The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Ik zou Blake, Haas, Roddick best wel willen zien in Rotterdam. Die anderen heb ik allemaal al gezien Smile
Reply
Ja idd, ik las het eerst verkeerd omdat ze zo expliciet de einddatum erbij zetten. Maar dat is bij de GSs ook zo, dus het zal idd wel gewoon weer 2 weken zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Er zijn 11 '500' toernooien in 8 speelweken. Hoeveel hiervan zijn er verplicht?
Vier.
Memphis, Barcelona, Hamburg en Washington zijn gezien de speelweek normaal gesproken maar voor weinig tennissers interessant. Ook vandaar mijn conclusie dat het er voor Rotterdam gunstig uit ziet.
Reply
Elikian Wrote:Ik zou Blake, Haas, Roddick best wel willen zien in Rotterdam. Die anderen heb ik allemaal al gezien Smile
Haha, dat dacht ik nou ook. Zou eens leuk zijn als die Amerikanen kwamen. Niet alleen omdat ze leuk tennis spelen, maar ook omdat ik ze idd nog nooit gezien heb. Die Europese toppers ken ik inmiddels wel Wink

Roddick vloog vorig jaar op en neer naar Dubai, wat ik heel opmerkelijk vond, maar het pakte wel goed uit. Misschien volgen dit jaar meer mensen zijn voorbeeld en stoppen ze ondertussen even in Rotterdam :Big Grin
Het zit alleen wel kut met Memphis, wat veel Amerikanen toch willen spelen. Weet niet of ze dan meteen in de week erna Rotterdam willen spelen :|

Rotterdam zit wel goed na de AO, met een weekje rust ertussen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmmm misschien moet ik me gaan schamen maar ik heb niks meegekregen over '500' toernooien en tms '1000'? kan iemand me dat kort even uitleggen? gaat t hele puntensysteem op de schop?
Reply
Dit dan Confused

Quote:Bangalore Suspended Due to Security Fears

The ATP Board can confirm that it has today, regrettably, accepted a petition from the Bangalore Open to suspend the 2008 event due to the local promoter’s security concerns. The total event prize money of $400,000 will now be paid into the ATP player pension fund.

Frenchman Richard Gasquet captured the 2007 Kingfisher Airlines Tennis Open title after defeating Olivier Rochus of Belgium 6-3, 6-4 when the event was held in Mumbai. In May this year, the KSLTA Signature Kingfisher Tennis Stadium at Cubbon Park in Bangalore was announced at the venue in 2008.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:hmmm misschien moet ik me gaan schamen maar ik heb niks meegekregen over '500' toernooien en tms '1000'? kan iemand me dat kort even uitleggen? gaat t hele puntensysteem op de schop?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/1/en/2007news/500s.asp">http://www.atptennis.com/1/en/2007news/500s.asp</a><!-- m -->

Yup, hele systeem gaat op de schop in 2009, geen Masters Series meer, maar Tier 1 en 2, '500' en '1000' toernooien.
Reply
Ad Wim Wrote:Dit dan Confused

Quote:Bangalore Suspended Due to Security Fears

The ATP Board can confirm that it has today, regrettably, accepted a petition from the Bangalore Open to suspend the 2008 event due to the local promoter’s security concerns. The total event prize money of $400,000 will now be paid into the ATP player pension fund.

Frenchman Richard Gasquet captured the 2007 Kingfisher Airlines Tennis Open title after defeating Olivier Rochus of Belgium 6-3, 6-4 when the event was held in Mumbai. In May this year, the KSLTA Signature Kingfisher Tennis Stadium at Cubbon Park in Bangalore was announced at the venue in 2008.

Dat veiligheidsverhaal schijnt onzin te zijn, in werkelijkheid hebben ze gewoon een gebrek aan sponsors.
Reply
Arantxa Rus plaatste zich via de quali's voor het WTA-toernooi in China. =D>

Verslaat vervolgens in de eerste ronde Wickmayer ( Bel,67) in drie sets. Voor het eerst in haar loopbaan in de tweede ronde van een WTA. =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
ATP sluit onderzoek

HAMBURG - De spelersorganisatie ATP heeft het onderzoek naar mogelijke malversaties bij een tennispartij vorig jaar augustus in Polen gesloten. De betrokken spelers Nikolai Davidenko uit Rusland en Martin Vassallo Arguello uit Argentinië zijn daarmee vrijgesproken van manipulatie. Dat heeft de ATP vrijdag bekendgemaakt.

Het gewraakte duel in Sopot stond onder zware verdenking van illegale gokpraktijken, vooral op internet. Er werd voor grote sommen geld opvallend veel gewed op een nederlaag voor Davidenko, die de strijd in de derde set staakte wegens een voetblessure. De Rus heeft altijd krachtig ontkend dat zijn partij was verkocht aan de gokmaffia.

“We hebben geen onregelmatigheden kunnen vinden. Niet bij Davidenko, niet bij Arguello en evenmin bij andere personen in samenhang met dit duel”, liet de ATP weten. “Het onderzoek is hiermee beëindigd.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijf het vreemd vinden.

Las vorige week ergens, dat er 8 miljoen op winst Vassallo werd gezet, direct nadat Davydenko de 1e set had gewonnen :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We hebben het hier over de gokmaffia, ik had ook niet verwacht dat de ATP die even een twee drie zou ontrafelen. Dat weten ze natuurlijk zelf ook wel en daarom hebben ze hun aandacht maar verlegd naar de Di Mauro's en Luzzi's, de kleine spelers uit de krochten van de ATP ranking, om toch maar een soort van daad te stellen. cry
Reply
Tripplexxx Wrote:Arantxa Rus plaatste zich via de quali's voor het WTA-toernooi in China. =D>

Verslaat vervolgens in de eerste ronde Wickmayer ( Bel,67) in drie sets. Voor het eerst in haar loopbaan in de tweede ronde van een WTA. =D>

Netjes! =D> Absoluut een knappe overwinning, Wickmayer zelf is namelijk ook redelijk in opkomst en goed in vorm dit jaar.
Reply
Ik zie dat Marko Djokovic een WC heeft gekregen voor Bangkok. Ik neem aan dat dat een package deal was met het aantrekken van Novak, want die Marko staat 1500e op de ATP-lijst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is toch zijn hele jonge broertje?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik weet niet of dit de jongste is, maar Marko is net 18 geworden. Ongetwijfeld een groot talent, maar om hem nu al een WC voor een ATP-toernooi te geven, hij heeft zelfs nog nooit een challenger gespeeld :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
marko vorig jaar dacht ik ook een atp toernooi gespeeld in eigen land.

en toen gedubbeld met novak
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zoek het ATP-toernooi :roll:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?query=Singles&year=2007&player=D893&selTournament=0&prevtrnnum=0">http://www.atptennis.com/5/en/players/p ... evtrnnum=0</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of dit de jongste is, maar Marko is net 18 geworden. Ongetwijfeld een groot talent, maar om hem nu al een WC voor een ATP-toernooi te geven, hij heeft zelfs nog nooit een challenger gespeeld :roll:

Zo jong is Marko inderdaad niet, maar heb hem wel zien spelen in Nederland dit jaar op een juniorentoernooi in Castricum. Lang niet zo talentvol als zijn broer, gewoon een hele middelmatige jeugdspeler. Die wildcard slaat uiteraard nergens op.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ad Wim Wrote:Zoek het ATP-toernooi :roll:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/playeractivity.asp?query=Singles&year=2007&player=D893&selTournament=0&prevtrnnum=0">http://www.atptennis.com/5/en/players/p ... evtrnnum=0</a><!-- m -->

alleen gedubbeld toen....

waarschijnlijk toen WC gekregen voor de Q dan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of dit de jongste is, maar Marko is net 18 geworden. Ongetwijfeld een groot talent, maar om hem nu al een WC voor een ATP-toernooi te geven, hij heeft zelfs nog nooit een challenger gespeeld :roll:
Ongetwijfeld een talent omdat zijn broer zo goed is? of omdat hij zelf wat gepresteerd heeft? (geen negatieve vraag dit)
Reply
Hmmm, uit naar Argentinie dus in de Davis Cup volgend jaar. Dat lijkt me een 0-5, zelfs zonder Nalbi en Potro Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, gewoon kansloos.
Reply
Lekker dan! #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djokovic - Nadal in duel 1e ronde....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weet niet of Nadal gaat spelen...

En ook Federer-Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase in topvorm en de dubbel is niet best bij de Argentijnen...Ik zie mogelijkheden
Reply
Volgens mij hebben ze al 10 jaar thuis niet verloren, ik heb dus geen illusies.
Reply
Ik zie ook geen enkele mogelijkheid idd. Zelfs Haase in topvorm zal op zijn hoogst een setje pakken.
Reply
misschien is verkerk dan weer topfit :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: