11-09-2008, 03:32 PM
Opgave Gremel na een 0-40 gemist te hebben.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Boekarest
|
11-09-2008, 03:32 PM
Opgave Gremel na een 0-40 gemist te hebben.
11-09-2008, 03:35 PM
Zuur voor FTM, prima voor de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-09-2008, 03:40 PM
Voor mij is het exit poll
![]()
11-09-2008, 03:50 PM
cruijff Wrote:Voor mij is het exit pollVoor mij dus nog niet : ![]()
11-09-2008, 04:03 PM
Feli
![]()
11-09-2008, 08:33 PM
Niemand uit m'n team in de kwartfinale.
![]()
12-09-2008, 12:19 PM
Simon meteen met de dubbele break...
kom op GGL!
12-09-2008, 01:11 PM
set GGL =D>
Serra nu wel gelijk op met Simon
12-09-2008, 01:11 PM
Hop, en de 1e set voor GGL =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-09-2008, 02:40 PM
tweede en waarschijnlijk ook derde set naar Moya
![]()
12-09-2008, 02:51 PM
En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set
12-09-2008, 02:53 PM
Nu wel hoor, die Moya. Kon je niet zo goed serveren tegen Tsonga?!
![]()
12-09-2008, 03:00 PM
Er zijn nog 4 managers met 1 speler. Tim Army heeft er nog 3. De rest is klaar voor deze week :eeeek:
Tim army lijkt mij de weekwinnaar te gaan worden, op voorwaarden dat Acasuso niet gaat stunten. Wedstrijd op punt van beginnen...kom op Jose!
12-09-2008, 03:01 PM
Navarro nu voor de poll, vamos!
12-09-2008, 04:24 PM
kooltje Wrote:Er zijn nog 4 managers met 1 speler. Tim Army heeft er nog 3. De rest is klaar voor deze week :eeeek:Dat ligt er aan wie toernooiwinnaar wordt. Is dat Moya, dan wordt Mitch weekwinnaar, indien Simon dat is wordt Aadje weekwinnaar. In andere gevallen wordt Tim Army weekwinnaar.
12-09-2008, 04:33 PM
Dan ben ik voor Moya \
![]()
12-09-2008, 04:53 PM
Jose wint...heel degelijk =D>
12-09-2008, 05:08 PM
kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set Die Moya kan het allemaal niet meer belopen.... ![]()
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
12-09-2008, 07:13 PM
Tripplexxx Wrote:kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set reactie is een paar weken te laat :lol: tijdens us open heeft hij maar 1 potje gewonnen in 4 sets tegen Qureshi ![]() en nu wint hij achtereen van de q's martin en andujar =D> en hij wint van de topper garcia-lopez in 3 sets. netjes hoor =D> gasquet blaast hem er morgen netjes in 2 af :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-09-2008, 01:22 PM
moya wint de 1e set met 6-2 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-09-2008, 01:27 PM
en moya gaat bij 6-2 5*-4 voor de partij serveren :eeeek: :8:
13-09-2008, 02:29 PM
buurs Wrote:gasquet blaast hem er morgen netjes in 2 af :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
13-09-2008, 03:03 PM
daarom reageer ik hierboven even met een smiley :wink:
13-09-2008, 04:59 PM
buurs Wrote:Tripplexxx Wrote:kooltje Wrote:En Moya wint inderdaad...GGL kansloos op service van Moya tweede en derde set Het is zo ontzettend vermakelijk en tegelijkertijd treurig om jouw berichtjes te lezen. Je doet alsof je de ultieme tenniskenner bent ( met als hoogtepunt je post van het jaar, waarin je jezelf volkomen belachelijk gemaakt hebt :crazy: :crazy: ). Je brengt berichtjes zo vreselijk arrogant, alsof wij achterlijk zijn en jij het allemaal wel weet. Dat berichtje over Moya raakte kant noch wal. Drie overwinningen in Boekarest en je stelt je mening nog niet bij. Sterker nog; Je voegt eraan toe dat hij er wel even in strak in twee setjes afgaat tegen Gasquet. En je maakt zijn drie overwinningen volkomen belachelijk, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ![]() Ik begin zowaar te begrijpen wat Ad bedoelt in zijn eeuwige discussies met jou.....stumper... ![]()
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
14-09-2008, 10:21 PM
Mijn 1e gouden plak en er is niemand hier....................
B&B "even uitwaaien"
14-09-2008, 10:47 PM
![]() ![]()
15-09-2008, 09:26 AM
Feli Aadje! Het falen van andere deelnemers, doet er niets aan af dat jij wel de juiste keuzes hebt gemaakt.
15-09-2008, 10:05 AM
Uiteraard feli Aadje! Juist in zo'n week met weinig verschillen is het knap het verschil te maken, en dan ook nog zo duidelijk!
Deze afgelopen week missen was niet zo'n ramp geweest trouwens :razz:
15-09-2008, 10:06 AM
Ik ben maar wat blij met mijn puntjes die ik ben uitgelopen hoor :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|