The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Quote:hier had je kunnen stoppen met schrijven hoor.

Want?

Quote:hij maakt smerige overtredingen
Gisteren heb jij iets gezien. Ik vond t wel meevallen. Wanneer nog meer? Hij is echt niet een speler die veel smerige overtredingen maakt, dat maakt het verschil met van Bommel. Wat huilen betreft, dat ben ik wel met je eens, moet ie ook mee stoppen.

Quote:maar die kan de neuzenmedia niet luchten of zien en sneuarez wordt opgehemeld.
Undecided
Dat zagen we gisteren in de samenvatting. Mede door zijn commentaar wordt die actie dus zo uitgemeten.
Vier jaar geleden kon ik misschien nog een beetje in je verontwaardigde gecalimero meegaan, maar nu dus echt niet meer.

Net zoals ik nu niet meer kan pronken met de successen van van Gaal. Ik denk dat Ajax de laatste jaren eerder benadeeld dan bevoordeeld wordt, maar dit zal jij zeer waarschijnlijk anders zien.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Dat zagen we gisteren in de samenvatting. Mede door zijn commentaar wordt die actie dus zo uitgemeten.
Vier jaar geleden kon ik misschien nog een beetje in je verontwaardigde gecalimero meegaan, maar nu dus echt niet meer.

dat komt natuurlijk opborrelen omdat ajakkes zo breed laat hangen dat ze benadeeld zijn. dan vraag je er om dat we weer gaan bewijzen dat het andersom is.

in het ad schrijft wijffels een lyrisch stuk, hij spreekt van een sneuarez die het verschil maakte, terwijl hij rood had kunnen hebben. je kan het ook anders benaderen. hij had rood moeten hebben en dan had hij het verschil niet meer kunnen maken.

ik vond ajakkes helemaal niet zo goed als door hem wordt geschreven overigens. als dit echt het beste ajakkes is dat je in jaren hebt gezien heb ik het met je te doen. :razz:

en dat het breed werd uitgemeten kwam niet door leo driesen (die overigens ook neus is). die speler van utrecht raakte op een ongebruikelijk plaats geblesseerd. dat was vreemd. in de herhaling zag je wat er gebeurde. er was geen andere conclusie mogelijk. mede in het licht van de geklaag van ajakkes weet je dat dat dan veel aandacht krijgt.
Reply
Laat ik voorop stellen dat mijn verwachtingen niet al te hoog waren, wellicht dat het beste Ajax wat overdreven was, maar ik vond t echt een sterk team gisteren.
Ik ben t niet met Wijffels eens dat Suarez het verschil maakte.
Enoh. Wie? Enoh, maakte het verschil. Silva als opkomende back maakte ook het verschil en Vertonghen die liet zien aardig te kunnen aanvallen.
Suarez was wel erg goed.
Ook leuk om te zien dat Emanuelson toch nog goeie wedstrijden kan spelen
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:feyenoord heeft meer talent dan psvee, maar dat wil niet zeggen dat we boven psvee eindigen. dat scheelt nog wel een aantal miljoenen begroting.

Beaam! PSV heeft Affelay, Amrabat, Nijland, Wuytens en Marcellis (Bakal is al te oud om echt als talent beschouwd te mogen worden). Feyenoord heeft Fer, Biseswar, Guzman, Janota, Schet, Manteiga en Wijnaldum.

5-7 dus !

Waarom Janota, Schet, Manteiga en Erasmus wel en pak m beet een Nilis, Ojo of van Eijnden niet? Als wij een keer 12 geblesseerden hebben gaan dat soort jongens ook heus wel hun debuut maken voor PSV en zijn het opeens talenten?

Fer, Guzman, Bruins en Wijnaldum zijn talenten, Biseswar krijg misschien nog het voordeel van de twijfel maar de rest kan fluiten naar een plekje in de selectie als iedereen fit is neem ik aan.
Reply
Dat verbaasde mij inderdaad nog het meest. Urby die een zeven speelt :eeeek:
Reply
Suarez geel gekregen of komt er een onderzoek waar na 4 weken vrijspraak uit zal volgen omdat de scheids het zogenaamd gezien had maar geen kaart vond? :-k
Reply
gittermaster Wrote:Laat ik voorop stellen dat mijn verwachtingen niet al te hoog waren, wellicht dat het beste Ajax wat overdreven was, maar ik vond t echt een sterk team gisteren.
Ik ben t niet met Wijffels eens dat Suarez het verschil maakte.
Enoh. Wie? Enoh, maakte het verschil. Silva als opkomende back maakte ook het verschil en Vertonghen die liet zien aardig te kunnen aanvallen.
Suarez was wel erg goed.
Ook leuk om te zien dat Emanuelson toch nog goeie wedstrijden kan spelen

rustig maar, het was utrecht maar, de ploeg die deze competitie werkelijk nog geen ene deuk in een pakje boter heeft geschopt.

vertongen vind ik goed trouwens, heb ik altijd al gevonden, die enoh kan ik nog niet echt beoordelen. dat soort spelers kun je in een stadion beter volgen.
Reply
Peter Wrote:Suarez geel gekregen of komt er een onderzoek waar na 4 weken vrijspraak uit zal volgen omdat de scheids het zogenaamd gezien had maar geen kaart vond? :-k

hij deed het zo geniepig, dat heeft de scheids nooit kunnen zien.

vast geen vervolging, de aanklager zal wel oordelen dat hij met de hak de bal weg wilde spelen.
Reply
Hier overigens precies wat ik vind. Ook de overtreding erbij, alleen niet vanuit het beste perspectief.


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6233">http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6233</a><!-- m -->

Uiteraard was het Utrecht maar, maar in de cup toch vaak een lastige tegenstander. Ik weet dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt, maar de zwaluw is in ieder geval vast gesignaleerd
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Waarom Janota, Schet, Manteiga en Erasmus wel en pak m beet een Nilis, Ojo of van Eijnden niet?

omdat de psvee jeugd laatst met 0-4 verloor van feyenoord. daarom. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:Hier overigens precies wat ik vind. Ook de overtreding erbij, alleen niet vanuit het beste perspectief.


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6233">http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=6233</a><!-- m -->

het blijft gewoon smerig, zelfs vanuit dit niet beste perspectief. ik vind het echtte triest voor woorden als je zegt dat het wel meevalt en dat die utrechter zich aanstelt.
Reply
nou Waf het spijt me zeer, maar ik vind het dus echt triest om te zeggen dat dit een hele vieze overtreding was. Ik heb t echt 4 keer bekeken en vind t allemaal heel erg mee vallen, maar goed. De mug, Suarez en de olifant
The great old Ludwig von...
Reply
Assistent-trainer John van Loen van FC Utrecht vond dat middenvelder Eyong Enoh de architect van de Ajax-zege was. "Ik had nooit van hem gehoord, maar wát een voetballer", zei Van Loen. "Mijn complimenten."

Ook van Basten was blij met de in de basis debuterende Kameroener (22), die deze zomer over kwam van Ajax Cape Town. "Enoh heeft het inderdaad uitstekend gedaan. Hij is pas een week hier en we hebben nu al plezier van hem."
The great old Ludwig von...
Reply
Overigens een leuke loting.
az-psv
volendam-ajax
walkover-feyenoord (knjb weer)
Heerenveen-walkover
The great old Ludwig von...
Reply
Mooi zo, verspelen we dit jaar wederom niet teveel krachten in de beker en kunnen we ons richten op de competitie.
Reply
gittermaster Wrote:Overigens een leuke loting.
az-psv
volendam-ajax
walkover-feyenoord (knjb weer)
Heerenveen-walkover

volendam is geen walk over zeker? Undecided
Reply
Waarom vind iedereen Suarez zo goed gespeeld hebben? Ik zat in het stadion maar vond Suarez alleen de laatste 20 minuten goed spelen, daarvoor lag/jankte hij meer dan hij stond en als hij stond voerde hij zijn acties te ver door.

Tuurlijk hij maakt 3/4 mooie acties, versiert een pingel (leek mij hands van die verdediger maar kon het niet zien), en scoort op Robben-achtige wijze. Maar echt goed vond ik hem niet.

Enoh en Vertonghen speelde goed en heerste op het middenveld, Utrecht eigenlijk maar 1 of 2 echte kansen gehad na missers van Stekelenburg en v/d Wiel (wat speelde die laatste dramatisch zeg)... Sfeer in het stadion was prima en dat terwijl het maar voor 50% gevuld was ofzo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:nou Waf het spijt me zeer, maar ik vind het dus echt triest om te zeggen dat dit een hele vieze overtreding was. Ik heb t echt 4 keer bekeken en vind t allemaal heel erg mee vallen, maar goed. De mug, Suarez en de olifant

ja bagatelliseer het maar. het vieze van de overtreding vind ik het geniepige. mug-olifant is gewoon onzin, het wordt helemaal niet groter gemaakt dan het is, door niemand niet.
Reply
Peter Wrote:Mooi zo, verspelen we dit jaar wederom niet teveel krachten in de beker en kunnen we ons richten op de competitie.

waarom zou je die pot verliezen? 8-[
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:nou Waf het spijt me zeer, maar ik vind het dus echt triest om te zeggen dat dit een hele vieze overtreding was. Ik heb t echt 4 keer bekeken en vind t allemaal heel erg mee vallen, maar goed. De mug, Suarez en de olifant

ja bagatelliseer het maar. het vieze van de overtreding vind ik het geniepige. mug-olifant is gewoon onzin, het wordt helemaal niet groter gemaakt dan het is, door niemand niet.

Ik bagatelliseer niet meer dan dat jij overdrijft.
Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat je zegt dat je uit deze beelden kan opmaken hoe geniepig het is.
Je kunt t hoogstens veronderstellen, maar vanuit die positie is gewoon niet te zien dat ie m (opzettelijk) raakt.

@ Peter: Wat is er gebeurd met het vertrouwen in het sterkste centrale duo van Nederland?
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Mooi zo, verspelen we dit jaar wederom niet teveel krachten in de beker en kunnen we ons richten op de competitie.

waarom zou je die pot verliezen? 8-[

Voor de competitie konden zich al niet opladen voor dat potje in Alkmaar, dus voor de beker wordt t helemaal drama. En AZ is juist een ploeg voor wie de beker een mooie prijs is dus die klappen der wel op. 8-[
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Mooi zo, verspelen we dit jaar wederom niet teveel krachten in de beker en kunnen we ons richten op de competitie.

waarom zou je die pot verliezen? 8-[

Voor de competitie konden zich al niet opladen voor dat potje in Alkmaar, dus voor de beker wordt t helemaal drama. En AZ is juist een ploeg voor wie de beker een mooie prijs is dus die klappen der wel op. 8-[

ah, het was een motivatie probleem tegen az afgelopen weekend. Undecided

sjezus, het vertrouwen en zelfverzekerdheid zijn wel heel erg gedaald. :Big Grin
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Undecided Undecided

dat je die vergelijking trekt. Dat was in de verste verte niet te vergelijken met elkaar.

Totaal niet verwacht, maar dit was een van de beste wedstrijden van Ajax die ik de laatste seizoenen gezien heb.
Geniale Suarez en echt een hele goede Enoh (tot vorige week zondag nog nooit van gehoord)

in beide gevallen worden de spelers vastgehouden (ent zoals overigens makaay door die spagnool, maar daar hoorde ik ook niemand van jullie over).

en over sneuarez houden jullie wijselijk je bek. net zoals haas jan stuntelaar in zijn commentaar na afloop. als sneuarez er af moet kan hij niet scoren en geen pingel veroorzaken (en ook zijn andere 34 schwalbes niet uitvoeren). utrecht is benadeeld door de scheids. het is weer ouderwets.

waarom zijn jullie eigenlijk benadeeld dat je geen pingel kreeg? pingels moet je er wel inschieten.

Wil je niet zo generaliseren svp? Als je met wat meer aandacht mijn berichten had gelezen had je zowel kunnen lezen dat ik de situatie van Makaay een pingel vond en had je kunnen lezen dat ik het rood vond voor Suarez. Thanks.

Als je mij niet onder Ajacieden schaart is dit natuurlijk een ander verhaal, maar ik voel me wel aangesproken :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens een leuke loting.
az-psv
volendam-ajax
walkover-feyenoord (knjb weer)
Heerenveen-walkover

volendam is geen walk over zeker? Undecided

Nooit van J. Verhoeven gehoord zeker?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Undecided Undecided

dat je die vergelijking trekt. Dat was in de verste verte niet te vergelijken met elkaar.

Totaal niet verwacht, maar dit was een van de beste wedstrijden van Ajax die ik de laatste seizoenen gezien heb.
Geniale Suarez en echt een hele goede Enoh (tot vorige week zondag nog nooit van gehoord)

in beide gevallen worden de spelers vastgehouden (ent zoals overigens makaay door die spagnool, maar daar hoorde ik ook niemand van jullie over).

en over sneuarez houden jullie wijselijk je bek. net zoals haas jan stuntelaar in zijn commentaar na afloop. als sneuarez er af moet kan hij niet scoren en geen pingel veroorzaken (en ook zijn andere 34 schwalbes niet uitvoeren). utrecht is benadeeld door de scheids. het is weer ouderwets.

waarom zijn jullie eigenlijk benadeeld dat je geen pingel kreeg? pingels moet je er wel inschieten.

Wil je niet zo generaliseren svp? Als je met wat meer aandacht mijn berichten had gelezen had je zowel kunnen lezen dat ik de situatie van Makaay een pingel vond en had je kunnen lezen dat ik het rood vond voor Suarez. Thanks.

Als je mij niet onder Ajacieden schaart is dit natuurlijk een ander verhaal, maar ik voel me wel aangesproken :razz:

ik vind jou een volendammer. doorgaans vind ik overigens dat je heel objectief oordeelt. zelfs over jeroen verhoeven.
Reply
gittermaster Wrote:Overigens een leuke loting.
az-psv
volendam-ajax
walkover-feyenoord (knjb weer)
Heerenveen-walkover

Hoezo walk over. Laat Feyenoord maar uitkijken. HHC zou in ieder geval bovenin de jupiler league meedoen.
Thuis was een ander verhaal geweest. Feyenoord krijgt het minstens zo moeilijk als Ajax.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
gittermaster Wrote:Overigens een leuke loting.
az-psv
volendam-ajax
walkover-feyenoord (knjb weer)
Heerenveen-walkover

Hoezo walk over. Laat Feyenoord maar uitkijken. HHC zou in ieder geval bovenin de jupiler league meedoen.
Thuis was een ander verhaal geweest. Feyenoord krijgt het minstens zo moeilijk als Ajax.

HHC verloor vorige week wel thuis van Go Ahead Kampen met 0-5 \Big Grin/
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kun je nagaan hoe sterk Go Ahead Kampen is. :lol:

Dat is scorebord journalistiek met van Gaal sprekende.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Mooi zo, verspelen we dit jaar wederom niet teveel krachten in de beker en kunnen we ons richten op de competitie.

waarom zou je die pot verliezen? 8-[

Voor de competitie konden zich al niet opladen voor dat potje in Alkmaar, dus voor de beker wordt t helemaal drama. En AZ is juist een ploeg voor wie de beker een mooie prijs is dus die klappen der wel op. 8-[

ah, het was een motivatie probleem tegen az afgelopen weekend. Undecided

sjezus, het vertrouwen en zelfverzekerdheid zijn wel heel erg gedaald. :Big Grin

Motivatie was idd het probleem. We lieten gewoon over ons heenlopen. Weinig inzet. Zonde. Maar mss zijn ze straks wel gemotiveerd om revanche te nemen.
Reply
Noem eens 1 reden waarom ze niet gemotiveerd zouden zijn?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: