The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Twente - NEC
13 september, 1e wedstrijd in het nieuwe arke!

Is het uitverkocht huis qua scc's? Zo niet, ziet 1 van de tukkers hier kans 2 kaartjes te regelen?
Moet die ochtend spelen met het 2e dus ben rond half 1 klaar waardoor ik wrs niet met de combi kan gaan Sad .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:13 september, 1e wedstrijd in het nieuwe arke!

Is het uitverkocht huis qua scc's? Zo niet, ziet 1 van de tukkers hier kans 2 kaartjes te regelen?
Moet die ochtend spelen met het 2e dus ben rond half 1 klaar waardoor ik wrs niet met de combi kan gaan Sad .

Harry, het is Grolsch Veste jah.
Alles is uitverkocht, maar ik zal eens kijken of ik voor jou twee kaartjes kan regelen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Grolsch Veste :Big Grin ! Is er altijd bier bij jullie op de tribune? Of wordt er alleen alcoholvrij getapt tijdens de wedstrijden vs Feyenoord, groningen etc etc?

Nou hier is het ook feest, burgemeester de graaf wou ook ff de dikke lul uithangen op de huldiging vorig jaar en moest natuurlijk ook wel iets positiefs zeggen anders was ie wrs gewoon van het podium af geblazen van het fluitconcert wat ie kreeg. We mogen nu, in de laag-risico wedstrijden, weer bier op de tribune. Let wel.. met bier bedoeld meneer de Graaf hier Lingens Blond. Daarnaast zal volendam thuis nu ineens wel middel-risico zijn...

hiep hoi
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Lingens Blond.

bij feyenoord is eht amstel lite, en daaar vind ik weinig mis mee. best te nakken.
Reply
harry_bierdop Wrote:Grolsch Veste :Big Grin ! Is er altijd bier bij jullie op de tribune? Of wordt er alleen alcoholvrij getapt tijdens de wedstrijden vs Feyenoord, groningen etc etc?

Nou hier is het ook feest, burgemeester de graaf wou ook ff de dikke lul uithangen op de huldiging vorig jaar en moest natuurlijk ook wel iets positiefs zeggen anders was ie wrs gewoon van het podium af geblazen van het fluitconcert wat ie kreeg. We mogen nu, in de laag-risico wedstrijden, weer bier op de tribune. Let wel.. met bier bedoeld meneer de Graaf hier Lingens Blond. Daarnaast zal volendam thuis nu ineens wel middel-risico zijn...

hiep hoi

Bij ons mag je gewoon bier op de tribune zuipen, ik wist niet eens dat het ergens anders niet mag. Bij elke goal voor FCT krijg ik een lading bier over me heen, zonde om te gooien natuurlijk, maar op de terugweg ruik je lekker naar bier :wink:
Het is wel Grolsch 2,5%.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Alleen wijvenbier? In Heerenveen maken ze er gelukkig niet zo'n punt van als je een heupflesje Beerenburg mee het stadion inneemt. Vooral in de maanden oktober tot en met februari wel handig om lekker warm te blijven. Tsja, Beerenburg drinken is toch een beetje een traditie in Fryslân.

Proost!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Alleen wijvenbier? In Heerenveen maken ze er gelukkig niet zo'n punt van als je een heupflesje Beerenburg mee het stadion inneemt. Vooral in de maanden oktober tot en met februari wel handig om lekker warm te blijven. Tsja, Beerenburg drinken is toch een beetje een traditie in Fryslân.

Proost!

Hier zijn ze gek op Jägermeister of de goedkopere variant Mümmelmann Jagdbitter.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:Alleen wijvenbier? In Heerenveen maken ze er gelukkig niet zo'n punt van als je een heupflesje Beerenburg mee het stadion inneemt. Vooral in de maanden oktober tot en met februari wel handig om lekker warm te blijven. Tsja, Beerenburg drinken is toch een beetje een traditie in Fryslân.

Proost!

Hier zijn ze gek op Jägermeister of de goedkopere variant Mümmelmann Jagdbitter.

Dat klinkt erg duits....
Reply
W2 heeft een heus Schrobbeler vak Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

Proost!

Dat klinkt erg duits....

We praten ook een Duits dialect.
Reply
Ekslem Wrote:W2 heeft een heus Schrobbeler vak Undecided

Als ze daar nou iets meer van gaan drinken, wordt de sfeer misschien ook beter.
Reply
Zijn brabo's he... wrs drinken ze teveel!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Bij ons mag je gewoon bier op de tribune zuipen, ik wist niet eens dat het ergens anders niet mag.

In het Polman ook, alleen bij de grootste risico-wedstrijden niet (zo'n 2 a 3 keer per seizoen). Tegen fct wordt er ook nooit bier geschonken. Maar gelukkig heeft BiancoNero nu een eigen home onder Q dus dat zit wel snor. Overigens sinds 2 seizoenen ook Grolsch bij ons, daarvoor werden we afgescheept met Bavaria.

Vret Mien Gras Wrote:

Die sukkeltjes vinden het amusant om hun bier over het uitvak heen te gooien. En dat elk jaar weer. Hiep hiep hoera. Tussen het bier gooien door nemen ze trouwens ook nog even de moeite voor een fluitconcertje naar hun eigen spelers toe.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

Die sukkeltjes vinden het amusant om hun bier over het uitvak heen te gooien. En dat elk jaar weer. Hiep hiep hoera.

Net als in de Kuip dus! Daar is het ook altijd bier koppen.
Reply
Ekslem Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:

Die sukkeltjes vinden het amusant om hun bier over het uitvak heen te gooien. En dat elk jaar weer. Hiep hiep hoera.

Net als in de Kuip dus! Daar is het ook altijd bier koppen.

In de Kuip heb ik dat nog niet gehad, mischien dat het komt omdat PSV daar een tikkeltje gevoeliger ligt dan Heracles :wink:

Wel stond er vorig seizoen zo'n Rotterdamse zwerver met zijn vingers minutenlang te gebaren dat het 5-0 stond. Toen wij 'hij heeft geen tanden in z'n bek' begonnen te zingen werd hij zelfs door de andere Feyenoord supporters uitgelachen en droop hij af :waf:
Reply
in engeland mag je ook bier drinken, maar je mag geen glazen meenemen de tribune op.
Reply
waf Wrote:in engeland mag je ook bier drinken

Goh.
Reply
in de Arena alleen kutbier en is zelfs de thee niet te zuipen.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:in de Arena alleen kutbier en is zelfs de thee niet te zuipen.

Ik kan het bijna niet uitspreken; Ohohohrahnjebooooooom?
Reply
Ik heb me trouwens vergist. Wedstrijd is helemaal niet op zondag dus heb geen kaartjes nodig!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Auto-combi, net kaartje gehaald. Beetje vroeg aanwezig denk ik, ff kijken naar opening van Grolsch Veste =D> (en misschien tussendoor een broodje Beenham meepikken, of 2 Notworthy )

Succes!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Is het stadion eigenlijk wel speelklaar? Ik weet dat er alleen nog op één zijde stoeltjes geplaatst moeten worden. En de brandveiligheid kan trouwens ook niet gegarandeerd worden dus staat er een brandweerwagen bij het stadion Big Grin.

Het stadion wordt trouwens heel mooi. Heb een rondleiding gehad en ik ben heel benieuwd als het helemaal af is. Weet wel dat de kleedkamers voor het uitteam grijs en witte kleuren hebben.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Is het stadion eigenlijk wel speelklaar? Ik weet dat er alleen nog op één zijde stoeltjes geplaatst moeten worden. En de brandveiligheid kan trouwens ook niet gegarandeerd worden dus stata er een brandweerwagen bij het stadion Big Grin.

Het stadion wordt trouwens heel mooi. Heb een rondleiding gehad en ik ben heel benieuwd als het helemaal af is. Wet wel dat de kleedkamers voor het uitteam grijs en witte kleuren hebben.

ik zag het gister op tv. prachtig stadion. wordt nog veel mooier als het af is.

300 supporters hebben aangeboden te helpen met het schroeven van die stoelen. geen probleem, sinds het textieldebacle hebben ze tijd zat daar.

alleen jammer dat meer plaatsen meer van die irritante trommelaars zal oproepen. of wel jammer, ik hoef er gelukkig niet naar toe. :razz:
Reply
En de stoeltjes krijgen een afbeelding van oud-Heraclied Epi Drost :wink:

Veel plezier morgen, fct'ers. Was pas geleden nog bij cinestar en het ziet er wel fraai uit moet ik zeggen. Ik krijg de bak 18 oktober wel te zien!
Reply
Nou er staat uiteindelijk toch geen onaardig elftal vind ik zelf, voorin is nog niet super maar Zomer ipv van Otten is een absolute verbetering en als dalijk voorin collins John fit is en komt sleuren hebben we ook voorin nog wat staan. (en in de winter komt lens terug :8: )
-------

Zomer wel, John niet tegen Twente
Door: William | Gepubliceerd: Vandaag 13:51 | Laatst bewerkt: Vandaag 14:10

Ramon Zomer speelt in zijn eerste wedstrijd voor NEC tegen zijn eigenlijke club, FC Twente.

De linksbenige verdediger start in het centrum naast aanvoerder Peter Wisgerhof. Dat gaat ten koste van Mark Otten. De jonge Nijmegenaar scoorde tegen De Graafschap nog de 2-0. Rutger Worm, de andere doeluntenmaker twee weken geleden, is geschorst. Collins John (kuit overbelast) en Tim Janssen (lies) zijn geblesseerd. Ook Rachid Bouaouzan debuteert voor NEC.

Opstelling: Babos; Dani, Wisgerhof, Zomer, El Akchaoui; Sibum, Radomski, Schöne; Bouaouzan, v.Beukering,Davids.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Wist niet eens dat Zomer naar NEC was gegaan joh. Leuke speler voor jullie Harry, net als Schöne. Verwacht jij iets van John? Ben bang dat dat nooit meer iets wordt met die jongen. Foute instelling.
Reply
Peter Wrote:Wist niet eens dat Zomer naar NEC was gegaan joh. Leuke speler voor jullie Harry, net als Schöne. Verwacht jij iets van John? Ben bang dat dat nooit meer iets wordt met die jongen. Foute instelling.

Foute instelling? Heb je met hem gewerkt?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Neuh maar zn foto van de week in VI zei mij genoeg. Iemand met zo'n dikke kop en een buikje heeft niet de mentaliteit die je moet hebben. Benieuwd of Been m afgetraind krijgt.
Reply
Over z'n conditie maak je maar geen zorgen. Been + die speciale conditietrainer die ze hebben gehaald van Feyenoord (moet een hele goede zijn) hebben deze selectie top maar dan ook echt topfit gemaakt. Been zegt in het verleden (ook als assistent) niet zo'n fitte groep gehad te hebben. Radomski had hetzelfde probleem. 4 maanden geen wedstrijden gespeeld + zomerstop dus het zou ff duren voor ie wedstrijdfit zou zijn. Nou hij had ruim een week getraind en speelde ie al mee tegen Espanyol en tegen Graafschap stond ie in de basis en werd ie na 75 minuten gewisseld om aanvallender te gaan spelen. Die speelt morgen gewoon de hele wedstrijd denk ik. John ( en Been ) wilden geen enkel risico nemen met het oog op donderdag.

Ik maak me meer zorgen over blessures. Hij heeft vorig jaar redelijk wat blessures gehad, daarvan is ie wel hersteld maar daarna heeft ie idd weinig aan het herstel gedaan van zijn conditie. Denk dat dat er bij Been niet inzit. Ben er wel blij mee, denk dat we er veel meer aan hebben als die over het paard getilde Leo.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Is het uitvak ook uitgebreid? Lijkt me wel leuk om met 1000+ Heraclieden naar een uitwedstrijd te gaan.
Reply

Forum Jump: