The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:ik snap dat je Kalou naar PSV wilt lullen, maar op deze manier gaat dat zeker niet lukken.

Je snapt helemaal niks, ik zeg nergens dat ik Kalou naar PSV wil lullen. Sterker nog als je een beetje het topic doorleest (heb je even de tijd?), dan kun je lezen dat ik al vaker gezegd heb, dan zijn salaris geen donder uitmaakt als hij er een rechtzaak van maakt. Verder ging het ging om het schoenenpoetsers contract. En dat heeft hij gewoon.

Verder vind jij vind Sneijder, vd Vaart, Heitinga en Robben grotere talenten. Wie zegt dat ze daar in Rotterdam net zo over denken?
Persoonlijk vind ik alleen vd Vaart en Robben grotere talenten.
Sneijder had nog vrij weinig laten zien in die tijd. Hij had 1 goede wedstrijd in oranje gespeeld (tegen Schotland) voor de rest was hij vooral aan het bakeleien met zijn coach bij Ajax.

Icon_question Blijkbaar vinden ze in Rotterdam Kalou (net als ik) ook geen groter talent dan deze heren, anders hadden ze hem wel meer geld geboden, toch? En in het nieuwe contract zal er ongetwijfeld een bedrag geboden worden wat in de richting van die bedragen ligt.
En als zijn salaris geen donder uitmaakt, waarom maak je er dan zo'n issue van door telkens de nadruk te leggen op dat 'schoenenpoetserssalaris', wat ie overigens niet heeft, want hij verdient als niet-EU-speler een bedrag wat minimaal al in de buurt van die 400.000 ligt. Maar zolang jij hier niet (met bron) neerzet wat hij precies verdient kan je je bewering nog steeds niet staven. En ook al bedoelde Keyzer die term niet letterlijk; deze 20-jarige snotneus verdient ongeveer 16 keer modaal, dus zeuren over te weinig geld mag ie sowieso NOOIT.
En bij een eventuele rechtszaak gaat het juist WEL om dat salaris, aangezien een van de hoofd-argumenten voor een contractbreuk sterke financiële verbetering is en zolang dat niet het geval is kan ie het wel vergeten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dat dacht ik ook!
Reply
Gerben, als ik dit zo allemaal doorlees, geef je juist argumenten waarom het bod van 8 miljoen van psv op kalou, voldoende is. Als hij inderdaad nog niet zo'n groot talent is (wat ik niet met je eens ben, maar dat terzijde), is 8 miljoen euro misschien wel veel te veel!
Reply
Voetbal International meldt dat Sevilla geinteresseerd zou zijn in Giorgios Samaras. De Spaanse club is op zoek naar versterking van de voorhoede, na het vertrek van topscorer Julio Baptista.

Ex-Heerenvener Arjan Ebbinge stapt over naar RBC Roosendaal, zijn derde club na zijn tijd bij sc Heerenveen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Als de verkopende club het niet genoeg vind is de kous toch af.

Als jij mijn auto wil kopen voor 150,- en ik wil er 300,- voor hebben omdat ik (de eigenaar) hem 300,- waard vind dan hoef ik hem jou toch niet te verkopen voor 150,-.

Al vragen ze 30 mil. das toch hun zaak lijkt me, niet die van PSVau.
Reply
Woutiknout Wrote:Gerben, als ik dit zo allemaal doorlees, geef je juist argumenten waarom het bod van 8 miljoen van psv op kalou, voldoende is. Als hij inderdaad nog niet zo'n groot talent is (wat ik niet met je eens ben, maar dat terzijde), is 8 miljoen euro misschien wel veel te veel!

Nee, een transfersom is heel iets anders dan een toekomstig salaris en toekomstige sportieve uitdagingen. Ik heb me tot nu toe alleen beperkt tot het rechtzetten van scheve vergelijkingen die hier in de groep gegooid worden. De transfersom zoals die door Feyenoord gesteld is, is uiteraard ook gebaseerd op zijn toekomstige prestaties (want ze houden hem natuurlijk liever zelf) en daarom heeft hij ook een verlengd en verbeterd contract aangeboden gekregen, maar dat vindt hij te weinig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:En bij een eventuele rechtszaak gaat het juist WEL om dat salaris, aangezien een van de hoofd-argumenten voor een contractbreuk sterke financiële verbetering is en zolang dat niet het geval is kan ie het wel vergeten.

:roll:
Het gaat juist NIET om dat salaris.

Hij kan namelijk bij Feyenoord ook een sterk verbeterd contract tekenen.
De rechter zal dus nooit naar zijn huidige salaris kijken! Dat is ook niet een van de hoofdargumenten (waar haal je het vandaan?), de argumenten zijn:

- CL
- Goede organisatie
- Hiddink

Persoonlijk denk ik dat je het er niet ver mee gaat schoppen in een rechtzaak maar dat terzijde.
Reply
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En bij een eventuele rechtszaak gaat het juist WEL om dat salaris, aangezien een van de hoofd-argumenten voor een contractbreuk sterke financiële verbetering is en zolang dat niet het geval is kan ie het wel vergeten.

:roll:
Het gaat juist NIET om dat salaris.

Hij kan namelijk bij Feyenoord ook een sterk verbeterd contract tekenen.
De rechter zal dus nooit naar zijn huidige salaris kijken! Dat is ook niet een van de hoofdargumenten (waar haal je het vandaan?), de argumenten zijn:

- CL
- Goede organisatie
- Hiddink

Persoonlijk denk ik dat je het er niet ver mee gaat schoppen in een rechtzaak maar dat terzijde.

Wat een onzin. Bij een contractbreuk wordt ALTIJD het argument van sterke financiële verbetering aangevoerd, anders is het sowieso een verloren zaak. Hiddink is een passant en kan over 1 jaar wel weg zijn als trainer van PSV. De organisatie van PSV lijkt mij ook niet significant beter dan die van Feyenoord (waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?). Verder is het CL-argument ook maar gedeeltelijk geldig, aangezien Feyenoord ook altijd Europees voetbal speelt en ze (afgezien van het laatste jaar) minstens zo ver komen als PSV.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat verdient die Affeley eigenlijk Ketsman? Vergelijkbare speler lijkt me.
Sneijder en Heitinga hebben in oranje gespeeld en zijn dus sowieso niet te vergelijken
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Woutiknout Wrote:Gerben, als ik dit zo allemaal doorlees, geef je juist argumenten waarom het bod van 8 miljoen van psv op kalou, voldoende is. Als hij inderdaad nog niet zo'n groot talent is (wat ik niet met je eens ben, maar dat terzijde), is 8 miljoen euro misschien wel veel te veel!

Draai het eens om. Volgens Ketsman is het een superspeler met een schoenenpoetscontract. Ik zeg 25 miljoen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Quote:Draai het eens om. Volgens Ketsman is het een superspeler met een schoenenpoetscontract. Ik zeg 25 miljoen
=D> dream on... 25 miljoen zelfs kuijt gaat daar niet voor weg en die sla ik toch nog wel hoger aan
Reply
De Telegraaf meldt dat Obodai graag in Nederland wil blijven. Den Haag, Heracles en Sparta zouden interesse hebben. Een stage bij Bolton Wanderers heeft hij afgezegd. De Ridder zou als vaker vermeld alleen naar het buitenland willen. Beiden wil Ajax verkopen. Lindgren en De Mul zou Ajax alleen willen verhuren, in het geval van De Mul zou die dan wel zijn contract moeten verlengen. Heracles en Vitesse zouden interesse hebben voor De Mul. RKC, Sparta en FC Groningen voor Lindgren.
De krant meldt verder dat Vermaelen niet verhuurd mag worden zolang er geen nieuwe linksback is en dat Charisteas een aanbod van Hertha BSC heeft afgeslagen omdat hij wil blijven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
SB Wrote:
Quote:Draai het eens om. Volgens Ketsman is het een superspeler met een schoenenpoetscontract. Ik zeg 25 miljoen
=D> dream on... 25 miljoen zelfs kuijt gaat daar niet voor weg en die sla ik toch nog wel hoger aan

Gaat ie er nog op in ook
:crazy:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Wat zou een talentvolle schoenenpoetser nou eigenlijk zo'n beetje verdienen?
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En bij een eventuele rechtszaak gaat het juist WEL om dat salaris, aangezien een van de hoofd-argumenten voor een contractbreuk sterke financiële verbetering is en zolang dat niet het geval is kan ie het wel vergeten.

:roll:
Het gaat juist NIET om dat salaris.

Hij kan namelijk bij Feyenoord ook een sterk verbeterd contract tekenen.
De rechter zal dus nooit naar zijn huidige salaris kijken! Dat is ook niet een van de hoofdargumenten (waar haal je het vandaan?), de argumenten zijn:

- CL
- Goede organisatie
- Hiddink

Persoonlijk denk ik dat je het er niet ver mee gaat schoppen in een rechtzaak maar dat terzijde.

Wat een onzin. Bij een contractbreuk wordt ALTIJD het argument van sterke financiële verbetering aangevoerd, anders is het sowieso een verloren zaak. Hiddink is een passant en kan over 1 jaar wel weg zijn als trainer van PSV. De organisatie van PSV lijkt mij ook niet significant beter dan die van Feyenoord (waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?). Verder is het CL-argument ook maar gedeeltelijk geldig, aangezien Feyenoord ook altijd Europees voetbal speelt en ze (afgezien van het laatste jaar) minstens zo ver komen als PSV.


Het zijn niet mijn woorden!
Kalou heeft zelf verklaard in verschillende interviews naar PSV te willen om die 3 redenen. Het financiele argument heeft hij nooit genoemd. EN daar ga je het ook niet mee halen in de rechtszaal. Misschien moet je je toch eens wat meer in de materie verdiepen!

De mensen die er verstand van schijnen te hebben, zeggen allemaal dat het salaris wat hij bij PSV kan verdienen er niet toe doet, omdat hij ook met Feyenoord in onderhandling kan over een sterk verbeterd contract.
Normaal gesproken wordt het idd wel aangevoerd, maar in deze zaak zou het er niet toe doen.
Reply
FC Groningen haalt snel Rasmus Lindgren

9/8/2005 19:55

FC Groningen had al aangekondigd dat er een nieuwe speler aan kwam. Dinsdagavond maakte de club bekend dat Rasmus Lindgren naar het noorden verhuist.
Maandag had Lindgren nog de boodschap gekregen van coach Danny Blind, dat er voor hem bij Ajax dit seizoen weinig speeltijd in het vooruitzicht was. FC Groningen handelde razendsnel en lijfde de twintigjarige Zweed direct in. Hij wordt voor één seizoen gehuurd.

FC Groningen had Lindgren al langer in het oog, maar moest wachten totdat de Amsterdamse club bereid was de middenvelder te verhuren. 'Vorig seizoen hebben wij hem nadrukkelijk gevolgd', bekende algemeen directeur Hans Nijland op de website van zijn club. 'Wij hebben toen ook al naar hem geïnformeerd, maar nadat hij was gedebuteerd in het eerste elftal, koos hij er voor zijn contract bij Ajax te verlengen.'

'We hadden dus al een heel goed beeld van hem. We konden daarom nu snel zaken doen. We zijn blij dat de speler zelf ook graag naar Groningen wilde komen, een teken dat we toch een goede indruk maken als club.'

Lindgren staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij Ajax en speelde vorig seizoen vier maal in de eredivisie. 'Voor mijn ontwikkeling was het belangrijk dat ik ook dit jaar aan spelen zou toekomen. Als dat bij Ajax niet mogelijk blijkt te zijn, kijk je naar de alternatieven. Ik ben blij met de kans bij FC Groningen. Ik kan mij nu verder ontwikkelen en wil aantonen een versterking te zijn voor de ploeg
Reply
Kezmania Wrote:'Vorig seizoen hebben wij hem nadrukkelijk gevolgd', bekende algemeen directeur Hans Nijland op de website van zijn club.

En die Lindgren die werd ondertussen als paranoia versleten door zijn teamgenoten.

[Image: paranoia.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Legion Wrote:
SB Wrote:
Quote:Draai het eens om. Volgens Ketsman is het een superspeler met een schoenenpoetscontract. Ik zeg 25 miljoen
=D> dream on... 25 miljoen zelfs kuijt gaat daar niet voor weg en die sla ik toch nog wel hoger aan

Gaat ie er nog op in ook
:crazy:

als heerenveen al 10M vraagt voor Samaras.... (bron vi.nl)
Reply
'Geen Engels avontuur voor Bouma en Lucius'

10/8/2005 9 :57

De Engelse interesse ten spijt, een vertrek naar het Premiership zit er voor Theo Lucius en Wilfred Bouma niet in. De twee internationals blijven bij PSV, dat rekening houdt met een vertrek van Youg-Pyo Lee.
Voor zowel Bouma als Lucius lag er een aanbieding uit Engeland klaar. Volgens De Telegraaf heeft die toenadering niet geleid tot een daadwerkelijke overgang van de PSV-verdedigers.

In het geval van Bouma leverden de onderhandelingen tussen de Engelse club en de speler geen akkoord op. De linkspoot heeft in zijn contract een gelimiteerde afkoopsom staan, die de overgang niet zou hebben gefrustreerd.

In het geval van Lucius stond PSV niet aan de zijlijn. De geïnteresseerde Premiership-club diende eerst een akkoord te hebben met de Eindhovenaren, voordat de speler kon worden betrokken in het verhaal. De international wachtte daarom af in hoeverre de clubs tot een vergelijk konden komen. PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

PSV houdt wel rekening met een afscheid van Young-Pyo Lee. De Eindhovense club heeft aanwijzingen dat een of meerdere grote buitenlandse clubs de Koreaanse international op de korrel hebben.

'Ik heb hem gezegd: als je nog verdere grote dromen hebt, moet je alleen denken aan de absolute top. Dat zijn die paar clubs in Engeland, Spanje, Italië en Bayern München in Duitsland', zegt Guus Hiddink in het Eindhovens Dagblad. 'Je weet nooit wat er nog kan gebeuren in deze. Daar moeten wij alert op zijn. Er is niets concreets nu, maar dat kan maar zo gaan spelen binnen een paar dagen.'
Reply
T00L Wrote:
Legion Wrote:
SB Wrote:
Quote:Draai het eens om. Volgens Ketsman is het een superspeler met een schoenenpoetscontract. Ik zeg 25 miljoen
=D> dream on... 25 miljoen zelfs kuijt gaat daar niet voor weg en die sla ik toch nog wel hoger aan

Gaat ie er nog op in ook
:crazy:

als heerenveen al 10M vraagt voor Samaras.... (bron vi.nl)

10 miljoen??? Echt niet normaal hoor. Maar gezien zijn schoenenpoetscontract wel logisch eigenlijk. Hij kan natuurlijk bij Valencia veel meer verdienen :lol:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
SB Wrote:PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

snelle leerling!
Reply
Lazovic op weg naar Bayer Leverkusen. Bron: vi
Reply
waf Wrote:
SB Wrote:PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

snelle leerling!

Maar deze rechtsback wil graag bij PSV blijven :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
SB Wrote:PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

snelle leerling!

Maar deze rechtsback wil graag bij PSV blijven :wink:

Ehm, hij zei zelf anders dat hij meer speeltijd wilde en dus een vertrek niet uitsloot. Hij was nu rechtsback in Oranje en bij PSV speelt Ooijer ook wel op die positie, dus ik neem aan dat ie bij zijn club dan ook rechtsback wil spelen. Het scheelt dat Bouma nu meer wat naar voren geschoven wordt, anders was er voor Lucius (mits Ooijer fit is/blijft) geen basisplaats weggelegd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
SB Wrote:PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

snelle leerling!

Maar deze rechtsback wil graag bij PSV blijven :wink:

welke rechtsback niet dan? :lol:

ten eerste is het volgens mij niet geheel waar dat hij dat wil en ten tweede is het niet als argument gegeven. als enige argument staat daar: psvee wil hem niet kwijt. punt. :razz:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Het scheelt dat Bouma nu meer wat naar voren geschoven wordt, anders was er voor Lucius (mits Ooijer fit is/blijft) geen basisplaats weggelegd.

De kromme redenering dat, omdat Bouma naar voren geschoven wordt Lucius meer kans maakt op een basisplaats, raakt kant nog wal.

Bouma wisselt namelijk met Simons van positie. Ooijer zal daardoor gewoon rechtsback blijven. Lucius zal het moeten hebben van invalbeurten, en blessures bij andere spelers.
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
SB Wrote:PSV wil de rechtsback niet kwijt en heeft daarom de deur dicht gedaan.

snelle leerling!

Maar deze rechtsback wil graag bij PSV blijven :wink:

welke rechtsback niet dan? :lol:

ten eerste is het volgens mij niet geheel waar dat hij dat wil en ten tweede is het niet als argument gegeven. als enige argument staat daar: psvee wil hem niet kwijt. punt. :razz:

En terecht..de ideale 12e man, die het nu een beetje hoog in zijn bol heeft na 1 basisplaats bij oranje.
Reply
Kezmania Wrote:En terecht..de ideale 12e man

nietes, dat is gyan! lucius heeft al gemord en gaat nog meer morren. ook terecht, hij wil naar het wk.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:En terecht..de ideale 12e man

nietes, dat is gyan! lucius heeft al gemord en gaat nog meer morren. ook terecht, hij wil naar het wk.

Is Gyan inmiddels weer fit?
Reply
In de Volkskrant van vandaag staat een interviewtje met Gyan. Hij is voorlopig nog niet fit, maar hij vertrouwt volledig op de Here Jezus.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: