
Nalbandian en Blake hebben trouwens wel echte wanprestaties neergezet Undecided
Reply
nalbandian stond ook echt als een aap te spelen, waar die mee bezig was. Monfils moet je gewoon slopen door hem geduldig te laten lopen tot ie er niet meer bij kan maar nalbandian probeerde het met toverballetjes en daar was monfils een stuk beter in.

het had idd wel heel relaxed geweest als del potro eruit was gegaan ja, dacht dat ie inmiddels wel op zou zijn maar helaas. Nu pakt ie uiteraars nishikori ook nog
Reply
Tuurlijk, Nishikori verkloot ook een 2-0 voorsprong in sets, maar wint dan wél de vijfde, terwijl mijn Haas en Melzer dat niet doen. Icon_evil

Blake is er iig al af, dat is lekker. Voor de rest is het drama, ik ga hier slechte zaken doen.
Reply
tursu en murray in de finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kijk, dat is nog eens lekker wakker worden op de zondagochtend :razz: Hakkuh

Van Del Potro had ik het wel verwacht, al was Simon toch ook wel in vorm. Maar zo te leven heeft Potro het zichzelf onnodig lastig gemaakt, maar goed...

Maar Kei dan, wat een koning! Tegen Ferrer op deze manier de wedstrijd eruit slepen, dan ben je mentaal wel wat. Ook eerst al mp missen op eigen service, maar niet opgeven en hem toch nog winnen een paar games later. En dat voor een jongetje van 18 =D>
Fysiek lijkt er niks mis, eigenlijk alleen de 1e ronde. Maar goed, Del Potro is natuurlijk wel wat beter dan Ferrer...

En Blake er ook nog eens af in straight, ook mooi, al vond ik dat wat minder verrassend gezien de vorm van beiden.

Zo zuurt dat Murray hem er wel nog uitsleept, anders had het nog leuk kunnen worden :|
Reply
Overdune Wrote:Tuurlijk, Nishikori verkloot ook een 2-0 voorsprong in sets, maar wint dan wél de vijfde, terwijl mijn Haas en Melzer dat niet doen. Icon_evil

Blake is er iig al af, dat is lekker. Voor de rest is het drama, ik ga hier slechte zaken doen.
Tja, ik helaas ook. Nishikori maakt nog wel wat goed, maar er is ook heel wat goed te maken na de opgave van Kiefer en het verlies van zowel Moya als Safin van gisteren.
Reply
Project 45 komt een stuk sneller tot zijn voltooiing op deze manier :wink: .
Reply
Lol, check dat video-interview met Nadal van gisteren en dan die reactie van Nadal op die 1e vraag: wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? :lol:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.usopen.org/en_US/news/interviews/20080830.html">http://www.usopen.org/en_US/news/interv ... 80830.html</a><!-- m -->
Reply
=D>

Schitterend, maar niet verrassend, Nadal leek me al niet het lees-type. :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Maar goed, Del Potro is natuurlijk wel wat beter dan Ferrer...
Meen je dit serieus? :-s
Potro was hiervoor nog nooit verder dan een 3e ronde gekomen op een GS. Hij heeft nu een ongelooflijk goede periode achter de rug, maar moet eerst nog maar eens bewijzen dat hij dit langere tijd kan volhouden. Ferrer staat al een aantal jaar aan de top. Gister tegen Simon vond ik Potro ook niet overtuigend. Ik ben er echt van overtuigd dat Ferrer hem makkelijk verslagen had. Potro laat op de belangrijke punten vaak steken vallen.
Kortom op dit moment vind ik het nog veel te vroeg om zo'n conclusie te trekken. Ferrer is absolute wereldtop, laat Potro dat eerst nog maar eens bewijzen.
Reply

Forum Jump: