07-09-2008, 11:13 PM
15-40!
Pak deze kansen!
Pak deze kansen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2008
|
07-09-2008, 11:14 PM
mindlight Wrote:Mwa, als iemand een drol is, is het Djokovic wel. En Nadal uiteraard. Murray kan vervelend zijn, maar sinds afgelopen Wimbledon valt dat erg mee.Ik heb Murray sinds jaar en dag al een vreselijk mannetje gevonden, ook als ik hem had. Hij staat vreselijk negatief op de baan, loopt alleen maar te zeiken, kan nooit even lachen en is zo wisselvallig als een koe. Dan 10x liever Nadal, die ik ook niet mag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-09-2008, 11:15 PM
Nouja, we kunnen alleen maar gissen hoe de wedstrijd gister was afgelopen, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Naar mijn mening is Nadal groot genoeg om tijdens een wedstrijd van tactiek te kunnen wisselen. Wie zegt dat het niet precies zo was gelopen als het gister werd doorgespeeld.
Het enige wat we zeker weten is dat een wedstrijd verspreid over twee dagen gunstig is voor de minst fitte van de twee. En laten we het daar nou net met zijn allen over eens zijn wie dat is.
07-09-2008, 11:15 PM
Nee ik heb Murray altijd wel gemogen, en zie in hem minimaal een top-3 speler binnen een jaar. Lachen doet Federer ook nooit trouwens.
En Nadal liever dan Murray? Dat kan ik echt niet begrijpen.
07-09-2008, 11:16 PM
mindlight Wrote:Nergens op gebaseerd? Op het kleine stukje 3e set na, speelde Murray fantastisch. Nu speelt Murray nog steeds niet slecht, maar heeft Nadal een hoger niveau.Pfff, waar slaat dit op? Je baseert toch eerder de verloop van een partij op het laatste deel dan op het eerste deel? :roll: Juist omdat hij aan het einde van de partij heel matig ging spelen en Nadal zich er in vast ging bijten, is het nergens op gebaseerd dat Murray dat ging winnen. Vooral door de historie van Nadal en Murray. En je ziet toch ook dat Murray nu weer onwijs goed en fris speelt? En gisteren leek de pijp dus leeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-09-2008, 11:16 PM
mindlight Wrote:Nee ik heb Murray altijd wel gemogen, en zie in hem minimaal een top-3 speler binnen een jaar. Lachen doet Federer ook nooit trouwens. Heb Fedex gister zien lachen bij een mislukte vage volley :wink:
07-09-2008, 11:17 PM
omyaca Wrote:Nouja, we kunnen alleen maar gissen hoe de wedstrijd gister was afgelopen, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Naar mijn mening is Nadal groot genoeg om tijdens een wedstrijd van tactiek te kunnen wisselen. Wie zegt dat het niet precies zo was gelopen als het gister werd doorgespeeld. Het enige wat we ook zeker weten is dat een wedstrijd verspreid over twee dagen gunstig is voor degene die achterstaat en het momentum niet heeft.
07-09-2008, 11:17 PM
4e kans. Maak hem nou gewoon.
Laat ML en Haggie eens gelijk krijgen hier. Nadal nog steeds niet goed gnoeg
07-09-2008, 11:18 PM
5e kans alweer! Elke rally gaat Nadal eraf.........
07-09-2008, 11:19 PM
mindlight Wrote:En wie had het momentum niet?omyaca Wrote:Nouja, we kunnen alleen maar gissen hoe de wedstrijd gister was afgelopen, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Naar mijn mening is Nadal groot genoeg om tijdens een wedstrijd van tactiek te kunnen wisselen. Wie zegt dat het niet precies zo was gelopen als het gister werd doorgespeeld.
07-09-2008, 11:19 PM
mindlight Wrote:Hoe duidelijk kon het zijn dat Nadal op het moment van staken absoluut het momentum had?! :eeeek:omyaca Wrote:Nouja, we kunnen alleen maar gissen hoe de wedstrijd gister was afgelopen, daar zijn de meningen dus over verdeeld. Naar mijn mening is Nadal groot genoeg om tijdens een wedstrijd van tactiek te kunnen wisselen. Wie zegt dat het niet precies zo was gelopen als het gister werd doorgespeeld.
07-09-2008, 11:20 PM
Ga nou niet constant naar het net Rafa ](*,)
07-09-2008, 11:21 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nergens op gebaseerd? Op het kleine stukje 3e set na, speelde Murray fantastisch. Nu speelt Murray nog steeds niet slecht, maar heeft Nadal een hoger niveau.Pfff, waar slaat dit op? Natuurlijk baseer je het verloop erop, maar 1 break bij een 2-0 achterstand is geen indicator voor hoe de rest zal gaan verlopen. Het feit dat Murray graag verder wilde gisteren zei w.m.b. genoeg.
07-09-2008, 11:22 PM
waarom wel op deuce en niet op BP zulke punten. leg er nu eens risico in.
mindlight Wrote:Nee ik heb Murray altijd wel gemogen, en zie in hem minimaal een top-3 speler binnen een jaar. Lachen doet Federer ook nooit trouwens.Federer die nooit lacht is ook onzin. Dit jaar staat hij wat gefrustreerd op de baan, maar in de afgelopen jaren stond hij altijd ontspannen op de baan en lachte ook regelmatig. En Murray straalt gewoon een en al negativiteit uit, vreselijk. Kijk alleen maar naar hoe ie juicht als ie wint, dat is zelfs negatief, daar kan zelfs geen lachje vanaf...
Haha gewoon een fundamenteel meningsverschil dus tussen het feit of 2 sets voor of 1 break voor een betere uitgangspositie is.
Trouwens, wedstrijd is wel weer smullen nu.
GVD, maak die game nou eens af Rafa.
07-09-2008, 11:24 PM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nee ik heb Murray altijd wel gemogen, en zie in hem minimaal een top-3 speler binnen een jaar. Lachen doet Federer ook nooit trouwens.Federer die nooit lacht is ook onzin. Dit jaar staat hij wat gefrustreerd op de baan, maar in de afgelopen jaren stond hij altijd ontspannen op de baan en lachte ook regelmatig. Onzin, zo negatief is Murray niet, maar zo leg jij het vanuit jou perspectief uit.
07-09-2008, 11:24 PM
mindlight Wrote:Ik heb niet zo 1-2-3 gezien dat Murray graag verder wilde, ik zag alleen dat hij zelf de baan op ging om te checken.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nergens op gebaseerd? Op het kleine stukje 3e set na, speelde Murray fantastisch. Nu speelt Murray nog steeds niet slecht, maar heeft Nadal een hoger niveau.Pfff, waar slaat dit op? En we hadden het over momentum, en dat lag bij het moment van staken absoluut bij Nadal aangezien hij net voor het eerst gebroken had en Murray veel fouten ging maken...
07-09-2008, 11:25 PM
Overdune Wrote:GVD, maak die game nou eens af Rafa. Het is meer, gvd maak het nou eens af Andy
07-09-2008, 11:25 PM
mindlight Wrote:Haha gewoon een fundamenteel meningsverschil dus tussen het feit of 2 sets voor of 1 break voor een betere uitgangspositie is.Natuurlijk is twee sets voor een betere uitgangspositie... Alleen met twee sets voor en een break achter beginnen is gunstiger dan twee sets voor en een break achter bezig zijn.
07-09-2008, 11:26 PM
mindlight Wrote:Wat is mijn perspectief dan? En het is jouW trouwens...Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Nee ik heb Murray altijd wel gemogen, en zie in hem minimaal een top-3 speler binnen een jaar. Lachen doet Federer ook nooit trouwens.Federer die nooit lacht is ook onzin. Dit jaar staat hij wat gefrustreerd op de baan, maar in de afgelopen jaren stond hij altijd ontspannen op de baan en lachte ook regelmatig. En Murray is wel degelijk een en al negativiteit. Heb hem best veel zien spelen deze weken en alleen maar zeiken op zichzelf en als hij een goed punt maakte juist ging zeiken waarom hij dat niet constant deed, enz. Bah!
Klasse Rafa, zo kennen we je weer! =D>
Pff..21 punten geduurd waarvan 7 bp's. :|
07-09-2008, 11:27 PM
morgenvroeg om 5uur uit mijn bed. Moet nu echt gaan slapen. Sportief gezien zelf gelukkig een erg mooie dag beleeft.
Wss wordt murray nu gebroken en is het afgelopen.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|