The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Peter Wrote:Feyenoord meer talent dan PSV. Undecided

oh nee, sorry, jong psvee en de a1 van psvee presteren al jaren achtereen uitmuntend.
Reply
waf Wrote:feyenoord heeft meer talent dan psvee, maar dat wil niet zeggen dat we boven psvee eindigen. dat scheelt nog wel een aantal miljoenen begroting.

Beaam! PSV heeft Affelay, Amrabat, Nijland, Wuytens en Marcellis (Bakal is al te oud om echt als talent beschouwd te mogen worden). Feyenoord heeft Fer, Biseswar, Guzman, Janota, Schet, Manteiga en Wijnaldum.

5-7 dus !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
als afellay mag, mag vlaar ook!

en kermit erasmus en tim vincken moeten er ook bij! en onze uitgeleende keeper mulder natuurlijk ook!

:razz:
Reply
Kan Luigi Bruins ook nog als talent beschouwd worden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Kan Luigi Bruins ook nog als talent beschouwd worden?

tuurlijk.

5-11!
Reply
Dan mag Eric Pieters ook! En die van Eijsden(?, verhuurd aan Willem II) ook.

7-11.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Steppe, Drost(2x), Janmaat, Kopic, Smarason, Svec, Beerens, Paulo Henrique, Pedro Beda, Elyounoussi. Zelfs wij hebben meer dan PSV!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Dan mag Eric Pieters ook! En die van Eijsden(?, verhuurd aan Willem II) ook.

7-11.

nee, erik pieters is te slecht!

6-11
Reply
Legion Wrote:beurt van Janota

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sno is zijn plekkie voorlopig kwijt aan Enoh Notworthy

Suarez ook weer heerlijk om naar te kijken, er is altijd wel wat met hem (positief en negatief). Uiteraard verdiende hij in de eerste helft wel 'donkergeel'
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Esnoh?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wel leuk om te weten dat de ajakkessieden dit geen pingel vonden. bij mols was dit immers ook niets.

ik ben benieuwd of ajakkes nog steeds een gesprek met de knjb wil. vooral met dat gedoe met die vuile hond sneuarez zijn ze weer enorm benadeeld.
Reply
Enoh was inderdaad erg goed bezig. Lijkt echter wel erg veel op Gabri ( zijn spel bedoel ik dus).
Was leuke pot en lekker sfeertje in stadion. Prima avondje bekervoetbal.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Undecided Undecided

dat je die vergelijking trekt. Dat was in de verste verte niet te vergelijken met elkaar.

Totaal niet verwacht, maar dit was een van de beste wedstrijden van Ajax die ik de laatste seizoenen gezien heb.
Geniale Suarez en echt een hele goede Enoh (tot vorige week zondag nog nooit van gehoord)
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:wel leuk om te weten dat de ajakkessieden dit geen pingel vonden. bij mols was dit immers ook niets.

ik ben benieuwd of ajakkes nog steeds een gesprek met de knjb wil. vooral met dat gedoe met die vuile hond sneuarez zijn ze weer enorm benadeeld.

Scoringskans vergelijken met een bal die 5 meter over mols heen ging ?
Undecided
Reply
HHC Hardenberg - Feyenoord.

Leuk voor die jongens en ik schat ze zeker hoger in dan Top Oss. :lol: Van dit soort clubjes winnen ze altijd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Volendam - Ajax =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:wel leuk om te weten dat de ajakkessieden dit geen pingel vonden. bij mols was dit immers ook niets.

ik ben benieuwd of ajakkes nog steeds een gesprek met de knjb wil. vooral met dat gedoe met die vuile hond sneuarez zijn ze weer enorm benadeeld.

Scoringskans vergelijken met een bal die 5 meter over mols heen ging ?
Undecided
scoringskans is niet het cirterium plato. het criterium is dat er een overtreding wordt begaan in de 16, dat maakt het echt niet uit of je scoren kan.
Reply
gittermaster Wrote:Undecided Undecided

dat je die vergelijking trekt. Dat was in de verste verte niet te vergelijken met elkaar.

Totaal niet verwacht, maar dit was een van de beste wedstrijden van Ajax die ik de laatste seizoenen gezien heb.
Geniale Suarez en echt een hele goede Enoh (tot vorige week zondag nog nooit van gehoord)

in beide gevallen worden de spelers vastgehouden (ent zoals overigens makaay door die spagnool, maar daar hoorde ik ook niemand van jullie over).

en over sneuarez houden jullie wijselijk je bek. net zoals haas jan stuntelaar in zijn commentaar na afloop. als sneuarez er af moet kan hij niet scoren en geen pingel veroorzaken (en ook zijn andere 34 schwalbes niet uitvoeren). utrecht is benadeeld door de scheids. het is weer ouderwets.

waarom zijn jullie eigenlijk benadeeld dat je geen pingel kreeg? pingels moet je er wel inschieten.
Reply
Over Suarez hou ik mijn mond omdat ik geen zin heb in die discussie.
In t stadion zag ik niets en in de samenvatting zag ik heel weinig, alleen om dat de commentator zijn conclusie trekt en logischerwijs iedere media naprater dat volgt lijkt het ineens weer een moordaanslag.
In beide gevallen werd een speler vast te houden.... Mee oneens.
Maar zelfs al zou ik t er mee eens zijn betekent dat nog steeds niet per definitie dat het een identieke situtaie was.
Makaay was een ander topic, kan nu ook weer Timme rgaan aanhalen, maar hefe niet vele zin, die discussie is al uitgebreid gevoerd.
The great old Ludwig von...
Reply
Mee eens met Git, begin nu al moe te worden van de discussie met waf. Je bekijkt alles maar door 1 bril, kan nooit eens relativeren.

Ik laat het hier maar bij, het is toch net alsof je tegen een muur aan het lullen bent.
Reply
Fabian Wrote:Mee eens met Git, begin nu al moe te worden van de discussie met waf. Je bekijkt alles maar door 1 bril, kan nooit eens relativeren.

Ik laat het hier maar bij, het is toch net alsof je tegen een muur aan het lullen bent.

moeilijk he als je met de feiten geconfronteerd wordt. dan word je snel moe idd. Undecided

ik stel vast dat sneuarez rood moest hebben en dat de penalty terecht was. heeft niets met een bril te maken.

jij vond deze penalty terecht.
de penalty voor mols vond je niet terecht.
beide is vasthouden in de 16. scoringskans staat nergens als vereiste voor een pingel, weet je wel, maar het komt je nu niet uit om dat toe te geven.

ik leg dus even bloot dat je met een ajakkes-bril oordeelt en niet relativeert. moet je dat mij niet gaan verwijten he plato, dat is nogal laf. maar daar ben je ook ajakkessied voor natuurlijk.
Reply
gittermaster Wrote:Over Suarez hou ik mijn mond omdat ik geen zin heb in die discussie.
In t stadion zag ik niets en in de samenvatting zag ik heel weinig, alleen om dat de commentator zijn conclusie trekt en logischerwijs iedere media naprater dat volgt lijkt het ineens weer een moordaanslag.
In beide gevallen werd een speler vast te houden.... Mee oneens.
Maar zelfs al zou ik t er mee eens zijn betekent dat nog steeds niet per definitie dat het een identieke situtaie was.
Makaay was een ander topic, kan nu ook weer Timme rgaan aanhalen, maar hefe niet vele zin, die discussie is al uitgebreid gevoerd.

nou ik had mijn mening al gevormd voor die commentator hoor. ik snap wel dat de scheidsen het niet gezien hebben, wat een geniepige teringhond is dat. en maar huilen als hij zelf een keer gepakt wordt. ik erger me dood aan die bloedhond. ik kan me herinneren dat heel veel ajakkessieden een bloedhekel hadden aan robben en van bommel. dit vind ik 3x erger, maar nu hoor ik jullie niet.

vasthouden is vasthouden, waar dat ook gebeurt in de 16 is het een strafschop. dat is identiek aan de situaties. het was bovendien op dezelfde manier vasthouden.

timmer ben ik het mee eens hoor. dat is niet in discussie. maar timmer had dat nooit hoeven doen als wij al 1 (of 2?) pingel hadden gekregen.
Reply
waf Wrote:waarom zijn jullie eigenlijk benadeeld dat je geen pingel kreeg? pingels moet je er wel inschieten.

:Big Grin :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik snap echt niet dat jij het 2 identieke situaties vind. Vasthouden = vasthouden. Een dier is een dier, maar een aap = geen tijger.
Sec volgens de regels heb je misschine gelijk, maar elke scheidsrechter kijkt naar de situatie, in hoeverre is het een doelrijpe kans? Wordt ie heel licht vastgehouden en heel zwaar? allemaal zaken die bij het nemen van een beslissing voor een scheids zeker meetellen.

Jij mag Suarez een teringhond vinden; ik vind het een geniale voetballer met zijn streken, die die ook imo echt af moet leren, echter gisteren was er imo weinig aan de hand, maar natuurlijk wordt een actie van Suarez onder de lope genomen, omdat half nederland de media en elkaar napraat.
Ben benieuwd of jij dezelfde mening had gevormd als het Bahia was geweest, ik betwijfel het.

Timmer is idd niet de discussie, dat ben ik dan weer met jou eens Wink maar dat was meer een opmerking die nog voortkwam uit het verongelijkte ajax-krijgt-alles-mee-idee. Had ik idd niet moeten aanhalen hier.

Blijf wel heel sterk bij mijn mening dat je die twee gevallen niet met elkaar kunt vergelijken en als je dit al doet, dan echt op een andere manier dan vasthouden = vasthouden
The great old Ludwig von...
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:wel leuk om te weten dat de ajakkessieden dit geen pingel vonden. bij mols was dit immers ook niets.

ik ben benieuwd of ajakkes nog steeds een gesprek met de knjb wil. vooral met dat gedoe met die vuile hond sneuarez zijn ze weer enorm benadeeld.

Scoringskans vergelijken met een bal die 5 meter over mols heen ging ?
Undecided

Ik ben het niet vaak met Waf eens maar nu toch wel. Wat maakt het uit waar de bal is? Zelfde was met Makaay toch ook zo, die bal was misschien nog wel verder dan 5 meter bij Makaay vandaan. Tuurlijk is de pingel vs Mols erg makkelijk gegeven maar dat komt wel omdat Mols wel degelijk heel ff wordt vastgepakt/aan de kant gezet, dat Mols dan makkelijk gaat liggen én de scheids ook nog eens het meer van de zijkant ziet dan van voor of achter maakt het begrijpelijk dat ie er een pingel voor geeft (overigens vind ik dat Makaay en Suarez ook een pingel hadden MOETEN hebben en Biseswar had hem kunnen krijgen)

Mooiste vind ik wel, dat haalt Waf ook aan, dat je hier zondag en maandag niks anders hoort van ALS ALS ALS de scheids normaal gefloten had wint Ajax (wat ik overigens al onzin vind want als Makaay gewoon die pingel krijgt wordt het een heel ander verhaal) maar nu hoor ik alleen maar goede wedstrijd dit, goede wedstrijd dat maar ik hoor niemand zeggen dat Ajax ALS de scheids gewoon rood gegeven had aan Suarez het heel erg moeilijk had gekregen.

Ik ben overigens van mening dat je veel sneller pingels kan/mag geven voor overtredingen zoals die op Makaay, Suarez en Mols (zondag) dan voor gevallen zoals die van Biseswar en Beerens (Hee - NEC). Biseswar is zo moeilijk te zien of ie geraakt wordt (je zou idd zeggen van wel want hij kan zo doorlopen maar dat is geen criterium) en bij een geval zoals Beerens vind ik het nog moeilijker omdat hij gewoon een schouderduwtje krijgt. Dat schouderduwtje is echter wel genoeg om een vlieggewicht dat op volle snelheid is uit zijn evenwicht te krijgen. Datzelfde schouderduwtje had bij KJH niks uitgemaakt en die was gewoon doorgelopen richting goal.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Overigens vind ik dat je ook wel mag spreken van een Ajax bril als je nu gaat zeggen dat Suarez niet natrapte.

Zei Harry met een veiligheids bril op voor de reis naar Boekarest :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
On topic:

Rijnsburghse Boys thuis, altijd lastig :razz: !

Mag hopen dat ze bij NEC een keer slim zijn en de wedstrijd gratis maken (voor SCC'ers). Maar ze zullen wel weer 7,50 per kaartje willen vangen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:Sec volgens de regels heb je misschine gelijk

hier had je kunnen stoppen met schrijven hoor.

als bahia dit gedaan had is het enige verschil dat ik minder snel opzet had verondersteld. net zoals guzman tegen heracles volgens mij nooit opzettelijk zo hard in die giegel van die heraclied had willen slaan.

als je opzet veronderstelt, hetgeen gebeurde bij guzman, maar ook bij amrabat, dan is het rood, simpel (wel raar dat guzman zwaarder gestraft wordt dan amrabat). als sneuarez zoiets doet lijkt het mij eerder opzet dan als bahia het doet. en dat is in dit geval niet eens omdat het een feyenoorder is.

die sneuarez is best een goeie voetballer, maar hij tuimelt er op los, hij maakt smerige overtredingen en huilt als hij een keer een duwtje krijgt. dat was pcies het irritante aan van bommel, maar die kan de neuzenmedia niet luchten of zien en sneuarez wordt opgehemeld.
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik ben het niet vaak met Waf eens maar nu toch wel.

dit is wel heel nuttige informatie in dit verband. :roll:
Reply


Forum Jump: