The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Peter, wat kun jij toch onzin uitkramen man. Dat is echt pure interpretatie.

PSV is gewoon niet zo goed als jij pretendeert.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Lamme Lennie Wrote:Noem eens 1 reden waarom ze niet gemotiveerd zouden zijn?

Onderschatting, CL achter de rug enz.enz. T zijn die onverklaarbare dingen in de voetballerij.

Tripplexxx Wrote:Peter, wat kun jij toch onzin uitkramen man. Dat is echt pure interpretatie.

PSV is gewoon niet zo goed als jij pretendeert.

Ja ze zijn zo goed dat ik een bekernederlaag bij AZ verwacht. Ken PSV langer dan vandaag, wordt een drama, net als 2 jaar terug uit bij NAC voor de beker.
Dat is positief ben over de titelkansen zegt nog meer over de rest van NL dan over PSV.
Reply
Peter Wrote:Dat is positief ben over de titelkansen zegt nog meer over de rest van NL dan over PSV.

Undecided

ze kunnen wel stoppen met de competitie. als peter positief is over de kampioenskansen van psvee dan is er geen houden meer aan. :Big Grin
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Noem eens 1 reden waarom ze niet gemotiveerd zouden zijn?

Onderschatting, CL achter de rug enz.enz. T zijn die onverklaarbare dingen in de voetballerij.

Dus als je thuis met 3-0 wordt afgedroogd in de CL, ben je niet gemotiveerd voor de volgende wedstrijd? Is dat niet een beetje de wereld op zijn kop?

En als je uit bij AZ speelt lijkt het me niet echt op z'n plaats om die te onderschatten, zeker niet als je net zelf met 3-0 hebt verloren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lul maar raak voor een knaak Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Noem eens 1 reden waarom ze niet gemotiveerd zouden zijn?

Onderschatting, CL achter de rug enz.enz. T zijn die onverklaarbare dingen in de voetballerij.

Overschatting, gebrek aan kwaliteit, AZ weet het zwakke punt van PSV (haal Afellay uit zijn spel en dat hele PSV is maar een middelmatig ploeggie), gebrek aan zelfvertrouwen (0-3 Atletico), Gomes weg, geen scorende spits, etc.etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Suarez geel gekregen of komt er een onderzoek waar na 4 weken vrijspraak uit zal volgen omdat de scheids het zogenaamd gezien had maar geen kaart vond? :-k

Dat is niet aan de orde:
Quote:Scheidsrechter Jan Wegereef, die tijdens de wedstrijd niets had waargenomen, meldt in De Telegraaf dat hij wel degelijk actie had moeten ondernemen. 'Ik heb de beelden later teruggezien op tv en had de actie, als ik die in het veld had waargenomen, wel bestraft met een kaart. Met rood? Het had geel of rood kunnen zijn.'

Suarez zal wel 3 wedstrijden schorsing krijgen, waarvan 4 voorwaardelijk. Denk denkt iedereen: "Zo, da's wel een heule zware straf die de KNVB aan een Ajax-speler geeft!"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
he waf!! je post onder een verkeerde naam!! :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:he waf!! je post onder een verkeerde naam!! :Big Grin

Hoe bedoel je, Vret?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Suarez geel gekregen of komt er een onderzoek waar na 4 weken vrijspraak uit zal volgen omdat de scheids het zogenaamd gezien had maar geen kaart vond? :-k

Dat is niet aan de orde:
Quote:Scheidsrechter Jan Wegereef, die tijdens de wedstrijd niets had waargenomen, meldt in De Telegraaf dat hij wel degelijk actie had moeten ondernemen. 'Ik heb de beelden later teruggezien op tv en had de actie, als ik die in het veld had waargenomen, wel bestraft met een kaart. Met rood? Het had geel of rood kunnen zijn.'

Suarez zal wel 3 wedstrijden schorsing krijgen, waarvan 4 voorwaardelijk. Denk denkt iedereen: "Zo, da's wel een heule zware straf die de KNVB aan een Ajax-speler geeft!"


Omdat dit aardig op een complot begint te lijken...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Hmm amateurs spelen 0-0 bij NEC terwijl PSV er wel onderuit ging, AZ won dit seizoen thuis al eens met 6-0 van een eredivisieploeg dus AZ-PSV wordt morgen dubbele cijfers, maar das logisch! Hakkuh
Reply
Omniworld speelt NAC helemaal weg...ongelofelijke 0-1...
Reply
Peter Wrote:AZ-PSV wordt morgen dubbele cijfers, maar das logisch! Hakkuh

Ben je je alweer aan het indekken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Solide overwinning :8:







:oops:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Heerlijk avaondje Apeldoorn \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
harry_bierdop Wrote:Solide overwinning :8:







:oops:

Als die amateurs die strafschop gewoon benutten ligt NEC eruit.
Harry, heb je de hele pot gezien?
Was NEC nou zo slecht of waren de RBB gewoon ze goed?
The great old Ludwig von...
Reply
Die Leitoe was iig lekker op dreef. Die balde eerst toch nog bij Utrecht of is dat weer een andere Leitoe? Alsie zo speelt als gister in de samenvatting te zien was dan ist voor menig eredivisieclub een versterking.
Reply
gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:Solide overwinning :8:







:oops:

Als die amateurs die strafschop gewoon benutten ligt NEC eruit.
Harry, heb je de hele pot gezien?
Was NEC nou zo slecht of waren de RBB gewoon ze goed?

Mister NEC deed niet mee
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:Die Leitoe was iig lekker op dreef. Die balde eerst toch nog bij Utrecht of is dat weer een andere Leitoe? Alsie zo speelt als gister in de samenvatting te zien was dan ist voor menig eredivisieclub een versterking.

Misschien dat Huuracles hem kan halen in de winterstop, die hebben momenteel nogal wat geblesseerden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:Solide overwinning :8:







:oops:

Als die amateurs die strafschop gewoon benutten ligt NEC eruit.
Harry, heb je de hele pot gezien?
Was NEC nou zo slecht of waren de RBB gewoon ze goed?

Ben niet geweest dus niet hele wedstrijd gezien. Maar ja, wat wil je met én Janssen én worm én Bouaouzan in de basis. Tel daar een waarschijnlijk slappe/nonchalante instelling + het ontbreken van 2 van de belangrijkste mensen (Wisgerhorf en Sibum) bij op en je komt al snel tot zo iets. Dan kan je wel in de rust Schone en Davids weer erin zetten maar die wedstrijdspirit is dan toch al anders.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
NEC was gewoon belabberd gisteren. Al doe ik daarmee wel Rijnsburgse boys enigszins te kort, want ik vond ze ook gewoon goed combineren; hadden toch een aantal mooie counters. Daarnaast was het verschil in wedstrijdinstelling, vooral in de eerste helft, schrijnend om te zien; RBB zat er goed bovenop, terwijl NEC vooral slap acteerde (steeds een stapje te laat & ontzettend veel foute passes). Na rust kwam er, vooral met de komst van Schone, wat meer voetbal in de ploeg, maar ook in het vervolg van de wedstrijd was het voetbal niet bijster goed. Een overwinning van de RBB was dan ook zeker wel terecht geweest.

Gelukkig mist die verdediger (nummer 3, meen ik) die penalty, anders had ik het inderdaad nog wel willen zien. Nu maar hopen dat NEC in de volgende ronde 'gewoon' een ploeg uit de eredivsie treft, hoeven ze tenminste niet te vrezen voor onderschatting. :wink:
Reply
Wat een misser van Tuyp :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
En wat een misser van RTL dat we na meer dan 100 minuten slaapverwekkend voetbal hiernaar moeten blijven kijken terwijl er een bekerkraker gaat beginnen in Alkmaar.
Reply
10! 10! 10!

Quote: sc Heerenveen 5-0 Haaglandia
Grindheim 9'
Pranjic 13', 21', 31'
Kalou 23
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haaglandia Undecided
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:Haaglandia Undecided

Hunnie hebben wel Brutil Hose!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die speelt toch bij Sparta? :8:

Overigens Olegeur en Vermaelen blessé bij Ajakkes. Altijd leuk ballen op kunstgras. Makkie zondag voor PSV!
Reply
Peter Wrote:Die speelt toch bij Sparta? :8:

Speelde. Jij weet ook niet veel over voetbal-inhoudelijke zaken......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het ooit zo grote talent van ajax...cry
Economists do it with models...
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Die speelt toch bij Sparta? :8:

Speelde. Jij weet ook niet veel over voetbal-inhoudelijke zaken......

Ja idd. Zondag nog gescoord in de ArenA zelfs!
Reply
Peter, hoor jij niet al op bed te liggen? ... :-k
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: