The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Perez naar Twente???????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Perez naar Twente???????

Yep, hij wordt vanmiddag medisch gekeurd. Dan kan hij tekenen voor twee jaar.
De spelersgroep is al op de hoogte van zijn komst.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:Perez naar Twente???????

Yep, hij wordt vanmiddag medisch gekeurd. Dan kan hij tekenen voor twee jaar.
De spelersgroep is al op de hoogte van zijn komst.

Oh, das handig. Dan kunnen ze zelf nog snel een transferverzoek indienen bij het bestuur. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Rens van Eijden gaat een jaartje ballen bij Willem II. Verbeek is trouwens weer lekker aan het blaten.. hadden ze die keepert maar even een contractje moeten geven. Nu moet er opeens per se een keeper komen omdat zo'n amateur vertrekt :roll::


Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft in stevige bewoordingen zijn onvrede geuit over het vastleggen van doelman Stefan Toonen door PSV. Toonen (ex-keeper van TOP Oss) was op amateurbasis vierde keeper in Rotterdam, maar heeft afgelopen week een profcontract getekend bij PSV en is daar vierde doelman geworden. Na de verhuur van Sherif Ekramy aan Ankaragücü heeft Feyenoord daardoor nog maar twee keepers over: de 36-jarige Henk Timmer en de jeugdige stand-in Darley Ramon Torres.

,,PSV heeft ons een kunstje geflikt. Ze hebben Toonen op achterbakse manier benaderd. Dit is stijlloos en respectloos”, aldus Verbeek. ,,Zo zie je maar, dat PSV zijn streken nog steeds niet is verleerd. Er zijn genoeg spelers, die de afgelopen tijd geklaagd hebben over hoe er bij PSV wordt omgegaan met contracten en afspraken. Als je ziet hoe dit gespeeld wordt, dan heeft Jan Reker er niks van geleerd. Er zijn afspraken tussen de topclubs om elkaars spelers niet te benaderen, maar blijkbaar zijn afspraken voor PSV niets waard”, aldus Verbeek, die aangaf dat Feyenoord nu per se nog een nieuwe keeper moet vastleggen. ,,Met Timmer, Darley en Toonen had ik het wel aangedurfd, maar nu moet er per se en keeper bijkomen, terwijl er geen geld is.”
Reply
O hij wou een gratis (amateur) keeper achter de hand houden. Had je hem maar een contract moeten geven sukkel. Of Ekramy niet moeten verhuren.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Zoals ik het hier lees, vind ik die Verbeek maar redelijk hopeloos overkomen Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Verbeek schopt overal tegenaan en vergeet daarbij belangrijke aspecten.

Het gras in de Arena was te lang (daar had PSV geen last van, bij hun was het inderdaad korter), 'we zijn nog niet klaar voor Heracles' (lekker vertrouwen in je team, Verbeek!), woedend op alles en iedereen toen Makaay geblesseerd raakte in China, verontwaardigd over de blessure van El Al Madi, nu dat gezeik over die keeper....er is altijd wel wat. Hij moet trainen en een opstelling maken en de rest moet je verder door bestuur / technisch directeur afhandelen. Maar jah, Gert Jan is een control freak en moet zich overal mee bemoeien.

Dit waren de zaken waar ik mij ook al verschrikkelijk aan irriteerde bij Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bredanaar Wrote:O hij wou een gratis (amateur) keeper achter de hand houden. Had je hem maar een contract moeten geven sukkel. Of Ekramy niet moeten verhuren.

het is toch ook laag van psvee? :roll: als dat zo is mag hij dat wat mij betreft zeggen. ik zie het probleem niet.

nog lager is het overigens van die toonen. het is toch een kleine moeite om feyenoord te zeggen wat er speelt? ook geheel niet slim, want nu kan hij op zeker geen 2 clubs tegen elkaar uitspelen, stel dat ze hem beiden zouden willen.

maar het is jammer dat wij de keeper kwijtraken die ons voor een grotere nederlaag tegen barendrecht heeft behoed. :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Verbeek schopt overal tegenaan en vergeet daarbij belangrijke aspecten.

Het gras in de Arena was te lang (daar had PSV geen last van, bij hun was het inderdaad korter), 'we zijn nog niet klaar voor Heracles' (lekker vertrouwen in je team, Verbeek!), woedend op alles en iedereen toen Makaay geblesseerd raakte in China, verontwaardigd over de blessure van El Al Madi, nu dat gezeik over die keeper....er is altijd wel wat. Hij moet trainen en een opstelling maken en de rest moet je verder door bestuur / technisch directeur afhandelen. Maar jah, Gert Jan is een control freak en moet zich overal mee bemoeien.

Dit waren de zaken waar ik mij ook al verschrikkelijk aan irriteerde bij Heerenveen.

oh, kom je nu mee.

ik vind het niet erg overigens. het gras in de aarsrena is kut. dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. verbeek had een punt toen hij zei dat de knjb dit als huurder niet had moeten accepteren. laat die lijers zorgen dat het goed voor mekaar is daar als je gasten ontvangt die nota bene betalen.

verbeek gebruikte het trouwens helemaal niet als excuus voor de nederlaag. dat weet hij toch ook wel? hij vond het stom en zei er wat van. jij suggereert dat hij het als excuus gebruikte, hem dat opspelden vind ik triest.

hij was woedend dat makaay doorspeelde met een blessure. vind je het gek? inmiddels is hij er op teruggekomen en heeft hij onderkend dat ze door de zwelling daar het breukje niet hadden kunnen zien. en toen accepteerde hij het.

van el amadi weet ik niet, ook wat betreft die keeper heeft hij gelijk door zijn (terechte) mening te geven als daar naar wordt gevraagd. ik zie werkelijk het probleem niet.

bij koeman trok ik het slecht als hij zulke uitspraken deed over de ploeg. verschil met koeman was dat koeman het zei over de beste 11. verbeek zegt het als er 245 blessures zijn. dan kun je niet echt zeggen dat hij geen vertouwen heeft he...... iedereen snapt dan wat hij bedoelt.

tot zover de verdediging voor verbeek ivm de trap na van een voormalig aanbidder. verdiep jij je maar lekker in die saaie jambek van een sollied. met zijn gepenkop.
Reply
Je kan het wel een trieste reactie van mij vinden, maar ik heb dit al 4 jaar gezien, jij net 3 maandjes.....

Ik spreek je wel weer over een tijdje, waf!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:maar ik heb dit al 4 jaar gezien, jij net 3 maandjes.....

gek, ik heb verbeek de afgelopen 4 jaar nooit gezien. :|

dacht je echt dat ik de tv uitzette als het over heerenveen ging?

ik vind het alleen opmerkelijk dat ik deze kritiek nooit eerder van je hebt gehoord. en ik heb ook gemotiveerd waarom ik je aantijgingen overdreven en gezocht vindt. dat is wat anders dan triest.

als hij in mijn ogen iets fout doet, ben ik de eerste die het zeg.
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:O hij wou een gratis (amateur) keeper achter de hand houden. Had je hem maar een contract moeten geven sukkel. Of Ekramy niet moeten verhuren.

het is toch ook laag van psvee? :roll: als dat zo is mag hij dat wat mij betreft zeggen. ik zie het probleem niet.

nog lager is het overigens van die toonen. het is toch een kleine moeite om feyenoord te zeggen wat er speelt? ook geheel niet slim, want nu kan hij op zeker geen 2 clubs tegen elkaar uitspelen, stel dat ze hem beiden zouden willen.

maar het is jammer dat wij de keeper kwijtraken die ons voor een grotere nederlaag tegen barendrecht heeft behoed. :razz:

Hoe het precies is gegaan wat betreft de benadering van Toonen door PSV kan ik nergens duidelijk terugvinden maar zoals het hier staat is het niet helemaal netjes inderdaad. Maar Verbeek moet eens niet zo hoog van de toren blazen en tegelijk met het vertrek van Ekramy diens positie van 3e keeper zeker stellen door direct een contract met Toonen op te maken.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:ik vind het alleen opmerkelijk dat ik deze kritiek nooit eerder van je hebt gehoord.

O jawel. Ik heb een duidelijk post op dit forum gezet, waarin uitlegde waarom ik blij was dat Verbeek vertrok.
Zal ik even zoeken?

edit: gevonden: <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881</a><!-- l -->
Er is zelfs nog ene meneer waf die erop reageert.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bouaouaouaouauauazan naar NEC, als Leo nou ook nog komt hebben we een mooie voorhoede: Een luie zwarte, een Arnhemse Kamper en een doodschoppende Marokkaan :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:henke! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

PSV jaagt op Henrik Larsson

EINDHOVEN - PSV heeft Henrik Larsson op het oog als mogelijke vervanger van Danko Lazovic. De huidige spits van de Eindhovense club zou in de belangstelling van clubs uit Engeland en Frankrijk staan. PSV hoopt een dezer dagen tot een akkoord te komen met een geïnteresseerde club. Mocht Lazovic vertrekken, dan komt Larsson (36) in beeld om hem op te volgen.

Larsson staat momenteel onder contract bij de Zweedse club Helsingborg IF, vorig jaar nog tegenstander van PSV in het Uefa-Cuptoernooi. De ervaren ex-international kwam eerder uit voor onder meer Feyenoord, Celtic, Barcelona en Manchester United, waar hij elk seizoen succesvol was als goalgetter. Lazovic kwam ruim een jaar geleden naar PSV. In het concept dat trainer Huub Stevens wil hanteren, moet de Servische spits concurreren met Danny Koevermans. Om die reden is de Eindhovense club bereid hem te verkopen.

:razz:
Reply
Krijg je daar een rollator bij??? :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zou inderdaad een kutaankoop zijn. Als ze een paar miljoen voor Lazo kunnen krijgen moet er toch geld liggen voor een fatsoenlijkere spits.
Reply
Ogararu --> Steau
Luque --> Malaga
Reply
Toch wel opmerkelijk:

Quote:Matusiak stopt met voetballen
HEERENVEEN – Radoslaw Matusiak heeft zijn voetbalcarrière met onmiddellijke ingang beëindigd. Dat verklaart de vader van de Poolse spits van SC Heerenveen in de Poolse media. De 26-jarige Matusiak, een jaar geleden voor circa €2 miljoen door Heerenveen overgenomen van het Italiaanse Palermo, wil een eigen bedrijf beginnen in zijn geboorteland. Vijftienvoudig international Matusiak keerde deze zomer terug bij Heerenveen, na een half jaar te zijn uitgeleend aan Wisla Krakow. De Pool mocht van trainer Trond Sollied vertrekken. Matusiak speelde in totaal tien wedstrijden voor Heerenveen (1 doelpunt).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:Krijg je daar een rollator bij??? :roll:

Vorige week tegen Frankrijk:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RqduhkRZBnk[/youtube]

wat een oude man :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kijk, nu wordt alles toch wat duidelijker:

Quote:Jan Reker heeft met verbazing gereageerd op de uitlatingen die Gertjan Verbeek vrijdagmiddag deed. De trainer van Feyenoord beschuldigde PSV van ‘achterbaks gedrag’, maar Reker weet van niets. “Ik snap niets van alle commotie”, reageerde de algemeen directeur van PSV in de Telegraaf. Verbeek sprak vrijdagmiddag teleurgesteld over de handelswijze van de Eindhovense club, die onlangs doelman Stefan Toonen wegkaapte uit Rotterdam. “PSV heeft ons een kunstje geflikt”, mopperde de oefenmeester van Feyenoord, die stelde dat ‘Jan Reker niets heeft geleerd van fouten uit het verleden’. Het bestuurslid countert door te zeggen dat PSV niets verkeerds heeft gedaan.

Reker zegt dat PSV niet bij Toonen heeft aangeklopt, maar de doelman juist bij de club. “Hij was bij Feyenoord amateur en zijn onkostenvergoeding dekte niet of nauwelijks de reiskosten die hij dagelijks maakte”, vertelde Reker. “Een paar keer heeft hij bij Feyenoord om een contract gevraagd, maar dat kon hij pas krijgen nadat hij bij ons had getekend. Toen wilde Stefan zelf niet meer.”

De algemeen directeur benadrukt dat hij niets verkeerds heeft gedaan. “Dat wij een soort van herenakkoord zouden hebben geschonden, slaat nergens op, Toonen kwam immers zelf naar ons toe.”

Nu weer de reactie van die blaaskikker Verbeek :roll: afwachten
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Kijk, nu wordt alles toch wat duidelijker:

Quote:Jan Reker heeft met verbazing gereageerd op de uitlatingen die Gertjan Verbeek vrijdagmiddag deed. De trainer van Feyenoord beschuldigde PSV van ‘achterbaks gedrag’, maar Reker weet van niets. “Ik snap niets van alle commotie”, reageerde de algemeen directeur van PSV in de Telegraaf. Verbeek sprak vrijdagmiddag teleurgesteld over de handelswijze van de Eindhovense club, die onlangs doelman Stefan Toonen wegkaapte uit Rotterdam. “PSV heeft ons een kunstje geflikt”, mopperde de oefenmeester van Feyenoord, die stelde dat ‘Jan Reker niets heeft geleerd van fouten uit het verleden’. Het bestuurslid countert door te zeggen dat PSV niets verkeerds heeft gedaan.

Reker zegt dat PSV niet bij Toonen heeft aangeklopt, maar de doelman juist bij de club. “Hij was bij Feyenoord amateur en zijn onkostenvergoeding dekte niet of nauwelijks de reiskosten die hij dagelijks maakte”, vertelde Reker. “Een paar keer heeft hij bij Feyenoord om een contract gevraagd, maar dat kon hij pas krijgen nadat hij bij ons had getekend. Toen wilde Stefan zelf niet meer.”

De algemeen directeur benadrukt dat hij niets verkeerds heeft gedaan. “Dat wij een soort van herenakkoord zouden hebben geschonden, slaat nergens op, Toonen kwam immers zelf naar ons toe.”

Nu weer de reactie van die blaaskikker Verbeek :roll: afwachten

dit verhaal is idd anders. wat niet anders is, is dat psvee, ajakkes fainoid een afsrpaak hadden van elkaars spelers af te blijven. de keeper is buiten fainoid om benaderd, daarna heeft hij fainoid gevraagd een betere aanbieding te doen.

psvee heeft dus buiten fainoid om gehandeld. dat is laag. dat reker vervolgens verklaart dat hij niet wist dat toonen bij fainoid een contract aan het afdwingen was is ongelooflijk ongeloofwaardig en is vast en zeker een leugen om te verhullen dat hij het herenakkoord heeft geschonden. en dat is nog lager.
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik vind het alleen opmerkelijk dat ik deze kritiek nooit eerder van je hebt gehoord.

O jawel. Ik heb een duidelijk post op dit forum gezet, waarin uitlegde waarom ik blij was dat Verbeek vertrok.
Zal ik even zoeken?

edit: gevonden: <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881</a><!-- l -->
Er is zelfs nog ene meneer waf die erop reageert.....

deze kritiek heb ik het over. daar rep je niet over 'deze' kritiek. daar geef je aan eigenlijk helemaal niet zo tevreden met verbeek te zijn, overigens ook op het moment dat duidelijk wordt dat hij weggaat pas.

je maakt je dus eigenlijk 2x schuldig aan natrappen, het zou geloofwaardiger zijn als je het zegt als hij nog in dienst is en je niet weet dat hij weg gaat.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik vind het alleen opmerkelijk dat ik deze kritiek nooit eerder van je hebt gehoord.

O jawel. Ik heb een duidelijk post op dit forum gezet, waarin uitlegde waarom ik blij was dat Verbeek vertrok.
Zal ik even zoeken?

edit: gevonden: <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=541881&hilit=Verbeek#p541881</a><!-- l -->
Er is zelfs nog ene meneer waf die erop reageert.....

deze kritiek heb ik het over. daar rep je niet over 'deze' kritiek. daar geef je aan eigenlijk helemaal niet zo tevreden met verbeek te zijn, overigens ook op het moment dat duidelijk wordt dat hij weggaat pas.

je maakt je dus eigenlijk 2x schuldig aan natrappen, het zou geloofwaardiger zijn als je het zegt als hij nog in dienst is en je niet weet dat hij weg gaat.

Ik roep dat ook al 4 jaar in mijn priveleven. Excuses dat ik je dat nooit heb laten weten op dit forum, meneer waf.

Je zult overigens snel genoeg begrijpen wat ik bedoel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Bradley tekent maandag voor Borussia Mönchengladbach
31/08/2008 15:58

Borussia Mönchengladbach en SC Heerenveen zijn het eens over de transfersom voor Michael Bradley, die maandag de overgang waarschijnlijk gaat afronden.

De 21-jarige international was begonnen aan zijn derde seizoen in Friese dienst in de wetenschap dat hij op korte termijn aan een nieuwe uitdaging zou kunnen beginnen. Onder meer Middlesbrough was een gegadigde.

Bradley had geweigerd zijn in 2009 aflopende contract te verlengen. Voor SC Heerenveen was dat aanleiding de Amerikaanse middenvelder op de transferlijst te zetten ten einde te voorkomen dat hij over een jaar gratis vertrekt uit Friesland.

Quote:Ajax en Mitea maken einde aan samenwerking
31/08/2008 15:05

Nicolas Mitea heeft zijn handen vrij om een nieuwe club te vinden. Ajax heeft het contract van de Roemeense linksbuiten ontbonden.

Ajax en Mitea bereikten een akkoord over het beëindigen van de samenwerking met onmiddellijke ingang. Voor de 23-jarige international was er in Amsterdam geen plaats meer ondanks een contract tot medio 2009.

Mede door het nodige blessureleed heeft Mitea weinig kunnen betekenen voor Ajax. De Roemeen kwam sinds zijn komst in 2003 tot 75 wedstrijden in de Amsterdamse hoofdmacht.

Quote:FC Utrecht en Sanmartean per direct uit elkaar
31/08/2008 13:20

Na weer een blessure heeft de Roemeense spelmaker Lucian Sanmartean besloten zijn contract met FC Utrecht in te leveren.

Zaterdag eindigde het laatste optreden van Sanmartean in het shirt van FC Utrecht al na 25 minuten. Het nieuwe fysieke ongemak bracht de Roemeen, moe van steeds weer te moeten herstellen, tot een drastische beslissing. Omdat hij onvoldoende kan betekenen voor FC Utrecht, heeft hij zijn contract ingeleverd.

'Het is voor die jongen ook een drama', zegt voorzitter Jan Willem van Dop op de website van FC Utrecht. 'Hij heeft hard gewerkt, zelfs in de vakantie doorgetraind, maar telkens ging het weer mis. Er komt een moment dat je de harde werkelijkheid onder ogen moet zien en dat moment is nu, met zijn opnieuw uitvallen tegen PSV, gekomen.'

'Hij is in principe één van de beste spelers in de Nederlandse Eredivisie', was de reactie van trainer Willem van Hanegem. 'Een fitte Sanmartean is absoluut een versterking voor het elftal. Maar als zo’n speler steeds maar geblesseerd is, moet je een keer een beslissing nemen, ook in het belang van het team.'

Sanmartean kwam in het seizoen 2006/07 in De Galgenwaard terecht. Binnen de lijnen waren zijn kwaliteiten onmiskenbaar. Maar constant blessureleed beperkte zijn inbreng voor FC Utrecht te veel.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het lijken wel van die gratis uitdeelzakjes bij Ajax.....iedereen mag zomaar weg.

Thomas Prager terug naar Oostenrijk: LASK Linz.

Heerenveen is nu nog op zoek naar een aanvallende versterking. De naam Barda van Genk wordt genoemd, maar ook die van Frank Demouge......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Frank Demouge Undecided

Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik zo'n drama voetballer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Frank Demouge Undecided

Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik zo'n drama voetballer!

Ik hoop het ook niet. De naam Mika Vayrynen komt ook bovendrijven, dat zou ik niet zo'n verkeerde zet vinden.

edit: De transfer van Vayrynen naar Heerenveen wordt net bevestigd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Donk volgt Zuiverloon en Olsson naar The Hawthorns
31/08/2008 18:55

West Bromwich Albion heeft opnieuw in de Eredivisie versterking gevonden voor zijn defensie. AZ'er Ryan Donk verkast waarschijnlijk per direct naar The Hawthorns.

AZ verhuurt Donk voor een jaar aan The Baggies, die eerder al Gianni Zuiverloon (SC Heerenveen) en Jonas Olsson (NEC) wegplukten bij Nederlandse clubs. De 22-jarige verdediger behoorde in Alkmaar niet meer tot de eerste keus van trainer Louis van Gaal.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Alleen Olsson kan zich daar staande houden, ben ik bang
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: